Αριδαία Blog

Ιστολόγιο Αριδαίας

ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΝΑ ΣΦΥΞΟΥΜΕ ΚΙ’ΑΛΛΟ ΤΑ ΖΩΝΑΡΙΑ,ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΤΟΥΣ ΣΕ ΚΟΤΕΡΑ ΚΑΙ 7ΑΣΤΕΡΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Συγγραφέας: ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ στις 23 Αυγούστου 2010

Η φωτογραφια του Ευαγγελου Βενιζελου πανω σε κοτερο να απολαμβανει τις καλοκαιρινες του διακοπες…δεν ειναι τιποτε μπροστα σε ολα αυτα που απολαμβανουν φετος το καλοκαιρι τα μελη της κυβερνησης του Πασοκ κατα τη διαρκεια των καλοκαιρινων τους διακοπων.
Ποζες σε υπερπολυτελη ξενοδοχεια με τις ευτυχεσμενες οικογενειες τους,γευματα με ψαρομεμεζεδες σε ταβερνακια νησιων δηθεν για να συζητησουν εκει τα προβληματα του Ελληνικο λαου,με τα πιατα τους να κανουν απο 30ευρω το φθηνοτερο και αλλα πολλα ενδιαφεροντα συνθετουν το σκηνικο της ταπεινης σοσιαλιστικης μας κυβερνησης η οποια σε περιοδο κρισης” φροντιζει να μην προκαλει με τη σταση των στελεχων της,το κοινο αισθημα του λαου,που εχει μεινει πλεον κενο και πεινασμενο.

ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ.

Κατηγορία TromaKtiKO | 8 σχόλια »

Το ολοκαύτωμα των Χριστιανών 1912-1924…

Συγγραφέας: ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ στις 23 Αυγούστου 2010

watch?v=W75YtPfPCOw&feature=player_embedded

Κατηγορία Press-GR | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Το ολοκαύτωμα των Χριστιανών 1912-1924…

Απιστευτο!2813 ευρω πληρωνει την ημερα στο ξενοδοχειο που διαμενει ο πρωθυπουργός

Συγγραφέας: ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ στις 22 Αυγούστου 2010

Λίγες μέρες ξεγνοιασιάς και χαλάρωσης φαίνεται πως αναζητά ο πρωθυπουργός Γ. Παπανδρέου, ο οποίος από χθες βράδυ έφτασε στη Κρήτη με την τελευταία πτήση της Aegean Airlines.

Ο Γ. Παπανδρέου κατέλυσε στο ξενοδοχείο ‘Αμιράντες’΄στις Γούβες, σύμφωνα με το CRETALIVE.

Στο νησί βρίσκονται εδώ και μερικές μέρες και ο αδερφός του Νίκος με την σύζυγό του, το ζεύγος Σιφουνάκη-Δασκαλαντωνάκη, ο υφυπουργός Σπ.Κουβέλης κ.α
http://cretalive.gr/new/5108/crete/Sto_Amirantes_gia_oligoimeres_diakopes_o_G._Papandreou
2813 ευρώ την βραδιά πληρώνει ο πρόεδρος της Σοσιαλιστικής διεθνούς και ‘πρωθυπουργος’ ‘μας’ την στιγμή που η Μερκελ έκανε ολιγοημερες διακοπες σε ξενοδοχείο των 60 ευρώ το δίκλινο για να μη προκαλέσει. ..
δείτε εδώ το ξενοδοχείο και την τιμή του δωματίου

Read more: http://www.seleo.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=7579:2813———-&catid=1:latest-news&Itemid=50#ixzz0xK66Gx9J
Seleo.gr News

Κατηγορία Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Απιστευτο!2813 ευρω πληρωνει την ημερα στο ξενοδοχειο που διαμενει ο πρωθυπουργός

Ωδή στους Ισαάκ Σολωμού

Συγγραφέας: ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ στις 21 Αυγούστου 2010

-aaYdvCE5ZI

Κατηγορία TromaKtiKO | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ωδή στους Ισαάκ Σολωμού

Οδηγείτε Προσεχτικά….

Συγγραφέας: ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ στις 19 Αυγούστου 2010

watch?v=Wwh_nM4wtrg&feature=player_embedded

Κατηγορία TromaKtiKO | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Οδηγείτε Προσεχτικά….

ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ…ΘΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΟΥΝ ΟΙ ΟΛΙΓΟΜΕΛΗΣ ΠΟΡΕΙΕΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ,ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΤΗΣ ΚΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ!!!

Συγγραφέας: ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ στις 18 Αυγούστου 2010

copy paste το ακρως προπαγανδιστικο αρθρο του “Αδεσμευτου Τυπου” το οποιο αποκαλυπτει με το δικο του αθλιο τροπο τα κυβερνητικά σχεδια.

ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΤΗΣ ΚΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ,ΤΩΝ ΛΟΥΚΕΤΩΝ ΣΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ,Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΘΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΩΝ ΔΡΟΜΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΛΙΓΟΜΕΛΗΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ,ΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ…

“Μαχαίρι” στις πορείες (ιδιαίτερα αυτές που γίνονται από ολιγομελείς ομάδες), οι οποίες αποτελούν σχεδόν καθημερινό φαινόμενο στο κέντρο της Αθήνας προκαλώντας κυκλοφοριακά εμφράγματα και σε μερικές περιπτώσεις και βίαια επεισόδια, που διώχνουν τους καταναλωτές, βάζει η κυβέρνηση.
Στο πλαίσιο αυτό επανεξετάζει εκ βάθρων το νομοθετικό πλαίσιο που διέπει τις δημόσιες υπαίθριες συγκεντρώσεις, ώστε να πάψει η ταλαιπωρία των πολιτών και ο οικονομικός μαρασμός του εμπορικού κόσμου, χωρίς οι αποφάσεις της να θεωρηθούν αντισυνταγματικές.
Κι αυτό γιατί το άρθρο 11 του Συντάγματος ορίζει ότι “οι Έλληνες έχουν το δικαίωμα της ελεύθερης συνάθροισης, ήσυχα και χωρίς όπλα”.
Για να ξεπεράσει το σκόπελο αυτό, θα προταχθούν διάφοροι λόγοι προκειμένου να απαγορευτούν πορείες που πραγματοποιούνται από ομάδες λίγων ατόμων και παραλύουν επί ώρες την καρδιά της πόλης.
Μεταξύ αυτών φόβοι για τη δημόσια ασφάλεια, παρακώλυση συγκοινωνιών, διατάραξη της κοινής ειρήνης και ενδεχόμενες σοβαρές επιπτώσεις στη λειτουργία των καταστημάτων και της ελεύθερης πρόσβασης του καταναλωτικού κοινού.
Ο στόχος είναι διττός: εν όψει του “θερμού” απεργιακού φθινοπώρου όπου πολλές κοινωνικές και επαγγελματικές συντεχνίες σχεδιάζουν “παρέλαση” στους κεντρικούς δρόμους της πρωτεύουσας, να μειωθεί θεαματικά ο αριθμός των συγκεντρώσεων και δεύτερον να αποκατασταθεί σε σημαντικό βαθμό η εμπιστοσύνη των πολιτών προς την κυβέρνηση λόγω και των διπλών (περιφερειακών – δημοτικών) εκλογών του Νοεμβρίου.
Παράλληλα, με την αλλαγή της στάσης της απέναντι στις πορείες η κυβέρνηση ικανοποιεί ένα πάγιο αίτημα των επιχειρηματιών αλλά κι όσων δραστηριοποιούνται, εργάζονται ή κατοικούν σε μια ευρύτερη περιοχή που περικλείεται από τη Λεωφόρο Αλεξάνδρας, την Πατησίων, τη Βασ. Σοφίας φτάνοντας μέχρι τις παρυφές της Λεωφόρου Συγγρού. Ολοι αυτοί, ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια ασφυκτιούν από τις διαδηλώσεις που γίνονται πολλές φορές για “ψύλλου πήδημα” και επανειλημμένα έχουν ζητήσει τη βοήθεια των αρμοδίων Αρχών, χωρίς μέχρι στιγμής η έκκλησή τους να εισακουσθεί.
Η αδράνεια αυτή των επίσημων οργάνων της Πολιτείας, μαζί με την άνθηση του παραεμπορίου και την ολοένα αυξανόμενη εγκληματικότητα, αποτελεί μία από τις κύριες αιτίες για το εμπορικό και κοινωνικό μαρασμό της συγκεκριμένης ζώνης, που καταλαμβάνει σχεδόν τα 2/5 της Αθήνας και την επακόλουθη γκετοποίηση της από στίφη παράνομων μεταναστών.
Η κατάσταση στο εμπορικό και ιστορικό κέντρο της πρωτεύουσας, αλλά και στις γειτονιές που το περιβάλλουν, θα αποτελέσει μέσα στις επόμενες εβδομάδες θέμα ειδικής κυβερνητικής σύσκεψης μετά το πέρας της οποίας είναι βέβαιο ότι θα ανακοινωθούν συγκεκριμένα μέτρα που θα αλλάξουν επί τω βελτίω τη σημερινή εικόνα που παραπέμπει στην Ντακάρ…

Του ΓΙΩΡΓΟΥ ΦΡΑΓΚΟΥ

ΠΡΕΖΑ TV
18-8-2010

Κατηγορία Αναδημοσιεύσεις Preza tv | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ…ΘΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΟΥΝ ΟΙ ΟΛΙΓΟΜΕΛΗΣ ΠΟΡΕΙΕΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ,ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΤΗΣ ΚΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ!!!

Αξιοκρατίας το …ανάγνωσμα

Συγγραφέας: ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ στις 17 Αυγούστου 2010

Από το http://kapistri.blogspot.com/2010/
Απορώ γιατί συχνά … απορρούμε με τις αποφάσεις του ελληνικού κράτους. Δεν πρέπει να απορρούμε. Όλα είναι αυτονόητα. Η συμπεριφορά του λαού μπορεί να είναι υπερβολική, αλλά αυτονόητη, η συμπεριφορά των κομματικών μηχανισμών μπορεί να είναι η χείριστη, αλλά αναμενόμενη, η συμπεριφορά της ελληνικής κυβέρνησης μπορεί να είναι φαινομενικά δίκαιη, αλλά ανάλγητη για τους μικρομεσαίους και κομματικά ανένταχτους.
Μην παραξενευόμαστε που λαμβάνονται τέτοιες αποφάσεις, αφού ο Μανωλιός παραμένει Μανωλιός, άσχετα αν βάλει τα ρούχα του αλλιώς. Αφορμή για αυτό μου το ξέσπασμα η ανακοίνωση του Υπουργείου Παιδείας (τα υπόλοιπα δεν τα γράφω γιατί τα θεωρώ ανούσια) για την “επιλογή” (διορισμό λέω εγώ) των Διευθυντών Εκπαίδευσης. Δεν παίρνω όρκο για κανέναν, αν επιλέχθηκε (διορίστηκε) με τα αξιολογικά κριτήρια (!!!) της συγκεκριμένης επιτροπής ή με την εντολή της κυρίας που διευθύνει πολιτικά αυτόν τον οργανισμό κοινωνικοποίησης των Ελληνόπουλων. Ισχυρίζομαι όμως (κι αυτό δεν μπορεί να μου το βγάλει από το μυαλό μου ΚΑΝΕΙΣ) ότι ο διορισμός, συγγνώμη “επιλογή” ήθελα να πω, έγινε με…
κομματική αξιοκρατία από το νέο κομματικό μηχανισμό του Υπουργείου και με εργαλείο αυτό που κατηγορούσατε μέχρι χτες: την πολυσυζητημένη συνέντευξη,
Αλλά μην ισχυρίζεσαι ότι επιλέγεις με αξιοκρατικά κριτήρια! Να μην τρελαθούμε δηλαδή, κ,. Διαμαντοπούλου, έτσι; Γιατί κάνεις αυτή τη διαβούλευση αφού στο τέλος θα προσλάβεις αυτούς που είχες στην κομματική ή διακομματική προαποφασισμένη λίστα; (τα μοιράζεστε τα οφίτσια όπως πάντα με το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης με τη λογική τρία εγώ ένα εσύ και πάει λέγοντας. Έτσι δε γίνεται;). Εκεί καθαρίζεις, συγγνώμη και πάλι, διορίζεις ήθελα να πω ή κατά το νομιμοφανές “επιλέγεις” αυτούς που θέλεις. Δεν είναι κακό να επιλέγεις εκείνους που νομίζεις ότι δε θα σου βάζουν τρικλοποδιές στην εκπαιδευτική σου πολιτική,
Αφού κ. Διαμαντοιπούλου η Υπηρεσία σου δεν μπορεί να αξιολογήσει τα στελέχη της, πώς μπορείς και θέλεις να αξιολογήσεις το εκπαιδευτικό έργο και τους εκπαιδευτικούς; Κομματάκι δύσκολο το βλέπω! Αφού εσύ, ως υπουργός, μεροληπτείς έναντι προσοντούχων και ικανών υποψήφιων συνεργατών σου, πώς ζητάς από τους υφοσταμένους σου να είναι αμρόληπτοι; Κομματάκι δύσκολο το βλέπω. Αφού δεν μπορείς να αποκλείσεις τους διπλοθεσίτες (κομματικά προϊστάμενοι στα συνδικαλιστικά τους όργανα και ταυτόχρονα προϊστάμενοι εκπαίδευσης), πώς είναι δυνατόν να πείσεις τους εκπαιδευτικούς να μην αναζητούν δεύτυερη ενασχόληση; (φροντιστήρια και άλλα).
Κρίμα, κ. Υπουργέ, αυτό που έκανες ή επέτρεψες να γίνει με την επιλογή των διευθυντών εκπαίδευσης! Θυμίζει άλλες εποχές και όχι αυτά που ευαγγελίζεται ο πρόεδρος του κόμματός σου και Πρωθυπουργός μας. Δεν έχουμε καμία αμφιβολία ότι τα ίδια και χειρότερα θα κάνεις και με την (αξιοκρατική) επιλογή των άλλων στελεχών της εκπαίδευσης. Για να πάει ο τόπος μπροστά, πρέπει να … γυρίσουμε πολύ πίσω. Να γυρίσουμε στην εποχή που ο επιθεωρητής διορίζονταν για να επιστατεύει και να κατασκοπεύει και όχι να αξιολογεί το διδακτικό έργο των εκπαιδευτικών. Αυτό θα κάνουν και τώρα;
ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ με τους καινούριους συνεργάτες σου!

Κατηγορία Press-GR | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αξιοκρατίας το …ανάγνωσμα

Το παζλ των ονομάτων…

Συγγραφέας: ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ στις 16 Αυγούστου 2010

Από το http://topontiki.gr/
Ο ανασχηματισμός έχει φτάσει να αποτελεί το πιο αγαπημένο πολιτικό σίριαλ του καλοκαιριού, συχνά επικαλύπτοντας όλα τα υπόλοιπα – και πολύ πιο καυτά – μαντάτα από το μέτωπο της οικονομίας και της κοινωνικής απαντοχής. Μην το υποτιμάτε όμως το θέμα: και μόνο η μάχη των συγκροτημάτων ΜΜΕ για την… ονοματολογία, που διεξάγεται κρυφά και φανερά εν όψει του ανασχηματισμού, δείχνει ότι, υπό όρους, ίσως αποτελέσει μεγάλο πολιτικό γεγονός.
Αυτό όμως θα κριθεί από τη στάση που θα κρατήσει ο ίδιος ο πρωθυπουργός. Αν ο Παπανδρέου επιλέξει να κάνει έναν ανασχηματισμό ουσίας, θα έχουμε πολλές καραμπόλες και αλλαγές στο κυβερνητικό σχήμα, με αποτέλεσμα να έρθουν τα πάνω κάτω στο χρηματιστήριο της κυβερνητικής και…
κομματικής ιεραρχίας. Ας πάρουμε όμως τα πόστα από… την αρχή!
1. Μαξίμου: Εδώ το σίγουρο είναι ότι δεν πρόκειται να αλλάξει ο… Γιώργος! Όμως, από εκεί και… κάτω, κανένας δεν είναι σίγουρος, πλην της διευθύντριας και εξ απορρήτων Ρεγγίνας Βάρτζελη.
Αν μετακινηθεί ο Χάρης Παμπούκης από το Επικρατείας προς το Δικαιοσύνης ή το Εξωτερικών (για να μετρήσει τις αναγνωρισμένες ικανότητές του και εκτός των τειχών), στη θέση του ακούγεται ο Π. Γερουλάνος. Στενός συνεργάτης του Παπανδρέου, που ξέρει τα χούγια του και θα χειριστεί τα ΜΜΕ, ενώ θα συνδυαστεί η τοποθέτησή του με ριζικές αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας του Μαξίμου με τις αλληλοεπικαλύψεις δραστηριοτήτων και εξουσίας.
Σε μια τέτοια περίπτωση, τα επενδυτικά προγράμματα θα μεταφερθούν στους αρμόδιους υπουργούς για να φιλτράρονται καλύτερα, πριν πλακώσουν τα δημοσιεύματα από επιχειρηματίες ανταγωνιστές και – στο μέλλον – … εισαγγελείς!
Εδώ το ζητούμενο είναι να μην του φορέσουν «καπέλο» τον Ραγκούση, ο οποίος επιθυμεί να παίζει τον ρόλο του πρίγκιπα δίπλα στον αυτοκράτορα, θέλοντας να ελέγχει τα πάντα.
2. Αντιπροεδρία: «Πάγκαλος και ξερό ψωμί» πιστεύει ο Γιώργος και έτσι δείχνουν τα πράγματα.
3. Δημόσιας Διοίκησης – Αποκέντρωσης: Δεν προβλέπεται αλλαγή. Τα αποτελέσματα των εκλογών του Νοεμβρίου θα φορτωθούν στον Ραγκούση, μαζί με το χάος που θα προκύψει από τον «Καλλικράτη», καθώς ξεκινάει… ξυπόλυτος στ’ αγκάθια.
Συνάδελφοι του Ραγκούση τού καταλογίζουν ότι τους «θάβει» στον Γιώργο, οι δήμαρχοι ότι τους αγνοεί και γενικώς εμφανίζεται να λειτουργεί ως «αντ’ αυτού», χωρίς μάλιστα να έχει καμιά εξουσιοδότηση. Σε τυχόν απίθανη μετακίνηση (σε αυτά είναι απρόβλεπτος ο Παπανδρέου, που μπορεί να βάλει κανέναν… καθηγητή από το Μπέρκλεϊ!), μόνο ο Παμπούκης μπορεί να καθίσει στον… μικρό θρόνο!
4. Άμυνας: Παραμένει ο Βενιζέλος, για να συνεχίσει ο έργο της φύλαξης των μουσείων, πλοίων και γενικώς πάσης φύσεως ακινήτων από τυχόν εισβολείς.
5. Οικονομικών: Δεν αναμένονται αλλαγές. Παρά την αλαζονεία που επιδεικνύει ο Παπακωνσταντίνου και την απόλυτη μιντιακή προστασία που του παρέχεται, δεν θα ήθελε ο πρωθυπουργός να τον αλλάξει εν μέσω κρίσης και ΔΝΤ. Θα μετρηθεί στον επόμενο ανασχηματισμό, μαζί με τα… έσοδα των εφοριών και τα οικονομικά αποτελέσματα.
6. Εξωτερικών: Του φον Δρούτσα φαίνεται ότι θα του προκύψει το… όνειρο ζωής και θα γίνει επιτέλους υπουργός! Κάποιοι στοιχηματίζουν ότι ο Γιώργος θα κρατήσει τη θέση για να κάνει ταξίδια όταν τον ζορίζουν, ενώ θα ήθελε να πάρει τη θέση και ο Παμπούκης. Άλλος εδώ δεν χωράει!
7. Οικονομίας: Εδώ οι.. μπουκ βάζουν τα πολλά λεφτά! Από τη μια υπάρχουν οι ισχυροί δεσμοί με τον Γιώργο, από την άλλη η «αγορά» θέλει να φύγει από τη θέση η Κατσέλη, ενώ οι περισσότεροι υπουργοί επιθυμούν να τη διαδεχτούν, αλλά είναι άγνωστο τι θα ψηφίσει η… Οικογένεια!
Το τελευταίο διάστημα έχει κάνει αρκετή δουλειά στο υπουργείο, αλλά αυτό δεν είναι το κριτήριο. Σύμφωνα με πληροφορίες, ήδη, με εντολή Μαξίμου, κάνουν μετρήσεις για να δουν αν μπορεί να πάει υποψήφια περιφερειάρχης. Θα το δεχτεί; Αν το ζητήσει ο Γιώργος, μπορεί. Αν μετακινηθεί, πιθανώς στη θέση της να βρεθεί ο Μ. Χρυσοχοΐδης, με αυξημένες και ενισχυμένες αρμοδιότητες.
8. Προστασίας του Πολίτη: Αν ο Παπανδρέου ξεπεράσει το ψυχολογικό θέμα και βάλει σε άλλη θέση τον Χρυσοχοΐδη, επικρατέστερος για το πόστο είναι ο Π. Μπεγλίτης, πρόσωπο της απολύτου εμπιστοσύνης του πρωθυπουργού. Παίζουν ακόμα ονόματα από Παπουτσή μέχρι Σκανδαλίδη και Μ. Παπαϊωάννου.
9. Υγείας: Όλοι λένε ότι φεύγει η Ξενογιαννακοπούλου και μάλλον είναι το πιθανότερο. Δεν μπόρεσε να σταθεί πολιτικά στον κρίσιμο αυτόν τομέα και υπήρξε εξαιρετικά αργή σε όλες τις αποφάσεις. Προαλείφεται ο Α. Λοβέρδος, ενώ οι καραμπόλες μπορεί να φέρουν και τον Μπεγλίτη ή άλλο έμπειρο στέλεχος.
10. Αγροτικής Ανάπτυξης: Εδώ από καιρό μιλούν πολλοί για απομάκρυνση της Μπατζελή. Όμως ο Γιώργος είναι κομμάτι δύσκολο να διώξει όλες τις γυναίκες από το υπουργικό σχήμα.
11. Δικαιοσυνης: Κάτι τρέχει εδώ και μέρες με τις σχέσεις Καστανίδη και Μαξίμου. Κάποιες πολιτικές δηλώσεις του χαρακτηρίστηκαν «περίεργες». Και όταν ακούς τέτοια…
12. Κυβερνητικός εκπρόσωπος: Άχρωμος, άοσμος, λίγος πολιτικά ο Πεταλωτής, αλλά ο Γιώργος δείχνει να τον εμπιστεύεται και ο Ραγκούσης τον έχει για εύκολο συνεργάτη, οπότε δύσκολα θα μετακινηθεί αν αυτά βαρύνουν στο πρωθυπουργικό μέτρημα.
Πολλά πάντως για τα πρόσωπα θα κριθούν από το πολιτικό σκεπτικό που θα καθορίσει τον ανασχηματισμό. Κι εδώ τα σενάρια είναι αρκετά και αλληλοσυγκρουόμενα.
Σενάρια ανασχηματισμού με τα μυαλά στις εκλογές
Θα την πάρει ή όχι στην… Πάρο την απόφαση για τον ανασχηματισμό ο Γιώργος Παπανδρέου; Και, αν ναι, πότε και τι είδους ανασχηματισμό θα κάνει; Και κυρίως: Πού θα τον κάνει; Στην κυβέρνηση, στο Μαξίμου ή και στα δύο;
Το σίγουρο είναι ότι στην Πάρο ο πρωθυπουργός θα οριστικοποιήσει την κατεύθυνση των παρεμβάσεών του όσον αφορά την κυβερνητική πολιτική με τις ομιλίες του στις αρχές Σεπτέμβρη, στην επέτειο της ίδρυσης του ΠΑΣΟΚ, και μερικές μέρες αργότερα στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης.
Η έμφαση – αυτό έχει αποφασισθεί – θα είναι στην κοινωνική διάσταση της πολιτικής και το αναπτυξιακό στίγμα που σήμερα λείπει και, ως αίτημα, έχει καταστεί κάτι ως πανάκεια. Όχι αδίκως, βέβαια, με δεδομένα τα φαινόμενα ύφεσης, που αρχίζουν να ενισχύονται. Και όλα αυτά χωρίς να κάνει συγκεκριμένες εξαγγελίες – άλλωστε, με τι λεφτά να τις υλοποιήσει; – αφού συνήθως οι εξαγγελίες αυτές στη ΔΕΘ, όπως δήλωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γ. Πεταλωτής σε συνέντευξή του, δεν υλοποιούνται…
Το δίλημμα και τα σενάρια
Το βασικό, για να αρχίσουμε από τα απλά, είναι ότι ανασχηματισμός θα γίνει – είτε σύντομα είτε πιο μετά – αυτή είναι η μοίρα των κυβερνήσεων. Ήδη ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, μέσα από τις διατυπώσεις του, δεν αποκλείει διορθωτικές κινήσεις… Το δίλημμα στον Γ. Παπανδρέου, όπως προκύπτει από τις απόψεις που διατυπώνουν συνομιλητές του, είναι αν οι αλλαγές στην «προς τα έξω» εικόνα της πράσινης διακυβέρνησης θα αποτελέσουν το βασικό όπλο για τις αυτοδιοικητικές εκλογές ή θα χρησιμοποιηθούν ως το κύριο όπλο για ένα νέο ξεκίνημα μετά τις εκλογές.
Ο Παπανδρέου, όπως παραδέχεται στενός συνεργάτης του, έχει πλήρη εικόνα για τις αδυναμίες και τα ατού των σημερινών υπουργών (και συνεργατών του στο Μαξίμου), έχει εισπράξει τα μηνύματα της αγοράς και της κοινής γνώμης και – το κυριότερο – έχει στο μυαλό του τι θέλει να κάνει από εδώ και πέρα.
Πρώτο σενάριο: Φως στο τούνελ
Συνεργάτες του υποστηρίζουν θεωρητικά ότι ένας ανασχηματισμός πριν από τη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ) θα εμπότιζε με ισχυρές δόσεις αισιοδοξίας όχι μόνο τον κυβερνητικό και κομματικό μηχανισμό, αλλά και το σύνολο σχεδόν της κοινωνίας, που, όπως λένε στη Ιπποκράτους και στο Μαξίμου, παρακολουθεί «με κατανόηση», παρά τη δεδομένη μεγάλη ενόχληση και σε πολλές περιπτώσεις οργή, την πορεία της οικονομίας.
Το σκεπτικό των κυβερνητικών παραγόντων πίσω από το σενάριο αυτό, που εξετάζεται πολύ σοβαρά, είναι ότι η κίνηση αυτή θα επιβεβαιώσει ότι «τα πολύ δύσκολα και επικίνδυνα πέρασαν» και ότι τα πράγματα μπαίνουν σε έναν δρόμο ελέγχου και παράλληλα – με τις νέες κινήσεις στον τομέα του κοινωνικού κράτους και της ανάπτυξης – ξεκινά μια πορεία εξόδου από την ύφεση με αργά αλλά σταθερά βήματα και προσδιορισμό του χρόνου που θα δούμε αυτό που ψάχνει η… Αγγελική Νικολούλη το «Φως στο τούνελ».
Το σενάριο αυτό όμως αγνοεί μια σοβαρή παράμετρο, που αφορά την «κατανόηση» που δείχνει ο κόσμος προς την κυβέρνηση. Μια «κατανόηση» που δεν είναι δύσκολο να εξαφανιστεί Σεπτέμβριο και Οκτώβριο, όταν τα νοικοκυριά θα μετράνε τις απώλειες στην τσέπη τους δύσκολους αυτούς μήνες που έχουν γυρίσει από τις διακοπές, αρχίζουν τα σχολεία και σιγά σιγά μπαίνει ο χειμώνας.
Άλλωστε, το γεγονός ότι οι αυτοδιοικητικές εκλογές είναι το πρώτο δεκαπενθήμερο του Νοεμβρίου προσφέρεται για να συνειδητοποιήσουν ακριβώς οι πολίτες τη δεινή οικονομική τους κατάσταση και να πράξουν αναλόγως στις κάλπες.
Πάντως, μια «δόση» της πολιτικής του σεναρίου αυτού ίσως δοθεί και πριν από τη ΔΕΘ, για να δημιουργηθεί δυναμική. Οι υποστηρικτές του σεναρίου αυτού – που λένε ότι ο Γ. Παπανδρέου το βλέπει θετικά – συμπληρώνουν ότι το «μήνυμα» θα δώσει ώθηση και στην εκλογική μηχανή του κυβερνώντος κόμματος, που θα πάει με νέα δεδομένα στη μάχη των αυτοδιοικητικών εκλογών του Νοεμβρίου.
Περισσότερο, προσθέτουν, θα αποτυπώσει μια νέα κατάσταση, αναγκαία για το δύσκολο, έτσι κι αλλιώς, φθινόπωρο και τον χειμώνα. Το σενάριο αυτό έχει και μια δεύτερη εκδοχή ως προς τον χρόνο, αλλά ίδια στόχευση: Να γίνει ο ανασχηματισμός μετά τη ΔΕΘ – περί τον Οκτώβριο.
Δεύτερο σενάριο: Πήραμε το μήνυμα
Tο σενάριο αυτό τοποθετεί τον ανασχηματισμό μετά τις εκλογές του Νοεμβρίου και ο πυρήνας του λέει, σε περίπτωση που το εκλογικό αποτέλεσμα δεν είναι αυτό που περιμένουν οι «πράσινοι», να κάνουν τις αλλαγές και να πουν «πήραμε το μήνυμα – ξεκινάμε μια νέα πορεία».
Όσοι το υποστηρίζουν – και δεν είναι λίγοι – λένε ότι με την επιλογή αυτή το χαρτί του ανασχηματισμού θα παραμείνει στην εφεδρεία για μετά τις κάλπες και θα μπορεί να το χρησιμοποιήσει ο Γ. Παπανδρέου όπως και όποτε θέλει: και για να «δείξει» στην κοινή γνώμη υπεύθυνους για τυχόν κακό αποτέλεσμα και για να σηματοδοτήσει μια αλλαγή πορείας.
Στο Μαξίμου και την Ιπποκράτους (υπάρχουν και εκεί κάποιοι…) πάντως, δεν τα έχουν βάψει μαύρα από τις εκτιμήσεις που υπάρχουν για τις αυτοδιοικητικές εκλογές. Μελετώντας μόνο τα γκάλοπ βέβαια, τόσο οι πράσινοι όσο και οι γαλάζιοι θα έπρεπε να τα βλέπουν κατάμαυρα – ας όψεται όμως το… παρελθόν.
«Θυμωμένοι» και «απέχοντες»
Αναλυτές διατυπώνουν την άποψη ότι ναι μεν ΠΑΣΟΚ και Ν.Δ. έχουν τεράστιες απώλειες, ωστόσο η διαφορά τους παραμένει σε μεγάλο βαθμό αναλλοίωτη! Λένε επίσης ότι οι απολεσθείσες «ψήφοι» δεν πάνε, κατά κανόνα, σε άλλο κόμμα, αλλά μένουν στην κατηγορία του αναποφάσιστου, του απέχοντος, του «θυμωμένου», για να το πούμε με όρους ψυχολογίας.
Οι ΠΑΣΟΚοι προσβλέπουν τελικά στο ότι μεγάλο μέρος από τις δικές τους απώλειες στα γκάλοπ δεν θα είναι ίδιες και στην κάλπη και ότι θα διατηρήσουν, στις περιφέρειες τουλάχιστον, διαφορά από τη Ν.Δ. Άλλωστε, τα αποτελέσματα των εκλογών του 2009 δίνουν αρκετά περιθώρια για απορρόφηση της δυσαρέσκειας…
Οι «πράσινοι» κάνουν και άλλη μια ψυχολογικού χαρακτήρα πολιτική παρατήρηση μέσα από ποιοτικά δεδομένα ερευνών: Μια μερίδα δυσαρεστημένων και ενοχλημένων από τα μέτρα που ελήφθησαν ελέω τρόικας απαντά, μέσα από άλλες ερωτήσεις, ότι «κάποια στιγμή το κράτος έπρεπε να μπει σε τάξη, να σταματήσει η σπατάλη και η φοροδιαφυγή και γενικά να συμμορφωθούμε με τα κρατούντα στην Ευρώπη».
Μπορεί να ακούγεται αισιόδοξο, αλλά ορισμένοι αναλυτές υποστηρίζουν ότι, παρά τα χαράτσωμα που υπέστησαν συνταξιούχοι και δημόσιοι υπάλληλοι, μια μερίδα από αυτούς θα σκεφθεί με όρους μέλλοντος και όχι παρόντος… Αισιόδοξο; Μπορεί. Υπάρχει όμως ως καταγραφή και φυσικά προϋποθέτει ότι συνταξιούχοι και μισθωτοί έχουν μεταβληθεί σε μαζοχιστικά ανθρωπάκια που δεν αντιδρούν στην υποβάθμιση του βιοτικού τους επιπέδου.
Αλλαγές και στο Μαξίμου
Ανεξαρτήτως της χρονικής στιγμής που θα επιλέξει ο πρωθυπουργός για να κάνει τις όποιες αλλαγές που θέλει στο κυβερνητικό σχήμα, ο Γ. Παπανδρέου έχει κατά νου και ήδη εξετάζει σχέδια ώστε να τις συνοδεύσει με νέα δομή, τόσο στην κυβέρνηση όσο και στο Μέγαρο Μαξίμου: Ήδη ο Παμπούκης – και ξένοι ειδικοί – έχουν μελετήσει και διαμορφώσει προτάσεις για νέο μοντέλο πρωθυπουργικού γραφείου.
Ο Γ. Παπανδρέου δεν κρύβει ότι θέλει το Μαξίμου σε πιο επιτελικό ρόλο και την κυβέρνηση σε ενότητες δράσης. Αυτά βεβαίως πριν διαπιστωθεί τι χάος παρέλαβε από τον προκάτοχό του και πριν δρομολογήσει την προσφυγή στον Μηχανισμό Στήριξης (Ε.Ε. – ΕΚΤ – ΔΝΤ). Ένας ανασχηματισμός θα δώσει την ευκαιρία, λένε άνθρωποι που έχουν εικόνα από τα σχέδια που εξετάζει ο πρωθυπουργός, να συνδυάσει και νέες δομές.
Ειδικά αν η ανθρωπογεωγραφία του ανασχηματισμού, προσθέτουν, βγάζει έξω από τα σημερινά τους πόστα κάποιους ανθρώπους που ο πρωθυπουργός πιστεύει στην αξία τους (ή δεν θέλει να στενοχωρήσει…).
Ποιοι όμως μπορεί να βρεθούν εκτός των σημερινών τους θέσεων;
Όχι στους όρους των ΜΜΕ
Συνομιλητής του Παπανδρέου σπεύδει να εξηγήσει ότι ο Γ. Παπανδρέου «δεν σκέφτεται με όρους ΜΜΕ» – αυτό σημαίνει ότι αρκετά από τα ονόματα που γράφονται στον Τύπο ότι βλέπουν την έξοδο ή είναι υπό μετακίνηση ίσως να μην είναι στα πλάνα του πρωθυπουργού… Οι ίδιοι λένε επίσης ότι «κάποιοι τομείς είναι εμφανές ότι θέλουν ενίσχυση» και ότι «αν αυτό το πιστεύει και ο Παπανδρέου, θα κάνει αλλαγές ακόμα και αυτών που ο Τύπος ονομάζει φίλους του!».
Η φράση αυτή κρύβει ένα μέρος του ανασχηματισμού: ότι ο Γ. Παπανδρέου ετοιμάζει αλλαγές και σε ανθρώπους του – λεγόμενου – στενού περιβάλλοντός του, είτε αυτές προέλθουν από εντοπισμό αδυναμιών είτε από άλλους λόγους. Στους δεύτερους περιλαμβάνεται αφενός η επιθυμία των ίδιων για αλλαγή πόστου ή αφετέρου η ανάγκη που θα προκύψει από επιλογές προσώπων για τις εκλογές της Τ.Α.
Ήδη για τα ψηφοδέλτια περιφερειών ακούγονται τα ονόματα υφυπουργών (Φώφη Γεννηματά, Γ. Αρναουτάκης, Μπόλαρης κ.ά.), ενώ – προσέξτε! –, παρά την άρνηση της ίδιας, εξετάζεται από πολλές πλευρές και η κάθοδος στις εκλογές υπουργού στην Περιφέρεια Αττικής. Μάλιστα λένε ότι στις μετρήσεις της κοινής γνώμης, ενώ αρχικά δεν ήταν ιδιαίτερα καλές για το πρόσωπό της, τελευταία διαμορφώνεται νέα κατάσταση, με δυναμική ανόδου και με πολλές τονωτικές ενέσεις…
Βέβαια, θα πρέπει να πούμε πως οι πληροφορίες λένε ότι ο Γιώργος επιμένει σε γυναίκα υποψήφια, οπότε δεν αποκλείεται στο πρωθυπουργικό laptop να υπάρχει και το όνομα και δεύτερης γυναίκας υπουργού υποψήφιας για την Περιφέρεια Αττικής.
Η ατζέντα
Ανεξαρτήτως ωστόσο της επιλογής ή όχι του ανασχηματισμού, ο Γιώργος Παπανδρέου στην Πάρο διαμορφώνει την ατζέντα των επόμενων κινήσεών του, καθώς γνωρίζει, όπως λένε συνεργάτες του, ότι η ψυχολογία επηρεάζει πολύ την οικονομία. Έτσι, το κύριο βάρος το δίνει στη διπλή εμφάνιση στη Θεσσαλονίκη, αλλά και σε τομείς της οικονομίας όπως ο ΟΣΕ, η ΔΕΗ και διάφορες ελλειμματικές ΔΕΚΟ.
Λένε επίσης ότι ο Παπανδρέου θέλει να επαναφέρει στην κοινή ατζέντα επιλογές και δράσεις που το ΠΑΣΟΚ ήθελε προ της κρίσης και των εξ αυτής δεσμεύσεων. Θα ξεδιπλώσει, συνεπώς, το κυβερνητικό όραμα στα νέα δεδομένα που αφορούν το κοινωνικό κράτος, την ενίσχυση της περιφέρειας, την πράσινη ανάπτυξη, τις καινοτόμες δράσεις, τα έργα υποδομών κ.ά. Επίσης, σχεδιάζεται να δοθεί μια ακόμα γεύση νέου μοντέλου διακυβέρνησης και κράτους. Κι αυτό, σε σχέση με τα άλλα, είναι πολύ εύκολο και να ειπωθεί και να δρομολογηθεί…
Βέβαια, το μεγάλο ερώτημα παραμένει: Μετά το σοκ που έχει υποστεί ο ελληνικός λαός και την άγρια ύφεση στην οποία έχει μπει η ελληνική οικονομία, μπορεί ο Παπανδρέου να κάνει τέτοιου είδους κινήσεις, να τις χρηματοδοτήσει και φυσικά να μπορέσει να αλλάξει την ψυχολογία του απλού πολίτη; Ύστερα από τέτοιες δόσεις κυνικού και ψυχρού φιλελευθερισμού, πώς μπορεί ο κόσμος να δεχθεί εξαγγελίες περί κοινωνικού κράτους; Οι απαντήσεις… προσεχώς!

Κατηγορία Press-GR | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Το παζλ των ονομάτων…

Καστελόριζο και Διαγράμματα Voronoi…

Συγγραφέας: ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ στις 15 Αυγούστου 2010

Από το http://antidimos.blogspot.com/
Γράφει ο Νίκος Λυγερός
Όταν εξετάζουμε την περίπτωση του Καστελόριζου σε βασικό επίπεδο, έχουμε την απλοϊκή εντύπωση ότι πρόκειται για μια λεπτομέρεια όσον αφορά το εδαφικό μας. Σε δεύτερο επίπεδο, αντιλαμβανόμαστε ότι η ύπαρξη του Καστελόριζου είναι σημαντική για την ένωση των F.I.R Αθήνας και Λευκωσίας. Σε τρίτο επίπεδο, επινοούμε ότι η θέση του Καστελόριζου είναι σημαντικότατη για τις ΑΟΖ Ελλάδας και Κύπρου. Όλο αυτό το πλαίσιο διαμορφώνεται με την έννοια της μέσης γραμμής. Κι η ίδια είναι η επίπτωση στο μαθηματικό επίπεδο των διαγραμμάτων Voronoi.
Συνήθως, η μέση γραμμή παρουσιάζεται ως ένα στατικό στοιχείο. Με τα διαγράμματα Voronoi, η γεωστρατηγική του…
χώρου μετατρέπεται σε τοποστρατηγική του χρόνου. Κι οι χάρτες αποκτούν μια δυναμικότητα. Ο εντοπισμός των κυψέλων Voronoi επιλύουν μερικά νοητικά προβλήματα που παράγουν οι ακτές πάνω στη θάλασσα. Διότι η θάλασσα δεν αυτοκαθορίζει τις μέσες γραμμές. Κατά συνέπεια, όταν οι αποστάσεις μεταξύ ακτών και νησιών μεγαλώνουν, ο καθορισμός της μέσης γραμμής μοιάζει αυθαίρετος για τον μη ειδικό. Με τα διαγράμματα Voronoi αποκτούμε μία…
δυναμική εικόνα των πραγμάτων κι όχι μόνο.
Η εικόνα που δίνουν τα διαγράμματα Voronoi, αποτελεί κι ένδειξη για την στρατηγική του μέλλοντος. Και πολλές κινήσεις, οι οποίες φαίνονται παράδοξες εξ αρχής μετατρέπονται σε παράξενες και τελικά σε κατανοητές. Επιπλέον, τα διαγράμματα Voronoi μέσω της θεωρίας γραφημάτων ενισχύουν τα θεωρητικά στοιχεία της τοποστρατηγικής. Δεν έχουν να αποδείξουν τίποτα, διότι είναι ήδη η απόδειξη. Μια απόδειξη δίχως λόγια, διότι είναι μία εικόνα που μιλά από μόνη της. Με άλλα λόγια, δεν πρόκειται για ένα στοιχείο της γεωγραφίας, αλλά για ένα εργαλείο των μαθηματικών με εφαρμογές στην στρατηγική.
Όσον αφορά στο Καστελόριζο, τα διαγράμματα Voronoi είναι ξεκάθαρο ότι δεν είναι ούτε τακτικό, ούτε επιχειρησιακό, ούτε στρατηγικό το πρόβλημα. Το Καστελόριζο ανήκει στην υψηλή στρατηγική της Ελλάδας και πρέπει να το ενισχύσουμε, όχι για τυπικούς λόγους, όπως πιστεύουν οι περισσότεροι από εμάς, αλλά για έναν ουσιαστικό λόγο, ο οποίος είναι η Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη κι η απόδειξη είναι τα διαγράμματα Voronoi. Η εφαρμογή της τοποστρατηγικής στην περιοχή δεν λέει τίποτα άλλο. Είναι θέμα πολιτικής βούλησης να το ακούσουμε.

Κατηγορία Press-GR | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Καστελόριζο και Διαγράμματα Voronoi…

ΌΤΑΝ Η ΚΡΑΤΟΣ Ε.Π.Ε. ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΒΑΡΟΝΟΥΣ ΤΟΥ ΤΖΟΓΟΥ (ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ)

Συγγραφέας: ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ στις 13 Αυγούστου 2010

Στη θεά τύχη επαφίει πλέον τις ελπίδες της η κυβέρνηση για την αύξηση των εσόδων του δημοσίου μέσω του τζόγου.
Έτσι λένε.. Τί κρύβουν όμως θωρακίζοντας το κλειστό αυτό επάγγελμα του οργανωμένου τζόγου;
Τη θερινή ραστώνη και τα μπάνια του λαού εκμεταλλεύεται η κυβέρνηση επιχειρώντας να σπρώξει στην Bουλή, σχέδια νόμου τα οποία θα ήταν εξαιρετικά δύσκολα να περάσουν σε άλλο χρονικό διάστημα αφενός γιατί εμπλέκονται…
…ποικιλώνυμα συμφέροντα εκλεκτών και αφετέρου διότι θα επηρεάσουν ένα μεγάλο μέρος της κοινωνίας και μάλιστα με ιδιαίτερα επικίνδυνες συνέπειες.
Το Δεκαπενταύγουστο ωριμάζουν τα φρουτάκια…με σύντομη διαβούλευση του δεκαπενταυγουστιάτικα νομοσχεδίου «Όροι και προϋποθέσεις διεξαγωγής τεχνικών ψυχαγωγικών παιχνιδιών, των τυχερών παιχνιδιών περιορισμένου κέρδους και του διαδικτυακού και ιπποδρομιακού στοιχήματος. Εποπτεία και έλεγχος διεξαγωγής τους».

Σύμφωνα με δημοσιεύματα των εργολάβων της παραπληροφόρησης, ούτε λίγο ούτε πολύ προκύπτει το συμπέρασμα , οτι η κυβέρνηση επαφίει πλέον τις ελπίδες της αύξηση των εσόδων του δημοσίου στη θεά τύχη.
Πιο συγκεκριμένα με τα “νέα φρούτα” του νομοσχεδίου επιλεκτικής νομιμοποίησης του τζόγου , η κυβέρνηση χρησιμοποιεί το πρόσχημα της ελπίδας για αύξηση των εσόδων κατά 500 εκατ. Ευρώ. (αποφασίσουν για το καλό μας , θα πεί κάποιος αφελής)
Κυβέρνηση και εργολάβοι της μαζικής ενημέρωσης δήθεν “για το καλό μας” επιχειρούν να ξεπεράσουν το “σκόπελο” των αντιδράσεων και να νομιμοποιήσουν το τζόγο συνδέοντάς τον με το ίδιο το κράτος. Αδιαφορώντας βέβαια για τις κοινωνικές συνέπειες και τη μετατροπή της χώρας σ΄ένα απέραντο καζίνο, με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει για την οικονομική κατάσταση που ήδη βρίσκονται σήμερα τα Ελληνικά νοικοκυριά.

Το συμφέρον, πάνω από όλα…. Tήνος το συμφέρον όμως ;
Την ώρα που η κυβέρνηση επιχειρεί το άνοιγμα των επονομαζόμενων κλειστών επαγγελμάτων , το “επάγγελμα” των βαρόνων του τζόγου το κλείνει και πολύ καλά μάλιστα περιφρουρώντας το με νόμους του κράτους.
Το κλειστό επάγγελμα του τζόγου, θωρακίζεται ακόμη περισσότερο όταν νομιμοποιείται και μετατρέπεται -δια του νόμου- σε ένα καθαρά μονοπωλιακό επάγγελμα για ακόμη λιγότερους και… εκλεκτούς.

Όταν μιλάμε για το κλειστό επάγγελμα , ασφαλώς και δεν εννοούμε τα λεγόμενα “φρουτάδικα” (καφενεία, μπαράκια, λέσχες κτλ) που συνηθίζουν να στεγάζουν τα “τυχερά” μηχανάκια.
Αυτά αποτελούν τον τελευταίο κρίκο , αφού για να επιβιώσουν μοιράζονται τα κέρδη τους με τους κρατικούς τραμπούκους του δημοσίου. Μην φανταστείτε μόνο τους διεφθαρμένους αστυνομικούς…
Το κύκλωμα είναι τεράστιο και πανίσχυρο με υψηλόβαθμα στελέχη δημοσίων υπηρεσιών αφού η περιφρούρηση του παράνομου τζόγου απο τον ίδιο το νόμο δεν έχει να κάνει μόνο με τους υπαλλήλους που διεξάγουν τους ελέγχους , αλλά με τους προϊσταμένους τους που συμμετέχουν στο οργανωμένο κύκλωμα “στραβά μάτια” που αναλαμβάνει να προστατεύει εφαρμόζοντας το νόμο στα ανταγωνιστικά κυκλώματα του “παράνομου” τζόγου.

Πίσω όμως απο τους “βιοπαλαιστές του τζόγου”, κρύβονται οι Βαρόνοι!

Οι πραγματικοί μεγαλοεπιχειρηματίες στο κλειστό επάγγελμα είναι εκείνοι που προμηθεύουν την αγορά με τα “τυχερά” μηχανάκια που εισάγονται με νομιμοφανείς διαδικασίες απο το εξωτερικό και έρχονται στην Ελλάδα πότε ολοκληρωμένα και πότε σε τεμάχια.
Για όσους δεν γνωρίζουν αναφερόμαστε όχι μόνο στα συναρμολογημένα μηχανάκια (φρουτάκια) που εισάγονται στη χώρα απο την πίσω πόρτα των τελωνειακών ελέγχων, αλλά για το μεγάλο κόλπο που χρόνια τώρα λειτουργεί με όλα τυχερά παιχνίδια που εισάγονται αποσυναρμολογημένα σαν parts ( ηλεκτρονικές πλακέτες, λειτουργικά) τα οποία με μια υπουργική απόφαση “παραθυράκι” κατατασσόταν ξαφνικά σε νομικές ρυθμίσεις για αυτούς που τάχωσαν καλά για μια υπουργική υπογραφή.
‘Ετσι λειτουργεί με νομιμοφανείς διαδικασίες το όλο κύκλωμα και ο καθαρός τζόγος αναφέρεται ξαφνικά απο “τυχερό” σε “τεχνικό” παιχνίδι , εις γνώσην βέβαια του υπουργού και των αρμοδίων που περνούν τις κατα καιρούς νομοθετικές ρυθμίσεις παραθυράκια για τους εκλεκτούς μιζαδόρους. (Έτσι κι αλλιώς, όλοι οι υπουργοί, περαστικοί είναι απο τα υπουργεία μέχρι την επόμενη αλλαγή κουτάλας ή αλλιώς ανασχηματισμό.)

Κι έτσι… υπουργοί , τελωνειακοί και βαρόνοι βρίσκονται πάντα , νομικά κατοχυρωμένοι !
Αυτούς ακριβώς το σχέδιο επιχειρεί να θωρακίσει ακόμη καλύτερα και αυτή η κυβέρνηση με το “περιτύλιγμα νομιμοποίησης” του τζόγου που σημαίνει οτι το “επάγγελμα” σύντομα κλείνει ακόμη περισσότερο και μάλιστα με την επίσημη σφραγίδα της Βουλής των Ελλήνων.
Για μια ακόμη φορά η λέξη ΝΟΜΟΣ χρησιμοποιείται για να προασπίσει τα συμφέροντα των εκλεκτών νομιμοποιώντας ουσιαστικά την ίδια την παρανομία.
Η παρανομία βέβαια εξακολουθεί να ισχύει αλλά… για τους άλλους (τους μη προνομιούχους).
Οι πανίσχυροί βαρόνοι του τζόγου θα θωρακίσουν το κλειστό επάγγελμά τους μοιράζοντας βέβαια χοντρά τραμπούκα (μίζες) στους αρμόδιους διαχειριστές της “ΚΡΑΤΟΣ Ε.Π.Ε” (Εταιρεία Περιορισμένης Ευθύνης) ή ποιό απλά… στους Μαυρογυαλούρους που ανέλαβαν να νομιμοποιήσουν την ίδια την παρανομία με το πρόσχημα της εθνικής ανάγκης για να γεμίσουν τις μαύρες τρύπες (του διαστήματος) που κατονομάζουν στο λαό ώς ΚΡΑΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ.

Κάποιοι… γιορτάζουν απο τώρα τα υπερκέρδη τους!

Τα συμφέροντα Κόκκαλη (και ΣΙΑ) αναμένεται να διαπρέψουν στον επονομαζόμενο “νόμιμο” τζόγο ενώ οι κυβερνητικοί και ΟΠΑΠικοί φίλοι του γιορτάζουν ήδη την επιτυχία της υπερκερδοφόρας επιχείρησης που σύντομα θα φέρει κι επισήμως τη σφραγίδα του νόμου.
Γιατί για ακόμη μια φορά, ο ΟΠΑΠ με τη σύμφωνη γνώμη της κυβέρνησης προχώρησε σε ανανέωση της συνεργασίας του με την Intralot, με απευθείας ανάθεση, μιας που θα ήταν κρίμα να διαφύγουν τα κέρδη προς άλλες κατευθύνσεις τώρα που η κυβέρνηση για χάρη τους θα επεκτείνει την αγορά τυχερών παιχνιδιών.
O «πολυμήχανος βαρόνος» του τζόγου Κόκκαλης με τη συμφωνία αυτή με τον ΟΠΑΠ θα απολαμβάνει, εκτός των άλλων, και ποσοστό 8% επί του τζίρου των νέων παιχνιδιών που θα εγκατασταθούν. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που έτριβε τα χέρια του όταν κέρδισε το ΠΑΣΟΚ τις εκλογές.

Όταν η ΚΡΑΤΟΣ Ε.Π.Ε. κλείνει συμφωνίες με τους Βαρόνους του Τζόγου…
Ο νόμος τις επικυρώνει.

Συνέταιροι με τους βαρόνους οι κοινοβουλευτικοί διαχειριστές του υποτιθέμενου “κράτους προστασίας και πρόνοιας” , οργανώνουν καλά τα σχέδια τους ώς άλλη μαφία.
Διευρύνουν με νέους συνεταιρισμούς τις επιχειρήσεις του κρατικού τζόγου στη χώρα και πέραν του γνωστού τζόγου του ΟΠΑΠ, τα έσοδα του οποίου έχουν υποθηκευτεί, για δάνεια της Goldman Sachs (έτσι ώστε το Ελληνικό κράτος {Ε.Π.Ε} να κρύβει το δημόσιο χρέος) τα υπόλοιπα βέβαια καταλήγουν ήδη στα ταμεία των επίσημων δανειστών της χώρας την ίδια στιγμή όπου τα δάνεια χάνονται καθημερινά σε “μαύρες τρύπες” μαζί με τα λεφτά του “κουμπαρά” για τη στήριξη της εθνικής οικονομίας.
Αποφάσισαν να νομοθετήσουν και να διευρύνουν τις “επιχειρήσεις” της Ελληνικό Κράτος (Εταιρεία Περιορισμένης Ευθύνης) συρρικνώνοντας το “κλειστό” επάγγελμα σε λίγους και εκλεκτούς συνεταίρους.
Στόχος να προσελκύσουν τους απελπισμένους προς αναζήτηση ρευστού πολίτες προκαλώντας τους εθισμό, αρχικά με μικροποσά στο νόμιμο τζόγο, ο οποίος σταδιακά θα ξεζουμίζει τους παίκτες διαλύοντας οικογένειες και εκτινάσσοντας τα ποσοστά εγκληματικότητας και αυτοκτονιών στη χώρα μας.

Πώς κατοχυρώνουν το συνεταιρισμό τους “για το καλό μας”

Μετά την πρόσφατη σύμβαση της ΟΠΑΠ μέσω της οποίας, η Ιντραλότ θα λειτουργήσει 20 παιχνίδια άμεσης κλήρωσης σε τερματικά αυτόνομης χρήσης και 5 παιχνίδια κληρώσεων μέσω monitor. Η κυβέρνηση προσανατολίζεται πέρα απο τις αρχικές μίζες που θα δοθούν αναφορικά με τις διαδικασίες επιλογής των εκλεκτών, οι νόμιμοι δικαιούχοι του κρατικού τζόγου να χωρίζονται και σε κατηγορίες αφού κάποιοι θα κληθούν καταβάλουν υψηλές προκαταβολές για να λάβουν την κρατική άδεια ενώ στην πορεία της συνεργασίας η ΚΡΑΤΟΣ Ε.Π.Ε. θα διασφαλίσει το μερτικό της απο τα κέρδη και μάλιστα με το παραπάνω.
Για το λόγο αυτό και τα μηχανάκια που θα λάβουν το βάπτισμα του νόμου προβλέπεται να συνδέονται online με τερματικά έτσι ώστε να ελέγχονται οι συναλλαγές προκειμένου να μην να χαθούν τα κρατικά ποσοστά επι του τζίρου των συναλλαγών.

Ετοιμάζουν και διαδικτυακό στοίχημα

Μέσα στα γενικότερα σχέδια ελέγχου του διαδικτύου η κυβέρνηση παρατηρώντας πως αρκετοί Έλληνες έχουν εθιστεί στην “μόδα” του ηλεκτρονικού στοιχήματος (πόκερ κτλ) αποφάσισε να διευρύνει τα επιχειρησιακά της νομοσχέδια δημιουργώντας τις προϋποθέσεις δια του νόμου να εισβάλει και σε αυτού του είδους τζόγο.
Η εισήγηση τονίζει ότι πρέπει να οριστεί ο εξ αποστάσεως στοιχηματισμός, και ότι αναγκαστικά οι εταιρείες που θα λάβουν το βάπτισμα του νόμου πρέπει να λειτουργούν υποχρεωτικά σε ιστοσελίδες με κατάληξη gr. προκειμένου να επιβλέπονται τα μερτικά της ΚΡΑΤΟΣ
Την ίδια στιγμή πληροφορίες από τον ΟΠΑΠ αναφέρουν ότι οι άδειες θα είναι ουσιαστικά όροι αποκλεισμού καθώς το κόστος άδειας θα φθάνει τα 10 εκατ. Ευρώ, ενώ θα επιβάλλεται και φόρος 10% επί του τζίρου κάτι το οποίο θα μειώνει ακόμη περισσότερο τα ποσοστά κέρδους για τον παίκτη “αιμοδότη”.
Ξένες εταιρείες, όπως η William Hill έχουν ζητήσει να επιβάλλεται φόρος στα μικτά κέρδη και να δοθούν άδειες σ όλους. Η εισήγηση, όμως, περιελάμβανε, μια παρατήρηση σύμφωνα με την οποία θα υπήρχε μια μεταβατική περίοδος απόλυτης απαγόρευσης ώστε να συνταχθεί ένα πλήρες νομοθετικό πλαίσιο προκειμένου η ΚΡΑΤΟΣ Ε.Π.Ε. να διασφαλίσει όσο το δυνατόν καλύτερα κι αν είναι δυνατόν προκαταβολικά τα κέρδη της.

Eκτός λοιπόν απο το Κalo Kouragio που μας ευχήθηκε ο Όλι Ρέν….
Ίσως αυτή τη φορά, κάποιος άλλος βγεί για να μας ευχηθεί και…
Kαλή Τύχη !

http://tiresias-press.blogspot.com/2010/08/blog-post_8591.html

ΠΡΕΖΑ TV
11-8-2010

Κατηγορία Αναδημοσιεύσεις Preza tv | 1 σχόλιο »