Ημέρα αγάπης η σημερινή και οι μαθητές της τρίτης γυμνασίου την ώρα των εικαστικών, ακούσαμε τραγούδια αγάπης και ζωγραφίσαμε πολλές χρωματιστές καρδιές. Επισημάναμε πως η αγάπη γιορτάζεται κάθε μέρα. Στη συνέχεια τις κολλήσαμε σχηματίζοντας μια μεγάλη. Η κατασκευή μας από το τέλος της ημέρας κοσμεί την είσοδο του σχολείου!