Νεροπόλεμος (Μπουγέλο)
Την τελευταία ημέρα μαθημάτων του σχολικού έτους πραγματοποιήθηκε στον προαύλιο χώρο του σχολείου μας νεροπόλεμος (μπουγέλο), στον οποίο συμμετείχε μεγάλη ομάδα μαθητών και μαθητριών με ιδιαίτερο ενθουσιασμό και χαρά.
Η δράση έγινε μετά τη λήξη του ωραρίου των μαθημάτων κατόπιν συνεννόησης με τον Διευθυντή του Σχολείου και με την προϋπόθεση της τήρησης όλων των υποδείξεων και κανόνων που είχαν τεθεί, ώστε η δραστηριότητα να διεξαχθεί με ασφάλεια, υπευθυνότητα και σεβασμό προς όλους.
Οι μαθητές και μαθήτριες διασκέδασαν αποχαιρετώντας με όμορφο και ευχάριστο τρόπο τη σχολική χρονιά σε ένα κλίμα συνεργασίας, διασκέδασης και καλής διάθεσης. Το Σχολείο μας στηρίζει δράσεις που ενισχύουν τη θετική σχολική ζωή και δημιουργούν όμορφες αναμνήσεις για τα παιδιά.

