Feed
Άρθρα
Σχόλια

«Ενημέρωση σχετικά με τη λειτουργία τηλεφωνικών γραμμών ψυχοκοινωνικής στήριξης και πληροφόρησης πολιτών σε επίπεδο Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας».

Στον συνημμένο πίνακα καταγράφονται ενδεικτικά οι φορείς ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ, ΜΚΟ, ΑΜΚΕ κλπ,οι οποίοι μεταξύ των άλλων υπηρεσιών που παρέχουν, αναπτύσσουν και λειτουργούν τηλεφωνικές γραμμές άμεσης παροχής Ψυχοκοινωνικής στήριξης και πληροφόρησης των πολιτών. Βασικά κριτήρια ένταξης των Φορέων στον πίνακα είναι ο δημόσιος χαρακτήρας αυτών, η ένταξή τους σε σχετικό μητρώο παροχής κοινωνικής φροντίδας, η διαπίστωση ότι υφίσταται συνέχεια στην παροχή υπηρεσιών καθώς και η λειτουργία τηλεφωνικής γραμμής στήριξης, ενδυνάμωσης και συμβουλευτικής προς τους πολίτες.

ΣΧ. : – η υπ΄ αριθμ.139411/Δ2/08-09-2015 εγκύκλιος της Γενικής Δ/νσης Σπουδών του ΥΠΟΠΑΙΘ

– η υπ΄ αριθμ.Γ3δ/ΔΦ.15,18,19,20/ΓΠοικ60004/05-08-2015 εγκύκλιοςτουΥπουργείου Υγείας – Τμ. Δ΄

ΑγωγήςΥγείας και Πρόληψης

Διαβίβαση εγκυκλίου σχετικά με τη λειτουργία τηλεφωνικών γραμμών στήριξης

Εγκύκλιος- ψυχοκοινωνική στήριξη – τηλεφωνικές γραμμές

Κατάλογος τηλεφώνων φορέων ψυχοκοινωνικής στήριξης

 

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων