ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΑΣ ΗΡΘΑΝΕ!!!

0

Συγγραφέας: ΜΠΕΧΤΣΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗ | Κατηγορία ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ & ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | , στις 24-12-2015

ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΑΣ ΗΡΘΑΝΕ!!! ΕΜΕΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΣΤΟ ΚΛΙΜΑ, ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ, ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ.

*Συζητήσαμε για τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά. Μάθαμε τα έθιμα και τα κάλαντά τους. Διαβάσαμε πολλά πολλά παραμύθια! Συζητήσαμε για τη Γέννηση του Χριστού και τραγουδήσαμε πολύ.

*Αποφασίσαμε για τη Χριστουγεννιάτικη γιορτή να παίξουμε το “Ο Αι Βασίλης κάνει δίαιτα!” (ιδέα από το dreamkindergarten.blogspot.com). Ορίστε και η πρόσκλησή μας.

SDC14515

*Κάναμε κάποια φύλλα εργασίας – Εικαστικά, Μαθηματικά & Γλώσσα.

DSC_0043 DSC_0044 DSC_0047 DSC_0055

*Και, φυσικά, γράψαμε γράμμα στον Άγιο Βασίλη!

DSC_0059

*Το ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης έως τα Χριστούγεννα.

DSC_0022

*Χριστουγεννιάτικα δεντράκια από ρολό τουαλέτας.

SDC14512

*Κάναμε στολίδια για το Χριστουγεννιάτικο δέντρο από κουκουνάρια.

SDC14522

DSC_0048 DSC_0050_1 DSC_0051_1

*Οι κάρτες  με τις ευχές μας.

DSC_0046 SDC14513

*Οι φάτνες μας.

SDC14516 SDC14517

*Τα ημερολόγια του 2016, φτιαγμένα με γλωσσοπίεστρα και την ομαδική μας φωτογραφία.

DSC_0045 SDC14520 SDC14521

*Εικόνες με τη Γέννηση του Χριστού.

DSC_0023_1 SDC14518 SDC14519

*Την τελευταία μέρα είπαμε τα κάλαντα στο χωριό.

SDC14524 SDC14525

*Αποφασίσαμε να πραγματοποιήσουμε ένα ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΠΑΖΑΡΙ, όπου θα πουλήσουμε στους γονείς τα ημερολόγια και τις εικόνες, ώστε να συγκεντρώσουμε ένα συμβολικό ποσό και να το στείλουμε στη UNICEF. Το σύνθημά μας: “ΒΟΗΘΑΩ ΤΗ UNICEF ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ!”Σκοπός αυτής της δράσης είναι να ευαισθητοποιηθούν τα παιδιά σε θέματα αλληλοβοήθειας, συνεργασίας και στήριξης στους ασθενέστερους. Εν προκειμένω, στα παιδιά που έχουν ανάγκη από όπου κι αν προέρχονται. Οι γονείς στήριξαν έμπρακτα κι εγκάρδια τη δράση μας και τους ευχαριστούμε πολύ!! Τελικά συγκεντρώθηκε το ποσό των 25 Ευρώ, το οποίο θα σταλεί με ταχυδρομική επιταγή στη UNICEF.

DSC_0001 DSC_0002 DSC_0004_1 DSC_0006_1 DSC_0009 SDC14527

ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!

DSC_0010_2

ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΜΟΥ!

2

Συγγραφέας: ΜΠΕΧΤΣΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗ | Κατηγορία ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ & ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | , στις 04-12-2015

ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΜΟΥ!

Με το θέμα της Στοματικής Υγιεινής ασχοληθήκαμε για 2 εβδομάδες.

 

*Διαβάσαμε πολλά παραμύθια και βιβλία γνώσεων.

DSC_0039 DSC_0041 DSC_0042 DSC_0043 DSC_0044

*Συζητήσαμε σχετικά με το πως προφυλάσσουμε τα δόντια μας, ποιες τροφές τα βλάπτουν και ποιος είναι ο σωστός τρόπος βουρτσίσματος. Κάναμε αναπαράσταση.

DSC_0031 DSC_0035

*Ζωγραφίσαμε το χαρούμενο και το λυπημένο δοντάκι. Ποιές τροφές τα κάνουν χαρούμενα και λυπημένα;

DSC_0003 DSC_0004

*Συζητήσαμε για τα δόντια μας. Πόσα έχουμε, τα νεογιλά και τα μόνιμα, τι είδους δόντια έχουν τα ζώα και γιατί διαφέρουν από τα δικά μας. Είδαμε εικόνες.

DSC_0040crochippo great-white-shark-teeth-625x450 horsecamel liontiger ratsquirrel

*Τα παιδιά πήραν στο σπίτι ένα φύλλο παρατήρησης βουρτσίσματος των δοντιών. Όποιος  το έφερε συμπληρωμένο και άρα βούρτσιζε τα δόντια του πρωί – βράδυ, πήρε ένα βραβείο. Μια καρτέλα δύο όψεων πλαστικοποιημένη.

DSC_0025 DSC_0026 DSC_0027

*Ολοκληρώσαμε διάφορες εργασίες μαθηματικών

DSC_0001 DSC_0002 DSC_0024 DSC_0038

*και γλώσσας.

DSC_0005 DSC_0009 DSC_0068

*Ενώσαμε λέξεις σχετικές με τα δόντια και βρήκαμε σύνθετες λέξεις.

DSC_0061 DSC_0065

*Κατασκευάσαμε βιβλίο με οδηγίες για τη στοματική υγιεινή.

DSC_0073 DSC_0074 DSC_0075 DSC_0076 DSC_0077 DSC_0078 DSC_0079

 

 

ΠΗΓΕΣ

ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

ΤΟ ΝΕΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΙ

www.royalballo.com

www.3dimosaurs.com

3 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2015 – ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ.

0

Συγγραφέας: ΜΠΕΧΤΣΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗ | Κατηγορία ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ & ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | , στις 03-12-2015

3 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2015

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ

 drr-main

Τη σημερινή μέρα την αφιερώσαμε στα άτομα με αναπηρία.

*Συζητήσαμε τι είναι αναπηρία και οι κατηγορίες της. Πως πρέπει να φροντίζει η κοινωνία για τους ανθρώπους αυτούς και πως όλοι εμείς πρέπει να τους συμπεριφερόμαστε. Τονίστηκε ιδιαίτερα πως πρέπει να έχουν τις ίδιες ευκαιρίες και δικαιώματα με τους υπόλοιπους ανθρώπους, παρά τη διαφορετικότητά τους. Επιπλέον, συζητήσαμε για τη θέληση που έχουν να αγωνιστούν στη ζωή τους. Δώσαμε και κάποια παραδείγματα, όπως η Έλεν Κέλερ (διάσημη συγγραφέας – κουφή & τυφλή), ο Μπετόβεν (κουφός) και ο Στίβεν Χόκιν.

150757-helen ImageHandler.ashx

Stieler, Joseph Karl: Beethoven mit der Missa solemnis Ölgemälde, 1819

Stieler, Joseph Karl: Beethoven mit der Missa solemnis Ölgemälde, 1819

*Συζητήσαμε για τον τρόπο που καταφέρνουν τα άτομα με αναπηρία να διαβάζουν (γραφή Braille), να κινούνται(αναπηρικά αμαξίδια, μπαστούνια, σκύλοι οδηγοί), να ζωγραφίζουν(με το στόμα, με το πόδι) και γενικά να επικοινωνούν (Νοηματική Γλώσσα). Έτσι, αποφασίσαμε κι εμείς να ζωγραφίσουμε με το στόμα, αλλά και με κλειστά μάτια, ώστε να κατανοήσουμε πόσο δύσκολο είναι.

DSC_0053 DSC_0054 DSC_0056

*Τέλος, κάναμε μια ομαδική εργασία για την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρίες και γράψαμε: “ΕΙΜΑΤΕ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ. Ο ΕΝΑΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟΝ ΑΛΛΟ. ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ, ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ!!”

DSC_0058 DSC_0060

ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ

0

Συγγραφέας: ΜΠΕΧΤΣΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗ | Κατηγορία ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ & ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | , στις 23-11-2015

ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ

*Διαβάσαμε βιβλία γνώσεων για το σώμα, είδαμε εικόνες και φωτογραφίες από το κυκλοφορικό, μυικό και νευρικό σύστημα του ανθρώπου, τα εσωτερικά όργανα, τον σκελετό και το δέρμα. Συζητήσαμε για το ρόλο τους.

DSC_0022 DSC_0024DSC_0046

*Κατασκευάσαμε με πλαστελίνη το δέρμα μας και ό,τι έχει από κάτω, και το παρατηρήσαμε.

DSC_0045

DSC_0028

*Κατασκευάσαμε έναν σκελετό χεριού από καλαμάκια, τον βάλαμε σε ένα γάντι και παρατηρήσαμε τις κινήσεις του.

DSC_0018 DSC_0019

*Συζητήσαμε για το αναπνευστικό μας σύστημα. Για να αντιληφθούμε τις ικανότητες των πνευμόνων μας, κάναμε αγώνα με μπαλόνια. Ποιός θα φτάσει πρώτος το μπαλόνι στο τέρμα φυσώντας το;

DSC_0051 DSC_0052

*Τραγουδήσαμε και χορέψαμε το τραγούδι: ΚΕΦΑΛΙ, ΩΜΟΙ, ΓΟΝΑΤΑ ΚΑΙ ΠΟΔΙΑ.

*Κατασκευάσαμε τον σκελετούλη μας.

DSC_0042 DSC_0043DSC_0021

*Συζητήσαμε για την υγιεινή του σώματος και των χεριών μας και για τα μικρόβια. Κατασκευάσαμε την παρακάτω κάρτα.

DSC_0014

*Διαβάσαμε το παραμύθι “ΜΑΚΗΣ Ο ΕΝΖΥΜΑΚΗΣ”  και συζητήσαμε για το πεπτικό μας σύστημα.

DSC_0023

*Κατασκευάσαμε  μια ακτινογραφία θώρακος.

DSC_0015DSC_0016

* Ολοκληρώσαμε τις παρακάτω εργασίες:

DSC_0005 DSC_0007DSC_5199 DSC_5203 DSC_5207

*Παρατηρήσαμε πίνακες ζωγραφικής του Ζ. Μιρό. Τι λείπει από το σώμα των ανθρώπων; Το συμπληρώνουμε. Ζωγραφίζουμε κι εμείς όπως ο Μιρό.

3044-2 DSC_0001 DSC_0002 DSC_0008 DSC_0009 DSC_0010 JOAN MIRO  pop-it ζουάν μιρό

*Ομαδική εργασία για το σώμα μας.

DSC_0059 DSC_0060

*Τέλος, κατασκευάσαμε το βιβλίο για το σώμα μας. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν!!

DSC_0061

DSC_0062DSC_0063DSC_0065

ΠΗΓΕΣ

www.pop-it.gr

www.ourtimetolearn.com

ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ η συνέχεια…

0

Συγγραφέας: ΜΠΕΧΤΣΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗ | Κατηγορία ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ & ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | , στις 17-11-2015

ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ η συνέχεια…

 

*Μπορεί η ενασχόλησή μας με το Ταχυδρομείο να τελείωσε, αλλά τα παιδιά συνεχίζουν να δείχνουν ενδιαφέρον. Το ίδιο και οι γονείς, κάτι που φαίνεται από το ότι τα γράμματα συνεχίζουν κι έρχονται στο γραμματοκιβώτιό μας.

DSC_5093

 

*Ετοιμάσαμε ένα ενθύμιο με ζωγραφιές για τον ταχυδρόμο που περιμέναμε. Οι ζωγραφιές είχαν θέμα το Ταχυδρομείο.

DSC_5096 DSC_5097 DSC_5098

 

*Στις 26 Οκτωβρίου 2015, μας επισκέφθηκε ο διευθυντής των ΕΛΤΑ Σερρών. Μας μίλησε για τα γράμματα, τα γραμματόσημα και για τους ταχυδρόμους τα παλιά χρόνια. Η Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης, στις 31/10/15, ήταν κοντά. Οπότε, επί της ευκαιρίας, μας μίλησε για την αξία της αποταμίευσης και τους κουμπαράδες.

SDC14416 SDC14418 SDC14419

 

*Πέρα από τα χρήσιμα πράγματα που μας έμαθε ο κύριος Θεοχαρίδης, μας έφερε δώρα εκ μέρους των ΕΛΤΑ κουμπαράδες. Ευχαριστούμε πολύ τα Ελληνικά Ταχυδρομεία!!

ATT_1446230939043_DSC_5132

 

* Έφτασε και η απάντηση του 13ου Νηπιαγωγείου Κατερίνης στο γράμμα που τους στείλαμε. Μας έγραψαν ένα πολύ ωραίο γράμμα και μας φτιάξανε ένα υπέροχο lapbook με τις ζωγραφιές τους. Ευχαριστούμε πολύ τα νήπια και τις νηπιαγωγούς!!

 SDC14423 SDC14424 SDC14425

 

 

 

ΣΕΙΣΜΟΣ…ΣΕΙΣΜΟΣ, ΜΗ ΣΕ ΠΙΑΝΕΙ ΠΑΝΙΚΟΣ!!

0

Συγγραφέας: ΜΠΕΧΤΣΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗ | Κατηγορία ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ & ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | , στις 06-11-2015

ΣΕΙΣΜΟΣ…ΣΕΙΣΜΟΣ, ΜΗ ΣΕ ΠΙΑΝΕΙ ΠΑΝΙΚΟΣ!!!

Την εβδομάδα που μας πέρασε ασχοληθήκαμε με το θέμα ΣΕΙΣΜΟΣ.

*Συζητήσαμε για το πως γίνεται ένας σεισμός, τη μονάδα μέτρησης (Ρίχτερ) και το μηχάνημα που καταγράφει τους σεισμούς (Σεισμογράφος). Είδαμε με μία κατασκευή με σπιτάκια, πως κουνιούνται τα σπίτια σε ένα σεισμό ανάλογα με την έντασή του. Ανέβηκαν κάποια παιδιά σ’ ένα τραπέζι και τους κουνήσαμε για να νοιώσουν ένα σεισμό.

DSC_5149 DSC_5154

*Καταγράψαμε κι εμείς ένα σεισμό και πόσα ρίχτερ ήταν.

DSC_5163 DSC_5164 seismografos-5701

*Συζητήσαμε για τα μέτρα προφύλαξης πριν από ένα σεισμό,τι πρέπει να προσέχουμε κατά τη διάρκειά του και τι μετά από αυτόν. Παρατηρήσαμε φωτογραφίες από σεισμό και την αφίσα του ΟΑΣΠ.

pythagoreionip2 seismos-megalos

*Παρακολουθήσαμε το τραγούδι για το σεισμό από τα Ημισκούμπρια.

*Ζωγραφίσαμε ένα σεισμό και τι χρειαζόμαστε όταν αυτός γίνει.

DSC_5151DSC_5152 DSC_5153

DSC_5157

*Διαβάσαμε για τον μύθο της θεάς Αθηνάς και του Εγκέλαδου και τον ζωγραφίσαμε.

DSC_5159 DSC_5160 DSC_5162

*Συζητήσαμε για το γράμμα Σ (όπως σεισμός). Βρήκαμε κι άλλες λέξεις από Σ, τις γράψαμε και τις ζωγραφίσαμε.

ATT_1446668657746_DSC_5169 ATT_1446668657929_DSC_5171 ATT_1446668658045_DSC_5170

*Πραγματοποιήσαμε άσκηση σεισμού στο Νηπιαγωγείο μας, η οποία ήταν επιτυχής. Πήραμε και βραβείο συμμετοχής σε αυτή την άσκηση!!!

ATT_1446668658181_DSC_5168 ATT_1446668658386_DSC_5167 ATT_1446668658614_DSC_5166

DSC_5165-1χδδ

ΠΗΓΕΣ

ΤΟ ΜΑΓΙΚΟ ΚΟΥΤΙ…ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ

ΤΟ ΝΕΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΙ

ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

taniamanesi-kourou.blogspot.com

ΟΑΣΠ

ΕΝΑ ΓΡΑΜΜΑ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ – Ο ΒΙΟΛΙΣΤΗΣ ΒΑΤΡΑΧΟΣ

0

Συγγραφέας: ΜΠΕΧΤΣΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗ | Κατηγορία ΖΙΖΑΝΙΑ | , στις 05-11-2015

 ΕΝΑ ΓΡΑΜΜΑ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ – Ο ΒΙΟΛΙΣΤΗΣ ΒΑΤΡΑΧΟΣ

ΑΡΘΡΟ: Η ΠΥΡΑΜΙΔΑ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ.

0

Συγγραφέας: ΜΠΕΧΤΣΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗ | Κατηγορία ΓΟΝΕΙΣ | , στις 05-11-2015

Η Πυραμίδα της Φυσικής Δραστηριότητας

Σε αντιστοιχία με την πυραμίδα της διατροφής, η πυραμίδα της φυσικής δραστηριότητας είναι ένας «έξυπνος» τρόπος απεικόνισης διαφόρων τύπων άσκησης, και ενδεικτικός της συχνότητας με την οποία θα πρέπει αυτές να πραγματοποιούνται από τα παιδιά κατά τη διάρκεια μίας εβδομάδας. Ο σχηματισμός της πυραμίδας δηλώνει ότι προχωρώντας από τη βάση προς την κορυφή, δηλαδή από το μεγαλύτερο εύρος ενός επιπέδου προς το μικρότερο, τόσο μικραίνει ο χρόνος τον οποίο τα παιδιά θα πρέπει να αφιερώνουν στις δραστηριότητες του κάθε επιπέδου.

pyramide physical activity.pngΟι συστάσεις για φυσική δραστηριότητα και υγεία, σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (World Health Organization) αναφέρουν ότι τα παιδιά θα πρέπει να είναι φυσικά δραστήρια για τουλάχιστον μία ώρα την ημέρα.

Στη βάση της πυραμίδας λοιπόν, βρίσκονται δραστηριότητες, όπως βόλτες με το ποδήλατο, δουλειές σπιτιού (βοήθεια στον κήπο, στο καθάρισμα του σπιτιού κ.α), το «πήγαινε» και «έλα» στο σχολείο με τα πόδια, βόλτες και παιχνίδι στην παιδική χαρά ή στα πάρκα κ.α, οι οποίες θα πρέπει να πραγματοποιούνται σε καθημερινή βάση από τα παιδιά, και είναι εύκολα πραγματοποιήσιμες.

Στο αμέσως επόμενο επίπεδο της πυραμίδας παρουσιάζονται δραστηριότητες, όπως είναι το τρέξιμο, η κολύμβηση, καθώς και όλα τα ομαδικά αθλήματα-παιχνίδια, όπως το ποδόσφαιρο, η καλαθοσφαίριση ή και το κυνηγητό. Με τις δραστηριότητες αυτές συστήνεται τα παιδιά να ασχολούνται 3 έως 5 ημέρες την εβδομάδα. Η ένταση με την οποία θα πρέπει να εκτελούνται ενδείκνυται να είναι τέτοια ούτως ώστε να προκαλεί στα παιδιά λαχάνιασμα, και η διάρκειά τους θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 20 λεπτά συνεχόμενα.

Στο τρίτο επίπεδο της πυραμίδας περιλαμβάνονται ασκήσεις που αυξάνουν τη δύναμη και την ευλυγισία. Για τη μεν δύναμη, οι ασκήσεις (4 με 5 σε αριθμό) θα πρέπει να επαναλαμβάνονται 2 με 3 φορές την εβδομάδα, για τη δε ευλυγισία, θα πρέπει να πραγματοποιούνται σχεδόν καθημερινά, λίγο πριν ή αμέσως μετά από το τέλος της κυρίως φυσικής δραστηριότητας και η διάρκεια της καθεμιάς να είναι τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα.

Τέλος,στην κορυφή της πυραμίδας περιλαμβάνονται οι λεγόμενες καθιστικές δραστηριότητες, με τις οποίες τα παιδιά θα πρέπει να απασχολούνται όσο το δυνατό λιγότερο, ιδανικά μέχρι 1-2 ώρες ημερησίως. Ενδεικτικά αναφέρονται η παρακολούθηση τηλεόρασης, τα βιντεοπαιχνίδια και η ενασχόληση με τον υπολογιστή, δραστηριότητες δηλαδή οι οποίες συντελούν στην ακινησία και την αδράνεια του σώματος, και σε υπερβολικό βαθμό έχουν μακροπρόθεσμα σοβαρές αρνητικές συνέπειες για την υγεία.

ΠΗΓΗ

http://eyzin.minedu.gov.gr

 

28 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940

0

Συγγραφέας: ΜΠΕΧΤΣΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗ | Κατηγορία ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ & ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | , στις 30-10-2015

28 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940

 

Για την επέτειο του ΟΧΙ πραγματοποιήσαμε σχετικές δραστηριότητες, κάποιες από τις οποίες είναι και οι παρακάτω:

 

*Συζητήσαμε για την 28η Οκτωβρίου, ποια γεγονότα συνέβησαν τότε και είδαμε φωτογραφίες και εικόνες.

DSC_5092

 

*Ακούσαμε πολλά τραγούδια για την 28η Οκτωβρίου 1940, Βάζει ο Ντούτσε, Κορόιδο Μουσολίνι, Γυναίκες Ηπειρώτισσες, και ζωγραφίσαμε το τελευταίο.

DSC_5094 DSC_5095

 

*Κατασκευάσαμε σημαιάκια.

DSC_5089 DSC_5099

*Φύλλο εργασίας για την αναγνώριση λέξεων.

SDC14422

 

*Με αφορμή το ΟΧΙ, μάθαμε το γράμμα Ο. Συζητήσαμε, βρήκαμε ποιες λέξεις ξεκινάνε από Ο και τα γράψαμε.

SDC14421

 

*Η πρόσκληση για τη γιορτή μας.

SDC14412 SDC14414

 

*Το σκηνικό της γιορτής μας, που έγινε μαζί με το Δημοτικό Σχολείο, την Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2015 στις 09:00, στην Αίθουσα του Πολιτιστικού Συλλόγου Άνω Καμήλας. Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά!!!

DSC_5100

 

ΠΗΓΕΣ

www.e-children.blogspot.com

taniamanesi-kourou.blogspot.com

haroumenesfatsoules.blogspot.com

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ – 9 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2015

0

Συγγραφέας: ΜΠΕΧΤΣΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗ | Κατηγορία ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ & ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | , στις 17-10-2015

Παγκόσμια Ημέρα Ταχυδρομείων – 9 Οκτωβρίου 2015

ELTA

 

Η Παγκόσμια Ημέρα Ταχυδρομείων ήταν η αφορμή να ασχοληθούμε στο Νηπιαγωγείο μας με το θέμα ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ.

* Συζητήσαμε σχετικά με το πως γράφεται ένα γράμμα. Με ποιες φράσεις ξεκινάει ένα γράμμα και με ποιες τελειώνει. Κάναμε πίνακα αναφοράς με τις προσφωνήσεις και τις επιφωνήσεις. Σε ποιο σημείο πάνω στο φάκελο γράφουμε τον αποστολέα και τον παραλήπτη. Ποιές είναι οι λέξεις που έχουν σχέση με το ταχυδρομείο. Κάναμε πίνακα αναφοράς.

ATT_1444810185178_DSC_5067 

* Συζητήσαμε για το πως επικοινωνούσαν τα παλιά χρόνια.

pigeonwar1 pigeonwar2

* Παρατηρήσαμε ένα αφιέρωμα – photo gallery με θέμα “Ταχυδρόμοι & Ταχυδρομείο”, στο www.helppost.gr και προσέξαμε την ενδυμασία του ταχυδρόμου. Συζητήσαμε για τη συντομογραφία ΕΛΤΑ (Ελληνικά Ταχυδρομεία) και τη σειρά με την οποία ξεκινάει ένα γράμμα από τον αποστολέα και φτάνει στον παραλήπτη του.

 ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΙ – ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ

Δραστηριότητες για την Παγκόσμια ημέρα των ταχυδρομείων_Σελίδα_09

* Τοποθετήσαμε στην είσοδο του Νηπιαγωγείου ένα κουτί Ταχυδρομείου, έτσι ώστε οι γονείς να αφήνουν ένα γράμμα, μια υπενθύμιση ή ένα σημείωμα για τα παιδιά τους ή για το σύνολο των μαθητών. Κάθε πρωί, όταν μαζευόμασταν στην παρεούλα, ένα παιδί γινόταν ταχυδρόμος, άνοιγε το κουτί, μοίραζε τα γράμματα και τα διαβάζαμε.

DSC_5055 DSC_5057 DSC_5059 Και η αλήθεια είναι ότι μαζεύτηκαν πολλά γραμματάκια!!!

DSC_5079 DSC_5081

* Ακούσαμε το τραγούδι “Γράμμα, γραμματάκι”, του Γεώργιου Λαπαδάκη.

ΓΡΑΜΜΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑΚΙ

*Συζητήσαμε για το γραμματόσημο, είδαμε συλλογές και βρήκαμε το αίνιγμα. Ζωγραφίσαμε το δικό μας γραμματόσημο.

8684195_orig8035606 grammatosima Η ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΗΜΑ ΤΗΣ_Σελίδα_4 ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΗΜΟDSC_5060 DSC_5062 DSC_5063

* Φύλλα εργασίας σχετικά με το ταχυδρομείο.

DSC_5058DSC_5068nn

* Παρατηρήσαμε παλιές καρτ ποστάλ και κάναμε τις δικές μας.

SDC14410 SDC14411

* Kαλέσαμε και ταχυδρόμο στην τάξη, αλλά λόγω φόρτου εργασίας θα μας επισκεπτεί προς τα τέλη του Οκτώβρη.

* Αποφασίσαμε να γράψουμε το δικό μας γράμμα και να το στείλουμε σε ένα άλλο Νηπιαγωγείο, στo 13ο Νηπιαγωγείο Κατερίνης. Ευχαριστούμε πολύ τη συνάδελφο Κέτσιου Στέλλα για την άψογη συνεργασία!!Ψάξαμε στον χάρτη και βρήκαμε που βρίσκεται αυτή η πόλη.

1918663_orig

ATT_1444913610217_DSC_5072 ATT_1444913610586_DSC_5074

ATT_1444913641344_DSC_5075ATT_1444913641188_DSC_5076Κι ένα ενθύμιο με ζωγραφιές από τα νηπιάκια μας για τα παιδιά του 13ου Νηπιαγωγείου Κατερίνης. Περιμένουμε πως και πως να μας απαντήσουν!!!

ATT_1444913641011_DSC_5077

Έτοιμοι οι ταχυδρόμοι μας!!!

DSC_5083

ΠΗΓΕΣ

www.pop-it.gr

www.dreamskindergarten.blogspot.com

www.helppost.gr

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση