Από τον Θύμιο Παπανικολάου
http://www.resaltomag.gr/
Το μέσο ανθρώπινο μυαλό, συνηθισμένο (έτσι το εκπαιδεύσανε) να βλέπει τα πράγματα κατά τρόπο στατικό και στην απομόνωσή τους, δεν μπορεί να συλλάβει τη διαλεκτική σχέση που υπάρχει ανάμεσα στο αίτιο και το αποτέλεσμα. Τείνοντας προς τη συνεχή απλοποίηση, ικανοποιείται από τις εξηγήσεις που προσαρμόζονται περισσότερο στη διανοητική του οκνηρία, χωρίς να ενδιαφέρεται για το βάθος των πραγμάτων.
Αυτό το ξεχαρβάλωμα της σκέψης και η ισοπεδωτική κυριαρχία της απλοϊκής, τυπικής σκέψης πήρε μορφές αποκρουστικής αυθάδειας μέσω της βιομηχανίας και της εμπορίας των ιδεών, της ενημέρωσης και της ψυχαγωγίας, δηλαδή από τα «φίλτρα» της καπιταλιστικής προπαγάνδας: Τα ΜΜΕ.
Η δημοσιογραφική λογική αποτελεί την «ποίηση» του απλοϊκού, του…
χυδαία απλοϊκού. Η δημοσιογραφία είναι η «τέχνη» της απλοποίησης και υπεραπλούστευσης, η «τέχνη» της τυποποίησης, της αποσάθρωσης και εν τέλει της δολοφονίας της σκέψης.
ΣΗΜΕΡΑ, αυτές οι μήτρες της προπαγάνδας της αγοράς και του χρήματος, αυτές οι απόλυτα κυρίαρχες εστίες της νεοταξικής προπαγάνδας, δεν παράγουν, απλώς, ή αναπαράγουν και πωλούν τα νέα ιδεολογήματα, αλλά και όλα τα καρκινώδη νοσήματα και υποπροϊόντα της παρακμής: Την τρομοκρατία του καθεστώτος, το τρομοθέαμα, τη βλακεία και κάθε είδος και ποικιλία της ισοπεδωτικής ανοησίας.
Το χειρότερο: Με τους όγκους και τις κατακλυσμιαίες νεροποντές της καθημερινής χυδαιότητας και της βλακείας που ξερνούν, εθίζουν την κοινωνία σε αυτή τη φρίκη, μας συνηθίζουν σε όλα αυτά, έτσι ώστε να περνούν απαρατήρητα.
Έχουμε συνηθίσει π.χ. την τρομοκρατία του καθεστώτος (σε όλες τις ποικιλίες της και τα χρώματά της), καθώς και την αυθάδεια της βλακείας, όπως το κρύο το Χειμώνα.
Αυτή η «συνήθεια» είναι ο θάνατος της σκέψης και της ζωής. Κάθε καθεστώς «συνήθειας» είναι θάνατος.
Την ίδια «συνταγή» του κατακλυσμού του γελοίου, του γλοιώδους και τους βλακώδους, ακολουθούν με υπερβάλλοντα ζήλο και τα κόμματα και οι πολιτικοί μας.
Έτσι, όλα θα «στρογγυλοποιηθούν», θα πολτοποιηθούν και θα ισοπεδωθούν μέσα στην ΟΜΟΙΟΜΟΡΦΙΑ της βλακείας και του γελοίου.
Ο κατοχικός μας πρωθυπουργός, σαν ψυχρός εκτελεστής των εντολών και των συνταγών της αυτοκρατορικής τρομοκρατίας και ηλιθιότητας, βρίσκεται στην «πρωτοπορία» της ανακύκλωσης της βλακείας και του γελοίου.
Καθημερινά ξερνάει, με κομπάζουσα, αδίστακτη αναισθησία (οι πωρωμένοι βλάκες και εκτελεστές δεν έχουν ούτε εγκέφαλο, ούτε συνείδηση, άρα και συναίσθηση) χείμαρρους γελοιότητας και βροντώδεις κεραυνούς ανοησίας.
Θέλουν να μας συνηθίσουν και σε αυτές τις αυθάδεις πρωθυπουργικές μορφές του γελοίου, του βλακώδους και του κιτσαριού.
Για να συνειδητοποιήσουμε το δράμα της εποχής μας πρέπει να σπάσουμε τις πανοπλίες της βλακείας που μας φοράνε. Πρέπει να απελευθερωθούμε από την τυραννία των απλουστεύσεων και την απλοϊκότητα της σκέψης, να αναζητήσουμε τα βαθύτερα αίτια του δράματος που ζούμε , της φαιδρότητας και της ανοησίας που κυριαρχεί.
Μας συνηθίζουν στο γελοίο και το βλακώδες…
Συγγραφέας: ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ στις 2 Σεπτεμβρίου 2010
Κατηγορία Press-GR | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μας συνηθίζουν στο γελοίο και το βλακώδες…
Μια στάλα ιστορία… Κύπρος 1974, Εμμανουήλ Μπικάκης ο Έλληνας «Ράμπο»
Συγγραφέας: ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ στις 1 Σεπτεμβρίου 2010
Η άγνωστη ιστορία του, από τότε που δημοσιεύτηκε κυρίως στο διαδίκτυο, κάνει τους Έλληνες που νοιάζονται να ριγούν από συγκίνηση, μα και να σφίγγουν τα δόντια από αγανάκτηση!
Όμως ένα είναι βέβαιο. Καθένας που θα διαβάσει για τούτο το παλικάρι, θα νιώσει πως δίκαια του αξίζει μια θέση δίπλα στους μεγαλύτερους Ήρωες του Ελληνισμού!..
Και καθένας θα θελήσει να γίνει «Μπικάκης» σαν έρθει η ώρα να ξοφλήσει η Ελλάδα τους λογαριασμούς της με τους παρανοϊκούς Στρατηγούς της Τουρκίας, που κρατώντας σε στρατιωτική κατοχή τη μισή σχεδόν Κύπρο για 35 ολόκληρα χρόνια και παραβιάζοντας σχεδόν καθημερινά την Ελλάδα, παραβιάζουν την Ειρήνη, αλλά και την υπομονή του Θεού, που θα αποδώσει κάποτε Δικαιοσύνη…
Η προδοσία της Κύπρου βρίσκεται σε εξέλιξη, ο Αττίλας προχωρά και…..
οι Καταδρομείς βρίσκονται στην Μεγαλόνησο να υπερασπιστούν τα πάτρια εδάφη. Ανάμεσα σ’ αυτούς ένας απόγονος των Μινωιτών τοξοτών, του Δασκαλογιάννη, του Γιαμπουδάκη, ο καταγόμενος από το χωριό Ασή Γωνιά, στα σύνορα Ρεθύμνου – Χανίων, καταδρομέας Μπικάκης, μια ηρωική μορφή των μαχών, ανάμεσα σε όλες τις άλλες των Ελλήνων πολεμιστών της Α΄ Μοίρας της ΕΛΔΥΚ και των Κυπρίων καταδρομέων.
Η μοίρα χωρίζεται σε ζευγάρια έχοντας βαρύ οπλισμό, μερικά οπλοπολυβόλα και ΠΑΟ. Σε ένα από αυτά ο Μπικάκης μαζί με τον έτερο κρητικό Μπιχανάκη καλούνται να υπερασπιστούν την περιοχή αριστερά της αντιπροσωπίας της “Ford”, γνωστό ως ανώνυμο λόφο αφού οι Τούρκοι προωθούνται στα προάστια της Λευκωσίας.
Ο Μπιχανάκης μεταφέρει και εναποθέτει 8 βλήματα ΠΑΟ και ο Μπικάκης με το ΠΑΟ του παρατηρεί τον χώρο και το πεδίο βολής που του έδινε. Υπό συνεχή βροχή από όλμους των 4,2 χιλιοστών των Τούρκων, ο Μπικάκης μετακινείται προς άλλο σημείο, πιστεύοντας ότι ο Μπιχανάκης τον είχε αντιληφθεί, όμως απορροφημένος από την μεταφορά των βλημάτων, δεν είδε την μετακίνηση του Μπικάκη και αμέσως άρχισε να τον καλεί χωρίς να λαμβάνει απάντηση. Γύρισε πίσω και ανάφερε την απώλεια του συντρόφου του. Όμως ο Μπικάκης ζει και με την σειρά του ψάχνει τον σύντροφο του, νομίζοντας ότι σκοτώθηκε. Δεν παίρνει απάντηση, αφού το μόνο που ακούει είναι οι εκρήξεις από τους όλμους των Τούρκων!
Παρόλο που γνωρίζει ότι είναι μόνος, δεν λιποψυχεί αλλά μένει στη θέση του, ακολουθώντας τις εντολές που είχε. Μία ανεπανάληπτη και ανορθόδοξη αναμέτρηση ανάμεσα στον ΑΝΘΡΩΠΟ και στις μηχανές.
Τοποθετεί το βλήμα, φέρνει το ΠΑΟ στον ωμό του και το μάτι του στην διόπτρα. Έρχονται 6 άρματα Μ-48-Α2 και πίσω τους ένα Τουρκικό Τάγμα Πεζικού!
Στα 300 μέτρα εγκλωβίζει το 1ο άρμα και στα 270 μέτρα το κάνει παλιοσίδερα, αναγκάζοντας τα δυο άτομα του πληρώματος να το εγκαταλείψουν!
Αλλάζει θέση, εγκλωβίζει το 2ο άρμα και το τυλίγει στις φλόγες χωρίς να γλιτώσει κανείς!
Στα 200 μέτρα καταστρέφει και το 3ο άρμα, ενώ οι Τούρκοι τον ψάχνουν σαν τρελοί, αλλάζει θέση και καταστρέφει και το 4ο μην αφήνοντας κανένα ζωντανό!!!
Τα δυο εναπομείναντα άρματα φοβούνται και κρύβονται, όμως το 5ο κάνει το λάθος και εμφανίζεται δίνοντας την ευκαιρία στο Μπικάκη να το στείλει από εκεί που ήρθε!
Το 6ο και τελευταίο οπισθοχωρεί ελπίζοντας ότι θα γλιτώσει 700 μέτρα μακριά από τον Μπικάκη, αυτός όμως το καταστρέφει και αυτό! Τα πληρώματά τους, που μέρες πριν έκαιγαν άμαχους, γυναίκες, ιερείς και παιδιά, κάηκαν σε λίγα λεπτά από τον μοναχικό Κρητικό εκδικητή! Θαρρείς κι ήταν ένα μακάβριο παιγνίδι θανάτου, που από Θεία θέληση έπρεπε να το κερδίσει ο Άνθρωπος…
Οι Τούρκοι πεζικάριοι βλέποντας το θάνατο μπροστά τους τρέχουν να καλυφθούν στη σχολή Γρηγορίου. Τα δυο εναπομείναντα βλήματα του Μπικάκη ρίχνονται στο ισόγειο και στον δεύτερο όροφο του κτιρίου! Ποσά πτώματα μέτρησαν οι Τούρκοι στο κτίριο δεν μαθεύτηκε ποτέ…
Παρέμεινε τέσσερις μέρες χωρίς τροφή, πολεμώντας με ένα πολυβόλο, που βρήκε πεταμένο στον διπλανό λόφο και έχοντας δίπλα του τη φωτογραφία της Ελένης που τον περίμενε στη Κρήτη!.
Ο Καταδρομέας Μπικάκης (όπως και κανένας άλλος Αξιωματικός ή οπλίτης από όσους έλαβαν μέρος στην άνιση τούτη Μάχη) δεν έλαβε ποτέ κάποια ηθική αμοιβή ή έπαινο! Η πρόταση του Διοικητού του, για άμεση απονομή του Χρυσούν Αριστείου Ανδρείας, έμεινε για πάντα στα συρτάρια των “ΗΓΕΤΩΝ”.
Από ένοχη σιωπή; Από ντροπή; Από προκατάληψη; Κανένας ποτέ δεν έμαθε…
Όταν απολύθηκε από το Στρατό, εργάστηκε σαν οικοδόμος. Έκανε οικογένεια και παιδιά. Άφησε την τελευταία του πνοή σε τροχαίο ατύχημα το 1994, στην εθνική οδό Αθηνών Πατρών, φεύγοντας από τη ζωή – όπως κι άλλοι μαχητές Καταδρομείς, Ελδυκάριοι και κυβερνήτες των Νοράτλας – με την πίκρα της μη αναγνώρισης…
Τιμήθηκε μετά θάνατον από την Λέσχη Καταδρομέων Ημαθίας. Η τιμητική πλακέτα απεστάλη από τον – εν ζωή τότε – Πρόεδρο της Λέσχης Δρούγκα Στέφανο, στους Γονείς του στην Κρήτη…
Κανένας Δάσκαλος ή ιστορικός δεν μίλησε ποτέ στους μαθητές του γι αυτόν… Κανένας ποιητής δεν αφιέρωσε λίγη απ τη σοφία του για κάποιες αράδες από λέξεις…έστω για ένα τραγούδι.
Σε ολάκερη την Ελλάδα, μήτε στην ιδιαίτερη πατρίδα του την Κρήτη, δεν υπήρξε ποτέ κάποιος δρόμος που να χωρέσει το όνομά του…»
Εμμανουήλ Μπικάκης, ένας μεγάλος, σύγχρονος εθνικός Ήρωας Πολέμου,
που κρύψανε οι άνανδροι, για να μην φαίνεται τόσο ανυπόφορη η ανανδρία τους…
ΠΗΓΗ: http://news24gr.blogspot.com/2010/09/1974.html
Κατηγορία TromaKtiKO | 2 σχόλια »
ΕΣΠΑ-ΑΝΑΠΤΥΞΗ-ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ 2010
Συγγραφέας: ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ στις 31 Αυγούστου 2010
Αναφορικά με το ΕΣΠΑ, την ανάπτυξη και την επιχειρηματικότητα έχουν ακουστεί πολλά, τόνοι μελάνης έχουν χυθεί σε έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο.
Το ΕΣΠΑ αφού το διαχειρίζεται το Κράτος (με τους εκάστοτε κυβερνώντες κάθε φορά που ίδιοι είναι), δεν μπορεί παρά να ακολουθεί τον παραλογισμό του Κράτους. Και δεν θα είμαι θεωρητικός (αφού είναι η δουλειά μου) αλλά προχωρώ σε συγκεκριμένα παραδείγματα:
1a. Η 1η Δράση για μικρομεσαίες επιχειρήσεις ανατέθηκε στις Τράπεζες να την “τρέξουν” με αμοιβή 1800€ για κάθε πρόταση. Οι Τράπεζες, παρά τη διένεξη συμφερόντων (γιατί έχουν ενεργή οικονομική συναλλαγή με τους πελάτες τους και ως εκ τούτου δεν μπορούν να είναι αντικειμενικές στην αξιολόγηση της επένδυσής του και στον έλεγχό της σε ακόλουθο στάδιο) προχώρησαν σε τάξιμο δανεισμού στους επενδυτές για το σύνολο της επένδυσης, κάτι που απαγορεύεται καθώς ο δανεισμός που αφορά την επένδυση δεν μπορεί να ξεπερνά το 25% (άλλη μια παρατυπία). Αποτέλεσμα, 48.000 υποβολές και μόλις 7.500 εγκρίσεις. Το Κράτος όμως θα πληρώσει με 1800€ και για τις 48.000 προτάσεις τις Τράπεζες. Τυχαίο; Δε νομίζω
1β. Για το ίδιο πρόγραμμα αρκετές ιδιωτικές τράπεζες ανέθεσαν σε ιδιώτες συμβούλους την αξιολόγηση των προτάσεων των επενδυτών, παρά το γεγονός ότι οι ίδιοι σύμβουλοι αξιολογούσαν και προτάσεις που είχαν ΟΙ ΙΔΙΟΙ υποβάλει στην συγκεκριμένη τράπεζα. Όμως αυτό το αισχρό το ΥΠΟΙΑΝ δεν το θεωρεί “Διένεξη συμφερόντων-Conflict of interest που λένε και οι αγγλομαθείς”. Αποτέλεσμα, εντελώς τυχαία οι συγκεκριμένες προτάσεις πήραν από τις πιο υψηλές βαθμολογίες πανελλαδικά με αποτέλεσμα την παραποίηση των αποτελεσμάτων της δράσης. Σαν να έχει πολλές υποθέσεις για εξέταση το Πρωτοδικείο, να αναθέσει π.χ. στον Κούγια την αξιολόγηση και μέσα σε αυτές να έχει δικές οτυ υποθέσεις και ο Κούγιας… Θα τις αξιολογήσει άραγε αντικειμενικά; Δε νομίζω… (Αλέξη παράδειγμα είναι, μην παρεξηγηθείς και αρχίσεις τις αγωγές).
2. Για πρώτη φορά Υπουργός (Κατσέλη) προέβη παρατύπως και αντικανονικά (κανένας κανονισμός επιδοτήσεων δεν δίνει τέτοιο δικαίωμα) σε μείωση των διαθέσιμων πόρων από 250 εκ€ στους Ελεύθερους Επαγγελματίες και από 1,05 δις € στα 500 εκ€ στο ΠΕΠ. Υπογραμμίζω ότι ήταν γνωστή πια η υψηλότατη συμμετοχή στις δύο δράσεις, ωστόσο η μείωση έλαβε χώρα και μάλιστα σε καιρό που δεν είχε ξεσπάσει η κρίση. Το πιο τραγικό είναι ότι η απόφαση αυτή δεν έγινε ΦΕΚ αλλά σύρθηκε μέχρι την Άνοιξη και το καλοκαίρι -αντίστοιχα- οπότε και ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα των δράσεων.
3. Παρά το ότι ο Αναπτυξιακός Νόμος έχει ήδη 3.500 υποβολές που δεν έχουν αξιολογηθεί από τον Αύγουστο του 2008 και οι επενδυτές έχουν ξεχάσει τί επένδυση ήθελαν να κάνουν, το Υπουργείο μερίμνησε για νέο Αναπτυξιακό Νόμο. Και σαν να μην έφτανε αυτό, ανακοίνωσε ότι στο νέο νόμο θα αξιολογούνται πανελλαδικά οι επενδύσεις και επομένως μια βιοτεχνία ζαχαροπλαστικής θα συγκρίνεται με το νέο εργοστάσιο π.χ. της ΦΑΓΕ… Ούτε κριτήρια τοπικής ανάπτυξης και ιδιαίτερων χαρακτηριστικών, αλλά μπανανία… Το τραγικό εδώ είναι πως προκειμένου να πάνε για διακοπές με ηρεμία έστειλαν στις 3.500 προτάσεις email ζητώντας εκ νέου κάποια οικονομικά στοιχεία για επικαιροποίηση (σημειώνω ότι αυτό είναι παράτυπο διότι τα στοιχεία που αξιολογούνται είναι τα επίκαιρα της υποβολής και όχι αυτά μετά 2 ετών -μετά κρίσης κιόλας που σαφώς είναι δυσχερέστερα).
4.Κατά την αξιολόγηση των προτάσεων της 1ης δράσης ΠΕΠ για Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις, 2 τράπεζες αλλοίωσαν τις βαθμολογίες αρκετών προτάσεών τους προκειμένου να τύχουν έγκρισης αφού είδαν ότι ο ανταγωνισμός ήταν μεγάλος. Αυτό κυκλοφόρησε και στα άλλα “κοράκια” (από το κόρακας κοράκου μάτι δε βγάζει-όπου “κόρακας”=Τράπεζα) και αφού έχαναν συμφέροντα το ανέδειξαν και όλες οι προτάσεις τους επαναξιολογήθηκαν. Ωστόσο, υπήρξε συμφωνία να μην μιλήσει κανείς και μαθευτεί επισήμως διότι ήταν παραποίηση στοιχείων με κίνητρο (τη λήψη επιδότησης από τον πελάτη τους).
5. Στο επίπεδο της ανάπτυξης και της ρευστότητας, βγήκαν από το Κράτος δύο προγράμματα μέσω ΤΕΜΠΜΕ. Το ένα αφορούσε εξόφληση χρεών προς το Δημόσιο και φυσικά κανείς δεν προχώρησε σε υποθήκη της περιουσίας του για την πληρωμή…της εφορίας και του ΙΚΑ. Το άλλο πρόγραμμα που ζητούσε να ανατρέψει τους κανονισμούς του εμπορίου στην Ελλάδα, αφορούσε στη λήψη δανείου από την επιχείρηση για να πληρώσει τους προμηθευτές της αντί να τους δώσει 3μηνες, 6μηνες και 9μηνες επιταγές… Μέχρι σήμερα πρέπει να έχουν συναφθεί πανελλαδικά 3 δάνεια όλα κι όλα (κυκλοφορεί ως ανέκδοτο μεταξύ συμβούλων)…
6. Σε όλες τις επιδοτήσεις σχεδόν (πλην του Αλ.Μπαλτατζής), ζητά το Κράτος τραπεζικές βεβαιώσεις ίδιας συμμετοχής και μάλιστα για το προηγούμενο 6μηνο της υποβολής. Ξεφτίλα 1η: Οι επιδοτήσεις ποτέ δεν ανακοινώνονται τόσο νωρίς αφενός(η τελευταία φορά ήταν πέρσι το καλοκαίρι οπότε και εξαγγέλθηκαν ένα 4μηνο πριν από τον Χατζηδάκη και όλως τυχαίως δεν προκηρύχθηκαν ποτέ -έμειναν εξαγγελθείσες) και ξέρει καλά το Κράτος ότι οι επιχειρήσεις δεν έχουν ποτέ τόσα χρήματα “παρκαρισμένα” αφετέρου. Έτσι λοιπόν, εμμέσως πλην σαφώς τις καθοδηγούν στις Τράπεζες για να λάβουν (έναντι τραπεζικών και “στελεχικών” εξόδων), βεβαιώσεις απολύτως ψευδείς τις οποίες και δέχονται.
7. Ο ΟΑΕΔ που πέρα από την ξακάθαρη αποτυχία του στη λειτουργία για την καταπολέμηση της ανεργίας, την οικτρή εξυπηρέτηση ιδίως μετά την αποχώρηση των stagers, είναι ο πλέον αναξιόπιστος οργανισμός πληρωμών. Περικόπτει για “ψίλου πήδημα” πληρωμές με τη δικαιολογία “κάνε ένσταση” χωρίς να έχει εξασφαλίσει εξέταση της ένστασης παρά σε 14-18 μήνες. Το τραγικό είναι τριπλό στον ΟΑΕΔ: α) Υποχρεώνει τους ανέργους να περνούν 1 φορά το μήνα από εκεί δίνοντας το παρόν ως καλοί “κατάδικοι” γιατί αλλιώς χάνουν την κάρτα ανεργίας τους και αν είναι μακροχρόνια άνεργοι γίνονται “just” άνεργοι (λές και δεν υπάρχει ίντερνετ να κάνουν την ανανέωση της κάρτας 24 ώρες το 24ωρο /365 ημέρες το έτος, αλλά δεν μπορούσαν αυτό να το εντα΄ξουν στο νέο πόρταλ που έκανε ο “πρώην” Βερναδάκης), β)Απαιτεί από ανέργους (δηλαδή από οικονομικά ασθενείς ομάδες, ΠΡΩΤΑ να ιδρύσουν επιχείρηση (με όλα τα έξοδα μίσθωσης έδρας, έναρξης στην εφορία, αγοράς εξοπλισμού) κι έπειτα να υποβάλουν με την ελπίδα της επιδότησης (24.000 σε διάρκεια 36 μηνών, δηλαδή κάτι ΟΑΕΕ, κάτι ενοίκια), γ)Αναφορικά με την πληρωμή των επιχειρήσεων για τους επιδοτούμενους ανέργους, απαιτεί ασφαλιστική ενημερότητα και άρα εξόφληση του ΙΚΑ αυτό τον μήνα, καταθέτεις ανά τρίμηνο, τα εξετάζει 30-40 ημέρες στο ΚΠΑ, τα στέλνει για έλεγχο στη Διοίκηση, του επιστρέφουν κάποτε και μετά 3μηνο λαμβάνεις χρήματα… Τίμια πράγματα. Ο ΕΝΤΙΜΟΣ ΟΑΕΔ…
8. Η αδειοδότηση επιχειρήσεων ιδίως μεταποιητικών και υγειονομικού ενδιαφέροντος είναι ακόμα δαιδαλώδης. Για να ανοίξεις ένα αρτοποιείο (ας πάω σε κάτι απλό) θα πρέπει να πας στη Διεύθυνση Ανάπτυξης της Νομαρχίας, μετά στη Διεύθυνση Υγεινής και επίσης στο Δήμο, να σε καθυστερήσουν κανένα 5μηνο, για να βάλεις ένα φούρνο, ένα ζυμωτήριο και να πουλάς ψωμί… Μάλιστα το τραγικό είναι πως αδειοδοτείσαι και κανείς δεν γνωρίζει τί γίνεται με τα καυσαέριά σου, ούτε και στα μετράνε ποτέ (22 μέτρα και 35 σταθμά στα περιβαλλοντικά θέματα).
9. Ο ΟΑΕΕ. Με 500 τουλάχιστον ευρώ το δίμηνο ως εισφορά (που σε μερικές περιπτώσεις φτάνει τα 1000€) για κάθε εταίρο της επιχείρησης, παρέχει μακράν τις πιο ανεπαρκείς υπηρεσίες υγείας. Με τα ίδια λεφτά σε μια ιδιωτική ασφάλιση θα σου τηλεφωνούσαν κάθε τέταρτο για να σε ρωτήσουν αν έβηξες. Και πώς συνδέεται με την επιχειρηματικότητα αυτό; Είναι άλλη μια πληγή εξόδων για την επιχείρηση που δεν σου επιστρέφει κυριολεκτικά ΤΙΠΟΤΑ, ένα ενοίκιο δηλαδή ακόμα που πάει να καλύψει τις τρύπες των δομημένων ομολόγων.
10. Εφορία και νέοι επιχειρηματίες: Όποιος και να είσαι σε δέχονται για έναρξη, αρκεί να εισπράτει το Κράτος ΦΠΑ και φόρους. Ανεπίδεκτοι νέοι και νέες επιχειρηματίες πάνε στην εφορία και υπογράφουν την πτώχευσή τους. Δεν υπάρχει ούτε μια κρατική υπηρεσία ενημέρωσης επαγγελματικού προσανατολισμού για ενήλικες. Η πολιτεία έχει αποφασίσει ότι ο Επαγγελματικός Προσανατολισμός του Γυμνασίου είναι επαρκής (και όχι η ώρα του παιδιού) και επομένως δεν χρειάζεσαι άλλη γνώση. υστερόβουλη τακτική διότι αν υπήρχε γνώση, ούτε το 1/4 των επιχειρήσεων δεν θα ξεκινούσαν τη λειτουργία τους (απώλεια εσόδων από χαρτόσημα, εγγραφές και συνδρομές σε ασφαλιστικά ταμεία, φόρους σε λογιστικές αμοιβές, αμοιβές δικηγόρων, συμβολαιογράφων κ.ο.κ.).
11. Εφορία και επιχειρήσεις: Υπέρογκοι φόροι που αποτρέπουν την παρουσίαση εσόδων και αναδεικνύουν σε “βραβευμένους σεφ” τους λογιστές των επιχειρήσεων. Στην Ελλάδα που οι φόροι πλησιάζουν το 40% όταν πια γίνονται τελικά εισόδημα των εταίρων της επιχείρησης, παραθέτω μόνο το παράδειγμα της Κύπρου (αποφεύγοντας τη Λετονία στην οποία ο φόρος είναι 0%): Φόρος στα καθαρά έσοδα 10% και αν δώσεις προϋπολογίζοντας το φόρο σου σε μετρητά το Μάη κάθε έτους Χ παραπάνω ευρώ, στα επιστρέφουν εντόκως με 6-8% τον Οκτώβρη. (θέλει ρευστότητα το Κράτος; να μια τακτική). Και γεννάται το ερώτημα: Γιατί κάποιος που παράγει λογισμικό να μην ιδρύσει με 2-3000€ μια κυπριακή εταιρεία και να πουλά στην Ελλάδα το λογισμικό του με φόρο 10% (απαλλαγή ΦΠΑ ως ενδοκοινοτική συναλλαγή).
12. Κράτος γενικά: Σου χρωστάει, στα δίνει όποτε θέλει και έχει ΑΤΟΚΑ. Του χρωστάς, πληρώνεις προσαυξήσεις και κινδυνεύεις να πας και φυλακή. Αν είσαι μάλιστα ελεύθερος επαγγελματίας σε θεωρεί εξ ορισμού κλέφτη φοροφυγά και επειδή μάλιστα στο λέει πολλές φορές την ημέρα σε κάνει κιόλας (Ουμπέρτο Έκο: Το επαναλαμβανόμενο ψέμα γίνεται αλήθεια).
13. Κράτος και ενημέρωση: Εκτός από δελτία τύπου και αραιά ερωταπαντήσεις, το Κράτος δεν κάνει καμιά άλλη ενημέρωση για τις επιδοτήσεις. Αποτέλεσμα, η κινητήριος δύναμη ενημέρωσης να είναι τα συμβουλευτικά γραφεία τα οποία, επειδή δεν υπάρχει ορισμένο επαγγελματικό πλαίσιο στον κλάδο, να έχουν διείσδυση από αεριτζήδες, απατεώνες και άλλους ευκαιριακούς τύπους που αμαυρώνουν το επάγγελμα και ταλαιπωρούν-απογοητεύουν τους επενδυτές έλληνες επιχειρηματίες. Αυτός ήταν και ο κύριος λόγος που έγινε από το Μάη του 2009 το ΕΣΠΑ-FORUM, ακριβώς για να συμμετέχουν σύμβουλοι από όλη την Ελλάδα, να απαντούν ερωτήσεις επενδυτών για κάθε επιδότηση και όλα αυτά ΔΩΡΕΑΝ (χωρίς συνδρομή και έξοδα εγγραφής) υποκαθιστώντας το ανύπαρκτο ΚΡΑΤΟΣ.
Μπορεί και να σας κούρασα, αλλά κάθε φορά που έρχεται στο μυαλό η ξεφτίλα, δεν κρατιέμαι…
Kalo kourayio patriotes. Kali anaptixi…
Κατηγορία Γενικά | 4 σχόλια »
Διπλάσια γραφειοκρατία και κόστος έναρξης…
Συγγραφέας: ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ στις 31 Αυγούστου 2010
…για μια νέα επιχείρηση απαιτείται στην Ελλάδα σε σχέση με την υπόλοιπη Ε.Ε.
Της Όλγας Σαράφη
Η πρόοδος σχετικά με τον μέσο όρο και το κόστος για την έναρξη μιας εταιρίας περιορισμένης ευθύνης παραμένει ασθενική στην Ελλάδα παρατηρεί ο Επίτροπος για θέματα Βιομηχανίας και Επιχειρηματικότητας κ. A. Tajani.
Συγκεκριμένα, η σύσταση μιας νέας εταιρείας στην Ελλάδα απαιτεί 15 μέρες και 1.101 ευρώ όταν ο αντίστοιχος μέσος χρόνος στην Ε.Ε. είναι 8 ημέρες και το κόστος αντιστοιχεί στα 417 ευρώ. Παρόλ’αυτα, η Ελλάδα σημείωσε σημαντική βελτίωση των επιδόσεών της την διετία 2007-2008, καθώς μέχρι τότε η σύσταση μιας νέας εταιρείας απαιτούσε 30 μέρες και 1.366 ευρώ, ενώ ο αντίστοιχος χρόνος στην Ε.Ε. ήταν 12 μέρες και το συνολικό κόστος ανερχόταν στα 485 ευρώ.
Ο Επίτροπος Tajani σημείωσε πως συμμερίζεται τις ανησυχίες οι…
οποίες έχουν επισημανθεί μέσα στην αξιολόγηση του Κοινοβουλίου σχετικά με τον νόμο για τις μικρές επιχειρήσεις για την Ευρώπη (Small Business Act), και αναγνωρίζει τη δυσκολία σύστασης μιας νέας επιχείρησης λόγω της ποικιλομορφίας των συστημάτων που υπάρχουν στα διάφορα κράτη μέλη και ως εκ τούτου, θεωρεί απαραίτητη τη θέσπιση ενιαίου συστήματος για τη σύσταση των επιχειρήσεων, σύμφωνα με το οποίο η διεκπεραίωση της διαδικασίας θα γίνεται σταδιακά και θα είναι δυνατή η δημιουργία μιας επιχείρησης εντός 48 ωρών. Σημειώνεται εξάλλου ότι η αντιμετώπιση αυτών των δυσκολιών αποτελεί μέρος της πολιτικής της Επιτροπής για παραπάνω από δέκα χρόνια. Τα 1997 εκδόθηκε για πρώτη φορά σύσταση όπου προτείνει μέτρα για την επιτάχυνση και την απλοποίηση των διαδικασιών εκκίνησης μιας εταιρίας, ενώ το 2000 ο Χάρτης για τις Μικρές Επιχειρήσεις περιείχε «λιγότερο δαπανηρές και ταχύτερες διαδικασίες εκκίνησης» ως ένα από τα 10 σημεία στα οποία δίνουν έμφαση οι πολιτικές των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜΜΕ).
Κατηγορία Press-GR | 6 σχόλια »
Ο πολιτικός δικέφαλος ζει και βασιλεύει στη Ελλάδα…
Συγγραφέας: ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ στις 30 Αυγούστου 2010
Γράφει ο Χρήστος Μαγγούτας,
Τορόντο Καναδά
Chris@Mangoutas.com
Είχαμε κάποτε ένα βασιλιά και τον διώξαμε – και καλά κάναμε – με το επιχείρημα ότι δε μπορεί η ηγεσία να είναι κληρονομική, θα πρέπει το παιδί μου και το παιδί σου και το παιδί κάθε Νεοέλληνα να έχει τις ίδιες πιθανότητες να γίνει αρχηγός της χώρας. Σωστά;
Όχι, λάθος! Η κληρονομική διαδοχή ισχύει και τώρα στην Ελλάδα όπως ίσχυε επί δυναστείας Γκλύξμπουργκ. Είναι ελάχιστα διαφορετική, μια και τώρα έχουμε δύο αντί μιας δυναστείας για να διαλέξουμε: δηλαδή Coca Cola ή Pepsi Cola, που τελικά μπορεί να έχουν την ίδια γεύση.
Από τη μεταπολίτευση και μετά ο ελληνικός λαός ψηφίζει απαρασάλευτα μια από τις δυο δυναστείες: Καραμανλή ή Παπανδρέου (αν είστε αντιρρησίας, ναι στα 35 χρόνια του 4ου Ελληνικού Πολιτισμού, υπήρχαν και μερικά χρόνια που πέρασαν κάμποσοι μη κληρονομικοί ηγέτες, αλλά τελικά το καθεστώς ξαναβρήκε επιτυχώς την ισορροπία του και τους κληρονομικούς ηγέτες του).
Αλλά αν πρόκειται να εκλέγουμε τους ηγέτες μας με τον ίδιο τρόπο όπως (δεν εκλέγαμε) τους βασιλιάδες μας, γιατί χρειάζονται εκλογές; Γιατί δεν αποφασίζουμε να μας…
κυβερνούν εναλλάξ κάθε 4 χρόνια ή γιατί δεν τραβάμε κλήρο μπροστά σε κάποιο συμβολαιογράφο με τα ονόματα Καραμανλής – Παπανδρέου να γλιτώνουμε από τα έξοδα των εκλογών και κυρίως να απαλλαγούμε από την αυταπάτη μας ότι δήθεν ψηφίζουμε για να φτιάξουμε μια νέα Ελλάδα — με παλιά σάπια υλικά;
Αν οι κληρονομικοί μας ηγέτες ήθελαν μια νέα Ελλάδα και όχι αυτή που αναπόφευκτα σαν τέλος αρχαίας τραγωδίας την οδήγησαν στην Τροϊκοκρατία, είχαν δεκαετίες να το κάνουν και δεν το έκαναν. Όπως το Παλάτι είχε μπήξει βαθιά τις ρίζες του για να είναι πάντα εξαρτημένη η Ελλάδα και να μην εξεγερθεί, έτσι ακριβώς έμπηξαν τις ρίζες τους και οι πολιτικές δυναστείες. Δε σας κάνουν εντύπωση οι πολιτικές γνωριμίες και διασυνδέσεις του Γιώργου στην διεθνή πολιτική σκηνή; Τι τις χρειάζεται ο λαός; Διεθνείς επαίτες είμαστε; Χρησιμοποιούνται για το καλό του λαού ή για να στεριώσουν τις προσωπικές του φιλοδοξίες του Γιώργου;
Απλά βλέπουμε ότι όπως κάποτε οι βασιλείς άλλαζαν ελέω Θεού από Γεώργιο σε Παύλο και σε Κωνσταντίνο, έτσι κι εμείς τώρα ελέω λαού αλλάζουμε από Κωνσταντίνο σε Κώστα και από Γεώργιο σε Ανδρέα και Γιώργο. Κάποιος Αρειανός θα μας έλεγε: «καλά, βρε Έλληνες, που λέτε ότι δώσατε τα φώτα σ’ όλη την ανθρωπότητα, ομολογείτε ότι όλοι είστε κρετίνοι και το φως το αληθινό, οι μεγαλοφυίες και οι σωτήρες πηγάζουν από δυο μόνο οικογένειες; Σε ποια άλλη σημερινή σημοκρατία συμβαίνει αυτό;» (κατά σύμπτωση οι δυο οικογένειες είναι κολλητά η μια με την άλλη στις βόρειες συνοικίες της Αθήνας). Δυστυχώς δεν υπάρχουν Αρειανοί να μας πουν αυτή τη σκληρή αλήθεια, ας κοιμηθούμε ήσυχα.
Ήταν εύκολο να αλλάξουμε το πολίτευμα από Βασιλευόμενη σε Αβασίλευτη, αλλά δυστυχώς αποδείχτηκε αδύνατο να αλλάξουμε και τη νοοτροπία μας του «νάχουμε ένα βασιλιά για να μας θαμπώνει» (Κ. Βάρναλης).
Προτείνω να καθιερώσουμε ξανά το δικέφαλο αετό ως εθνικό μας σύμβολο – ένα κεφάλι μπλε, ένα πράσινο – για να θυμούμαστε τουλάχιστο την πολιτική ανωριμότητά μας όταν θα αρχίσουν να μας έρχονται σωρηδόν οι λογαριασμοί των νέων βασιλιάδων μας.
Οι βασιλείς μας απέθαναν, ζήτωσαν οι νέοι βασιλείς μας.
(Για καλό και για κακό βάλτε κι ένα μικρό τρίτο κεφάλι – που έτσι γίνεται ο τρικέφαλος Κέρβερος, αλλά δεν πειράζει πάλι τέρας είναι–, επειδή υπάρχει μισή ακόμα δυναστεία που υποσκάπτει τις άλλες εδώ και μισό τουλάχιστο αιώνα και ποιος ξέρει τι μπορεί να φέρει το μέλλον …).
Κατηγορία Press-GR | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ο πολιτικός δικέφαλος ζει και βασιλεύει στη Ελλάδα…
Παραιτήσεις και διευκρινήσεις για τις αδιαφανείς προσλήψεις από το γραφείο του Πρωθυπουργού
Συγγραφέας: ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ στις 30 Αυγούστου 2010
30/08/2010
Μετά τις αντιδράσεις που προκλήθηκαν από τη δημοσίευση των αδιαφανών προσλήψεων στο πολιτικό γραφείο του Πρωθυπουργού από το Diorismos.gr (διαβάστε το άρθρο Χωρίς διαφάνεια, παρά τις εξαγγελίες, οι προσλήψεις στο πολιτικό γραφείο του Πρωθυπουργού) και την αναπαραγωγή του και από τα άλλα ΜΜΕ, το γραφείο του Πρωθυπουργού προέβη σε ανακοίνωση και διευκρινήσεις σχετικά με το θέμα. Σύμφωνα με την ανακοίνωση, δεν θα ολοκληρωθεί η διαδικασία πρόσληψης του κ. Χασαπόπουλου ενώ η νομική σύμβουλος του Πρωθυπουργού, καθηγήτρια κα Γλυκερία Σιούτη, αναλαμβάνοντας την ευθύνη υπέβαλλε την παραίτησή της για λόγους ευθιξίας η οποία και έγινε αποδεκτή από τον Πρωθυπουργό.
Ολόκληρη η ανακοίνωση του γραφείου του Πρωθυπουργού:
“Σχετικά με τις αναφορές ορισμένων Μέσων Ενημέρωσης στην πρόσληψη επιστημονικών συνεργατών στις υπηρεσίες του γραφείου του Πρωθυπουργού, τα ονόματα των οποίων είδαν το φως της δημοσιότητας, η αλήθεια έχει ως έξης:
– Πράγματι προτάθηκε από την νομική σύμβουλο του Πρωθυπουργού, η πρόσληψη του κ. Άγγελου Χασαπόπουλου ως επιστημονικού συνεργάτη για την υποστήριξη του γραφείου της. Η πρόταση αυτή έγινε αποδεκτή.
– Παρότι για τους μετακλητούς δεν απαιτείται η εκπλήρωση των στρατιωτικών τους υποχρεώσεων για να προσληφθούν, δεν θα ολοκληρωθεί για λόγους δεοντολογίας η διαδικασία πρόσληψης του κ. Χασαπόπουλου.
– Η νομική σύμβουλος του Πρωθυπουργού, καθηγήτρια κα Γλυκερία Σιούτη, υπέβαλλε την παραίτησή της για λόγους ευθιξίας. Η παραίτηση έγινε αποδεκτή από τον Πρωθυπουργό ο οποίος την ευχαρίστησε για τις μέχρι τώρα υπηρεσίες της.
Υπενθυμίζουμε ότι ο Πρωθυπουργός έχει συστήσει επιτροπή που εξετάζει τις λειτουργίες των υπηρεσιών του πρωθυπουργικού γραφείου καθώς και όλες τις πτυχές του συστήματος διακυβέρνησης, ώστε να μελετηθούν οι καλύτερες πρακτικές, αξιοποιώντας την εμπειρία χωρών με σύγχρονες δομές διοίκησης.
Με αφορμή την υπόθεση αυτή και τα συνεχιζόμενα δημοσιεύματα για το γραφείο του Πρωθυπουργού και τον προβλεπόμενο αριθμό προσωπικού σε αυτό, διευκρινίζονται τα ακόλουθα:
– Οι προβλεπόμενες θέσεις εργασίας μετακλητών υπαλλήλων στο Γραφείο του Πρωθυπουργού, ανέρχονταν σε 105. Αυτές αυξήθηκαν πρόσφατα κατά 20, προκειμένου να καλυφθούν μελλοντικές ανάγκες.
– Από το σύνολο των θέσεων αυτών, μέχρι σήμερα έχουν καλυφθεί μόνον οι 72, εκ των οποίων, οι 45 είναι αποσπασμένοι και οι 27 μετακλητοί υπάλληλοι.
Είναι σαφές ότι η προβλεπόμενη στελέχωση των υπηρεσιών του γραφείου του Πρωθυπουργού στην Ελλάδα είναι ποσοτικά κατά πολύ υποδεέστερη από αυτή που ισχύει σε άλλες χώρες με παρόμοιο μέγεθος και επίπεδο ανάπτυξης. Τέλος, σχετικά με την περίπτωση της ανάθεσης καθηκόντων συμβούλου του Πρωθυπουργού, στον Ιταλό πρώην Υπουργό Οικονομικών, Tommaso Padoa Schioppa, είναι αναγκαίο να σημειωθεί ότι, ο κ. Schioppa, σε αντίθεση με όσα έχουν κατά καιρούς αναφερθεί από ΜΜΕ, δεν δέχθηκε οποιαδήποτε αμοιβή και αυτό παρά τη δυνατότητα που παρέχει η σχετική διάταξη του νόμου.
Όλα έχουν γίνει και συνεχίζουν να γίνονται «στο φως της ημέρας» και είναι πάντα συνεπή με τις δεσμεύσεις του Πρωθυπουργού σχετικά με την οργάνωση των υπηρεσιών που υποστηρίζουν το γραφείο του και την αποτελεσματική λειτουργία της Κυβέρνησης. Οτιδήποτε άλλο δεν έχει καμία σχέση με την αλήθεια.”
Κατηγορία Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παραιτήσεις και διευκρινήσεις για τις αδιαφανείς προσλήψεις από το γραφείο του Πρωθυπουργού
Ακόμα… υπήκοοι
Συγγραφέας: ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ στις 29 Αυγούστου 2010
Γράφει ο Θανάσης Ι. Νικολαΐδης
thanikolaidi@hotmail.com
ΔΕΚΑΕΤΙΑ του ’50, χρόνια μετεμφυλιακά, φτωχά κι οι βασιλιάδες να ζουν όπως στα παραμύθια. Με τους υπηκόους φτωχούς, πλην.περήφανους. Για Πατρίδα, για την πίστη την αγία, για το πολίτευμα. Με τα δεδομένα του Κράτους να τα σκεπάζει μια αδιόρατη «εθνικοφροσύνη», που γίνονταν χειροπιαστή όταν κάτι δικαιούνταν ο φακελωμένος και δεν του το’ διναν, κάτι γούσταρε ο φτωχός και δεν του το χαλάλιζαν.
ΠΑΝΤΡΕΥΕ η Φρειδερίκη τη Σοφία της (με τον Δ. Χ. Κάρλος της Ισπανίας) κι όλα γιόρταζαν. Να τρέχουν κυράτσες πίσω απ’ τη βασιλική άμαξα με τα 500.000 γαρύφαλλα και τα χρυσά πόμολα, να συζητούν ώρες ατέλειωτες για τη χλιδή αποθαυμάζοντας τον (ξένο) πλούτο και η εθνική χαρά να παραλύει γόνατα φέρνοντας δάκρια. Πλούσιοι και φτωχοί σε γλέντι νοερό και το χέρι στην (άδεια) τσέπη. Για το γαμήλιο δώρο, που ήταν… επιβεβλημένο. Απ’ το περίσσευμα των πλουσίων κι απ’ το υστέρημα των φτωχών. Οι τελευταίοι μέτραγαν τις μπουκιές μη πεινάσουν την άλλη μέρα, στο φανάρι το ψωμί και χωρίς βρύση στο σπίτι, ωστόσο, επέμεναν και…
φούσκωναν και καμάρωναν. Για τη συνεισφορά τους στο δώρο κι ας παρήλαυνε μπροστά τους ο βασιλικός πλούτος και οι εστεμμένοι κάθε… καρυδιάς.
ΟΙ δεκαετίες πέρασαν και δεν ζούμε μετεμφυλιακά χρόνια. Ούτε νιώθεις υποχρεωμένος να χειροκροτήσεις εστεμμένους, ούτε κι ο χωροφύλακας σου ρίχνει το βλέμμα βλοσυρό. Όλα ελεύθερα και δεν είσαι υπήκοος. Ωστόσο, κάτι σου’ μεινε από παλιές συνήθειες και «προσκυνάς», όλο και κάποια χρωμοσώματα αναλλοίωτα στο χρόνο κουβαλάς και η ιστορία επαναλαμβάνεται.
ΟΙ νόμοι και το Σύνταγμά μας επιτρέπουν (και) στον «τέως» να παντρέψει τον γιο του στις Σπέτσες κι ευχόμαστε στο ζευγάρι ό,τι και σε κάθε ζευγάρι νεόνυμφων. Και το ζεϊμπέκικο στην ώρα του χωρίς να είναι πειστικό δείγμα ελληνικότητας και τα «στίφη» να απαθανατίζουν στιγμές σαν να’ τανε δικές τους.
ΚΑΠΟΙΑ μυαλά παραμένουν στα ίδια κολλημένα. Στον (ξένο) πλούτο και τη χλιδή. Ως θαυμαστές και παρατηρητές. Οι Σπέτσες γιόρταζαν, φυλάσσονταν το νησί «οπλισμένο» σαν αστακός κι αν μπορούσαν και τον Λάμπρο Κατσώνη θα ανάσταιναν να τους φυλάξει. Εστεμμένους και προσκαλεσμένους, μιας και η ζωή (ακόμα) με τον πλούτο μετριέται. Και με την «αίγλη», που την μεγαλώνει ο επαρχιωτισμός και τη συντηρούν μάτια απορημένα.
Κατηγορία Press-GR | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ακόμα… υπήκοοι
Ανοίξατε το χαζοκούτι και σας πήρε ο ύπνος!
Συγγραφέας: ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ στις 29 Αυγούστου 2010
Ανοίξατε το χαζοκούτι και σας πήρε ο ύπνος…! Σας κοίμισαν δίνοντας σας θέσεις στο δημόσιο, με σκοπό να σας τα πάρουν στο 10πλάσιο πίσω. Τώρα που μισοκοιμάστε πουλάνε σχεδόν τα πάντα. Εκτός από τα δικά τους! Αυτό που ζούμε δεν είναι ΧΟΥΝΤΑ.
Είναι κάτι πολύ χειρότερο! Και εσείς ακόμα κοιμάστε…! Δεν ζήτησα ποτέ τίποτα! Αλλά τώρα ζητάω! Ζητάω να μου πουν ένα συγγνώμη όλοι αυτοί που ψήφιζαν αυτά καθάρματα τόσο χρόνια!!! Να έχουν τα μούτρα να έρθουν ! μπροστά μου και να το πουν…! Είμαι 24 χρονών, άνεργος (δουλεύω, αλλά χωρίς ένσημα, χωρίς ασφάλιση), κανονική δουλειά δεν υπάρχει σχεδόν πουθενά! Όλες της δουλειές εδώ, στη Βόρεια Ελλάδα, τις παίρνει η “μειονότητα” (αν και οι Έλληνες είμαστε μειονότητα)!
Ας έρθει λοιπόν κάποιος να μου ζητήσει συγγνώμη γιατί δεν μπορώ να κάνω όνειρα, δεν μπορώ να αγοράσω τίποτα χωρίς βοήθεια, δεν μπορώ να πάω ένα ταξίδι για διακοπές (δουλεύω από τα 16), δεν μπορώ να δουλέψω κάπου χωρίς να με εκμεταλλεύονταν (12ωρα για 20 Ευρώ??) και το χειρότερο είναι ότι έπαψα να ελπίζω σε κάτι καλύτερο εδώ και καιρό. Παρ’ όλο που έχω πτυχία!
Ας μου πει λοιπόν κάποιος τι πρέπει να κάνω γιατί δεν αντέχω άλλο! Δεν μπορώ άλλο! Δεν Μπορώ τα Ψέματα άλλο! Κατεβάστε τις μάσκες σας και πείτε την αλήθεια εσείς οι 300! Γιατί αν δεν το κάνετε θα σας κατεβάσουμε τις ΜΑΠΕΣ και όχι τις μάσκες!
Υ.Γ.: Πως μπορώ πλέον να πιστέψω κάποιον την ώρα που μεγάλωσα στο ψέμα? Πως μπορώ να πιστέψω ότι με όλα αυτά τα μέτρα θα σωθούμε?
Υ.Γ.2: Να ξέρετε όλοι κάτι τελευταίο. Εδώ στη Θράκη κουμάντο κάνει το τούρκικο προξενείο. Σας προσκαλώ να έρθετε εδώ την ημέρα τον εκλογών να δείτε, με τα μάτια σας, τα λεωφορεία που έρχονται από Τουρκία για να ψηφίσουν… Τα συμπεράσματα δικά σας.
Θρακιώτης. 24 Χρονών!
Κατηγορία TromaKtiKO | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ανοίξατε το χαζοκούτι και σας πήρε ο ύπνος!
Αλλάζει η σύσταση του πληθυσμού στον Έβρο…
Συγγραφέας: ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ στις 29 Αυγούστου 2010
Από το http://tomadakis.blogspot.com/
Αλλάζουν πολλά στον Έβρο, όμως δυστυχώς πολλοί εξακολουθούν να κοιμούνται στον ύπνο του δικαίου ή καλύτερα στον ύπνο του παντελώς κοιμισμένου.
Όπως έχουμε προαναγγείλει η σύσταση του πληθυσμού μεταβάλλεται.
Τα πράγματα γίνονται πιο εύκολα για όσους επιδιώκουν την αλλαγή (πιστέψτε μας δεν είναι μόνο η Τουρκία) καθώς η Βουλγαρία αποτελεί μέλος της Ε.Ε. και όσοι διαθέτουν βουλγαρικό διαβατήριο μπορούν να εργάζονται και να εγκαθίστανται σε όποια Ευρωπαϊκή χώρα επιθυμούν.
Τα τελευταία χρόνια εκατοντάδες Βούλγαροι (χριστιανοί) μετανάστευσαν στον Έβρο. Εκτός από τις Βουλγάρες οι οποίες παντρεύτηκαν με Έλληνες, ήρθαν και πολλοί εργάτες αναζητώντας μία καλύτερη τύχη.
Τους τελευταίους όμως μήνες εκτός από τους χριστιανούς, στον Έβρο και ειδικά σε πόλεις με διάφορες προφάσεις εγκαθίστανται Βούλγαροι μουσουλμάνοι. (τουρκόφωνοι).
Μάλιστα έχει παρατηρηθεί ότι αθίγγανοι των δύο χωρών συνάπτουν πολύ στενές σχέσεις και σχεδιάζεται να προχωρήσουν σε γάμους.
Το έχουμε ξαναγράψει, αλλά θα το…
επαναλάβουμε για ακόμα μία φορά μέχρι να γίνουμε κατανοητοί.
“Δε βλέπουμε φαντάσματα”.
Γνωρίζουμε τι συμβαίνει και προβλέπουμε τι θα γίνει στο άμεσο μέλλον.
Η εγκατάσταση μουσουλμάνων στον Έβρο θα συνεχιστεί με γοργούς ρυθμούς και σύντομα η αναλογία του πληθυσμού θα μεταβληθεί κατά πολύ.
Το ελληνικό κράτος φαίνεται πως δεν μπορεί να αντιδράσει, λόγω Ε.Ε.
Φοβούμαστε όμως ότι δε διαθέτει και σχέδιο αντιμετώπισης της κατάστασης, καθώς πολλά περιστατικά που εξελίσσονται είναι άγνωστα.
Σ’ αυτό το σημείο πρέπει να προσθέσουμε ότι έλεγχοι στα σύνορα είναι περιορισμένοι, πάλι λόγω κανονισμών της Ε.Ε. και θα περιοριστούν με την πλήρη εφαρμογή της συνθήκης Σέγκεν.
Το ιστολόγιο παρακολουθεί τις εξελίξεις και θα αναφερθεί σε κάθε κρίσιμο σημείο.
Κατηγορία Press-GR | 16 σχόλια »
Βιβλίο για τον “Δημοκρατικό Στρατό Ελλάδας 1946-1949″…
Συγγραφέας: ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ στις 29 Αυγούστου 2010
Από το http://karampaskostas.blogspot.com/
Είναι ένα καταπληκτικο βιβλίο, ηδονη για τα ματια και το μυαλο απο τις εκδοσεις Αλεξάνδρεια.
Ο Μαρατζιδης δε φαινεται να συμφωνει με τον Τακη Λαζαριδη ο οποίος καταδικαστηκε με τον Μπελογιαννη σε θανατο για τους ασυρματους που ο ιδιος ειχε στην ευθυνη του με την αδερφη του και το Βαβούδη της γκε πε ού και έκατσε 37 χρονια φυλακη και εξορία και εγραψε στα βιβλια του ότι ο Δεκεμβρης του 44 ο εμφυλιος έτσι όπως έγινε ήταν συμφωνα με τις διαταγες που εδινε ο συντροφος-πατερούλης Σταλιν μεσω των ασυρματων των Λαζαριδη-Βαβούδη αλλα και άλλων ασυρματιστών του τιμημενου κκε. Δεν μπορει να πει ο Ματζαριδης ότι όλα εγιναν μετα απο διαταγες του Σταλιν διοτι δεν εχει δει τα τηλεγραφηματα εάν αυτα υπαρχουν βέβαια και δεν τα εχει καταστρεψει η γκε πε ού και αρα ενας ιστορικος που μελεταει τα αρχεια και τις πηγες ακομα και αυτες στα πρωην σοσιαλιστικά κρατη των γκουλαγκ.
Ο ιστορικος και συγγραφεας δεν παιρνει θεση στο εάν παρα τη ρηξη Ζαχαριαδη Τίτο και την αποκυρηξη του Τιτο απο το τιμημενο και εγκληματικο κκε, εάν συνεχιστηκε η βοήθεια απο τους Γιουγκοσλαβους κομμουνιστες όπως λέει ο Σιαπέρας στο βιβλίο του οι μυστικοι δρομοι του δημοκρατικου στρατου εκδοσεις Γλαρος.
Ο Μαρατζιδης αναφερει ένα θεμα το οποιο πρωτη φορα ειδα σε βιβλίο για τον…
εμφυλιο. Την Υπηρεσια Στρατιωτικής Ασφαλειασ ΥΣΑ. Εχω διαβασει για την ΥΤΟ Υπηρεσια Τάξης Ομαδας που υπηρχε στον αντιστοιχο Παρθενώνα της Μακρονήσου απο την κομμουνιστική πλευρα όμως δηλαδή το Μπούλκες στη βόρεια Γιουγκοσλαβια.
Το θέμα της υσα ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΨΑΞΟΥΜΕ. Ο Μαρατζιδης για βιβλιογραφια για την ΥΣΑ αναφερει τον προεδρο της προσωρινης κυβερνησης και αρχιστρατηγο του δημ στρατού ΜΑΡΚΟ ΒΑΦΕΙΑΔΗ στα απομνημονευματα του δηλαδη εκδοσεις Παπαζησης1984-1992 τομος 5 σελλιδα 549.Αλλη βιβλιογραφικη πηγη ειναι το βιβλίο του Ηλιού Φιλιππου ο ελληνικος εμφυλιος πόλεμος,η εμπλοκή του κκε εκδοσεις Θεμέλιο και συγκεκριμενα στην 188 σελίδα όπου αναφερεται η αποφαση της τριτης ολομελειας 11-12/9/1947 στην οποία θα αποφασιστει το σχεδιο ΛΙΜΝΕΣ ,απόφαση και πρακτικά γραμμενα στη ρωσσική γλώσσα;;;και μεταφρασμενο στα ελληνικα απο τον Πέτρο Ρούσσο. ΑΣΚΙ Κ.383.φ 20/33/34.
Επικεφαλής της ΥΣΑ ήταν ο συντροφος Πεχτασιδης συγγενης του συντροφου Ιωαννιδη β γραμματεα του τιμημενου κκε στην κατοχη.Για το συντροφο Πεχτασιδη το κομμα αποφασισε στις 27/3/1951 το πολιτικο γραφειο δηλαδη ότι ήταν {διεφθαρμενος πολιτικά ,με ψυχολογία αλήτικη και ύποπτο στοιχειο}απο το κκε επισημα κειμενα τομος 7 σελλιδα 142.
[Τοσα χρονια που διάβαζα το ριζοσπάστη καθε μερα δηλαδη απο το 1984 έως και το 1991 δε διάβασα ποτε κανενα άρθρο για τα παραπάνω θέματα-εγκλήματα του τιμημενου κκε,παροτι έχουν παρθει αποφασεις και υπαρχουν τα επισημα κειμενα απο τη συγχρονη εποχη]
Ο συγγραφεας αναφερει τα εγκληματα του τιμημενου κκε επανω στους αγωνιστες της 2ης μεραρχιας και σε αυτους της 7ης μεραρχιας.
Συγκεκριμενα οι απανθρωπα βασανισμενοι ανταρτες της δευτερης μεραρχιας,τα βασανιστηρια περιγραφονται και φαινεται ότι αυτα του μανιαδακη και της μακρονησου ήταν παιχνιδακια σε σχεση με την εφευρετικότητα των μαρξιστων βασανιστων τα περισσοτερα είναι αυτα που χρησιμοποιηθηκαν στο γκουανταναμο, οι βαασανισθεντες και εκτελεσθεντες της 2ης μεραχριας ήταν και ενα επιχειρημα για την καταδικη σε θανατο απο βασανιστηρια της σεκιουριτατε του Τσαουσεσκου για το σύντροφο Καραγιώργη Γυφτοδήμο. Ο σύντροφος Δημήτρης Βλαντας στην έκθεσή του στο πολ γραφειο της κε του κκε που ειναι στο προσωπικο αρχειο του Ε.Κωφού γραφει ότι,[με αποφαση του Καραγιώργη πιάστηκαν και βασανιστηκαν απανθρωπα στελεχη του δσε και του κκε ως κατασκοποι που όμως δεν αποδειχτηκε.
Από αυτα τα στελεχη τουφεκίστηκαν 7 χωρις δικη ΟΧΙ ΣΑΝ ΕΝΟΧΟΙ ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΒΑΔΙΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΡΙΑ]
Πιο κατω αναφερει το έγκλημα του αγραμματου -αποφοιτος 4ησ δημοτικου τσαγγαρη και αρχιστρατηγου του δημοκρατικου στρατού που αποκύρηξε το ζαχαριαδη στην 7η νομίσω ολομελεια μετα τη δοτη και παρανομη 6η σύντροφου ΓΟΥΣΙΑ για την εκτελεση μετα απο απανθρωπα βασανιστηρια του εξειρετου συντροφου Γιαννούλη για να μην παρει την ευθυνη ο αρχιστράτηγος για τη διαλυση της 102ης Ταξιαρχίας της οποίας την ευθύνη ειχε ο Βοντίσιος- Γούσιας
Τι να πουμε γιαυτο το βιβλίο ειναι καταπληκτικο και για τις πηγες του άλλα βιβλια αγωνιστων που πρεπει να διαβασουμε για να καταλαβουμε κάπως την εποχη αυτη.
Κατηγορία Press-GR | 7 σχόλια »