Δίκτυο κατά της Βίας στο Σχολείο

Προβάλλεται σχετικό ενημερωτικό και εκπαιδευτικό υλικό, βιβλιογραφία και
προτεινόμενες ταινίες. Επίσης, παρουσιάζονται φορείς, δράσεις και καλές πρακτικές από διάφορα σχολεία και περιοχές της χώρας, βίντεο, συνδέσεις και άλλες χρήσιμες πληροφορίες για το φαινόμενο, που μπορούν να αξιοποιηθούν από εκπαιδευτικούς, γονείς και τους μαθητές.
http://www.antibullyingnetwork.gr/

Μαθηματικά παιχνίδια για παιδιά

Δραστηριότητες και παιχνίδια στα μαθηματικά

http://www.woodlands-junior.kent.sch.uk/maths/interactive/numbers.htm

http://www.abcya.com/math_match.htm

Η σκαλίτσα της προπαίδειας

https://blogs.sch.gr/dorab/files/2011/

Μάθε την προπαίδεια παίζοντας

http://e-math.eduportal.gr/efarmoges/xion.htm

Introduction to WordPress.com

Tι είναι ένα blog?

Τι είναι το WordPress.com?

Πώς μπορώ να δημιουργήσω το δικό μου blog στο WordPress.com?

Τι είναι το Dashboard?

Πώς μπορώ να γράψω κάτι στο my blog?

Aυτές και πολλές άλλες απαντήσεις στο παρακάτω link
http://en.support.wordpress.com/introduction/

Οδηγίες Πολυμέσα Δίκτυα Γ Λυκείου

odhgies_polymesa_diktya.pdf

Για την υλοποίηση των συνθετικών εργασιών μπορεί να χρησιμοποιηθεί ελεύθερο λογισμικό. Στη διδακτική υποστήριξη του μαθήματος και του έργου του εκπαιδευτικού μπορούν να συμβάλλουν
το διδακτικό πακέτο «Πολυμέσα», το οποίο έχει αναπτυχθεί στα πλαίσια του έργου Πλειάδες/Νηριήδες του ΥΠΔΒΜΘ .
• το εκπαιδευτικό υλικό που έχει αναπτυχθεί στα

 » Διαβάστε όλο το άρθρο

Οδηγίες για τα μαθήματα επιλογής Πληροφορικής Β ή Γ Λυκείου

odhgies_epiloges_B_C_2011.pdf

Για την υλοποίηση των συνθετικών εργασιών μπορεί να χρησιμοποιηθεί ελεύθερο λογισμικό. Εν-δεικτικά προτείνεται λογισμικό γενικής χρήσης (open office, gimp, audacity κ.ά.), λογισμικό δημιουργίας ιστοσελίδων (KompoZer ,  NVU ,  Joomla κ.ά.), δημιουργίας forum (SMF, Simple Machines Forum) κ.λπ. Η υλοποίηση των συνθετικών εργασιών μπορεί να υποστηριχθεί και από

 » Διαβάστε όλο το άρθρο

Σχολιασμός θεμάτων ημερησίων Λυκείων ΑΕΠΠ 2011

Τα φετινά θέματα των πανελληνίων εξετάσεων στο μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον ήταν σαφή, ορθά διατυπωμένα και κάλυπταν ένα μεγάλο φάσμα της ύλης. Ο βαθμός δυσκολίας τους ήταν σωστά διαβαθμισμένος και οι προετοιμασμένοι μαθητές με σωστή διαχείριση χρόνου δε θα αντιμετωπίσουν προβλήματα. Θεωρούμε θετικό ότι υπάρχουν σημεία, όπως τα ερωτήματα Α2.4, Α2.5, Α4 και

 » Διαβάστε όλο το άρθρο