Για την αποτελεσματικότερη ενημέρωση των μαθητών αναφορικά με τις προσφερόμενες εκπαιδευτικές και επαγγελματικές διεξόδους, για τη σχολική χρονιά 2014-15, οι Διευθυντές των Λυκείων παρακαλούνται να μεριμνήσουν για την επιλογή ενός τουλάχιστον εκπαιδευτικού του σχολείου, ο οποίος επιθυμεί να αποτελεί το «Σύνδεσμο Επικοινωνίας» με το ΚΕ.ΣΥ.Π. της περιοχής.

Για τα ΕΠΑ.Λ. ο  σύνδεσμος δύναται να είναι ένας από τους καθηγητές που αναλαμβάνει το μάθημα «Σχολικός  Επαγγελματικός Προσανατολισμός – Περιβάλλον Εργασίας – Ασφάλεια & Υγιεινή»

Διαβάστε αναλυτικά την ανακο’ινωση 170916 – 5304 Σύνδεσμος επικοινωνίας_signed