Παράδειγμα προς μίμιση για την εξυπηρέτηση πελατών μετά την πώληση…

Στις 26/10/2009 αγόρασα από γνωστή αλυσίδα καταστημάτων, στο χώρο του λιανικού εμπορίου ειδών διατροφής και άλλων προϊόντων, ένα ασύρματο πληκτρολόγιο-ποντίκι με 3 χρόνια εγγύηση.

Το πληκτρολόγιο στις 26/1/2010 έπαψε ξαφνικά να λειτουργεί. Έγιναν οι απαραίτητες ενέργειες (π.χ. αλλαγή μπαταρίας, δοκιμή σε άλλον υπολογιστή κλπ) και το πληκτρολόγιο δεν ήθελε να συνεργαστεί μαζί μου, ενώ το ποντίκι λειτουργούσε κανονικά.

Στις 27/1/2010 έστειλα ένα e-mail στην αλυσίδα καταστημάτων και την μεθεπομένη μέρα (29/1/2010) μου απάντησαν με ένα e-mail στο οποίο μου έγραφαν να κάνω ένα τηλέφωνο, με δωρεάν χρέωση, για να αναφέρω το πρόβλημα. Πράγματι πήρα το τηλέφωνο ανέφερα το πρόβλημα και μου ζήτησαν το serial number του πληκτρολογίου και μια διεύθυνση για να μου παραδώσουν ένα καινούργιο σετ πληκτρολόγιο-ποντίκι, τα οποία και έδωσα. Την Παρασκευή 5/2/2010 παρέλαβα ένα ολοκαίνουργιο σετ το οποίο ήρθε με courier από μια χώρα της Ευρώπης.

Ευχαριστώ την εν λόγο εταιρεία για την αμεσότητά της και την άρτια εξυπηρέτησή της.

Παρατήρηση 1η: Η συσκευασία του σετ ήταν σφραγισμένη.

Παρατήρηση 2η: Η συσκευασία του σετ ήταν σε ένα μεγαλύτερο κουτί διαγώνια τοποθετημένο κατά το πλάτος της συσκευασίας του σετ.

Παρατήρηση 3η: Η εξωτερική συσκευασία δεν είχε ΚΑΝΕΝΟΣ είδους παραμόρφωση. Το οποίο σημαίνει ότι το κουτί δεν χτυπήθηκε, δεν (συμ)πιέστηκε κλπ. και τα έξοδα αποστολής προφανώς θα ήταν μεγαλύτερα από την αξία του σετ (19,99 euro).

Παρατήρηση 4η: Το προβληματικό πληκτρολόγιο καθώς και το ποντίκι ΔΕΝ τα επέστρεψα και επίσης δεν πλήρωσα τίποτα για όλα αυτά…..


;


Αφήστε μια απάντηση

Copyright © ilias blog          Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση