Αρχείο ημέρας 19 Μαΐου 2015

Συναυλία των μουσικών συνόλων του Γυμνασίου μας

Στις 15/05/2015 και ώρα 20:30 πραγματοποιήθηκε με επιτυχία στο δημοτικό κέντρο πολιτισμού και πληροφόρησης Πολυκάστρου η συναυλία των μουσικών συνόλων του Γυμνασίου μας όπου με την συνδρομή της χορωδίας του 1ο Δημοτικού σχολείου Αγίου Παύλου παρουσιάστηκαν αγαπημένα τραγούδια και μουσικές.    

Συνεχίστε την ανάγνωση →