Αριδαία Blog

Ιστολόγιο Αριδαίας

ΤΟ TROKTIKO ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ…

Συγγραφέας: ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ στις 3 Σεπτεμβρίου 2010

Το Τρωκτικό, ετοιμάζει τη μεγάλη έκπληξη.
Σε λίγες μέρες, πρόκειται να υπάρξει, στο πρώτο σ΄επισκεψιμότητα ελληνικό μπλογκ,
μια ανάρτηση, που θα συζητηθεί.
Μια ανάρτηση, που θα ”μιλάει” μ έναν πολύ ιδιαίτερο τρόπο, για πρόσωπα και γεγονότα,
τα οποία μας απασχόλησαν -και συνεχίζουν να μας απασχολούν- τον τελευταίο καιρό.

Κυρίως όμως, θα γίνει αναφορά σε 17 σημαντικές αλήθειες.
Στους 17 λόγους, που προκάλεσαν τις 17 σφαίρες στον Σωκράτη Γκιόλια.
Σύντομα, θα σας πω περισσότερα.

Σεμίνα Διγενή
http://www.mediasoup.gr/

ΠΡΕΖΑ TV:ΚΟΝΤΕΒΟΥΝ ΣΧΕΔΟΝ 2 ΜΗΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΟΥ ΣΩΚΡΑΤΗ…ΚΑΙ ΟΙ ΕΡΕΥΝΕΣ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ…ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ…ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ…ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ…ΑΛΛΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ ΤΙΣ ΔΙΑ(Φ)ΘΟΡΩΝ ΕΙΔΩΝ BUSINESS ΤΟΥΣ.

ΔΥΣΤΥΧΩΣ…ΖΟΥΜΕ ΣΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ…ΠΟΥ ΟΙ ΚΑΤΕΧΟΝΤΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΓΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΣΗ ΟΠΟΙΟΝ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΠΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ…ΟΠΟΙΟΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΕΜΠΟΔΙΟ ΣΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ…ΕΙΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝ ΨΥΧΡΩ ΜΑΦΙΟΖΙΚΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΟΥ,ΕΙΤΕ ΠΑΓΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΕΙΔΩΝ ΤΡΟΠΟΥΣ…ΕΙΤΕ ΔΟΛΟΦΟΝΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΧΑΙΟ ΑΤΥΧΗΜΑ…ΕΙΤΕ…

ΕΤΣΙ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ…ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΑΝΑΤΡΑΠΕΙ.

ΠΡΕΖΑ TV
3-9-2010

Κατηγορία Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΤΟ TROKTIKO ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ…

“Tρωγόμαστε για τα αξιώματα κι΄αφήσαμε τη πατρίδα να χαθεί”…

Συγγραφέας: ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ στις 3 Σεπτεμβρίου 2010

Πριν 185 χρόνια ο Παπαφλέσσας έβαζε μπουρλότο στις ψυχές μας

Όταν ο Ιμπραήμ αποβιβαζόταν με το στρατό του στη Πελοπόννησο κι απειλούσε με καταστροφή το νεοσύστατο ελληνικό κράτος, ο Παπαφλέσσας, ως υπουργός Εσωτερικών, έκανε πρόταση ν’ αποφυλακιστούν οι στρατιωτικοί ηγέτες που ήταν αντίθετοι με την κυβέρνηση Κουντουριώτη. Όταν του το αρνήθηκαν, έδειξε όλο του το μεγαλείο κι εγκαταλείποντας τα αξιώματα, ανέλαβε ο ίδιος ν’ ανακόψει την προέλαση του εισβολέα. Η πράξη του αυτή ήρθε σαν επιστέγασμα της όλης μεγάλης προσφοράς του στον Αγώνα.
Ο Παπαφλέσσας συγκέντρωσε τα παλικάρια του στο Μανιάκι και μετά από λυσσαλέο αγώνα εναντίον των Αιγυπτίων, τον βρήκε ο…
θάνατος εκεί, το δειλινό της 20ης Μαΐου 1825.
Ο Ιμπραήμ θαύμασε τη γενναιότητα του και διέταξε να πλύνουν το νεκρό, να στεριώσουν όρθιο το σώμα του σε μία βελανιδιά, το ασπάστηκε και το προσκύνησε. Ο Παπαφλέσσας, ο μπουρλοτιέρης των ψυχών, όπως τον αποκάλεσε η ιστορία, έγινε έναυσμα για την φλόγα που άναψε στις καρδιές των Ελλήνων και απελευθερώθηκαν, δημιουργώντας το κράτος που έχουμε σήμερα και απειλείται από ξένους αλλά και δικούς μας Ιμπραήμηδες … Περισσότερα…

Κατηγορία Press-GR | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Tρωγόμαστε για τα αξιώματα κι΄αφήσαμε τη πατρίδα να χαθεί”…

Οι προτάσεις των Κινέζων για το χρέος της Ελλάδας…

Συγγραφέας: ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ στις 3 Σεπτεμβρίου 2010

Από τον Τ. Μίλιαρο
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/
Πληροφορίες αναφέρουν ότι μέσα στο μαύρο της οικονομικό χάλι η Ελλάδα και στα πρόθυρα πτωχεύσεως, δέχτηκε προ καιρού τις παρακάτω προτάσεις:
1. Από την Κίνα η οποία λέγοντας ότι θέλει να βοηθήσει την Ελλάδα, μας προτείνει
Να μας ξεπληρώσει όλο το δημόσιο χρέος, χωρίς αντάλλαγμα (τι είναι το χρέος της Ελλάδας για τις οικονομικές δυνατότητες της Κίνας;)
Να μας δανείσει ότι ποσό αναγκαιεί για την λειτουργία της χώρας μέχρι το καλοκαίρι, με 1% (έναντι 6,7% των Γερμανών)
Να μας στείλει όσους τουρίστες θέλουμε ή έστω όσους…
έχουμε την υποδομή να φιλοξενήσουμε.
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ: ΟΧΙ, ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΒΟΗΘΕΙΑ
2. Από την Ρωσία για οιαδήποτε βοήθεια, οικονομική και μη με προϋπόθεση να ενεργοποιηθεί η συμφωνία του περίφημου αγωγού και να της δοθεί η δυνατότης επισκευής πολεμικών της πλοίων στην Σύρο (όπως ήταν και παλαιότερα με τα «εμπορικά» της πλοία).
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ: ΟΧΙ, ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ
3. Από τα Εμιράτα
Να τους δοθεί το ανενεργό αεροδρόμιο του Ελληνικού, το οποίο αφού το εκσυγχρονίσουν πλήρως, να το χρησιμοποιούν για τα lear jet των Εμίρηδων (εννοείται με ενοίκιο)
Να τους δοθεί μέρος της παραλίας κάτω από το αεροδρόμιο, για να κατασκευάσουν μαρίνα, όπου να ελλιμενίζονται θαλαμηγοί των Εμίρηδων (δηλαδή να μπορούν να προσγειώνονται στο αεροδρόμιο και περνώντας απέναντι, να φεύγουν με την θαλαμηγό τους για κρουαζιέρες στο Αιγαίο)
Να τους παραχωρηθεί η Ν/Ε περιοχή του Περάματος (η οποία είναι ανενεργή και όσοι εργάζονταν εκεί είναι σήμερα άνεργοι), προκειμένου να κατασκευάσουν σύγχρονο ναυπηγείο, όπου θα κατασκευάζουν δικές τους θαλαμηγούς
Να τους παραχωρηθεί μέρος στο Φάληρο, όπου να προσδέσει μεγάλη υπερπολυτελής θαλαμηγός – Casino (πλωτό casino). Εννοείται ότι εκτός των άλλων καταβάλουν στο Ελληνικό κράτος ποσοστά από τα κέρδη.
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ: Κ Α Μ Ι Α. Εδώ και καιρό, βρίσκεται κλειδωμένο στα συρτάρια της Κατσέλη (σε σχετική ερώτηση δημοσιογράφων απάντησε με μισόλογα του τύπου ότι δεν πρόκειται για κάτι ενδιαφέρον!!!!!)
Μην ξεχνάμε τις προτάσεις που έχουν γίνει από ειδικούς και έχουν αναφερθεί σε προηγούμενο mail (κατάργηση για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα του «πόθεν έσχες» και Τειρεσία, κρατικοποίηση casino, κλπ) που σε ελάχιστο χρόνο θα πλημμύριζαν την Ελλάδα με χρήμα
Και σαν επίλογος όλων αυτών, προφανώς συνεχίζει να υφίσταται το γνωστό προ 10ετιών θέμα του τεράστιου ορυκτού πλούτου της χώρας μας, για τον οποίο όποιος τολμούσε να μιλήσει, χαρακτηριζόταν από γραφικός έως ψυχοπαθής (τώρα τελευταία άρχισαν επιτέλους τα ΜΜΕ να ασχολούνται με το θέμα). Η ΕΛΛΑΔΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΙΝΑΙ ΠΝΙΓΜΕΝΗ ΣΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ, ΑΛΛΑ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΚΑΙ ΧΡΥΣΟ, ΟΥΡΑΝΙΟ, ΟΣΜΙΟ, ΒΩΞΙΤΗ.. ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΤΗΣ ΤΟ ΤΡΑΓΙΟ
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ: ΣΕ ΟΛΑ Ο Χ Ι
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ: …… κατά την κρίση σας
ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΕΙ ΔΕΙΞΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΝΑΛΙ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕΓΑΛΟΥ ΒΕΛΗΝΕΚΟΥΣ ΔΥΣΤΗΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΣΗΜΑΔΙ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΕΑΝ ΚΑΝΕΤΕ ΜΙΑ ΥΠΟΤΥΠΟΔΗ ΕΡΕΥΝΑ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΟΧΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΗΝΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΞΕΧΡΕΩΣΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΕΡΔΟΣ ΜΕ ΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΜΟΥ ΦΕΝΕΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΝ ΠΙΟ ΜΙΖΕΡΟ ΛΑΟ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΝ ΟΛΟ ΤΟΝ ΦΥΣΙΚΟ ΠΛΟΥΤΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΕ Ο ΚΟΣΤΟΣ
(ΚΑΙ ΚΕΡΑΤΑΣ ΚΑΙ ΔΑΡΜΕΝΟΣ)
ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ !!!!!!
ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΑΥΤΟ ΠΑΝΤΟΥ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ !!!

Κατηγορία Press-GR | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Οι προτάσεις των Κινέζων για το χρέος της Ελλάδας…

Ο Θεός δεν έβαλε το χέρι Του…

Συγγραφέας: ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ στις 2 Σεπτεμβρίου 2010

«Το χέρι του Θεού δεν ήταν απαραίτητο για να δημιουργηθεί το σύμπαν, υποστηρίζει ο βρετανός αστροφυσικός Στίβεν Χόκινγκ, σε βιβλίο του που πρόκειται να κυκλοφορήσει στις 9 Σεπτεμβρίου.
Όπως εξηγεί, «το σύμπαν σχηματίσθηκε από μόνο του με τη λογική των νόμων της φυσικής και συνεπώς δεν είναι απαραίτητο να επικαλούμαστε το Θεό για να ενεργοποιήσει το σύμπαν».
Με τη δήλωση αυτή ο Στίβεν Χόκινγκ αποστασιοποιείται από προηγούμενες δηλώσεις του, καθώς ως τώρα υποστήριζε πως το να θεωρούμε τον Θεό δημιουργό του σύμπαντος δεν είναι κάτι ασύμβατο με την επιστήμη.
Στο νέο βιβλίο του με τίτλο “Το Μεγάλο Σχέδιο” (“The Grand Design”) και το οποίο έχει συγγράψει από κοινού με τον αμερικανό φυσικό Λέοναρντ Μλόντινοφ, ο Στίβεν Χόκινγκ αποδομεί τη θεωρία του Ισαάκ Νεύτωνα, σύμφωνα με την οποία το σύμπαν δεν μπορεί να δημιουργήθηκε χωρίς το χέρι του Θεού.
Ο Χόκινγκ επικαλείται ιδιαίτερα την ανακάλυψη, το 1992, ενός πλανήτη σε τροχιά γύρω από ένα άστρο άλλο από τον Ήλιο. “Αυτό καθιστά τη σύμπτωση των συνθηκών μας (ένας μόνο Ήλιος και μια τέλεια απόσταση ανάμεσα στη Γη και τον Ήλιο) πολύ λιγότερο αξιοσημείωτη, πολύ λιγότερο πειστική ως απόδειξη ότι η Γη σχεδιάστηκε προσεκτικά με το συγκεκριμένο στόχο να μας ικανοποιεί, εμάς τους ανθρώπους”, γράφει ο επιστήμονας.
Ο Στίβεν Χόκινγκ πάσχει από πλάγια μυοατροφική σκλήρυνση, μια εκφυλιστική παραλυτική νόσο που διαγνώσθηκε όταν ήταν 22 ετών. Μετακινείται με αναπηρική καρέκλα και επικοινωνεί μέσω υπολογιστή και φωνητικού συνθεσάιζερ.

Κατηγορία TromaKtiKO | 27 σχόλια »

Συγγραφέας: ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ στις 2 Σεπτεμβρίου 2010

Αυτό είναι ένα παράδειγμα σελίδας του blogs.sch.gr, στην οποία μπορείτε να προσθέσετε πληροφορίες σχετικά με εσάς ή το Ιστολόγιο, ώστε οι αναγνώστες να ξέρουν ποιος είστε. Μπορείτε να δημιουργήσετε όσες σελίδες θέλετε σαν και αυτή ή υποσελίδες και να διαχειριστείτε το περιοχόμενο τους μέσα από το blogs.sch.gr.

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

Συγγραφέας: ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ στις 2 Σεπτεμβρίου 2010

Πώς Φωτογραφίζουν οι Ιάπωνες

ΕΦΕΥΡΕΣΕΙΣ

Humor-Εικόνες

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

Φεύγει ξανά! Κουράστηκε από τις …περικοπές και τις διακοπές σε Πάρο – Κρήτη!

Συγγραφέας: ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ στις 2 Σεπτεμβρίου 2010

Ο ΟΓΑ αυτή την εποχή μοιράζει κουπόνια για σχεδόν δωρεάν διακοπές στους αγρότες.
Έτσι κάθε ασφαλισμένος του ΟΓΑ τρέχει να πάρει δωρεάν κουπόνια.
Ο δε πρωθυπουργός όλων των ΕΛΛΗΝΩΝ και ΜΗ ετοιμάζεται για την φθινοπωρινή του εξόρμηση!
Ναι , αφού έκανε 40 μέρες διακοπές και δεν άφησε νησί για νησί, ετοιμάζετε για νέες εκδρομές!
Το ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΤΟΥΡΣ αφού έκανε μια μικρή παραμονή στην χώρα φεύγει ξανά.!

Κατηγορία Γενικά | 1 σχόλιο »

Αλαλούμ με την επέτειο του Μαραθώνα

Συγγραφέας: ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ στις 2 Σεπτεμβρίου 2010

Oύτε 2.500 χρόνια μετά τη μάχη του Μαραθώνα κατόρθωσαν να συμφωνήσουν οι Ελληνες για το πώς θα εορταστεί η επέτειος της μεγάλης νίκης. Ετσι εκεί που θα περίμενε κανείς μια συστράτευση δυνάμεων για την επιλογή και οργάνωση υψηλού επιπέδου εκδηλώσεων, αντάξιων του σπουδαίου ιστορικού γεγονότος, η υπόθεση αφέθηκε στην πρωτοβουλία διάφορων φορέων, αθλητικών σωματείων κυρίως, πολιτιστικών, του Δήμου Μαραθώνα και άλλων. Ο απολύτως αρμόδιος, το υπουργείο Πολιτισμού, επέλεξε να απέχει…

Για την ακρίβεια προσέφερε μόνον την αιγίδα του σε κάποιες διοργανώσεις τρίτων. Αποτέλεσμα: όταν προχθές το βράδυ, λίγες μόνον ημέρες πριν από την επέτειο, το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο βρέθηκε μπροστά στο ερώτημα ποιες εκδηλώσεις θα επιτρέψει να πραγματοποιηθούν στον Τύμβο του Μαραθώνα όλοι βρέθηκαν προ εκπλήξεως. Αρχαίους οπλίτες μαραθωνομάχους, οι οποίοι θα αναπαριστούσαν τη μάχη- με την ανάλογη αμφίεση φυσικά- και θεατρικές παραστάσεις μέσα στον Τύμβο οραματιζόταν ο δήμαρχος Μαραθώνα, ο οποίος παρέστη στο συμβούλιο για να παρουσιάσει το αίτημά του.

Τι κι αν στη συνέχεια- έπειτα από ώρες για την ακρίβειαυπήρξε η διαβεβαίωση ότι δεν θα υπάρχουν χλαμύδες, ξύλινα σπαθιά και πλαστικές περικεφαλαίες αλλά αντίθετα σύγχρονες τεχνολογίες; Μεταξύ εθνικής αρετής των Ελλήνων και χάι-τεκ πολιτισμού διανθισμένου με μπόλικη δόση αρχαιολατρείας και προγονοπληξίας, τι να προτιμήσει κανείς; Το ΚΑΣ ψήφισε το δεύτερο. Απομένει να δούμε πώς θα κριθούν οι εκδηλώσεις στην Ελλάδα και διεθνώς, δεδομένου ότι η φιλοδοξία των διοργανωτών είναι να περάσουν αμέσως εικόνες στο Διαδίκτυο, στα ΜΜΕ και όπου αλλού φθάνει μια είδηση. Το σίγουρο μάλιστα είναι ότι τη συγκεκριμένη εικόνα θα χρεωθεί η χώρα γενικώς και το ΥΠΠΟ ειδικώς, ανεξαρτήτως τού ποιος διοργανώνει τι.

Παρ΄ όλα αυτά, το υπουργείο στον κόσμο του. Οχυρωμένο πίσω από τη θέση ότι ουδέποτε είχε ανακοινώσει δικές του εκδηλώσεις- λες και αυτό είναι το σωστό- έχει θέσει απλώς μια σειρά άλλων διοργανώσεων υπό την αιγίδα του. Το ΥΠΠΟ πάντως υπενθυμίζει στον Δήμο Μαραθώνα ότι φρόντισε να βρεθούν τα κειμήλια του Σπύρου Λούη που είχαν χαθεί μετά το 2004 και να τοποθετηθούν στο Μουσείο Μαραθώνιου Δρόμου στον Μαραθώνα. Επίσης ότι στην αφετηρία του Μαραθώνιου Δρόμου έχει κατασκευαστεί ανοιχτό θέατρο κόστους 2 εκατ. ευρώ.

«Πανανθρώπινο Μαραθώνιο Κάλεσμα»
Ελληνας που ζει για περισσότερο από είκοσι χρόνια στη Νέα Υόρκη είναι ο συνθέτης Αλέξανδρος Χάχαλης, ο οποίος υπογράφει την εκδήλωση του Δήμου Μαραθώνα στον Τύμβο, το Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου. Χρειάστηκε να αναζητηθεί ειδικά, προκειμένου να παρουσιάσει στο ΚΑΣ την ιδέα του, κάτι που έγινε με προβολή βίντεο αλλά και με την απαγγελία από τον ίδιο εκτεταμένων αποσπασμάτων από αρχαία κείμενα όπως οι «Πέρσες» του Αισχύλου, αλλά και από δικά του ποιήματα.

Η παράσταση έχει τον τίτλο «Πανανθρώπινο Μαραθώνιο Κάλεσμα», το οποίο περιλαμβάνει: το διαδικτυακό πολυμεσικό δρώμενο με τίτλο «Φωνές ελευθερίας» με τον συνθέτη επί σκηνής στο πιάνο, κρουστά και τραγουδιστές. Το έργο «Μαραθών: 2.500 έτη φωτός», πολυμεσικό δρώμενο με τη συμμετοχή των Μαρίας Κανελλοπούλο υ (υψίφωνος), Μιχάλη Δουκάκη (τενόρος), Γεώργιου Ματθαιακάκη (βαρύτονος) και Θοδωρή Βαζάκα (κρουστά). Αναπαράσταση της μάχης θα γίνει από τέσσερις χορευτές. Χαιρετισμούς διά ζώσης ή μέσω διαδικτυακής σύνδεσης θα απευθύνουν Ελληνες (μεταξύ των οποίων ο Σπύρος Μερκούρη ς) και ξένοι (όπως η ιστορικός Μπέτανι Χιουζ ).

Για την παράσταση θα τοποθετηθούν εξέδρα και καθίσματα 400 ατόμων μπροστά στον Τύμβο. Ωρα έναρξης 20.30. Είσοδος ελεύθερη.

ΠΗΓΗ: TO BHMA

Κατηγορία TromaKtiKO | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αλαλούμ με την επέτειο του Μαραθώνα

ΠΑΡΑΙΤΉΘΗΚΕ Η ΝΟΜΙΚΉ ΣΎΜΒΟΥΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΎ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΤΟΥ ΧΑΣΑΠΟΠΟΥΛΟΥ… Η ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΣΙΟΥΤΗ,ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ,ΥΠΗΡΞΕ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΗΣ SIEMENS ΟΤΑΝ Ο ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΑΚΟΣ ΚΑΤΈΝΤΟΛΗ ΤΗΣ SIEMENS ΕΔΕΙΝΕ ΜΙΖΕΣ ΣΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ,ΩΣΤΕ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ.

Συγγραφέας: ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ στις 2 Σεπτεμβρίου 2010

Σύμφωνα με ανακοίνωση του γραφείου Τύπου του πρωθυπουργού, η πρόσληψη του 25χρονου Α. Χασαπόπουλου ως επιστημονικού συνεργάτη έγινε όντως, αλλά για λόγους δεοντολογίας και μετά από σχετικά δημοσιεύματα, αυτή δεν πρόκειται να πραγματοποιηθεί. Για λόγους ευθιξίας παραιτήθηκε η νομική σύμβουλος του Γ. Παπανδρέου, Γλυκερία Σιούτη, η οποία είχε εισηγηθεί την πρόσληψη στο γραφείο της.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα, ο 25χρονος Ά. Χασαπόπουλος πήρε την άδεια του επαγγελματία δικηγόρου πέρυσι και δεν έχει εκπληρώσει τις στρατιωτικές του υποχρεώσεις.

Στην ανακοίνωση τονίζεται ότι:

· Πράγματι προτάθηκε από την νομική σύμβουλο του Πρωθυπουργού, η πρόσληψη του κ. Άγγελου Χασαπόπουλου ως επιστημονικού συνεργάτη για την υποστήριξη του γραφείου της. Η πρόταση αυτή έγινε αποδεκτή.
· Παρότι για τους μετακλητούς δεν απαιτείται η εκπλήρωση των στρατιωτικών τους υποχρεώσεων για να προσληφθούν, δεν θα ολοκληρωθεί για λόγους δεοντολογίας η διαδικασία πρόσληψης του κ. Χασαπόπουλου.
· Η νομική σύμβουλος του Πρωθυπουργού, καθηγήτρια κα Γλυκερία Σιούτη, υπέβαλλε την παραίτησή της για λόγους ευθιξίας. Η παραίτηση έγινε αποδεκτή από τον Πρωθυπουργό ο οποίος την ευχαρίστησε για τις μέχρι τώρα υπηρεσίες της.
Επίσης υπενθυμίζεται ότι ο Πρωθυπουργός έχει συστήσει επιτροπή που εξετάζει τις λειτουργίες των υπηρεσιών του πρωθυπουργικού γραφείου καθώς και όλες τις πτυχές του συστήματος διακυβέρνησης, ώστε να μελετηθούν οι καλύτερες πρακτικές, αξιοποιώντας την εμπειρία χωρών με σύγχρονες δομές διοίκησης.
“Με αφορμή την υπόθεση αυτή και τα συνεχιζόμενα δημοσιεύματα για το γραφείο του Πρωθυπουργού και τον προβλεπόμενο αριθμό προσωπικού σε αυτό, διευκρινίζονται τα ακόλουθα:

· Οι προβλεπόμενες θέσεις εργασίας μετακλητών υπαλλήλων στο Γραφείο του Πρωθυπουργού, ανέρχονταν σε 105. Αυτές αυξήθηκαν πρόσφατα κατά 20, προκειμένου να καλυφθούν μελλοντικές ανάγκες.
· Από το σύνολο των θέσεων αυτών, μέχρι σήμερα έχουν καλυφθεί μόνον οι 72, εκ των οποίων, οι 45 είναι αποσπασμένοι και οι 27 μετακλητοί υπάλληλοι. Είναι σαφές ότι η προβλεπόμενη στελέχωση των υπηρεσιών του γραφείου του Πρωθυπουργού στην Ελλάδα είναι ποσοτικά κατά πολύ υποδεέστερη από αυτή που ισχύει σε άλλες χώρες με παρόμοιο μέγεθος και επίπεδο ανάπτυξης.
Τέλος, σχετικά με την περίπτωση της ανάθεσης καθηκόντων συμβούλου του Πρωθυπουργού, στον Ιταλό πρώην Υπουργό Οικονομικών, Tommaso Padoa Schioppa, είναι αναγκαίο να σημειωθεί ότι, ο κ. Schioppa, σε αντίθεση με όσα έχουν κατά καιρούς αναφερθεί από ΜΜΕ, δεν δέχθηκε οποιαδήποτε αμοιβή και αυτό παρά τη δυνατότητα που παρέχει η σχετική διάταξη του νόμου.
Όλα έχουν γίνει και συνεχίζουν να γίνονται «στο φως της ημέρας» και είναι πάντα συνεπή με τις δεσμεύσεις του Πρωθυπουργού σχετικά με την οργάνωση των υπηρεσιών που υποστηρίζουν το γραφείο του και την αποτελεσματική λειτουργία της Κυβέρνησης. Οτιδήποτε άλλο δεν έχει καμία σχέση με την αλήθεια” καταλήγει η ανακοίνωση.

ΠΡΕΖΑ TV
30-8-2010

Κατηγορία Αναδημοσιεύσεις Preza tv | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΑΡΑΙΤΉΘΗΚΕ Η ΝΟΜΙΚΉ ΣΎΜΒΟΥΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΎ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΤΟΥ ΧΑΣΑΠΟΠΟΥΛΟΥ… Η ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΣΙΟΥΤΗ,ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ,ΥΠΗΡΞΕ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΗΣ SIEMENS ΟΤΑΝ Ο ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΑΚΟΣ ΚΑΤΈΝΤΟΛΗ ΤΗΣ SIEMENS ΕΔΕΙΝΕ ΜΙΖΕΣ ΣΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ,ΩΣΤΕ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ.

Η γκρίνια σκοτώνει τη σκέψη…

Συγγραφέας: ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ στις 2 Σεπτεμβρίου 2010

Από το http://dinatomirmigi.blogspot.com/
Έχουμε γεμίσει κόσμο που γκρινιάζει για την κατάσταση της Ελλάδας σήμερα. Πολύ γκρίνια και γίνεται αντιληπτή παντού, από μια βόλτα στους δρόμους, μέχρι μια δημόσια υπηρεσία, ή σε ένα τρένο – λεωφορείο και βέβαια στα blogs.
Η γκρίνια είναι κάτι σα την κραυγή όταν πονάς. Προσφέρει ψυχολογική εκτόνωση δίχως καμιά ουσία. Το θέμα είναι όμως ότι η σημερινή κατάσταση είναι ευθύνη όλων όσων γκρινιάζουν. Όσοι μπήκαν στο τρυπάκι να ψηφίσουν και να εναποθέσουν τις ελπίδες τους σε άτομα των γνωστών πολιτικών κομμάτων, όσοι σκεφτόντουσαν πονηρά και φοροδιαφεύγανε, όσοι λέγανε αφού κάνει ο δίπλα αυτό θα το κάνω και…
εγώ και όσοι ακολούθησαν τακτικές εξασφάλισης εργασίας με κάθε μέσο, στερώντας θέσεις από ικανότερα από αυτούς άτομα, είναι οι πρώτοι που γκρινιάζουν!!!
Το μυρμήγκι θεωρεί ότι κάθε χώρα έχει τη κυβέρνηση που της αξίζει. Αφού και η μάζα στη χώρα μας κατευθύνεται και εξαγοράζεται ,τότε αυτή η κυβέρνηση θα της αξίζει. Αν σταματήσει να γκρινιάζει και με πράξεις σεβαστεί τον διπλανό της και τον εαυτό της μόνο τότε θα ζήσει καλύτερα. Τη σπατάλη ενέργειας σε γκρίνια, ας τη κάνουμε πράξεις και ουσία. Υπάρχουν πράγματα που μπορεί να κάνει ένας πολίτης για να είναι ενεργός. Πρώτα απ’ όλα να κάτσει να σκεφτεί…

Κατηγορία Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η γκρίνια σκοτώνει τη σκέψη…