Ευχαριστήριο του Γυμνασίου Ζαρού προς την κ. Μαρία Λεμονάκη

Με ιδιαίτερη συγκίνηση και αισθήματα βαθιάς ευγνωμοσύνης το Γυμνάσιο Ζαρού αποχαιρετά την κ. Μαρία Λεμονάκη, η οποία ολοκληρώνει την πολύχρονη πορεία της στο Σχολείο μας και αποχωρεί λόγω συνταξιοδότησης έπειτα από 35 χρόνια συνεχούς προσφοράς.

Η κ. Λεμονάκη υπήρξε για δεκαετίες ένα από τα πιο οικεία και πολύτιμα πρόσωπα της σχολικής μας κοινότητας. Με αφοσίωση, εργατικότητα και υψηλό αίσθημα ευθύνης φρόντιζε καθημερινά ώστε το Σχολείο μας να παραμένει καθαρό, περιποιημένο και φιλόξενο για μαθητές, εκπαιδευτικούς και επισκέπτες.

Πέρα όμως από την άψογη εκτέλεση των καθηκόντων της, η παρουσία της είχε έναν ιδιαίτερα ανθρώπινο και υποστηρικτικό χαρακτήρα. Η πολύχρονη εμπειρία και η βαθιά γνώση τής λειτουργίας του Σχολείου αποτέλεσαν πολύτιμο στήριγμα για γενιές εκπαιδευτικών και διευθυντών, τους οποίους πάντοτε βοηθούσε με προθυμία, διακριτικότητα και ενδιαφέρον.

Ιδιαίτερη θέση στην καρδιά όλων κατείχε και η σχέση της με τους μαθητές, οι οποίοι την αποκαλούσαν με αγάπη και σεβασμό «θεία Μαρία», ένα προσωνύμιο που αποτυπώνει με τον καλύτερο τρόπο τη ζεστασιά και την οικειότητα που ενέπνεε.

Η αποχώρησή της σηματοδοτεί το τέλος μιας σπουδαίας και πολύτιμης διαδρομής για το Γυμνάσιο Ζαρού και είναι βέβαιο ότι η απουσία της θα γίνει αισθητή στην καθημερινότητα του Σχολείου μας, δεδομένου ότι η παρουσία της ήταν άρρηκτα συνδεδεμένη με την καθημερινότητά μας.

Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Διδασκόντων του Γυμνασίου Ζαρού ευχαριστούν θερμά την κ. Μαρία Λεμονάκη για την πολυετή και ουσιαστική προσφορά της και της εύχονται ολόψυχα υγεία, δύναμη και κάθε προσωπική και οικογενειακή ευτυχία στη νέα περίοδο της ζωής της.