Αριδαία Blog

Ιστολόγιο Αριδαίας

Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: ΑΝ ΠΑΤΑΧΘΕΙ Η ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΔΑΝΕΙΑ…ΤΙ ΤΟ ΛΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ;;;

Συγγραφέας: ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ στις 13 Σεπτεμβρίου 2010

Ως ζήτημα κομβικής σημασίας για την έξοδο από την κρίση παρουσίασε ο πρωθυπουργός την αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής, υπογραμμίζοντας πως αν παταχθεί, η Ελλάδα δεν θα έχει ανάγκη νέων δανείων. Το πρόβλημα της ανεργίας κυριάρχησε στις επαφές του πρωθυπουργού στη Νορβηγία.

Μιλώντας σε συνέντευξη τύπου μετά το τέλος των εργασιών της 13ης Συνδιάσκεψης του Όσλο, ανακοίνωσε ότι η ελληνική κυβέρνηση θα εκπροσωπηθεί στο συνέδριο που διοργανώνει η “Διεθνής Διαφάνεια” στο Μπέργκεν της Νορβηγίας, με θέμα τη φοροδιαφυγή και τους φορολογικούς παραδείσους. Σχολιάζοντας τα κεφάλαια που φεύγουν από την Ελλάδα και καταλήγουν σε αυτούς, είπε ότι πρόκειται για χρήματα που ανήκουν στην κοινωνία.

Όσον αφορά στην απασχόληση, προανήγγειλε συνεργασία με τη Νορβηγία για την αξιοποίηση της εμπειρίας της για την αντιμετώπιση της Νορβηγίας, προσθέτοντας ότι ο ΟΑΕΔ με εξαίρεση μερικά τμήματά του είναι απαρχαιωμένος. Το ζήτημα της ανεργίας απασχόλησε και τη συνάντηση του Γ. Παπανδρέου με τον Ισπανό ομόλογό του, Χοσέ Λουίς Θαπατέρο.

Ο πρωθυπουργός χαρακτήρισε θετική εξέλιξη τη συμφωνία συνεργασίας του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου με το Διεθνή Οργανισμό Εργασίας (ILO). Εκτίμησε ότι θα βοηθήσει ώστε να υπάρξει μια νέα προσέγγιση στην αντιμετώπιση της ανεργίας, η οποία θα θέτει στο επίκεντρο τον άνθρωπο και όχι τους δείκτες.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησής του με τον επικεφαλής του ILO, Χουάν Σομαβία, ζήτησε την αξιοποίηση της εμπειρίας του οργανισμού για την προώθηση της επιχειρηματικότητας των νέων. Όπως γνωστοποιήθηκε η υπουργός Εργασίας, Λούκα Κατσέλη, θα επισκεφθεί την έδρα του οργανισμού, στη Γενεύη.

Οικονομία

Όσον αφορά στο πρόγραμμα δημοσιονομικής προσαρμογής, ο πρωθυπουργός δήλωσε ότι οι στόχοι που έχουν τεθεί για φέτος δεν αλλάζουν, παρά την υστέρηση που παρουσιάζεται στα έσοδα. Όπως είπε, κατά τη διάρκεια της συνάντησής του με τον επικεφαλής του ΔΝΤ, Ντ. Στρος – Καν συμφώνησαν στην αναγκαιότητα πάταξης της φοροδιαφυγής και της διεύρυνσης της φορολογικής βάσης.

ΠΡΕΖΑ TV
13-9-2010

Κατηγορία Αναδημοσιεύσεις Preza tv | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: ΑΝ ΠΑΤΑΧΘΕΙ Η ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΔΑΝΕΙΑ…ΤΙ ΤΟ ΛΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ;;;

ΨΑΧΝΟΥΝ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ 170 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΚΙΝΕΖΟΙ!!!

Συγγραφέας: ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ στις 11 Σεπτεμβρίου 2010

Δεκαπέντε… Ελλάδες θα γέμιζαν οι Κινέζοι που βρίσκονται στην ανεργία. Σύμφωνα με τις επίσημες στατιστικές, το 22% του οικονομικά ενεργού πληθυσμού δεν έχει δουλειά. Πρόκειται για ποσοστό που μεταφράζεται σε περισσότερους από 170 εκατομμύρια ανθρώπους, δεδομένου ότι το κινεζικό κράτος υπολογίζει το εργατικό δυναμικό της χώρας σε 780 εκατομμύρια.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα εντοπίζεται στην επαρχία, όπου υπολογίζεται ότι ζουν 100 εκατ. άνεργοι. Ως αποτέλεσμα, οι αγρότες εγκαταλείπουν την ύπαιθρο και αναζητούν την τύχη τους στις πόλεις, δημιουργώντας έντονα προβλήματα αστυφιλίας. Και όλα αυτά σε μια οικονομία που τρέχει με τους ιλιγγιώδεις ρυθμούς ανάπτυξης της τάξης του 10%, τον ταχύτερο ρυθμό των 30 τελευταίων ετών.

Σχολιάζοντας τις ανακοινώσεις της στατιστικής υπηρεσίας, ο εκπρόσωπος του υπουργείου Ανθρωπίνων πόρων και Κοινωνικής ασφάλειας, ο Γι Σενγκτζί, παραδέχτηκε ότι “και στο ορατό μέλλον η Κίνα θα έχει μεγάλο πρόβλημα από την άποψη της ανεργίας”.

ΠΡΕΖΑ TV
10-9-2010

Κατηγορία Γενικά | 1 σχόλιο »

Γιατί γίνονται όλα αυτά που ζούμε…

Συγγραφέας: ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ στις 9 Σεπτεμβρίου 2010

Αν κάποιος σου πει: “Σου δίνω 1.000.000.000 ευρώ αν πατήσεις αυτό το κουμπί, θα πεθάνουν 1.000.000.000 άνθρωποι όμως…” γιατί θα το πατήσεις?
Γιατί απλούστατα δεν σε ενδιαφέρουν αυτοί οι νεκροί, έτσι κι αλλιώς δεν τους ήξερες, δεν σε ενδιαφέρει αν ζουν ή αν πεθαίνουν! Ετσι το πατάς! Πολύ όμορφα, αυτή είναι η θετική πλευρά του θέματος!

Η αρνητική πλευρά είναι όταν κάποιος πατάει το κουμπί αυτό και εσύ όπως και όλοι όσοι αγαπάς είναι μέσα στο επιλεγμένο 1.000.000.000 ανθρώπων που επιλέχτηκαν να είναι οι νεκροί από αυτό το κουμπί…

Κάπως έτσι ερμηνεύω τα λόγια κάποιων όταν μας λένε, πως κάποιοι αποφάσισαν παγκόσμια οικονομία, παγκόσμια κόλπα, έλεγχο γεννήσεων, έλεγχο κινήσεων, έλεγχο τροφών! Κάποιος πατάει το κουμπί και κάποιοι άλλοι πεθαίνουν από αυτή τη κίνηση! Δεν έχει σημασία ποιοι είναι αυτοί, είναι πολλοί και αυτοί που πατούν τα κουμπιά, και αυτοί που πεθαίνουν γύρω μας από καρκίνους, καρδιοπάθειες, εγκεφαλικά! Παλιά γιατί δεν πέθαιναν από όλα αυτά? Η κλασσική δικαιολογία είναι γιατί απλά δεν φτάναμε σε αυτές τις ηλικίες! Μα δεν μιλάμε για καρκίνους που χτυπούν γέρους, μιλάμε για καρκίνους που χτυπούν μικρά παιδιά, ξυπνήστε λίγο, μιλάμε για αφανισμό του πληθυσμού με πολλούς τρόπους και εμείς κοιτάμε ανέμελοι που καίγεται το σπίτι του γείτονα και δεν κάνουμε τίποτα! Αρκούμαστε σε πληροφορίες από γιατρούς που λένε πως παλαιότερα δεν πέθαινε ο κόσμος από όλα αυτά γιατί δεν έφταναν σε τέτοιες ηλικίες και μας φτάνει σαν δικαιολογία…

Ευκαιρία είναι να δούμε γιατί τόσο εύκολα μπορούμε ή μπορεί κάποιος να πατήσεις αυτό το κουμπί! Ευκαιρία είναι να δούμε ποιό είναι το όριο που μπορούμε να βάλουμε ανάμεσά μας, για να πούμε πως με αυτά τα ευρώ μπορώ να ζήσω όμορφα και να χαρώ και τους δίπλα μου! Μας έκαναν να μετράμε ευρώ, να εκτιμούμε με ευρώ τα πάντα, να λέμε παίρνουμε τόσα ευρώ την ώρα αν δουλέψουμε, αλλά όχι πόσα χάνουμε αγοράζοντας ό,τι μπούρδα μας αναγκάζουν να βλέπουμε σαν ανάγκη! Που όσα ευρώ και να παίρνουμε, να έχουμε, θέλουμε και ακόμα πέντε ακόμα και είμαστε ικανοί για να τα πάρουμε να φτύσουμε οικογένεια και φίλους! Με το που θα πάρουμε αυτά τα πέντε ευρώ θα δούμε πως πάλι μας λείπουν ακόμα πέντε και ξανατρέχουμε! Γινόμαστε κουμπαράδες σε κάτι άχρηστο, γεμίζουμε τη ζωή μας με υλικά “αγαθά”, αφήνοντας πίσω οικογένεια και φίλους! Μετά στην οποιαδήποτε στραβή κίνηση της ζωής μας, κοιτάμε πίσω και δεν έχουμε ούτε οικογένεια, ούτε φίλους και δεν ξέρουμε γιατί…

…γιατί απλά στηριζόμαστε σε λάθος ιδανικά! Παλαιότερα στην ελληνική οικογένεια δούλευε ο πατέρας, η μητέρα είχε την ευθύνη του σπιτιού και των παιδιών, και τα παιδιά είχαν τα διαβάσματα τους ή τη βοήθεια στις δουλειές των γονιών τους! Τρώγανε μαζί, ας μην είχαν τα πολλά φαγητά αλλά ήταν χωρίς φάρμακα, τα ρούχα ήταν μετρημένα, παιχνίδια τα παιδιά φτιάχνουν και με ξύλα! Επικοινωνούσαν όμως, ήξερε ο πατέρας πως η μητέρα ασχολείται με τα παιδιά, τα παιδιά δεν ήταν άγνωστοι, δεν ήταν ποτέ μόνα τους! Μεγάλωναν όλοι μαζί! Ο καθένας είχε ένα ρόλο στο σπίτι! Ηταν όλοι μαζί για να λύσουν προβλήματα που πάντα υπήρχαν και θα υπάρχουν σε κάθε σπίτι! Μετά ήρθε η γυναικεία ισότητα (!) που έφερε επιτέλους τη γυναίκα στη θέση που αξίζει! Εγινε και μητέρα, αλλά και εργαζόμενη, τα παιδιά μεγαλώνουν μόνα τους και ο πατέρας βρίσκει πιο δύσκολα δουλειά! Κάποια στιγμή είναι όλοι τους ξένοι που απλά συγκατοικούν σε μία κοινή στέγη! Τί κέρδισε η γυναίκα άραγε από όλα αυτά τα “ισιωτικά” συστήματα? Τώρα δεν τη βαράει ο βλάκας? Ο βλάκας είναι ανίκητος, και πάντα όταν βρίσκει ευκαιρία βαράει! Το μόνο που κέρδισε είναι πως κέρδισε εικόνες του έξω κόσμου που παλαιότερα ίσως να μην έβλεπε! Τί έχασε όμως όλη η οικογένεια? Τη συνοχή μεταξύ τους, γιατί τώρα πια τα δύσκολα του ο καθένας τα περνάει μόνος του, και ως γνωστό τα δύσκολα ενώνουν το κόσμο! Τα σπίτια χαλάνε με το παραμικρό, δεν υπάρχουν δουλειές για όλους, υπάρχει πάλι πείνα γιατί πια δεν υπάρχει κοινό ταμείο, ο καθένας τρώει τα δικά του και μόνος του συνήθως! Από κοινωνικά ζώα, γίναμε απλά ζώα που ο ένας τρώει τον άλλο! Που για να αποδείξει ο ένας στον άλλο πόσο αξίζει πρέπει να δείξει πορτοφόλι! Που πάλι δεν μας νοιάζει πώς έγιναν τα χρήματα, αρκεί που δεν πεινάμε! Εκεί ακριβώς στηρίζονται κάποιοι και λένε πως για να πάρεις χρήματα κάνε αυτό, κάνε το άλλο, πάτα κουμπιά…

Παλαιότερα δεν χρειαζόσουν τόσα υλικά αγαθά για να είσαι καλά! Μπορούσες να παίξεις με ξύλα, μπορούσες να παίζεις με τα παιχνίδια του μεγάλου σου αδερφού, μπορούσες να φορέσεις παπούτσια μέχρι να χαλάσουν χωρίς να έχεις! Μπορούσες όμως να φτιάξεις ένα μικρό σπίτι, να βοηθήσουν λίγοι συγγενείς και να έχεις ένα μικρό κρεβάτι, ένα ψυγείο και τρεις καρέκλες! Κάνοντάς σε όμως ξένο με την οικογένειά σου από μικρό, μαθαίνοντας πως μπορείς να βγάλεις χρήματα κλέβοντας, κοροϊδεύοντας, εξαπατώντας το δίπλα σου σου δώσανε λύσεις για να φτιάξεις ένα παλάτι και ας παίρνεις λίγα χρήματα! Λέγοντας σου πως οι τράπεζες θα σου δανείσουν χρήματα, δεν πήγες να ρωτήσεις τους δικούς σου αν μπορούν να σου δανείσουν χρήματα! Ετσι έμαθες να λειτουργείς σαν μονάδα και όχι σαν σύνολο! Οταν κάποιος γίνει μονάδα, εύκολα τον μετακινείς ανάλογα τις ανάγκες σου, όταν είναι δυνατή οικογένεια δεν μπορεις να σπάσεις δεσμούς εύκολα!

Τώρα πια μάθαμε να έχουμε και να μετράμε τα πάντα με ευρώ και έτσι είναι δύσκολο να σκεφτούμε με αισθήματα! Οποιος σκέφτεται με αισθήματα παραμένει το κορόιδο, παραμένει το εύκολο θύμα, ενώ όποιος δεν μασάει να πατάει σε πτώματα γίνεται δ/ντης, έχει κύκλο, έχει χρήματα και όλοι τον θέλουν γιατί κάπου θα τον χρειαστούν! Εκεί στηρίζεται το όλο σύστημα, στο να μας κάνουν όλους μονάδες εύκολα διαχειρίσιμες και να μην έχουμε λόγο να μη πατάμε κουμπιά! Να μην έχουμε λόγο να αρνούμαστε ό,τι μας ζητήσουν για μία τιμή!

…αυτό που δεν σκεφτήκαμε είναι πως κάποια στιγμή θα ζητήσουν από άλλο τύπο να πατήσει το κουμπί και να πεθάνουν 1.000.000.000 και μέσα σε αυτούς θα είμαστε εμείς και όποιος αγαπάμε! Ευκαιρία να αλλάξουμε λίγο λογική όσο προλαβαίνουμε πριν πατήσουν τα κουμπιά τους κάποιοι! Ας αγαπήσουμε πάλι, αξίζει, ας αγκαλιάσουμε, ας συμπονέσουμε, έχει και αυτό την αξία του, όσο έχουμε ακόμα χρόνο, άλλωστε στα σάβανα δεν έχουν φτιάξει ακόμα τσέπες…

Κατηγορία Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Γιατί γίνονται όλα αυτά που ζούμε…

Ενα αλλιώτικο Πανεπιστήμιο στην Κρήτη

Συγγραφέας: ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ στις 9 Σεπτεμβρίου 2010

Στην οθόνη εμφανίζεται ο χάρτης της Κρήτης. Ο παρουσιαστής του αμερικανικού τηλεοπτικού δικτύου CΝΝ μιλά για το νησί με τα βουνά, τα δέντρα ελιάς και την ιστορία που ξεκινά τουλάχιστον 4.000 χρόνια πριν.

Αμέσως μετά, το πλάνο «ανοίγει» και εμφανίζεται η εικόνα μιας τάξης, δεν είναι όμως η κλασική.
Στην αυλή ενός μοναστηριού σε κάποιο ορεινό χωριό της Κρήτης κάθονται καθηγητές και εθελοντές του Πανεπιστημίου των Ορέων μαζί με τους κατοίκους, ανταλλάσσοντας απόψεις και γνώσεις όχι μόνο για επιστημονικά θέματα αλλά και ζητήματα που αφορούν την τοπική κοινωνία και τις παραδόσεις.
Ενα χρόνο μετά την ίδρυσή του, το Πανεπιστήμιο των Ορέων, η αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία, η οποία ξεκίνησε με πρωτοβουλία του Πανεπιστημίου Κρήτης, συνεχίζει να συγκεντρώνει τα φώτα της δημοσιότητας με τις δράσεις του.
«Το Πανεπιστήμιο των Ορέων ξεκίνησε ύστερα από πρωτοβουλίες φοιτητών, διανοούμενων και άνθρωπων που είναι ερωτευμένοι με την Κρήτη», σημειώνει στα «ΝΕΑ» ο πρύτανης του Πανεπιστημίου Κρήτης και εκ των εμπνευστών της πρωτοβουλίας, κ. Ιωάννης Παλλήκαρης.
Ηδη, στο αλλιώτικο αυτό Πανεπιστήμιο έχουν ενταχθεί ομάδες πολιτών από όλη την Ελλάδα, οι οποίες ζητούν να συμμετέχουν στις δραστηριότητες. Ετσι, η Κάρπαθος, η Κάσος, η Ηπειρος, η Δυτική Μακεδονία και η Πελοπόννησος έχουν γίνει πλέον συνοδοιπόροι. Παράλληλα, υπολογίζεται πως τα ενεργά μέλη είναι περισσότερα από 1.000, μεταξύ των οποίων πανεπιστημιακοί, γιατροί, φοιτητές. Οσο για τους απλούς συμπαραστάτες του εγχειρήματος, αυτοί είναι τουλάχιστον διπλάσιοι. Από την αρχή της ίδρυσής του, το Πανεπιστήμιο των Ορέων δεν ήταν ένα παραδοσιακό Πανεπιστήμιο που ακολουθεί ένα δοκιμασμένο μοντέλο. Οι «τάξεις» του δεν αποτελούνται από τέσσερις τοίχους και οι «μαθητές» δεν κάθονται σε έδρανα. Αντίθετα, το «μάθημα» γίνεται στην ύπαιθρο, σε κάποιο καφενείο, στην αυλή της εκκλησίας του χωριού. Οι ρόλοι εναλλάσσονται: οι δάσκαλοι γίνονται μαθητές και οι μαθητές δάσκαλοι. «Το κλασικό Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο παρέχει γνώσεις που προκύπτουν από την έρευνα σε ένα συγκεκριμένο, κλειστού κύκλου κοινό. Το Πανεπιστήμιο των Ορέων υπερβαίνει αυτές τις οριοθετήσεις, γιατί απευθύνεται στην ευρύτερη κοινωνία και γιατί οι διδάσκοντες είναι συγχρόνως και μαθητευόμενοι». Οι άξονες
Η ανάγκη να αναπτυχθούν οι ορεινές περιοχές της Κρήτης, με τη βοήθεια και της πανεπιστημιακής κοινότητας αλλά και το γεγονός ότι ο ακαδημαϊκός κόσμος θα πρέπει να προσεγγίσει τους ανθρώπους της υπαίθρου είναι οι κύριοι άξονες της πρωτοβουλίας. «Το σημείο συνάντησης των δύο αυτών τάσεων συνιστά το Πανεπιστήμιο των Ορέων».
Στην ερώτηση, όμως, γιατί στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων βρίσκονται, οι ορεινές περιοχές, ο πρύτανης απαντά πως «το ενδιαφέρον μας επικεντρώνεται στην κοινωνία, δηλαδή στα δισεπίλυτα προβλήματα που ταλανίζουν τους ορεινούς πληθυσμούς».
«Παρεμβαίνουμε εκεί που πάντα απουσιάζει η Πολιτεία»
ΟΙ ΠΕΡΣΙΝΕΣ εξορμήσεις στις ορεινές και απομακρυσμένες περιοχές της Κρήτης που έκαναν τα μέλη του Πανεπιστημίου, προκειμένου να δουν και να εξετάσουν μεγάλο αριθμό κατοίκων αλλά και να συγκεντρώσουν αξιόπιστα στοιχεία για την υγεία, την παιδεία καθώς και για άλλα φλέγοντα θέματα που τους απασχολούν, έδωσαν φέτος τη θέση τους σε μία σειρά νέων πρωτοβουλιών.
«Το Πανεπιστήμιο των Ορέων πέρασε, όπως είναι φυσικό, από τα στάδια της διερεύνησης, των προθέσεων και του προγραμματισμού και τώρα βρίσκεται στο στάδιο της ανάπτυξης, πράγμα που σημαίνει ότι συνεχώς θέτει νέους στόχους», εξηγεί ο κ. Παλλήκαρης.
Οι νέες δράσεις, όπως επισημαίνουν τα μέλη του, επικεντρώνονται σε εκείνα τα σημεία ακριβώς όπου η Πολιτεία ανέκαθεν έλαμπε διά της απουσίας της. Ετσι, η παρέμβαση στα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στις ορεινές και απομακρυσμένες περιοχές, με προγράμματα συνδιδασκαλίας μαθητών ορεινών σχολείων, με μαθητές σχολείων των πόλεων είναι από τις βασικές πρωτοβουλίες φέτος.
«Κινητές μονάδες ιατρικών ειδικευμένων υπηρεσιών έως και σε τριτοβάθμιο επίπεδο επισκέπτονται τις αποκλεισμένες περιοχές, ενώ στόχος μας είναι να υποστηρίξουμε την παραδοσιακή, ενδογενή, αυτόνομη οικονομία με μοντέρνα εργαλεία, όπως το ηλιακό τυροκομείο στη Μαδάρα των Λευκών Ορέων». Συμπληρώνει δε πως ακόμη και η ανάδειξη της κρητικής ντοπιολαλιάς και του λαϊκού πολιτισμού είναι στα άμεσα σχέδια. «Αναφέρω χαρακτηριστικά το Ινστιτούτο Μέλους και Λόγου στον ορεινό Μυλοπόταμο και τη δημιουργία Μουσικής Ακαδημίας στο Οροπέδιο Λασιθίου».
Το αγκάθι της χρηματοδότησης
Η ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ αποτελεί αγκάθι για το σύνολο των ελληνικών πανεπιστημίων. Το Πανεπιστήμιο των Ορέων δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση, ωστόσο, όπως χαρακτηριστικά τονίζει ο κ. Παλλήκαρης, «εάν ξεκινούσαμε με την αγωνία της χρηματοδότησης, να είστε βέβαιοι πως δεν θα επιχειρούσαμε αυτή την προσπάθεια. Ολοι, άλλωστε, είμαστε εθελοντές». Ιδιαίτερος περιορισμός στην προέλευση των πηγών χρηματοδότησης δεν υπάρχει. Εξάλλου, μπορούν οι πόροι για τις δραστηριότητες να προέρχονται είτε από εθνικά ή ευρωπαϊκά προγράμματα είτε από κληροδοτήματα και χορηγίες.

http://www.tanea.gr/

Κατηγορία Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ενα αλλιώτικο Πανεπιστήμιο στην Κρήτη

ΕΠΙΣΤΟΛΗ 16ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ BLOGS…

Συγγραφέας: ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ στις 8 Σεπτεμβρίου 2010

16 χρόνια!!! Τόσο χρόνια βρίσκομαι σ’ αυτόν τον κόσμο. Από μικρός αγαπούσα την Ελλάδα. Την αγαπούσα για αυτό που ήταν!!! Πλέον έχω αρχίσει να την σιχαίνομαι!! Τόσα χρόνια όλοι τους έκλεβαν και έφτασαν την Ελλάδα σε αυτό το σημείο!!!! Στο δημοτικό μας μιλούσαν για ηθικές αξίες τις οποίες κανένας πολιτικός δεν τήρησε!!! Φτάνοντας στο γυμνάσιο έμαθα ότι αν δεν αντισταθούμε, δεν παλέψουμε, θα μας έχουν πάντα δούλους!!!! Έμαθα να αντιστέκομαι στα θέλω και στα πρέπει τους!! Έμαθα να τους λέω ΟΧΙ!!!!! Μπορεί να είμαι ακόμα ένας έφηβος αλλά έχω βγει πολλές φορές στον δρόμο!!! Γιατί η κατάσταση δεν είναι όπως την περιγράφουν!!! Γιατί η κατάσταση περνάει πλέον στα δικά μας χέρια και πρέπει να αντιδράσουμε!!!!

Ένας 16χρονος μαθητής

Κατηγορία Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΠΙΣΤΟΛΗ 16ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ BLOGS…

Ξανά «Σημιτιστάν»;;;…

Συγγραφέας: ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ στις 8 Σεπτεμβρίου 2010

Γράφει η Ιδεοπηγή
http://ideopigi.blogspot.com/
Ο περιβόητος ανασχηματισμός έγινε, «άλλαξε ο Μανωλιός κι’ έβαλε τα ρούχα του αλλιώς».
Προ του δυσμενέστατου κλίματος που επικρατεί στην Ελληνική κοινωνία ο ΓΑΠ προχώρησε σε ένα ανούσιο δομικό ανασχηματισμό μήπως και καταφέρει να μειώσει τις αντιδράσεις των πολιτών εν όψει των δημοτικών εκλογών.
Φυσικά ο καθένας στη θέση του θα έκανε το ίδιο αλλά η υπουργοποίηση των μελών του «Σημιτιστάν» και του βαθέος ΠΑΣΟΚ προμηνύει σκλήρυνση της στάσης της κυβέρνησης στις αναμενόμενες κινητοποιήσεις του φθινοπώρου και του χειμώνα.
Οι εξαγγελίες που ετοιμάζει για την ΔΕΘ δεν πρόκειται να γίνουν πιστευτές ούτε θα αλλάξουν το δυσμενές κλίμα για την κυβέρνηση. Τα κόμματα της…
αντιπολίτευσης θα θελήσουν να εκμεταλλευτούν τις κινητοποιήσεις αλλά αν παραμείνουν όπως είναι ιδεολογικά γυμνά δεν θα κερδίσουν τίποτε απεναντίας θα οξυνθεί η αναξιοπιστία τους.
Οι ελπίδες του ΠΑΣΟΚ για μερική ανάκαμψη στηρίζονται στο αν θα «πρασινίσει» ο χάρτης το βράδυ των εκλογών. Σ’ αυτό δυστυχώς συμβάλλει και η ΝΔ η οποία με αλλεπάλληλα λάθη καταδικάζεται σε εκλογική αποτυχία.
Αν μεγαλώσει το ποσοστό αποχής θα ευνοηθούν τα κόμματα της αριστεράς και περισσότερο το ΚΚΕ οι ψηφοφόροι του οποίου θα μεταβούν ομαδικά στις κάλπες.
Το δύσκολο στην περίπτωση της αποχής είναι ο προσδιορισμός του ποσοστού που θα απέχει συνειδητά και αυτών που παραδοσιακά απέχουν.
Η πιθανή αύξηση των λευκών ίσως ταρακουνήσει λίγο τους πολιτικούς αλλά δεν έχει δυναμική επίλυσης των οξυμμένων προβλημάτων.
Τα ΜΜΕ με τα γνωστά παπαγαλάκια θα προσπαθήσουν να μειώσουν την αξία της αποχής και του λευκού όπως γίνεται πάντα.
Το κεντρικό πρόβλημα πάντως της κυβέρνησης είναι η εύρεση κεντρικού πολιτικού συνθήματος ικανού να ανατρέψει το σε βάρος της κλίμα. Δεν πιστεύω να γυρίσουμε στην «ισχυρή» Ελλάδα του Σημίτη ούτε στα σοσιαλιστικά συνθήματα του 80.
Η παρουσία του ΔΝΤ και των τεχνοτρομοκρατών του δεν ευνοεί σοσιαλιστικού τύπου συνθήματα.
Το επιχείρημα για αναγκαιότητα προσφυγής στην οικονομική στήριξη των διεθνών τοκογλύφων και η επιμονή της κυβέρνησης να εγγυηθεί την πληρωμή των δανείων που πήραν και παίρνουν οι «επιτυχημένες» τελευταίες κυβερνήσεις έστω και αν καταστραφεί η κοινωνική συνοχή και οι Έλληνες πολίτες δεν δίνουν πολλά περιθώρια για ελιγμούς στο ΠΑΣΟΚ. Αν προπαγανδίσει όπως σήμερα για την ανάγκη και του ΔΝΤ και των άδικων και σκληρών οικονομικών μέτρων οι μέρες της κυβέρνησης θα είναι μετρημένες και ίσως έχουμε εξελίξεις λίγο μετά τις δημοτικές εκλογές. Το 2011 θα είναι πιο δύσκολο αφού τα μέτρα της κυβέρνησης (που υπαγορεύονται από το ΔΝΤ και την ΕΕ) δεν πρόκειται να αποδώσουν γιατί η αγορά έχει πεθάνει και «ουκ αν λάβης παρά του μη έχοντος». Η ανεργία σύμφωνα με όλους τους αναλυτές θα φτάσει το 20% και η κοινωνική έκρηξη είναι «προ των πυλών».
Τώρα κανένα κομμάτι του ΠΑΣΟΚ δεν θα διαμαρτύρεται αφού όλα μετέχουν στην κυβέρνηση (ακόμη και ο Χυτήρης). Η ομάδα Παναγιωτακόπουλου μονίμως διαμαρτυρόμενη και χωρίς καμία ρήξη με την ηγεσία (παλιό το κόλπο) θα μείνει στο περιθώριο.
Υπάρχει μήπως περίπτωση η τροχαία να εμποδίσει όσους θέλουν να πάνε στη Θεσσαλονίκη για να διαμαρτυρηθούν;
Τι θα γίνει με το συνεχώς ογκούμενο κίνημα κατά της πληρωμής των διοδίων; Ίδωμεν.

Κατηγορία Press-GR | 12 σχόλια »

ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΑΛΑΝΗ – ΕΛΕΝΗ ΤΣΑΛΙΓΟΠΟΥΛΟΥ και οι ΙΜΑΜ BAILDI στο Stage Στην Θεσσαλονίκη «μετακομίζουν» τον Σεπτέμβρη η Δήμητρα Γαλάνη και η Ελένη Τσαλιγοπούλου, μετά από μια μεγάλη καλοκαιρινή περιοδεία στην Ελλάδα και την Κύπρο αλλά και τις επιτυχημένες εμφανίσεις τους πέρσι το χειμώνα στην Αθήνα.

Συγγραφέας: ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ στις 7 Σεπτεμβρίου 2010

Η σκηνή του Stage θα τις υποδεχτεί από την Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου, και κάθε Παρασκευή & Σάββατο, για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων.
Δύο κόσμοι ενώνονται πάνω στην ίδια σκηνή. Η Δήμητρα Γαλάνη και η Ελένη Τσαλιγοπούλου. Ο ηλεκτρικός ήχος με την παράδοση. Τα τραγούδια που αγαπάμε με τους βαλκανικούς ρυθμούς και τις lounge ατμόσφαιρες.
Πέρασαν χρόνια από τη θριαμβευτική συνεργασία τους στο «Χάραμα» και στο μεταξύ οι δύο τραγουδίστριες συνομίλησαν με νέα τραγούδια, άκουσαν νέους ήχους, γνώρισαν νέες μουσικές. Τις καινούργιες εμπειρίες και τις παλιές μνήμες ανταλλάζουν στη σκηνή. Το ένα τραγούδι μπαίνει μέσα στο άλλο, γίνεται είσοδος για το επόμενο. Επτά παθιασμένοι μουσικοί – όλοι της γενιάς των «20 και κάτι» – «διαβάζουν» διαφορετικά τη μουσική.
Κορύφωση της βραδιάς αποτελεί το «λαϊκό πρόγραμμα», το οποίο συνιστά μία νέα πρόταση διασκέδασης, που παρουσιάζεται για πρώτη φορά. Το μπουζούκι του Μανώλη Καραντίνη είναι εδώ, τα παλιά λαϊκά τραγούδια είναι εδώ, αλλά όλα μοιάζουν αλλιώς, καθώς οι Imam Baildi μιξάρουν ήχους και εποχές πάνω από τις μουσικές του Τσιτσάνη και του Ζαμπέτα, πάνω από τις φωνές της Δήμητρας και της Ελένης. Σε αυτή τη μουσική συνάντηση όλα ακούγονται αλλιώς και όλα γίνονται σήμερα.

Κατηγορία Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΑΛΑΝΗ – ΕΛΕΝΗ ΤΣΑΛΙΓΟΠΟΥΛΟΥ και οι ΙΜΑΜ BAILDI στο Stage Στην Θεσσαλονίκη «μετακομίζουν» τον Σεπτέμβρη η Δήμητρα Γαλάνη και η Ελένη Τσαλιγοπούλου, μετά από μια μεγάλη καλοκαιρινή περιοδεία στην Ελλάδα και την Κύπρο αλλά και τις επιτυχημένες εμφανίσεις τους πέρσι το χειμώνα στην Αθήνα.

Βαθιά νυχτωμένοι…

Συγγραφέας: ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ στις 7 Σεπτεμβρίου 2010

Από το Μαρικάκι
http://www.topontiki.gr/
Του ανασχηματισμού σήμερα και η ημέρα αναμένεται να συνοδευτεί με πολλά χάχανα. Θέλετε που το νέο κυβερνητικό σχήμα ανακοινώθηκε νύχτα αφήνοντας πεδίο για ατελείωτους συνειρμούς, με πρώτον απ’ όλους ότι «θα φύγουν νύχτα» και αυτό δεν ήταν τίποτ’ άλλο από γενική πρόβα ετοιμότητας των κυβερνητικών στελεχών…
Θέλετε που στο μικρό ευέλικτο κυβερνητικό σχήμα χώρεσε και η κουτσή Μαρία κι ήρθε και ξεχείλωσε όσο δεν παίρνει για να μπουν όσο το δυνατόν περισσότερα υποστυλώματα, άλλο ένα δείγμα της…
κοντής μνήμης του πρωθυπουργού…
Θέλετε που θα είναι ο Παπουτσής ο νέος Προστασίας του Πολίτη…
Θέλετε που ο Λοβέρδος αφού ισοπέδωσε τα εργασιακά και τα ασφαλιστικά στο Εργασίας πάει να αποτελειώσει και το ΕΣΥ (με γνήσια πυγμή, όχι σαν τη Μαριλίζα η οποία λόγω και της τριβής της με το εξωτερικό δελτίο-γρίπη των χοίρων, διεθνής αντικαπνιστική εκστρατεία- προτιμήθηκε για το Εξωτερικών)….
Θέλετε που μπήκε στην κυβέρνηση και η Άννα Νταλάρα και δη στο Εργασίας (που εδώ που τα λέμε με την εργασία έχει τη σχέση που έχει ο Γιώργος Νταλάρας με τον Τζίμη Πανούση)…
Θέλετε που στο υπουργείο Παιδείας στους μπελάδες της Άννας προστέθηκε και η Φώφη, λες και δεν της έφτανε ο Πανάρετος και η αρνητική ενέργεια των υπαλλήλων…Θέλετε που….
Αλλά κοντεύουμε να καταντήσουμε μανιοκαταθλιπτικοί με τα αστεία του πρωθυπουργού και από το γέλιο μέχρι δακρύων να περάσουμε στο μαύρο δάκρυ καθώς έρχεται η συνειδητοποίηση ότι αν το προηγούμενο σχήμα ανέλαβε να μας σκάψει το λάκκο, το νέο θα βάλει το τελευταίο καρφί στο φέρετρο…Τώρα αν γι΄αυτό το κατόρθωμα στην ιστορία θα περάσει η παλιά ή η ανασχηματισμένη κυβέρνηση Παπανδρέου δεν το ξέρω, νομίζω ότι ο Γιώργος έχει κλείσει θέση μόνο για τον εαυτό του ούτως ή άλλως… Το ερώτημα όμως είναι ποιοι είναι οι πιο «βαθιά νυχτωμένοι», αυτοί ή εμείς….

Κατηγορία Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Βαθιά νυχτωμένοι…

ΤΟ «ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙ» ΤΗΣ ΛΙΠΟΤΑΞΙΑΣ…ΑΡΘΡΟ ΤΗΣ ΛΙΑΝΑΣ ΚΑΝΕΛΛΗ ΠΟΥ Γ ΚΑΙ ΔΕΡΝΕΙ.

Συγγραφέας: ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ στις 5 Σεπτεμβρίου 2010

Το «παιχνιδάκι» για μωρούς ψηφοφόρους ξεκίνησε από τις εκλογικές αναμετρήσεις της τελευταίας διετίας, ντόπιες και ευρωπαϊκές. Είναι πολυετές, καλοσχεδιασμένη αμερικανιά, σε χώρες όπου τα πραξικοπήματα δεν είναι πια εύκολες λύσεις κι έχει στόχο να διατηρούνται στην εξουσία, νομιμοποιημένες από κάλπη, καπιταλιστικές, στυγνά αντιλαϊκές κυβερνήσεις όπως η τωρινή του ΠΑΣΟΚ και αρκετές ομοιόχρωμες ή μη προηγούμενες.

Το παιχνιδάκι θέλει το λαό να… διαμαρτύρεται απέχοντας από τις κάλπες ή πηγαίνοντας στο λευκό, να βγάζει δηλαδή, ακόμα και με όρους αστικού εκλογικού συστήματος, μόνος του τα μάτια του με τα δυο του χέρια. Ετσι σε περιόδους όξυνσης των αντιθέσεων και των προβλημάτων με την εργατική τάξη στριμωγμένη στα πλουτοκρατικά στενά, το δικαίωμα επιλογής, διά της κάλπης, ανατρεπτικής της κυρίαρχης πολιτικής να δυναμιτίζεται, να απαξιώνεται και να υπονομεύεται ωραιοποιημένο ως «μαγκιά της αποχής»!

Αυτές τις μέρες που κρίσιμα διέρχονται ως τις περιφερειακές εκλογές του Νοέμβρη, το «παιχνιδάκι» ξεσκονίστηκε, φορτίζεται στις μπαταρίες των ΜΜΕ και των δημοσκοπήσεων και ξαμολιέται στα πλήθη των σαστισμένων και οργισμένων από το μνημόνιο. Αμα σου πλασάρουν Αδωνι και Ψωμιάδη από το πρωί ως το βράδυ, ως τα πρόσωπα της πολιτικής, με λίγη από άρωμα Διαμαντοπούλου και αντίσταση Ελσας Παπαδημητρίου, τότε το «παιχνιδάκι» – δεν πάω να ψηφίσω – πιάνει καλύτερα στη συχνότητα των τρομοκρατημένων, ανασφαλών, πετσοκομμένων εργαζομένων ψηφοφόρων. Η αποχή πλασάρεται είτε ως… αντίσταση, είτε ως οικονομία δυνάμεων. Είναι το λευκαντικό του εκφυλισμένου και εκμαυλισμένου και ηθικά έκπτωτου ρητού «του Ελληνος ο τράχηλος ζυγόν δεν υποφέρει» που λες και ειπώθηκε ακριβώς για τα υποζύγια του μνημονίου, της τρόικας, της ΕΕ, του ΝΑΤΟ, του ταύρου εν νοητική υπνώσει ευρισκομένου Πάγκαλου, που ευλογεί την ΟΥΝΡΑ για τη σωτηρία της Ελλάδας στον 21ο αιώνα ζων.

Αυτό το «παιχνιδάκι» πρέπει να ξεκουρδιστεί άμεσα ενόψει εκλογών και ο θόρυβος από το ξεχαρβάλωμά του να πνίξει και να τρομάξει τους δημιουργούς, διαχειριστές και κερδίζοντες αυτής της τεχνητής κρίσης. Με κάθε μέσο και τρόπο ν’ αποδειχτεί πως η λιποταξία από τις κάλπες και δη σε καιρούς μαύρους δεν πρόκειται να ανταμειφθεί ούτε σ’ αυτή, ούτε σε καμιά άλλη ζωή από τους ηθικούς αυτουργούς της.

Σε καθέναν και καθεμιά, που σκέφτεται ν’ αποφύγει την ευθύνη της πολιτικής επιλογής στις επικείμενες εκλογές, φέρτε, σύντροφοι, την εικόνα μπροστά τους. Την εικόνα του ζοφερού μέλλοντος των ως τώρα επιλογών τους συν την τωρινή επικείμενη «αποχή». Την εικόνα του νέου, της νέας, που στα 18 τους, σήμερα, άνθος του ανθού της ζωής, πέτυχαν σ’ ένα ΑΕΙ ή ΤΕΙ. Σκίστηκαν στο διάβασμα, ξεζούμισαν γονείς στα φροντιστήρια, άλλα παλικάρια και κορίτσια δούλεψαν και διάβασαν. Είδαν ίσως περήφανα, το όνομά τους στους επιτυχόντες ενός άθλιου συστήματος των ονείρων τους για μόρφωση.

Κι όμως. Είναι τα νιάτα που δε θα πάνε στο Πανεπιστήμιο. Γιατί δεν έχουν λεφτά. Γιατί στέρεψαν τα σπίτια τους. Γιατί λείπει πριν το βιβλίο το ψωμί. Γιατί δε βρίσκουν δουλειά – που δε θα ‘πρεπε όσο σπουδάζουν. Αυτή η εικόνα των παιδιών που πέτυχαν και πρέπει να κάψουν την επιτυχία και τη ζωή τους για τα κέρδη των τραπεζών κ.λπ. δεν αντέχει σ’ αποχή… κάνει την κάλπη χρέος.

ΛΙΑΝΑ ΚΑΝΕΛΛΗ

ΠΡΕΖΑ TV
5-9-2010

Κατηγορία Αναδημοσιεύσεις Preza tv | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΤΟ «ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙ» ΤΗΣ ΛΙΠΟΤΑΞΙΑΣ…ΑΡΘΡΟ ΤΗΣ ΛΙΑΝΑΣ ΚΑΝΕΛΛΗ ΠΟΥ Γ ΚΑΙ ΔΕΡΝΕΙ.

Κόμματα εμπορικής χρήσης και η ομοιομορφία της ισοπέδωσης…

Συγγραφέας: ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ στις 5 Σεπτεμβρίου 2010

Από τον Θύμιο Παπανικολάου
http://www.resaltomag.gr/
Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ σκηνή έχει γεμίσει από ανθρώπους των παρασκηνίων. Οι κομπάρσοι έχουν γίνει πρωταγωνιστές. Τα σύνορα μεταξύ σοβαρού και γελοίου έχουν καταργηθεί.
Αν δεν είχαν καταργηθεί δεν θα μας καταδυνάστευαν οι επιπλέοντες φελλοί.
Δεν θα είχαμε πρωθυπουργό τον ΓΑΠ., ούτε αυτούς τους φαιδρούς υπουργούς (συναγωνίζονται σε κομπάζουσα βλακεία, αλλά και…
αυθάδη αναισθησία, τον αρχηγό τους), ούτε αυτούς τους κλόουν του θιάσου Καρατζαφέρη, ούτε αυτό το γκρίζο κομματικό τοπίο το πλημμυρισμένο από ασημαντότητες, από ραχιτικά, άχρωμα και απονευρωμένα όντα.
Ζούμε την ομοιομορφία της ισοπέδωσης. Αν παρατηρήσει κανείς όλο αυτό το «θίασο των υπερφυσικών μπεμπέδων» που παίζουνε στο θέατρο της πολιτικής θα διαπιστώσει ότι δεν διαφέρουν σε τίποτα: Υποκριτές, αστείοι, λυμφατικοί, στείροι, ανεγκέφαλοι, ασπόνδυλοι κ.λπ.
Αυτά λοιπόν τα λυμφατικά, αλλά και φαιδρά ανθρωπάκια έχουν αποκόψει την πολιτική από το κοινωνικό γίγνεσθαι και από τα βασικά προβλήματα της εποχής μας, την έχουν μετατρέψει σε ένα εμπορικό παιχνίδι διαφημιστικών λέξεων και τελετουργικού θεάματος.
Η ομοιομορφία της ισοπέδωσης της πολιτικής, των κομμάτων και των πολιτικών ξεκινάει ακριβώς από την εμπορευματοποίηση της πολιτικής, από την υποταγή της στους νόμους της αγοράς, συνακόλουθα την υποταγή των κομμάτων και των πολιτικών στο πλανητικό τέρας της Νέας Τάξης.
Η ομοιομορφία της ισοπέδωσης σημαίνει ότι η κοινωνία έχει ξεθωριάσει, οι ιδέες έχουν εξανεμιστεί και η πολιτική έχει μυθοποιηθεί και μεταλλαχτεί από σχέση αλήθειας σε σχέση εμπορικής χρήσης.
ΣΗΜΕΡΑ τα κόμματα, τα κοινοβούλια, όλο το καθεστωτικό θέατρο της πολιτικής, όλα αυτά έχουν μεταλλαχτεί σε σχέση εμπορικής χρήσης.
Αυτή η «σχέση εμπορικής χρήσης» (η υποταγή στην αγορά) είναι που επιβάλει την αγοραία ισοπέδωση, την «ομοιομορφία της ισοπέδωσης».
Υπό αυτήν την έννοια, εντός αυτού του καθεστωτικού πλαισίου, είναι ΟΛΟΙ ΟΜΟΙΟΙ και ΙΔΙΟΙ.
Από τη στιγμή που η Πολιτική έχει ξεκόψει από τη ζωή και τα βασικά προβλήματα των ανθρώπων ΑΠΟΝΕΚΡΩΝΕΤΑΙ, δεν παράγεται Πολιτική, αλλά έχουμε μια διαρκεί αιμορραγία της Πολιτικής που έχει φτάσει, σήμερα, στην ολοκληρωτική αφυδάτωση της Πολιτικής και στην ολοκληρωτική επιβολή της «εμπορικής χρήσης» της «πολιτικής».
ΕΝΤΟΣ του καθεστωτικού πλαισίου συνεπώς δεν παράγεται καμία Πολιτική, παρά εμπόριο χρηστικών πολιτικών μύθων, φράσεων και ήχων.
Έτσι βλέπουμε όλα τα κόμματα να μην πράττουν ΤΙΠΟΤΑ εναντίον της επιβολής της δικτατορίας από τα διεθνή κέντρα εξουσίας.
ΑΝΤΙΘΕΤΑ να υιοθετούν και να επικυρώνουν στην ΠΡΑΞΗ την κατοχή μας, τα «συμβόλαια θανάτου» που εκτελεί η κατοχική κυβέρνηση, την κατάργηση του Συντάγματος και της Βουλής και πολλά άλλα.
Ούτε καν στα λόγια δεν τα αμφισβητούν. Απλώς παίζουν ένα αντιπολιτευτικό λεκτικό παιχνίδι πάνω σε ζητήματα ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ του ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ, που συνέργησαν και επικύρωσαν, και αυτό το παιχνίδι με όρους ΟΧΙ αλήθειας, αλλά «εμπορικής χρήσης».
ΣΕ ΟΛΑ τα μεγάλα ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ και ΠΟΛΙΤΙΚΑ ζητήματα της εποχής μας τα κόμματα είναι ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ.
Δεν πράττουν ΑΠΟΛΥΤΩΣ τίποτε, καμία πρωτοβουλία ανάδειξης των μεγάλων ζητημάτων, αλλά και ΣΙΩΠΟΥΝ σκανδαλωδώς στα περισσότερα ζητήματα.
Ασχολούνται κατά κανόνα με τρίχες, με πληκτικές κοκορομαχίες, εμπορεύονται την ανοησία και μόνο όταν προκύψει, από τα πράγματα, κάποιο σοβαρό ζήτημα, αναγκάζονται να μιλήσουν (ΟΧΙ να πράξουν), πάντα στη βάση της πολιτικής δημαγωγίας και εμπορίας.
ΔΕΝ είναι τυχαίο ότι κανένα κόμμα, όχι μόνο δεν έπραξε, αλλά ούτε καν μίλησε για τη δικτατορική επιβολή του αντικαπνιστικού μέτρου.
Αυτό το πολιτικότατο ζήτημα με τους πολυεδρικούς στόχους δεν απασχόλησε τους πολιτικούς!!!
Τι να πούνε; Να διαφοροποιηθούν από τις εντολές των μεγάλων αφεντικών, της Νέας Τάξης; Η σιωπή είναι χρυσός.
ΟΥΤΕ πάλι θεωρούν …πολιτικό ζήτημα το ηλεκτρονικό φακέλωμα των πολιτών, με την «Κάρτα του Πολίτη».
Ένα τέτοιο τεράστιο πολιτικό ζήτημα το πετάνε στα αζήτητα.
Είναι τόσο έξω από την ΠΟΛΙΤΙΚΗ που δεν μπορούν ΠΟΤΕ να διακρίνουν τα πραγματικά πολιτικά ζητήματα.
Έτσι, αυτά τα κόμματα του καθεστωτικού πλαισίου, προωθούν την ΠΟΛΙΤΙΚΗ της Νέας Τάξης, ΟΧΙ μόνο ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ, αλλά και ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΑ, διότι βρίσκονται εκτός της ζωντανής πολιτικής: Της πολιτικής του λαού και του ζωντανού κοινωνικού γίγνεσθαι

Κατηγορία Press-GR | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Κόμματα εμπορικής χρήσης και η ομοιομορφία της ισοπέδωσης…