Αριδαία Blog

Ιστολόγιο Αριδαίας

Η κάθοδος του Σωκράτη στην Αθήνα του 2010…

Συγγραφέας: ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ στις 29 Αυγούστου 2010

Από τον Απολ. Σταθάτο
Ο Σωκράτης ζήτησε από τους Ολύμπιους Θεούς να τον αφήσουν να κατέβει στην αγαπημένη του Αθήνα έστω και για λίγο!! Κι αυτοί αποφάσισαν να ικανοποιήσουν την επιθυμία του Έλληνα φιλόσοφου!!
Και έτσι ο Σωκράτης από τον Άδη βρέθηκε στο Θησείο!!!
Μονομιάς ένοιωσε ζάλη από την φασαρία της πόλης, και αηδία από το βρώμικο περιβάλλον!! Του πήρε κάμποση ώρα μέχρι να συνέλθει και άφησε τα αχόρταγα μάτια του να ρουφούν εικόνες!! ΣΟΚ!!
Τίποτα δεν θύμιζε την πόλη που αυτός έζησε!!! Μα να η Ακρόπολη ένα χαμόγελο πλατύ, και τράβηξε προς αυτήν!! Στην θέα του ναού της Θεάς Αθηνάς ένα δάκρυ έτρεξε στο μέτωπό του αλλά δεν ήξερε το γιατί!! Δεν ήξερε αν ήταν από τις αναμνήσεις που έρχονταν στο νου του, ή από την εγκατάλειψη του ναού!!
Κόσμος πολύς αλλά μίλαγαν όλοι μια άγνωστη γλώσσα προς αυτόν. Το μάτι του πέφτει σε…
μια ομάδα ανθρώπων που άκουγαν με προσοχή έναν ψηλό ηλιοκαμένο άνθρωπο να τους ομιλεί!!
Περίμενε καρτερικά ο Σωκράτης να τελειώσει την ομιλία του και τον πλησίασε!! Μα τους Θεούς μιλούσε την δική του γλώσσα!! Είσαι και συ φιλόσοφος και μιλούσες στους μαθητές σου,αλλά γιατί μιλούσατε σε άλλη γλώσσα τον ρώτησε ο Σωκράτης;
Κόμπιασε ο Νίκος έτσι τον έλεγαν και απάντησε, όχι δάσκαλε δεν είναι Έλληνες, είναι όλοι ξένοι που έρχονται από μακριά να δουν τον Παρθενώνα..
Και δεν υπάρχει κανείς Έλληνας εδώ ρωτάει με απορία ο Σωκράτης;
Σπάνια έρχονται εδώ Έλληνες πια δάσκαλε, έχουν φτιάξει καινούργιους ναούς!!
Θα ήθελα να τους δω είπε ο Σωκράτης!!
Είσαι τυχερός δάσκαλε γιατί μόλις τώρα τέλειωσα την δουλειά μου, ελα να σου δείξω την νέα Αθήνα!!
Κατεβαίνοντας από την Ακρόπολη ο Σωκράτης αντικρίζει πλήθος μαύρων ανθρώπων, να πουλάει την πραμάτεια του.
Τι είναι όλοι αυτοί είπε ο Σωκράτης στον Νίκο;
Ειναι ξένοι από άλλη χώρα που έχουν έρθει παράνομα στην χώρα μας δάσκαλε.
Τι εννοείς παράνομα δεν έχετε νόμους και που είναι οι Έλληνες γιατί μέχρι τώρα δεν έχω δει κανέναν!!
Χμ έλα πάμε δάσκαλε απήντησε ο Νίκος αποφεύγοντας να τον κοιτάξει στα μάτια!! Να ένα σχολείο δάσκαλε πάμε να δεις. Μα για κακή του τύχη έπεσαν στο μάθημα των θρησκευτικών!!
Μου είπες ψέματα φώναξε αγριεμένος ο Σωκράτης στο Νίκο εδώ δεν είναι η πατρίδα μου!!
Μα ψέλλισε αυτός…
Σταμάτα τον διέκοψε απότομα ο Σωκράτης είμαστε εδώ τόση ώρα και δεν άκουσα καμία αναφορά να γίνεται για μας!! Δεν άκουσα ούτε μια λέξη για τους Θεούς, δεν είναι η πατρίδα μου αυτή!! Θέλω εδώ και τώρα να με πας στους ναούς των Ελλήνων.
Ο Σωκράτης έβλεπε απορημένος σε όλη την διαδρομή ότι όλα τα έργα τέχνης που είχαν κατασκευαστεί την εποχή του είχαν αντικατασταθεί με τερατουργήματα!! Ένας αυθόρμητος αναστεναγμός βγήκε από τα στήθια του και χιλιάδες αναμνήσεις πέρασαν από το μυαλό του. Θυμήθηκε τους διαλόγους με τους μαθητές του, και τώρα άκουγε μόνο άναρθρες κραυγές από παντού!
Τον έβγαλε από τις σκέψεις του η φωνή του Νίκου φτάσαμε δάσκαλε!!
ΩΩΩ Μα τους Θεούς τι είναι αυτό που μοιάζει με σπηλιά!!
Μπαίνοντας μέσα ο Σωκράτης μένει άναυδος από τις τραγικές φιγούρες που διακοσμούσαν την εκκλησία!!
Τι είναι όλα αυτά ρώτησε τον Νίκο, και ποιος είναι αυτός ο μαυροφορεμένος που επικαλείται άγνωστους σε μένα Θεούς που είναι οι Έλληνες θεοί;
Νομίζω ότι συνεχίζεις να με κοροϊδεύεις λέει ο Σωκράτης και γυρίζει και ρωτάει τον μαυροφορεμένο ιερέα …Τι είναι εδώ;
Εκκλησία που λατρεύουν τους Θεούς τους οι Έλληνες απαντάει αυτός.
Και που είναι οι Θεοί λέει ο Σωκράτης.
Όλοι αυτοί που βλέπεις εδώ του απαντά απορημένος ο ρασοφόρος.
Και που είναι ο Δίας ο Απόλλων η Αθηνά απαντάει αυστηρά ο Σωκράτης;
Γούρλωσαν τα μάτια του ρασοφόρου και φώναξε δυνατά, έξω από εδώ καταραμένε, σατανιστή, ειδωλολάτρη, υιέ του διαβόλου!!
Τον παίρνει γρήγορα ο Νίκος και τον βγάζει έξω!
Απορημένος ζητάει εξηγήσεις ο Σωκράτης.
Οι Έλληνες του απαντά ο Νίκος άλλαξαν θρησκεία και τώρα λατρεύουν Θεούς από άλλη χώρα, μάλιστα λένε ότι το είχες προβλέψει και συ αυτό!!
Μα τον Απόλλωνα τι βλακείες είναι όλες αυτές που λές πότε είπα εγώ κάτι τέτοιο;
Γιατί με είπε αυτός υιέ του διαβόλου, ποιοι είναι οι νέοι Θεοί;
Κάθισαν σ’ένα παγκάκι και Νίκος του έδωσε να διαβάσει τη βίβλο.
Όταν τελείωσε την ανάγνωση ο Σωκράτης πέταξε τη βίβλο στο καλάθι των αχρήστων σήκωσε τα χέρια του ψηλά στον ουρανό και φώναξε δυνατά. Θεοί Θεοί με ξεγελάσατε με στείλατε σε άλλη χώρα!!!
Με μιας ακούστηκε μεγάλη βροντή και ο Νίκος έχασε από τα μάτια του τον Σωκράτη!!
Σήκωσε τα μάτια του ψηλά και σκούπισε ένα ενοχλητικό δάκρυ από τα μάτια του!!
ΕΡΡΩΣΘΕ Απολλώνιος

Κατηγορία Press-GR | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η κάθοδος του Σωκράτη στην Αθήνα του 2010…

Ο θεσμός του Πανεπιστημίου ξεφτλίζεται, κι άλλο

Συγγραφέας: ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ στις 29 Αυγούστου 2010

Η βάση του 10 καταργήθηκε και τώρα εκατοντάδες μαθητές με βαθμό 7-8 αλλά και λιγότερο έχουν την ευκαιρία να μπουν σε ΤΕΙ και κάποιοι από αυτούς σε ΑΕΙ. Τι σημαίνει αυτό;

Αρχικά ότι ο καθένας πλέον μπαίνει στο Πανεπιστήμιο. Τι σημαίνει αυτό για το Πανεπιστήμιο; Ότι δεν αξίζει μια δεκάρα πλέον ένα πτυχίο γιατί όλοι έχουν. Απόδειξη ότι με το πτυχίο σου δεν πας πουθενά. Ούτε καν με το μεταπτυχιακό σου.

Κατά δεύτερον τι νομίζουν; Ότι ένας μαθητής που έγραψε 3-4 ή 7-8 στις Πανελλήνιες και μπαίνει στο Πανεπιστήμιο ή σε κάποιο ΤΕΙ θα γίνει ξαφνικά αστέρι, διαβαστερός και θα τη σκίσει τη σχολή;

Κατά τρίτον είναι αστείο να ανοίγουμε την πόρτα στα Πανεπιστήμια σε ακόμα χειρότερους μαθητές όταν τα ίδια τα Πανεπιστήμια δεν προσφέρουν σχεδόν τίποτα ούτε στους καλούς. Άσε τα παιδιά έξω από το Πανεπιστήμιο να αναζητήσουν την τύχη τους σε πιο τεχνικά επαγγέλματα. Να μάθουν τέχνη, να γίνουν ηλεκτρολόγοι, υδραυλικοί, μηχανικοί αυτοκινήτων, μπογιατζίδες, να γίνουν κάτι τέλος πάντων, τι να το κάνουν ένα κωλόχαρτο πανεπιστημίου;

Με το Ελληνικό σύστημα παιδείας διαφωνώ κάθετα αλλά δεν θα το γράψω εδώ, είναι μια ολόκληρη κουβέντα μόνο του. Δεν χρειάζεται να πάμε μακριά, μια βόλτα στη Γερμανία για να δούμε πως λειτουργεί εκεί το σύστημα. Αυτό που χρειάζεται είναι να γίνει ένα καλό copy paste….

Κατηγορία Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ο θεσμός του Πανεπιστημίου ξεφτλίζεται, κι άλλο

ΡΑΤΣΙΣΜΌΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΊΑ, ΠΆΝΕ ΜΑΖΊ

Συγγραφέας: ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ στις 28 Αυγούστου 2010

Η έξαρση του ρατσισμού στη χώρα μας είναι ένα επικίνδυνο φαινόμενο που οφείλει να μας απασχολήσει, λαμβάνοντας υπόψη τις προεκτάσεις του σε κοινωνικό και προσωπικό επίπεδο. Η ξενοφοβία είναι ένα συναίσθημα που τείνει να διογκώνεται στη κοινωνία μας με τους πολίτες να αποδίδουν ευθύνες στους μετανάστες για την έξαρση της εγκληματικότητας και την υποβάθμιση του βιοτικού τους επιπέδου. Οι εγκλωβισμένοι στα προβλήματά τους πολίτες εξαπολύουν καθημερινά επιθέσεις σε μειονότητες και ταλαιπωρημένους
μετανάστες με φράσεις του τύπου “να πας πίσω στη χώρα σου”, “δε φτάνει που σε ταΐζουμε μιλάς κιόλας”, “είστε επικίνδυνοι”, “μας παίρνεται τις δουλειές” κτλ.. Γιατί όμως αυτοί οι άνθρωποι είναι οι κακοί της κοινωνίας μας όμως; Φταίει το χρώμα; Φταίει ότι δεν είχαν την τύχη να κουβαλούν αυτό το μικρόβιο της ελληνικής φιλοσοφίας που μας έχει φτάσει σε αυτό το υψηλό επίπεδο πολιτισμού στις μέρες μας; Για όλα φταίει η οικονομία θεωρώ. Το χρήμα εξαλείφει τον ρατσισμό και το χρήμα σε κάνει να θεωρείσαι κατώτερος. Το χρήμα είναι αυτό που σου δίνει πρόσβαση στη μόρφωση, που σε κάνει να ντύνεσαι ακριβά και που σε διαχωρίζει από τον διπλανό σου. Το χρήμα ο θεός της εποχής που ορίζει το ποιος είσαι. Η κοινωνία σε σέβεται όταν έχεις χρήματα γιατί θεωρείσαι πετυχημένος και καταξιωμένος, ενώ στην αντίθετη περίπτωση η φτώχεια θεωρείται δείγμα οκνηρίας και ο φτωχός, ως άνθρωπος μικρότερης αξίας είναι αυτός που πρέπει να καθαρίζει την τουαλέτα και να υπομένει τις λόξες και την προκατάληψη ενός κοινωνικού συνόλου αποχαυνωμένου που δε μπορεί να διαθέσει πόρους σε δήθεν ανίκανους χαμηλότερης ποιότητας πολίτες. Ο ρατσισμός λοιπόν έχει γερά θεμέλια μέσα στη κοινωνία μας αφού οι οικονομικές αμβλύνσεις είναι το μεγάλο πλεονέκτημα του συστήματός μας..Οι έχοντες τη δύναμη να πατάνε το διπλανό τους στο όνομα του κέρδος αγγίζουν ταβάνι στην κοινωνική υπόληψη και τα φτωχά στρώματα θεωρούνται τεμπέληδες και χαμηλής νοημοσύνης όντα που γεννήθηκαν για να υπηρετούν τους ικανούς επιχειρηματίες. Ο φτωχός και εξαθλιωμένος έχει ανάγκη να καλύψει τις βασικές του ανάγκες για αυτό το λόγο αν χρειαστεί θα κλέψει για να επιβιώσει. Αυτή η κίνηση δε πρέπει να θεωρείται ως απειλή και η κοινωνία να ζητάει περισσότερη αστυνόμευση, αυξάνοντας το μίσος της απέναντι στις μειονότητες μεταναστών. Θα πρέπει να θεωρείται ως μήνυμα αλλαγής και προσοχής. Θα πρέπει να αλλάξουν οι πολιτικές, να γίνουν πιο δίκαιες, να δοθούν χρήματα και τροφή σε όσους πεινάνε, στέγη σε όσους γυρνάνε το βράδυ κυνηγώντας την επιβίωση. Η κοινωνία πρέπει να αγκαλιάσει τον δίχως άλλη επιλογή κλέφτη και να σταματήσει να ρίχνει ευθύνες της προσωπικής της αποτυχίας στα θύματα της σημερινής παγκοσμιοποίησης.

Η έχθρα αυτή απέναντι στις μεταναστευτικές ομάδες είναι καλό πάτημα των ακροδεξιών αντιλήψεων να μπουν στην επικαιρότητα και να διεκδικήσουν εξουσία, στο όνομα της κάθαρσης του έθνους. Άνοδος παρατηρείται σε όλα τα δεξιά και ακροδεξιά κόμματα σε όλη την Ευρώπη, γεγονός επικίνδυνο που εφιστά την προσοχή της κοινωνίας. Επίσης είναι μια καλή ευκαιρία των κυβερνήσεων να σπείρουν το φόβο (συστατικό του τις τρέφει) και να έχουν σε κάθε περίπτωση ένα εξιλαστήριο θύμα και έναν φθηνό εργάτη μέσα στη χώρα τους. Η λύση στο πρόβλημα της μετακίνησης πληθυσμών είναι οι ίδιοι οι πολίτες και το κράτος που οφείλει να κατανοήσει και να εντάξει με σωστό τρόπο στη καθημερινότητα το διαφορετικό. Τα άτομα αυτά έχουν ανάγκη να μορφωθούν και να καλύψουν τις βασικές τους βιοτικές ανάγκες. Η μόρφωση θα φέρει καλύτερες μέρες στο θέμα του ρατσισμού και της ξενοφοβίας.

http://dinatomirmigi.blogspot.com

ΠΡΕΖΑ TV
28-8-2010

Κατηγορία Αναδημοσιεύσεις Preza tv | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΡΑΤΣΙΣΜΌΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΊΑ, ΠΆΝΕ ΜΑΖΊ

Χωρίς διαφάνεια, παρά τις εξαγγελίες, οι προσλήψεις στο πολιτικό γραφείο του Πρωθυπουργού

Συγγραφέας: ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ στις 27 Αυγούστου 2010

27/08/2010

Σε καταπάτηση των δεσμεύσεών της υπέπεσε η κυβέρνηση καθώς από ότι φαίνεται οι προσλήψεις και οι διορισμοί των “δικών μας” ανθρώπων καλά κρατούν σε αυτή την χώρα. Δεν πρόλαβε να περάσει μία ημέρα από τη δημοσίευση της είδησης από το Diorismos.gr για την πρόσληψη επιπλέον είκοσι ειδικών συμβούλων και μετακλητών υπαλλήλων στο πολιτικό Γραφείο του Πρωθυπουργού (διαβάστε το άρθρο Αύξηση θέσεων συμβούλων και μετακλητών υπαλλήλων στο Πολιτικό Γραφείο του Πρωθυπουργού) και φαίνεται ότι ήταν ήδη προαποφασισμένο ποιοί θα πρσληφθούν στις θέσεις αυτές, χωρίς να πραγματοποιηθεί Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος.

Ειδικότερα, με την υπ αριθμ. Υ 253/19-8-2010 απόφαση του Πρωθυπουργού διορίζεται, από 15.9.2010, ο Α.Χ. του Σ. σε θέση Ειδικού Συμβούλου, στο Γραφείο Οργάνωσης και Διοίκησης στο Πολιτικό Γραφείο Πρωθυπουργού. Επίσης με την υπ. αριθμ. Υ 252/19-8-2010 απόφαση του Πρωθυπουργού διορίζεται, από 1.9.2010, η Ν. Τ. του Η., σε θέση Ειδικού Συμβούλου, στο Γραφείο Οργάνωσης και Διοίκησης στο Πολιτικό Γραφείο Πρωθυπουργού. Τα πλήρη ονόματα των διοριζόμενων είναι στη διάθεση του Diorismos.gr.

Τα παραπάνω συμβαίνουν παρά τις Πρωθυπουργικές δεσμεύσεις και διαβεβαιώσεις για ηλεκτρονική – ανοικτή διακυβέρνηση καθώς και διαφάνεια και αξιοκρατία στις προσλήψεις.

Απαίτηση όλων των πολιτών είναι να ακυρωθούν οι προσλήψεις αυτές και εφόσον προκηρυχθούν οι θέσεις ξανά στο μέλλον αυτό να γίνει με απόλυτη διαφάνεια και όχι δια της πλαγίας οδού, που σημαίνει Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος – κατάθεση αιτήσεων ενδιαφερομένων – ανακοίνωση αναλυτικής μοριοδότησης σύμφωνα με τα προσόντα των υποψηφίων.

Κατηγορία Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Χωρίς διαφάνεια, παρά τις εξαγγελίες, οι προσλήψεις στο πολιτικό γραφείο του Πρωθυπουργού

Η επιστροφή του ποδηλάτου…

Συγγραφέας: ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ στις 27 Αυγούστου 2010

Από το http://www.milamouprasina.gr/
Το ποδήλατο επιστρέφει
στις βιομηχανικές χώρες
H παγκόσμια παραγωγή ποδηλάτων, που υπολογίζεται κατά μέσο όρο σε 94 εκατομμύρια τον χρόνο από το 1990 ως το 2002, αναρριχήθηκε σε 130 εκατομμύρια το 2007, ξεπερνώντας κατά πολύ την παραγωγή αυτοκινήτων που ανήλθε σε 70 εκατομμύρια.
Ανακουφίζουν τα μποτιλιαρίσματα, μειώνουν την ατμοσφαιρική ρύπανση, δεν εκπέμπουν το επιβαρυντικό για το κλίμα διοξείδιο του άνθρακα, καταπολεμούν την παχυσαρκία, αυξάνουν τις φυσικές ικανότητες και διακρίνονται για την προσιτότητά τους από δισεκατομμύρια ανθρώπους που δεν αντέχουν οικονομικά την αγορά ενός αυτοκίνητου. Eξι ποδήλατα μπορούν να…
χωρέσουν στον οδικό χώρο που χρησιμοποιείται από ένα αυτοκίνητο.
Για τον χώρο στάθμευσης το πλεονέκτημα είναι ακόμα μεγαλύτερο, με 20 ποδήλατα να καταλαμβάνουν τον χώρο που απαιτείται για να σταθμεύσει ένα αυτοκίνητο. Tο ποδήλατο δεν αποτελεί μόνο έναν ευέλικτο τρόπο μεταφοράς. Eίναι ιδανικό και για την αποκατάσταση μιας ισορροπίας μεταξύ της λήψης και της καύσης θερμίδων. H άσκηση που προσφέρει το ποδήλατο μειώνει την καρδιαγγειακές ασθένειες, την οστεοπόρωση και την αρθρίτιδα, ενώ ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα.
Mετά την εγκατάλειψή του, όταν το αυτοκίνητο έγινε ο κυρίαρχος τρόπος μεταφοράς στις βιομηχανικές χώρες κατά τη διάρκεια του 20ου αιώνα, το ποδήλατο ξαναεπιστρέφει. H παγκόσμια παραγωγή ποδηλάτων, που υπολογίζεται κατά μέσο όρο σε 94 εκατομμύρια τον χρόνο από το 1990 ως το 2002, αναρριχήθηκε σε 130 εκατομμύρια το 2007, ξεπερνώντας κατά πολύ την παραγωγή αυτοκινήτων που ανήλθε σε 70 εκατομμύρια.
Oι πωλήσεις ποδηλάτων σε κάποιες αγορές αποκορυφώνονται με εκπληκτικούς ρυθμούς όταν οι κυβερνήσεις παρέχουν κίνητρα για να ενθαρρύνουν τη χρήση τους.
Η Κίνα
H Kίνα, με 430 εκατομμύρια ποδήλατα, έχει το μεγαλύτερο στόλο στον κόσμο, αλλά τα ποσοστά ιδιοκτησίας είναι υψηλότερα στην Eυρώπη. Oι Kάτω Xώρες έχουν περισσότερα από ένα ποδήλατο ανά άτομο, ενώ η Δανία και η Γερμανία έχουν ακριβώς κάτω από ένα ποδήλατο ανά άτομο.
Oμως, η Kίνα ήταν αυτή που κατέδειξε ότι το ποδήλατο είναι ένα μέσο που μπορεί να παρέχει τη δυνατότητα μετακίνησης για τους χαμηλού εισοδήματος πληθυσμούς. Tο 1976, η χώρα παρήγαγε έξι εκατομμύρια ποδήλατα. Mετά από τις μεταρρυθμίσεις του 1978, που οδήγησαν σε μια οικονομία ελεύθερης αγοράς και στη ραγδαία αύξηση των εισοδημάτων, η παραγωγή ποδηλάτων αναρριχήθηκε, φτάνοντας σε σχεδόν 90 εκατομμύρια το 2007.
Mεταξύ των βιομηχανικών χώρων, την πρωτοκαθεδρία για τον σχεδιασμό φιλικών συστημάτων μετακίνησης για τα ποδήλατα κατέχουν οι Kάτω Xώρες, όπου το 27% όλων των ταξιδιών πραγματοποιούνται με ποδήλατο, η Δανία με 18% και η Γερμανία με 10%. Σε αντίθεση, στις Hνωμένες Πολιτείες, στην Aυστραλία και στη Mεγάλη Bρετανία το αντίστοιχο ποσοστό ανέρχεται στο 1%.
Χάσμα
Πού οφείλεται αυτό το χάσμα μεταξύ των χωρών; Σύμφωνα με μελέτη του πανεπιστήμιου Pούτγκερς «οι εκτενείς δράσεις για την ενίσχυση της ποδηλασίας στις Kάτω Xώρες, τη Δανία, και τη Γερμανία περιλαμβάνουν τον άφθονο χώρο στάθμευσης για τα ποδήλατα, τη διευκόλυνση της μεταφοράς τους με τις δημόσιες συγκοινωνίες, αλλά και την κυκλοφοριακή εκπαίδευση και κατάρτιση τόσο των ποδηλατών όσο και τον μοτοσικλετιστών».
«Aυτές οι χώρες», επισημαίνουν, «κατέστησαν την οδήγηση ακριβή, καθώς επίσης και ενοχλητική στις κεντρικές πόλεις, μέσω ενός πλήθους φόρων και περιορισμών στην ιδιοκτησία αυτοκινήτων, τη χρήση και τη στάθμευση. Eίναι η συντονισμένη εφαρμογή αυτού του πολύπλευρου, ενισχυμένου αμοιβαία συνόλου πολιτικών που εξηγεί καλύτερα την επιτυχία αυτών των χωρών στην προαγωγή της ποδηλασίας» αναφέρεται. «Kαι είναι η έλλειψη αυτών των πολιτικών», υπογραμμίζουν, «η οποία εξηγεί την οριακή θέση της ποδηλασίας στη Mεγάλη Bρετανία και στις HΠA».
Oι Kάτω Xώρες, ο αδιαφιλονίκητος ηγέτης μεταξύ των βιομηχανικών χωρών στην ενθάρρυνση της χρήσης ποδηλάτων, εκτός από τη δημιουργία ποδηλατοδρόμων σε όλες τις πόλεις, έχουν αναπτύξει ένα σύστημα που δίνει στους ποδηλάτες προτεραιότητα, ακόμη και στους φωτεινούς σηματοδότες. Mερικά σήματα κυκλοφορίας επιτρέπουν επίσης στους ποδηλάτες να κινηθούν πρώτοι, πριν από τα αυτοκίνητα. Mέχρι το 2007, το Aμστερνταμ είχε γίνει η πρώτη δυτική πόλη όπου ο αριθμός ταξιδιών που πραγματοποιήθηκαν με ποδήλατο υπερέβη εκείνα που έγιναν με το αυτοκίνητο.
Aλλά και το 2008, το 38% όλων των ταξιδιών στο Aμστερνταμ πραγματοποιήθηκαν με ποδήλατο. Oι μισοί από τους κατοίκους του Aμστερνταμ οδηγούσαν ένα ποδήλατο καθημερινά, περίπου το 85% τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα και, το εντυπωσιακότερο, άνθρωποι ηλικίας άνω των 65 ετών χρησιμοποιούσαν το ποδήλατο για το ένα τέταρτο όλων των ταξιδιών.
Mάλιστα, στις Kάτω Xώρες, μια μη κυβερνητική οργάνωση που αποκαλείται Interface for Cycling Expertise έχει αναλάβει να μοιραστεί την ολλανδική εμπειρία στον σχεδιασμό ενός σύγχρονου συστήματος μεταφοράς που δίνει έμφαση κυρίως στα ποδήλατα. Λειτουργεί με ομάδες που εκπαιδεύει στη Mποτσουάνα, τη Bραζιλία, τη Xιλή, την Kολομβία, τον Iσημερινό, τη Γκάνα, την Iνδία, την Kένυα, το Περού, τη Nότια Aφρική και την Oυγκάντα, προκειμένου να διευκολύνει τη χρήση ποδηλάτων.
H εποχή των ηλεκτρικών ποδηλάτων έχει ήδη ξεκινήσει
Oι πωλήσεις των ηλεκτρικών ποδηλάτων, έχουν επίσης απογειωθεί. Tα ηλεκτρικά ποδήλατα τροφοδοτούνται από δύο πηγές: Tη μυϊκή δύναμη και τις μπαταρίες οι οποίες επαναφορτίζονται από το ηλεκτρικό δίκτυο. Mπορούν να συνδεθούν με το πλέγμα για την επαναφόρτιση όπως απαιτούνται. Στην Kίνα οι πωλήσεις αναρριχήθηκαν από 40.000 ηλεκτρικά ποδήλατα το 1998 σε 21 εκατομμύρια το 2008. H Kίνα είχε σχεδόν 100 εκατομμύρια ηλεκτρικά ποδήλατα που κινούνταν στους δρόμους τη συγκεκριμένη χρονιά, έναντι 18 εκατομμύρια αυτοκινήτων.
Tα ηλεκτρικά ποδήλατα προσελκύουν, πλέον, το ενδιαφέρον και άλλων ασιατικών χωρών που επιβαρύνονται από την ατμοσφαιρική ρύπανση, καθώς και των HΠA και της Eυρώπης, όπου συνολικά οι πωλήσεις υπερβαίνουν σήμερα τα 300.000 τον χρόνο. Για παράδειγμα, το 2009 η ιταλική κυβέρνηση ξεκίνησε ένα δελεαστικό πρόγραμμα κινήτρων για να ενθαρρύνει την αγορά ποδηλάτων και ηλεκτρικών ποδηλάτων, κατά το οποίο καλυπτόταν μέχρι και το 30% του κόστους, προκειμένου να βελτιωθεί η ποιότητα της ατμόσφαιρας στις πόλεις και να μειωθεί ο αριθμός των αυτοκινήτων στους δρόμους. Πηγή: imerisia.gr

Κατηγορία Press-GR | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η επιστροφή του ποδηλάτου…

Τα φωτοβολταϊκά πάρκα του Στυλιανίδη και οι «πράσινες» μπίζνες στο Ταχ. Ταμιευτήριο…

Συγγραφέας: ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ στις 27 Αυγούστου 2010

Από το http://piazzadelpopolo.blogspot.com/
«Πράσινες» business ήθελε να κάνει η προηγούμενη, διορισμένη από τη ΝΔ, διοίκηση του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου και ίδρυσε κοινή εταιρεία, την Post Bank Green Institute ΑΕ, με έναν ιδιώτη (50%-50%). Επέλεξε για συνέταιρο τον Κυριάκο Γριβέα, μέσω του νομικού προσώπου C&C International, χωρίς όμως να το ανακοινώσει ως ώφειλε και χωρίς να απευθύνει πρόσκληση ενδιαφέροντος σε άλλους πιθανούς υποψήφιους.
Η ιστορία ξεκίνησε το καλοκαίρι του 2009, όταν ο τότε υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών Ευριπίδης Στυλιανίδης, έλαβε απόφαση για την ίδρυση τριών θυγατρικών. Η μία εξ αυτών …
συστάθηκε άμεσα τον Αύγουστο (οι άλλες δύο δεν έχουν συσταθεί μέχρι σήμερα) και έλαβε την επωνυμία Post Bank Green Institute ΑΕ, για να δραστηριοποιηθεί στον τομέα της πράσινης ανάπτυξης. Το αρχικό μετοχικό κεφάλαιο της νέας εταιρείας ήταν 500.000 ευρώ με τη συμμετοχή του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου να ορίζεται σε 50%!!!
Οι εκπλήξεις δεν σταματούν εδώ. Στο διοικητικό συμβούλιο του «πράσινου ινστιτούτου» (Green Institute) βρέθηκε ο Εμμανουήλ Κελαϊδάκης, μέλος διοικητικού συμβουλίου της Εγνατίας Οδού ΑΕ (διορίστηκε από τον τότε υπουργό ΠΕΧΩΔΕ, Γιώργο Σουφλιά). Ο ίδιος διετέλεσε και μέλος του Ινστιτούτου «Κωνσταντίνος Καραμανλής», καθώς επίσης και μέλος του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας Εναλλακτική Ενέργεια ΑΕ. Την θυμάστε; Είναι η εταιρεία που ήρθε στη δημοσιότητα με αφορμή τη μίσθωση οικοπέδου ιδιοκτησίας της οικογένειας του πρώην υπουργού Ευριπίδη Στυλιανίδη για την ανάπτυξη φωτοβολταϊκού πάρκου στην Ξυλαγανή!!!
Τυχαίο;;; Δε νομίζω!!!

Κατηγορία Press-GR | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Τα φωτοβολταϊκά πάρκα του Στυλιανίδη και οι «πράσινες» μπίζνες στο Ταχ. Ταμιευτήριο…

ΝΕΑ ΠΡΟΣΦΥΓΗ 30 ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ ΠΟΥ ΖΗΤΟΥΝ ΝΑ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΣΤΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Συγγραφέας: ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ στις 26 Αυγούστου 2010

Δεν έγινε δεκτή η αίτηση προσωρινής διαταγής που κατέθεσαν 30 συμβασιούχοι της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και του Δήμου Θεσσαλονίκης, με την οποία ζητούν να παραμείνουν στις θέσεις μετά τη λήξη των συμβάσεών τους κι έως ότου συζητηθούν οι αιτήσεις ασφαλιστικών μέτρων που κατέθεσαν.
Το Μονομελές Πρωτοδικείο Θεσσαλονίκης με προσωρινή διαταγή που εξέδωσε το μεσημέρι δεν έκανε δεκτή την προσφυγή των εργαζομένων, των οποίων οι συμβάσεις έργου ή ορισμένου χρόνου λήγουν το επόμενο διάστημα.

Στην προσφυγή τους οι συμβασιούχοι τονίζουν ότι καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες, υπογραμμίζοντας ότι εργάζονται με αυτό το καθεστώς για αρκετά χρόνια. Ορισμένοι δε εξ αυτών -υποστηρίζουν- ότι για λίγους μόνο μήνες δεν μονιμοποιήθηκαν με τον νόμο «Παυλόπουλου».
Η αίτηση των ασφαλιστικών μέτρων των συγκεκριμένων συμβασιούχων (15 απασχολούνται στην Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας και ισάριθμοι στα ΚΑΠΗ του Δήμου Θεσσαλονίκης) θα συζητηθεί τον επόμενο μήνα.
Η σημερινή απόφαση ήταν αντίθετη με χθεσινή απόφαση του Πρωτοδικείου Θεσσαλονίκης που δικαίωσε προσωρινά 104 συμβασιούχους του Δήμου Θεσσαλονίκης.
Όπως τονίζουν νομικοί, καταλυτική για την τύχη όλων των συμβασιούχων στους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης θα αποτελέσει απόφαση που θα λάβει το προσεχές διάστημα η ολομέλεια του Αρείου Πάγου.

ΠΡΕΖΑ TV
26-8-2010

Κατηγορία Press-GR | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΝΕΑ ΠΡΟΣΦΥΓΗ 30 ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ ΠΟΥ ΖΗΤΟΥΝ ΝΑ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΣΤΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

συμβούλους στο Μαξίμου…

Συγγραφέας: ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ στις 26 Αυγούστου 2010

Στο φως της δημοσιότητας ήρθε απόφαση του Πρωθυπουργού που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως στις 6 Αυγούστου, για έκτακτες προσλήψεις συμβούλων με σκοπό την ενίσχυση του πολιτικού του γραφείου.
Χαρακτηρίζοντας «άμεση» την ανάγκη ενίσχυσης του πρωθυπουργικού γραφείου, ο κ. Παπανδρέου προέβη σε 20 έκτακτες προσλήψεις συμβούλων σχεδιασμού στρατηγικής, επικοινωνίας, οργάνωσης, διοίκησης κ.λπ., με το συνολικό κόστος της αμοιβής του για φέτος να ανέρχεται στα 212.000 ευρώ και για καθένα από τα…
επόμενα χρόνια 642.000 ευρώ.
Με αφορμή τις εν λόγω προσλήψεις, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Δημήτρης Παπαδημούλης, κατέθεσε ερώτηση προς τον Πρωθυπουργό και τους υπουργούς Επικρατείας και Οικονομικών.
Όπως αναφέρει στο κείμενο της ερώτησής του ο βουλευτής, «στη σχετική απόφαση πρόσληψης προσδιορίζονται όχι μόνον οι ιδιότητες των νέων αυτών συνεργατών (σύμβουλοι σχεδιασμού στρατηγικής, επικοινωνίας, οργάνωσης, διοίκησης κ.λπ.), αλλά και η αμοιβή τους, η οποία θα είναι συνολικώς για φέτος 212.000 ευρώ και για καθένα από τα επόμενα χρόνια 642.000 ευρώ».
Ο κ. Παπαδημούλης ζητεί διευκρινίσεις σχετικά με τον ακριβή αριθμό των συμβούλων που απασχολούνται στο πρωθυπουργικό γραφείο, την επαγγελματική ιδιότητά τους, αλλά και τη δαπάνη της αμοιβής τους.
ΝΔ: Τελικά «λεφτά υπάρχουν»
«Τελικά “λεφτά υπάρχουν”, όπως μας έλεγε προεκλογικά ο πρωθυπουργός. Όχι, βέβαια, για τον μισθωτό και τον συνταξιούχο, αλλά για να προσλαμβάνει ο κ. Παπανδρέου στρατιές συμβούλων στο προσωπικό του γραφείο, φορτώνοντας τον Έλληνα φορολογούμενο, από χρόνο σε χρόνο, με έξοδα εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ», παρατήρησε από την πλευρά του ο εκπρόσωπος της ΝΔ Πάνος Παναγιωτόπουλος και κατέληξε λέγοντας: «Ο κάθε πολίτης μπορεί πλέον να βγάλει τα δικά του συμπεράσματα».
ΛΑΟΣ: Δημιουργία παρακυβέρνησης στο Μαξίμου
«Είδε και απόειδε ο κ.Παπανδρέου ότι δεν μπορούν οι υπουργοί του να τα βγάλουν πέρα και δημιουργεί παρακυβέρνηση στου Μαξίμου με τους 20 συμβούλους», σχολίασε, εκ μέρους του ΛΑΟΣ, ο Κωστής Αϊβαλιώτης.
«Του θυμίζουμε τη λαϊκή ρήση: “όπου λαλούν πολλοί κοκόροι αργεί να ξημερώσει”», συμπλήρωσε και κατέληξε: «Και η Ελλάδα είναι βαθιά νυχτωμένη με την κυβέρνησή του…».
Τι απαντά η κυβέρνηση
Είναι επιβεβλημένο «σε αυτή τη δύσκολη κατάσταση της χώρας, το Γραφείο του Πρωθυπουργού να είναι άρτια στελεχωμένο, προκειμένου και να προσλαμβάνει την ελληνική και τη διεθνή πραγματικότητα και να βρίσκονται λύσεις με τον πιο οικονομικό τρόπο», δήλωσε είπε από την πλευρά του ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.
Επεσήμανε ακόμη ότι γίνεται με πλήρη διαφάνεια, ότι έχουν ήδη δημοσιευθεί ο αριθμός και οι ειδικότητες αυτών των συμβούλων και πως όλες οι αποφάσεις θα δοθούν στη δημοσιότητα και θα αναρτηθούν στο διαδίκτυο.
Ερωτηθείς εάν η πρόσληψη συμβούλων συνδέεται με τις «δομικές» αλλαγές που έχουν προαναγγελθεί, ο κ. Πεταλωτής είπε ότι είναι κάτι ευρύτερο, σημειώνοντας ότι το έργο των υπουργών -το οποίο εξήρε – είναι συνταγματικά κατοχυρωμένο και δεν έχει να κάνει με τους συμβούλους του πρωθυπουργού. Υπενθύμισε τέλος ότι στο Μέγαρο Μαξίμου έχουν γίνει ήδη περικοπές δαπανών και ότι η κυβέρνηση είναι μακριά από τη λογική των «ημέτερων». (Πηγή http://www.naftemporiki.gr/)

Κατηγορία Press-GR | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο συμβούλους στο Μαξίμου…

Έλα μωρέ, ένα τσιγγανάκι ήταν…

Συγγραφέας: ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ στις 26 Αυγούστου 2010

Aπό το ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ
http://www.diktiospartakos.blogspot.com/
ΑΛΛΟΣ ΕΝΑΣ 19χρονος ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟ: ΕΛΑ ΜΩΡΕ, ΕΝΑ ΤΣΙΓΓΑΝΑΚΙ ΗΤΑΝ
«Υπάρχει ένα Δυσάρεστο νέο και ένα Ευχάριστο νέο. Ποιο θέλεις να σου πω πρώτο»;
Αυτό το παιχνίδι θα μπορούσαν να παίξουν οι Υπουργοί Εθνικής Άμυνας Βενιζέλος και Μπεγλίτης σήμερα το πρωί όταν έφτασαν τα νέα της απώλειας ενός ακόμη νέου παιδιού στον Ελληνικό Στρατό.
Ο Βενιζέλος αποφάσισε να ακούσει πρώτα το Δυσάρεστο νέο, που αναφέρονταν στον απαγχονισμό του 19χρονου στο 601 Τ.Π. στο Κιλκίς.
Φανερά στενοχωρημένος, φορτισμένος συναισθηματικά καθώς εκλογές έρχονται, το ΠΑΣΟΚ πέφτει και οι πολιτικοί ΠΑΣΟΚ-ΝΔ γίνονται παντού δεκτοί με γιούχα, ανασχηματισμός συζητιέται και του ίδιου πεθαίνουν οι φαντάροι και οι…
μόνιμοι ο ένας μετά τον άλλο, κάλεσε τον Εκπρόσωπο Τύπου του ΓΕΣ και τον διέταξε να κάνει copy paste την τελευταία ανακοίνωση για την απώλεια του 19χρονου φαντάρου στο Κέντρο Εκπαίδευσης Κορίνθου, να αλλάξει το όνομα του θύματος και να την στείλει στους δημοσιογράφους!
Από το Γενικό Επιτελείο Στρατού ανακοινώνεται ότι στις 25 Αυγούστου 2010
και ώρα 04.40, ένας 19χρονος στρατιώτης Πεζικού, ο οποίος υπηρετούσε σε μονάδα του Κιλκίς, βρέθηκε απαγχονισμένος εντός του στρατοπέδου.
Για τα αίτια του θανάτου διατάχθηκε προανάκριση από τις αρμόδιες εισαγγελικές Αρχές.
Ο υπουργός Άμυνας Ευ.Βενιζέλος, ο αναπληρωτής υπουργός Π.Μπεγλίτης και ο Αρχηγός ΓΕΣ εκφράζουν τα συλλυπητήρια τους στην οικογένεια του θανόντος.
Και μετά, με βαριά καρδιά ζήτησε να μάθει το ευχάριστο νέο.
Αφού το άκουσε, το πρόσωπο του έλαμψε.
Αμέσως μετά, οι αρμόδιοι αξιωματικοί, γνωστοί και ως «ανώνυμες πηγές του Πενταγώνου» άρχισαν να παίρνουν τηλέφωνο τους δημοσιογράφους και να μεταδίδουν τα νέα:
«Έλα μωρέ, ένα 19χρονο τσιγγανάκι ήταν που μάλωσε με την γκόμενα για ένα εξώγαμο».
Άλλη πηγή, σε ρόλο χαλασμένου τηλέφωνου αναμετέδιδε ότι «ο μικρός ήταν Γιωτάς, παιδί εξαμελούς οικογένειας, μικροπαντρεμένος, που η γκόμενα του φόρτωσε ένα παιδί. Όλο το απόγευμα τους άκουγαν να μαλώνουν στο τηλέφωνο, βρήκαμε και μηνύματα στο κινητό του θύματος. Δεν άντεξε, έβγαλε τα κορδόνια του και αυτοκτόνησε»!
Μην φρίττετε, μην αγανακτείτε με τους σκληρόπετσους των Ενόπλων Δυνάμεων.
Απλώς αποκαλύπτετε για μια ακόμη φορά ότι η μόνη τους έννοια είναι να ξεφορτωθούν τις ευθύνες και «να τα ρίξουν στην γκόμενα».
Με αυτό τον τρόπο όμως φανερώνουν την πραγματική ουσία του Στρατού.
Ενός απάνθρωπου μηχανισμού που συντρίβει νέους ανθρώπους.
Που κυριαρχεί ο εθνικισμός, ο ρατσισμός και ο σεξισμός.
Αλήθεια, αφού ακούγατε το παλικάρι να είναι εκτός εαυτού γιατί δεν κάνατε τίποτε;
Που είναι οι ψυχολόγοι, οι κοινωνικοί λειτουργοί και οι γραμμές Ψυχολογικής Υποστήριξης;
Γιατί κανένας δεν έκανε τίποτε;
Γιατί κανένας δεν στήριξε, δεν στάθηκε δίπλα στον 19χρονο;
Θα πείτε «μα και για αυτό φταίει ο στρατός»;
Ναι, κυρίως για αυτό. Γιατί ξεριζώνει τους νέους από το κοινωνικό τους περιβάλλον, τους απομακρύνει από τα διακυβεύματα της προηγούμενης ζωής τους για να τους εκμεταλλευτεί εργατικά και να τους κάνει πολεμιστές του ελληνοτουρκικού ανταγωνισμού.
Κάνοντάς τους ευάλωτους σε κάθε πρόβλημα της κοινωνικής ζωής που προχωρά και για αυτούς, χωρίς όμως αυτοί να είναι εκεί για να δώσουν λύση.
Τώρα, αν είσαι Τσιγγάνος, Γύφτος (τα λέμε καλά ανώνυμη πηγή του Πενταγώνου;), ε τότε, ακόμα χειρότερα.
Εξάλλου, κανένας «ευρωλυγούρης» δεν μπορεί να κατηγορήσει το ελληνικό αστικό κατεστημένο για «έλλειμμα ευρωπαϊσμού» στον τομέα της αντιμετώπισης μεταναστών-αθίγγανων: το πραγματικό, αποκρουστικό, ρατσιστικό και αυταρχικό πρόσωπο της Ενωμένης Ευρώπης είναι ο Σαρκοζί των άγριων, απάνθρωπων Πογκρόμ, ο Παπανδρέου και ο Χρυσοχοίδης, ο Μπερλουσκόνι και ο Κάμερον, κεντροδεξιοί και κεντροαριστεροί διαχειριστές του σύγχρονου Κοινοβουλευτικού Ολοκληρωτισμού.
Εμείς παρ’ όλα αυτά θα κάνουμε δώρο στους Υπουργούς Βενιζέλο και Μπεγλίτη, ένα παλιό και πάντα χρήσιμο, παιδικό παιχνίδι: ένα αριθμητήριο.
‘Έχουμε και λέμε λοιπόν: δύο νεκροί πιλότοι ενός άχρηστου ελικοπτέρου Απάτσι, δύο νεοσύλλεκτοι στην Κόρινθο εξαιτίας εικονικών εξετάσεων και των συνθηκών, ένας απαγχονισμένος στο Κιλκίς. Και πάει λέγοντας;
Θα τους επιτρέψουμε να συνεχίσουν;

Κατηγορία Press-GR | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Έλα μωρέ, ένα τσιγγανάκι ήταν…

Οι νόμοι της γκαντεμιάς…!

Συγγραφέας: ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ στις 24 Αυγούστου 2010

Μήπωs δεν μάs συμβαίνουν κάτι απο τα παρακάτω αρκετέs φορέs..???
1. Ο νόμος του τηλεφώνου: Όταν καλείς, λάθος αριθμό ποτέ δεν είναι απασχολημένο.
2. Ο νόμος της μηχανικής επιδιόρθωσης: Μόλις τα χέρια σου γεμίσουν με γράσο ή άλλο υλικό που λερώνει, θα σε πιάσει φαγούρα στη μύτη ή κάπου άλλου.
3. Ο νόμος του εργαστηρίου: Οποιοδήποτε αντικείμενο και αν πέσει, θα κυλήσει προς το λιγότερο προσιτό για εσένα μέρος.
4. Ο νόμος του λεωφορείου: Όταν είσαι στη στάση αρκετή ώρα και αποφασίσεις και ανάψεις τσιγάρο, τότε θα έρθει το λεωφορείο. 5. Ο νόμος του τσιγάρου: Μόλις ανάψεις τσιγάρο, θα προκύψει κάτι που πρέπει να κάνεις, μέχρι το τσιγάρο να καεί από μόνο του.
6. Ο νόμος του άλλοθι: Εάν πεις ψέματα στη δουλειά, ότι άργησες επειδή π.χ. έσκασε το λάστιχο του αυτοκινήτου, την επόμενη μέρα το λάστιχο θασκάσει πραγματικά.
7. Ο νόμος του αφρόλουτρου: Μόλις βυθιστείς στην μπανιέρα και έχεις χαλαρώσει, θα χτυπήσει το τηλέφωνο.
8. Ο νόμος της συνάντησης: Η πιθανότητα να συναντήσεις κάποιον που ξέρεις, αυξάνεται όταν είσαι με κάποιον που δεν θέλεις να σας δουν μαζί.
9. Ο νόμος του αποτελέσματος: Όταν ένα μηχάνημα δεν δουλεύει και προσπαθήσεις να το αποδείξεις στον ειδικό που έχει έρθει να το φτιάξει,τότε θα δουλέψει.
10. Ο νόμος του θεάτρου: Τα άτομα που έχουν θέσεις όσο πιο μακριά γίνεται από το διάδρομο, φτάνουν πάντα τελευταίοι.
11. Ο νόμος του καφέ: Μόλις φτιάξεις ζεστό καφέ στη δουλειά, το αφεντικό θα σου ζητήσει να κάνεις μια δουλειά που θα διαρκέσει ακριβώς μέχρι να κρυώσει ο καφές.
12. Ο νόμος της σειράς: Αν περιμένεις σε σειρά και αποφασίσεις να πας στη δίπλα που κινείται πιο γρήγορα, είναι αποδεδειγμένο ότι αυτή που άφησες θα αρχίσει να κινείται πιο γρήγορα.
13. Ο νόμος του συγχρονισμού: παίρνεις τηλέφωνο τον φίλο σου αλλά κατά λάθος στο κλείνει στα μούτρα, οπότε σε παίρνει αυτός αλλά ταυτόχρονα τον ξανα καλείς και εσύ και λέει ότι είνα κατειλημένο , το κλείνεις περιμένεις λίγο και ξαναπαίρνεις αλλά την ίδια στιγμή σε παίρνει και ο φίλος σου και του λέει ότι το κατειλημένο. και συνεχίζεται το ίδιο μέχρι να σπάσουν τα νεύρα σου!!

(ελπιζω κατα λαθοs να μη γινει delete)panos

Κατηγορία TromaKtiKO | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Οι νόμοι της γκαντεμιάς…!