![]()
Ανυπακοή ζητάει από το λαό η ΓΓ του ΚΚΕ Αλέκα Παπαρήγα.
Επανάσταση και μη τήρηση του Συντάγματος ζητάει ο εκπρόσωπος του ΚΚΕ, Μαϊλλης.
Οι εκπρόσωποι του 7% του ελληνικού λαού μας ζητούν να μην τηρούμε τους νόμους επειδή δεν αρέσουν σ’ αυτούς.
Δεν ξέρω τι εννοούν αυτοί όταν λένε Δημοκρατία. Ίσως εννούν μια σταλινικού τύπου Δημοκρατία και προσπαθούν να μας την επιβάλλουν με τη βία στην οποία μας προτρέπουν.
Θέλουν να οδηγήσουν τη χώρα σε ένα νέο εμφύλιο, με τη δήλωσή τους ότι δεν σέβονται το Σύνταγμα και θα το πολεμήσουν.