Συγχαρητήρια στους μαθητές, Γκιόκα Μαρία , Ζορμπά Δημήτρη και Κυριακίδη Δημήτρη , της Α’ Τάξης του Γυμνασίου μας ,που διακρίθηκαν στην β’ φάση του φετινού τοπικού διαγωνισμού.
Συγχαρητήρια στους μαθητές, Γκιόκα Μαρία , Ζορμπά Δημήτρη και Κυριακίδη Δημήτρη , της Α’ Τάξης του Γυμνασίου μας ,που διακρίθηκαν στην β’ φάση του φετινού τοπικού διαγωνισμού.
Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén