Πρόβλημα με οθόνη/κάρτα γραφικών σε netbook Compaq mini 730EV

Περιγραφή προβλήματος: Κατά τη διάρκεια της χρήσης του netbook ξαφνικά η οθόνη κάνει μερικά flash και πάπαλα η οθόνη, δεν εμφανίζει τίποτα …. Το κλείνω από το διακόπτη on/off και μετά από μερικά λεπτά το ξανά-ανοίγω. Στην οθόνη δεν εμφανίζεται τίποτα ούτε καν τα μηνύματα του BIOS μετά από μερικά δευτερόλεπτα τρεμοπαίζει η εικόνα εμφανίζονται μερικές αχνές κάθετες γραμμές χρώματος γκρι-μπλε, ο δείκτης του ποντικιού φαίνεται κάπως αχνά. Ο σκληρός δίσκος φαινόταν  και ακουγόταν ότι δούλευε. Άρα κάτι γίνεται με την κάρτα γραφικών ή/και με την οθόνη. Το κλείνω από το διακόπτη on/off και μετά από αρκετή ώρα το ξανά-ανοίγω. Πάλι τα ίδια…..
Περιορισμοί: Μα καλά VGA port δεν είχε? Η απάντηση είναι δυστυχώς όχι…..(http://www.manualowl.com/m/Compaq/Mini-730/Manual/108852?page=47) χρειάζεται ένα VGA cable το οποίο το είχα ψάξει παλιότερα και ήταν πανάκριβο…
Το θέμα είναι να σωθεί ο σκληρός δίσκος ο οποίος από ότι φαινόταν και ακουγόταν να λειτουργεί κανονικά. Η λύση που σκέφτηκα είναι να βγει ο σκληρός δίσκο και να μπει σε μια θήκη. Το πάω σε service με σκοπό να το ανοίξουν να βγάλουν το σκληρό δίσκο και να τον βάλουν σε μια θήκη και να δουν αν μπορούν να κάνουν κάτι με την οθόνη/κάρτα γραφικών. Τα παιδιά του service προσπάθησαν με την οθόνη/κάρτα γραφικών αλλά φευ τίποτα. Άρα τη έμεινε η θήκη….. Αλλά φευ η τεχνολογία δεν συμφωνούσε με αυτή την ιδέα μου.. χρειαζόταν ειδική θήκη που δεν υπήρχε στο εμπόριο και έπρεπε να γίνει παραγγελία. Ένα από τα παιδιά του service (Νίκο ευχαριστώ για την προσπάθειά σου), μέσω ενός γείτονά του, θυμήθηκε ότι έχει τέτοια θήκη. Τη δοκίμασε τη θήκη αλλά φευ τίποτα ο δίσκος δεν δούλευε….. Το netbook μου το συναρμολόγησαν και το πήρα πίσω… Ευχαριστώ για τον κόπο και την προσπάθεια που κατέβαλαν τα παιδιά του service.
Απογοητευμένος άρχισα να σκέφτομαι, δεν μπορεί κάποια λύση θα υπάρχει…. και ως εκ θαύματος μου ήρθε η ιδέα…. VNC και Linux on USB stick….

Επίλυση του προβλήματος: Έχω ένα usb stick 8GB στο οποίο έχω εγκαταστήσει Lubuntu (http://www.lubuntu.net) το χρησιμοποιώ σε οποιοδήποτε υπολογιστή σε usb port και κάνει boot σε Lubuntu μετά από την σχετική παρέμβαση στο BIOS. Για πάμε τώρα να τα εφαρμόσουμε όλα αυτά στο netbook…. Πρώτα από όλα στο Lubuntu εγκαθιστώ, μέσω Synaptic, vino και όλα τα vnc (light, tight, x, server κλπ). Από γραμμή εντολών: vino-prefernces (ρυθμίσεις του vino). Τερματισμός του Lubuntu και εξαγωγή του usb stick. Εκκίνηση του laptop, σε Windows XP και κατέβασμα του vncviewer (http://www.realvnc.com/download/viewer/). Στο netbook είχα ορίσει παλαιότερα, όταν λειτουργούσε κανονικά, first boot device usb disk. Τοποθέτηση του usb stick στο netbook, power on και αναμονή μέχρι το led του usb stick να σταματήσει να αναβοσβήνει το οποίο σημαίνει οτι είναι σε κατάσταση logon. Πληκτρολόγηση του κωδικού και enter. Στο λαπτοπ με Windows άνοιγμα το Θέσεις Δικτύου και βλέπω ότι είναι δικτυακά συνδεδεμένο με όνομα lubuntuusb. Εκτέλεση του vncviewer και ως εκ θαύματος συνδέθηκα…. και είδα το περιεχόμενο του σκληρού δίσκου… Το μόνο που απομένει είναι να αντιγράψω τα αρχεία που θέλω από το netbook σε κάποιο άλλο μέσο….
Υλικό που χρησιμοποίησα: ένα usb stick με εγκατεστημένο Lubuntu, vino, vnc server/viewer, το netbook, ένα καλώδιο δικτύου για σύνδεση netbook με adsl router/modem και ένα laptop με Windows XP.
Χρόνος ενασχόλησης/δοκιμών: περίπου 2 ώρες

Πρόσκληση σε Επιμορφωτικό Σεμινάριο (Workshop)

Το Κε.Πλη.Νε.Τ Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ. Ν. Εύβοιας, στο πλαίσιο οργάνωσης επιμορφωτικών δράσεων σε Σ.Ε.Π.Ε.ΗΥ σύμφωνα με τη 92995/Γ7/10-08-2012,  προσκαλεί τους Υπευθύνους Σ.Ε.Π.Ε.ΗΥ, καθώς και όσους εκπαιδευτικούς ΠΕ 19-20 επιθυμούν, σε τετράωρο επιμορφωτικό σεμινάριο (workshop)  που θα πραγματοποιηθεί στο Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. του Γυμνασίου Κανήθου,  την Πέμπτη 7 Μαρτίου και από ώρα 17.00 έως 21.00. με θέμα: «Διαχείριση Σ.Ε.Π.Ε.ΗΥ με τεχνολογία Thin Client και αξιοποίηση ΕΛ/ΛΑΚ εργαλείων για την επόπτευση του.»

Το σεμινάριο θα έχει εργαστηριακό χαρακτήρα και θα διανεμηθεί έντυπο και ψηφιακό υλικό. Λόγω του περιορισμένου χώρου, θα επιλεγούν να συμμετάσχουν είκοσι δύο (22) εκπαιδευτικοί ΠΕ19-20, μετά από ηλεκτρονική κλήρωση. Η συμμετοχή είναι προαιρετική. Μετά την ολοκλήρωση της επιμορφωτικής δράσης θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης.
Στο συνημμένο αρχείο θα βρείτε το Έντυπο Δήλωσης Συμμετοχής καθώς και και περισσότερες πληροφορίες για τις ενότητες που θα προσεγγιστούν.
Ο Υπεύθυνος Κε.Πλη.Νε.Τ Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ. Ν. Εύβοιας

Αριστείδης Αράπογλου

Hydrobot

www.hydrobots.gr

υπέβαλα αίτημα για χορηγία

μάλλον πρέπει να είναι εγκεκριμένη

Ήρθε σήμερα την Τετάρτη 14/11/2012 σε κομμάτια που απαιτούν συναρμολόγηση….

Η ομάδα αποτελείται από 6 μαθητές της Γ τάξης.

Μέχρι να ξεκινήσουμε θα οργανωθούμε ξεκινώντας από τα email και τη δημιουργία ενός wiki μέχρι οι μαθητές να τελειώσουν τα διαγωνίσματα του Α τριμήνου. Το wiki για τη διαχείριση, επικοινωνία, καταγραφή κλπ του project.

Σάββατο 22/12/2012: Μέχρι σήμερα έχουμε κάνει 2 συναντήσεις. Όλα βαίνουν καλώς. Οι λεπτομέρειες είναι σε private wiki.

Κυριακή 13/1/2013: Πραγματοποιήθηκε η 3η συνάντηση. Είμαστε σε αρκετά καλό δρόμο. Οι λεπτομέρειες της κατασκευής είναι σε private wiki.

Κυριακή 20/1/2013: Πραγματοποιήθηκε η 4η συνάντηση. Μερικές λεπτομέρειες να διορθώσουμε, να βρούμε μπαταρία και είμαστε έτοιμοι για την πρώτη βουτιά την επόμενη Κυριακή 27/1/2013 αν μας το επιτρέψει ο καιρός.

Κυριακή 27/1/2013: 5η συνάντηση. Συναντηθήκαμε στο σχολείο το ετοιμάσαμε και πήγαμε στη θάλασσα και το ρίξαμε. Συναντήσαμε μερικά προβλήματα τα οποία λύθηκαν επιτόπου. Ευτυχώς βοήθησε και ο καιρός. Όλες οι λεπτομέρειες είναι σε prive wiki το οποίο κάποια στιγμή θα ανοίξει.

Κυριακή 3/2/2013: 6η συνάντηση. Συναντηθήκαμε στο σχολείο του βάλαμε λάμπα led, σκοινί μαζί με το καλώδιο, διακόπτη στο τηλεχειριστήριο για τη λάμπα, διόρθωση κινητήρων. Στη συνέχεια το πήγαμε στη θάλασσα.

Κυριακή 10/2/2013: 7η συνάντηση. Συναντηθήκαμε στο σχολείο του βάλαμε web camera. Το πήγαμε στη θάλασσα όπου ανακαλύψαμε ότι η web κάμερα είχε φύγει από την θέση της. Παρόλα αυτά το ρίξαμε στη θάλασσα. Το αποτέλεσμα ήταν ένα θολό βίντεο. Την επόμενη Κυριακή ξανά πάλι με την κάμερα.

Κυριακή 17/2/2013

Κυριακή 24/2/2013

Κυριακή 3/3/2013

Κυριακή 10/3/2013

Κυριακή 17/3/2013

Κυριακή 24/3/2013

Τετάρτη 27/3/2013

Κυριακή 31/3/2013

Τρίτη 2/4/2013

Κυριακή 7/4/2013

Τετάρτη 10/4/2013

Κυριακή 14/4/2013

Χρήση μιας εφαρμογής Web 2.0 για την εκπαίδευση

Ήθελα να δώσω στους μαθητές μου ( A & B τάξη) προαιρετικές δραστηριότητες για τις ημέρες των Χριστουγεννιάτικων εορτών. Το έψαξα και βρήκα έναν ηλεκτρονικό πίνακα ανακοινώσεων (www.stixy.com) ο οποίος με πολύ απλό τρόπο και με ελάχιστα εργαλεία δημιουργείς πάρα πολλά. Τους έδωσα το URL λίγο πριν κλείσουμε το σχολείο για τις εορτές.

Μου άνοιξε η όρεξη για δημιουργία και εγκατέστησα το limesurvey, στον χώρο που έχω από το sch.gr, για να υποβάλλουν οι μαθητές μου τις ιδέες τους για την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2013.

WRO 2012

Μεταξύ Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς ανακοινώθηκαν τα challenges του Διαγωνισμού Ρομποτικής (www.wro2012.org). Για το Γυμνάσιο είναι το Columbus.

Κυριακή 15/1/2012 – 10:00: Πραγματοποιήθηκε η 1η συνάντηση με τους 4 μαθητές (2 αγόρια+2 κορίτσια) της Α τάξης (ο 5ος έλλειπε λόγω ασθένειας). Τους έδωσα σε ψηφιακή μορφή όλο το υλικό σχετικά με τον διαγωνισμό και τα Lego Mindstorms επίσης τους έστειλα με e-mail μερικά χρήσιμα url’s. Επίσης συζητήσαμε τα διαδικαστικά θέματα του εθνικού διαγωνισμού καθώς και του WRO. Φάνηκε να τους ενδιαφέρει. Τον πέμπτο που έλειπε τον ενημέρωσα την Τρίτη 17/1/2012 που ήρθε. Ίδωμεν….

Κυριακή 22/1/2012 – 10:00: Πραγματοποιήθηκε η 2η συνάντηση με 4 μαθητές (3 αγόρια + 1 κορίτσι) της Α τάξης. Συζητήσαμε για τις διαδικασίες του challenge, φτιάξαμε τους 5 κυλίνδρους (κόψαμε σε κομμάτια έναν χάρτινο κύλινδρο συσκευασίας-αποστολής αφίσας). Ο κάθε ένας πήρε από έναν κύλινδρο για να τον ολοκληρώσει (δηλαδή κλείσιμο με χαρτί και ταινία, γέμισμα με ρύζι ή φακές ή ρεβύθια ή άλλο αδρανές υλικό για να έχει βάρος 60 γραμμάρια). Καταλήξαμε σε γενικές γραμμές στο πως το Columbus θα συλλέξει τους κυλίνδρους και στο πως θα τους αποβάλλει για να τους ξεχωρίσει με βάση το χρώμα. Επίσης είδαμε και μερικά βίντεο από το youtube.com. Σήμερα είδα και την ανακοίνωση του διαγωνισμού από τον Οργανισμό WRO Hellas. Η ημερομηνία για τη διεξαγωγή του διαγωνισμού είναι Σάββατο 9 Ιουνίου 2012. Έχω την αίσθηση ότι πέφτει στις εξετάσεις του Γυμνασίου. Θα το διερευνήσω….

Κυριακή 29/1/2012
Από αυτή την Κυριακή θα έχω 2 ομάδες. Η μια με μαθητές της Α τάξης και η άλλη της Γ τάξης. Θα έρχονται Κυριακή αλλά σε διαφορετικές ώρες.
Α τάξη – 10:00: Σήμερα ήρθαν 2 αγόρια και 2 κορίτσια, έλλειπε το ένα αγόρι. Ξεκινήσαμε την κατασκευή με βάση το θεωρητικό σχεδιασμό που κάναμε την περασμένη Κυριακή. Αποτυχία…αλλιώς τα σκεφτήκαμε αλλιώς μας βγήκανε. Δεν πειράζει ήταν ένα μάθημα και αυτό. Επίσης έχει ξεκινήσει η κατασκευή της πίστας σε συνεργασία με την συνάδελφο της Τεχνολογίας. Η κατασκευή θα γίνει με μακετόχαρτο.
Γ τάξη – 15:00: Τελικά θα είναι 3 αγόρια της Γ γυμνασίου (είχαν λάβει μέρος στον WRO2010). Τους παρουσίασα το challenge. Συζητήσαμε διάφορες ιδέες που είχαν για την λειτουργικότητα του Columbus.

Κυριακή 5/2/2012
Η κατασκευή της πίστας είναι σε καλό δρόμο και ελπίζω μέσα στην επόμενη βδομάδα να έχει τελειώσει. Επίσης αγόρασα έναν αισθητήρα χρώματος Lego 9694 και από το site της Lego βρήκα την έκδοση ΝΧΤ 2.0.
Α τάξη – 10:00: Στην εβδομάδα που μας πέρασε βρήκα, μετά από αναζήτηση, ένα ρομπότ που κάνει κάτι παρεμφερές με το Columbus. Το τμήμα που μαζεύει τους κυλίνδρους το φτιάξαμε σήμερα σε μικρογραφία. Το δοκιμάσαμε και δουλεύει ικανοποιητικά. Την επόμενη Κυριακή θα το υλοποιήσουμε πιο καλά και κάτω από πραγματικές διαστάσεις και συνθήκες….. ελπίζω,
Γ τάξη – 15:00: Όπως ήρθαν έφυγαν. Ψαχνόντουσαν όλη την ώρα για το τι θα κάνουν. Στις 16:45 τους αποχαιρέτησα.

Κυριακή 12/2/2012
Η πίστα έχει ολοκληρωθεί. Θέλουμε 8 μακετόχαρτα, υγρή κόλλα, ένα κομμάτι χαρτί κόκκινο, ένα κομμάτι χαρτί μπλε και το γρι χαρτί για το BASE καθώς και την συναρμολόγηση όλων αυτών. Θα τα παραγγείλω και ελπίζω μέσα στην εβδομάδα να τα έχω.
Α τάξη – 10:00: Ήρθαν τα 3 αγόρια. Το φτιάξαμε σε πραγματικές διαστάσεις. Δεν το δοκιμάσαμε.
Γ τάξη – 15:00: Ήρθαν με κάτι κουφές ιδέες που δεν είχαν καμία σχέση με το Challenge. Ο ένας ύστερα από συζήτηση επί συζήτησης είχε μια ιδέα. Πήγαν να την υλοποιήσουν αλλά φευ. Κατά τις 16:30 το διαλύσαμε.

Κυριακή 19/2/2012
Τα κομμάτια της πίστας είναι όλα έτοιμα. Ήρθαν και τα υλικά για τη συναρμολόγηση.
Α τάξη – 10:00: Ήρθαν τα 2 κορίτσια και τα 2 αγόρια. Ασχοληθήκαμε με την συναρμολόγηση της πίστας. Ο ένας τραυμάτισε το χέρι του με το κοπίδι και μαζί με τον άλλον τους έστειλα σπίτι τους. Επικίνδυνοι και οι δυο τους, όλο ξέρω-ξέρω ήταν και την πάτησε ο ένας. Ευτυχώς δεν ήταν τίποτα σοβαρό. Προχωρήσαμε στην συναρμολόγηση όσο μπορέσαμε. Δεν ολοκληρώθηκε. Η συνέχεια την επόμενη Κυριακή.
Γ τάξη – 15:00: Τους είχα ενημερώσει από την Τρίτη 14/2/2012 ότι δεν θα συναντηθούμε αυτή την Κυριακή. Είχα να ετοιμάσω διαγωνίσματα Β τριμήνου.

Κυριακή 26/2/2012
Α τάξη – 10:00: Ήρθαν 2 αγόρια μόνο. Ασχοληθήκαμε με την πίστα. Δεν τελείωσε, ασχοληθήκαμε από τις 10:15 μέχρι τις 14:00. Έμεινε ο περιμετρικός τοίχος, η μαύρη ταινία στους κυλίνδρους και να κολλήσουμε το κόκκινο-μπλε-γκρι χαρτί στο σημείο της εκκίνησης και τερματισμού και έχει ολοκληρωθεί η πίστα.
Γ τάξη – 15:00: Τους είχα ενημερώσει από την Παρασκευή 24/2/2012 να μην έρθουν γιατί δεν είχε ολοκληρωθεί η πίστα και είχα να διορθώσω τα διαγωνίσματα του Β τριμήνου.

Κυριακή 4/3/2012
Α τάξη – 10:00: Ήρθαν 2 κορίτσια και ένα αγόρι. Ολοκληρώσαμε την πίστα στο 100% και έφυγαν.
Γ τάξη – 15:00: Ήρθαν και οι 3. Κάτι βρήκαν και ξεκίνησαν να το φτιάχνουν. Συνέχεια την επόμενη Κυριακή.

Κυριακή 11/3/2012
Α τάξη – 10:οο: Ήρθαν 1 κορίτσι και 2 αγόρια. Κατασκεύασαν ένα πιλοτικό όχημα με ενσύρματο τηλεχειρισμό (οδηγίες από εδώ) για να δοκιμάσουμε την πίστα. Παρουσιάστηκαν κάποια προβλήματα τα οποία ευτυχώς ήταν εύκολα επιλύσιμα.
Γ τάξη – 15:00: Ήρθαν και οι 3. Ευτυχώς κάτι βρήκαν και το κατασκεύασαν. Έχει μερικές ατέλειες τις οποίες θα τις διορθώσουν την επόμενη Κυριακή, ελπίζω.

Κυριακή 18/3/2012
Α τάξη – 10:00: Ήρθαν 2 κορίτσια και 1 αγόρι. Ξεκίνησαν την κατασκευή του Columbus.
Γ τάξη – 15:00: Ήρθαν και οι 3. Έγιναν ελάχιστες βελτιώσεις. Τους έκοψα το δημιούργημά τους σε 3 κομμάτια για να το φτιάξουν στο LDD γιατί έχαναν πολύτιμο χρόνο στη συναρμολόγηση. Έβγαλαν φωτογραφίες τα 3 κομμάτια με ένα κινητό για να τις πάρουν με email για να βλέπει ο καθένας τι θα φτιάξει στο LDD.

Κυριακή 25/3/2012
Α τάξη – 10:00: Δεν συναντηθήκαμε λόγω Εθνικής Εορτής.
Γ τάξη – 15:00: Δεν συναντηθήκαμε λόγω Εθνικής Εορτής.

Κυριακή 1/4/2012
Έφτιαξα ένα πιλοτικό όχημα για να αρχίσω τον προγραμματισμό της διαδρομής μέχρι να φτάσει στην στη Ζώνη Γ. Το έφτασα μέχρι την Ζώνη Β. Παρουσιάστηκε πρόβλημα στην πρόσφυση των ελαστικών και το έλυσα βάζοντας ένα κουτί με ρεβίθια που ζυγίζει 240 γραμμάρια (=4 χ 60 γραμμάρια το βαρέλι). Η συνέχεια την επόμενη Κυριακή.
Α τάξη – 10:00: Ήρθαν 3 (2 αγόρια και 1 κορίτσι). Το ένα αγόρι ήταν αυτό που έλλειπε αρκετές Κυριακές λόγω υγείας. Πήραν τις φωτογραφίες (μεσα απο email) που είχαν τραβήξει στην προηγούμενη συνάντηση και τις είχα στείλει με e-mail. Ξεκίνησαν να το φτιάχνουν αλλά τα έκαναν σαλάτα και για να διορθωθεί ήθελε αποσυναρμολόγηση και ξανά από την αρχή. Αναγκαστικά τους έστειλα σπίτια τους γιατί δεν θα προλάβαιναν να το ξανα-συναρμολογήσουν.
Γ τάξη – 15:00: Ήρθαν και οι 3. Είχαν αναλάβει να φτιάξουν το δημιούργημά τους στο LDD. Οι 2 το έφεραν. Ο τρίτος δεν έκανε τίποτα 2 εβδομάδες και τα έριχνε στον άλλον που και αυτός τα έκανε τελευταία στιγμή. Ένα τουρλουμπούκι για να σου φύγει το τσερβέλο. Δηλαδή 2 βδομάδες μόνο ο ένας έκανε στο LDD το κομμάτι που του αναλογούσε. Συμπέρασμα θα χάναμε και άλλη Κυριακή συν την επόμενες 2 Κυριακές λόγω Πάσχα και για αυτό το λόγο διέλυσα την ομάδα.

Κυριακή 8/4/2012
Καμία συνάντηση

Κυριακή 15/4/2012
Καμία Συνάντηση (Πάσχα)

Κυριακή 22/4/2012
Καμία Συνάντηση

Κυριακή 29/4/2012
Δοκιμές με το πιλοτικό όχημα
Α τάξη – 10:00: Ήρθαν 2 αγόρια τα οποία δεν είχαν αναλάβει από τις προηγούμενες συνατήσεις καμία εργασία να διεκπεραιώσουν. Οι υπόλοιποι είχαν πει ότι θα έρθουν, μέσω της ΚΡΔ, οι οποίοι δεν ήρθαν και κατά σύμπτωση ήταν αυτοί που είχαν αναλάβει να ετοιμάσουν στο LDD το Colombus. Όπως ήρθαν τα 2 αγόρια τα έδιωξα γιατί δεν είχε κανένα νόημα να καθίσουν.
Γ τάξη – 12:00: Ήρθαν και οι 2. Ο τρίτος αποχώρησε από την ομάδα. Είδαμε το Colombus στο LDD που είχαν φτιάξει μετά από αρκετό κυνήγι.  Είχαν πάρει και το κομμάτι του τρίτου που αποχώρησε από την ομάδα. Ήθελε αρκετές διορθώσεις-βελτιώσεις-τροποποιήσεις και αυτό γιατί το βασικό τμήμα του Colombus ο νεαρός το είχε φτιάξει ανάποδα στο LDD και δεν το είχε προσέξει με αποτέλεσμα να μην ταιριάζει όταν πήγαμε να δέσουμε τα 3 κομμάτια μαζί. Πήραν τα αρχεία μαζί τους και έφυγαν για να πάνε να τα διορθώσουν……

Κυριακή 6/5/2012
Εθνικές εκλογές

Κυριακή 13/5/2012
Α τάξη – 10:00: Ήρθαν τα 2 από τα 3 αγόρια και το 1 κορίτσι από τα 2 ενώ την Παρασκευή που είχαν μιλήσει είχαν πει ότι θα έρθουν όλοι. Επειδή δεν έχουν ετοιμάσει ακόμα το 3ο κομμάτι στο LDD δεν τους κράτησα επιπλέον μαζεύτηκαν κατά τις 10:30 οι τρεις που ήρθαν. Δεν τους βλέπω να ετοιμάζονται….η “σάλτσα” δεν έχει  δέσει από ότι φαίνεται…

Γ τάξη – 12:30: Ήρθαν και οι 2. Έφτιαξαν στο LDD το δημιούργημά τους επιτέλους. Αλλά….έπεσαν κάποιες  ιδέες για κάποιες δομικές αλλαγές….έγιναν κάποιες προσπάθειες αλλά φευ… είδομεν…

Κυριακή 20/5/2012

Από Δευτέρα 21/5/2012 ξεκινουν οι εξετάσεις  και από την Παρασκευή 18/5/2012 τους ειπα να μην έρθουν για να κάτσουν να διαβάσουν. Επίσης την Τρίτη που θα τους δω να μου πουν για τη διαθεσιμοτητά τους.

Τρίτη 22/5/2012

Ακόμα το σκέφτονται θα μου πουν την Πέμπτη 24/5/2012

Πέμπτη 24/5/2012

Τίποτα……Τους ενημέρωσα οτι δεν έχουμε χρόνο για να λάβουμε μερος στον διαγωνισμό και ως εκ τουτου δεν πάμε καθόλου.

Xerte & Xerte Online Toolkits

Xerte is a suite of tools for the rapid development of interactive learning content. Xerte makes it very easy to perform simple, common tasks, yet possible to create rich interactivity.

Xerte Online Toolkits is a powerful suite of browser-based tools that allow anyone with a web browser to log on and create interactive learning materials easily.

Νομίζω ότι είναι κατάλληλα για τη δημιουργία μαθημάτων και για τον Διαδραστικό Πίνακα.

Δοκίμασα το Xerte Online Toolkits είναι αρκετά εύκολο στη χρήση και δεν απαιτεί ειδικές γνώσεις πλην της Αγγλικής Γλώσσας. Η εγκατάστασή του είναι αρκετά εύκολη και απλή, υπάρχει και σχετικό video. Επίσης έχει αρκετά εργαλεία για την αξιοποίηση της διαδραστικότητας ανθρώπου-μηχανής-γνώσης.Είναι σε web περιβάλλον και το τελικό αποτέλεσμα μπορεί να είναι στο τοπικό μηχάνημα ή σε server και προβάλλεται με τη χρήση φυλλομετρητή.


Copyright © ilias blog          Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση