ΠΕΡΙ ΑΝΕΜΩΝ ΚΑΙ ΥΔΑΤΩΝ

Σχόλια και … σχολιανά

Αρχεία για 30 Απριλίου 2010


Σταλινικά απολιθώματα

papariga_kke.jpg

Ανυπακοή ζητάει από το λαό η ΓΓ του ΚΚΕ Αλέκα Παπαρήγα.

Επανάσταση και μη τήρηση του Συντάγματος ζητάει ο εκπρόσωπος του ΚΚΕ, Μαϊλλης.

Οι εκπρόσωποι του 7% του ελληνικού λαού μας ζητούν να μην τηρούμε τους νόμους επειδή δεν αρέσουν σ’ αυτούς.

Δεν ξέρω τι εννοούν αυτοί όταν λένε Δημοκρατία. Ίσως εννούν μια σταλινικού τύπου Δημοκρατία και προσπαθούν να μας την επιβάλλουν με τη βία στην οποία μας προτρέπουν.

Θέλουν να οδηγήσουν τη χώρα σε ένα νέο εμφύλιο, με τη δήλωσή τους ότι δεν σέβονται το Σύνταγμα και θα το πολεμήσουν.

Ομοιότητες

Το Δεκέμβριο του 2008 η κυβέρνηση του Κ. Καραμανλή παρακολουθούσε την Αθήνα να καίγεται και να λεηλατείται από τους “πλιατσικολόγους”, δήθεν επαναστάτες. Και δεν έκανε τίποτα για να προστατέψει τις περιουσίες αθώων πολιτών.

Σήμερα η κυβέρνηση του Γ. Παπανδρέου παρακολουθεί τους “κατσαπλιάδες” του ΠΑΜΕ να αποκλείουν Δημόσιες Υπηρεσίες, δρόμους και λιμάνια. Και δεν κάνει καμία ενέργεια για να προστατέψει το εθνικό συμφέρον.

Αφού οι κυβερνήσεις είναι άβουλες και αφήνουν τα χαϊδεμένα παιδιά της αριστεράς να δρουν ασύδοτα, ας προστατέψουμε εμείς τα συμφέροντά μας.


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων