Συναυλία των μουσικών συνόλων του Γυμνασίου μας
Στις 15/05/2015 και ώρα 20:30 πραγματοποιήθηκε με επιτυχία στο δημοτικό κέντρο πολιτισμού και πληροφόρησης Πολυκάστρου η συναυλία των μουσικών συνόλων του Γυμνασίου μας όπου με την συνδρομή της χορωδίας του 1ο Δημοτικού σχολείου Αγίου Παύλου παρουσιάστηκαν αγαπημένα τραγούδια και μουσικές.
Εκπαιδευτική εκδρομή της Γ΄ Τάξης του σχολείου μας στη Βουλή των Ελλήνων στην Αθήνα, στο Ναύπλιο και την Επίδαυρο του νομού Αργολίδας.
Στις 22, 23, 24 και 25 Απριλίου 2015 πραγματοποιήθηκε η προγραμματισμένη εκπαιδευτική εκδρομή της Τρίτης (Γ΄) τάξης του 1ου Γυμνασίου Πολυκάστρου στην Αθήνα Συνέχεια
Ημερήσια εκπαιδευτική εκδρομή στην Αμφίπολη Σερρών και στην πόλη της Δράμας.
Η ημερήσια εκδρομή πραγματοποιήθηκε την 30 Απριλίου 2015 και σ’ αυτήν συμμετείχαν όλοι οι μαθητές,-τριες του σχολείου μας. Συνέχεια