Συναυλία των μουσικών συνόλων του Γυμνασίου μας
Στις 15/05/2015 και ώρα 20:30 πραγματοποιήθηκε με επιτυχία στο δημοτικό κέντρο πολιτισμού και πληροφόρησης Πολυκάστρου η συναυλία των μουσικών συνόλων του Γυμνασίου μας όπου με την συνδρομή της χορωδίας του 1ο Δημοτικού σχολείου Αγίου Παύλου παρουσιάστηκαν αγαπημένα τραγούδια και μουσικές.