Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων πραγματοποιεί πρόγραμμα πρακτικής άσκησης και απόκτησης επαγγελματικής εμπειρίας για 7.000 αποφοίτους ΕΠΑΛ, ΕΠΑΣ και ΙΕΚ μέσω της Ειδικής Γραμματείας Διαχείρισης Ευρωπαϊκών Πόρων με τη σύμπραξη των κοινωνικών εταίρων.
Το Έργο «Ειδικά Προγράμματα Πρακτικής Άσκησης/ Επαγγελματικής Εμπειρίας» προϋπολογισμού 38.358.720€, αφορά στην εκπόνηση Δράσεων οι οποίες θα συμβάλλουν στην απόκτηση επαγγελματικής εμπειρίας αποφοίτων Τεχνικής Εκπαίδευσης ηλικίας έως 29 ετών, στις οκτώ Περιφέρειες Σύγκλισης: Πελοπόννησο, Δυτική Ελλάδα, Ιόνιοι Νήσοι, Ήπειρος, Θεσσαλία, Αν. Μακεδονία – Θράκη, Κρήτη και Βόρειο Αιγαίο.
Το Πρόγραμμα για τη περιφέρεια Ηπείρου θα υλοποιηθεί μέσω του ΚΕΚ της ΓΕΣΕΒΕ που εδρεύει στα Ιωάννινα.
Το Δελτίο Τύπου του ΥΠΑΙΘ 14_09_30_dt_praktiki_askisi_1
Και η πρόσκληση από τη Ειδική Γραμματεία Διαχείρισης Ευρωπαϊκών Πόρων PROSKLISI_181_ada

Αφήστε μια απάντηση