«Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας: Πηγές Ζωής και Βιώσιμης Ανάπτυξης»

       Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Καθαρής Ενέργειας – 26 Ιανουαρίου,οι μαθητές της Β’ τάξης του Γυμνασίου μας,  εργάστηκαν διαθεματικά πάνω στο θέμα «Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας – Πηγές Ζωής». Η δράση είχε ως στόχο την ευαισθητοποίηση σχετικά με τη σημαντική συμβολή των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (Α.Π.Ε.) στη βιώσιμη ανάπτυξη, την προστασία του περιβάλλοντος και τη διαφύλαξη του πλανήτη μας.

Δράσεις που πραγματοποιήθηκαν:

  1. Συζήτηση και ανάλυση
    • Παρουσιάστηκαν τα είδη και η αξία των Α.Π.Ε.
    • Οι μαθητές μελέτησαν τρόπους εξοικονόμησης ενέργειας και ασχολήθηκαν με σχετικό φύλλο εργασίας, ενώ ανέλυσαν στατιστικά δεδομένα.
  2. Κατασκευές με πρακτική εφαρμογή
    • Ηλιακός φούρνος και θερμοκήπιο για την αξιοποίηση της ηλιακής ενέργειας.
    • Ανεμογεννήτρια μετατροπή σε ηλεκτρική ενέργεια (φωτισμός led).
    • Κομποστοποιητής, προβάλλοντας τη σημασία της βιομάζας.
    • Ρομπότ που κινείται με αλατόνερο (STEM Education), αναδεικνύοντας την υδροηλεκτρική ενέργεια.
  3. Δημιουργία έντυπου υλικού
    • Ένα βιβλίο με τίτλο «Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας – Πηγές Ζωής» δημιουργήθηκε, συνδυάζοντας τις πληροφορίες και τα ευρήματα της δράσης.

Η όλη δραστηριότητα οργανώθηκε και συντονίστηκε από τις εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής κ. Νταλλή Κλεοπάτρα (ΠΕ02.50) και κ. Σπυροπούλου Φωτεινή (ΠΕ03.50).

Οι δράσεις αυτές αποτελούν έμπρακτο παράδειγμα του πώς η εκπαίδευση μπορεί να καλλιεργήσει την περιβαλλοντική συνείδηση και να προετοιμάσει τους μαθητές για έναν βιώσιμο τρόπο ζωής.

IMG 20250124 091755 945ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΑΗΛΙΑΚΟΣ ΦΟΥΡΝΟΣΚΟΜΠΟΣΤΟΠΟΙΗΤΗΣΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΦΥΤΕΜΑ ΜΑΡΟΥΛΙΩΝ 1ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΝΤΥΠΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση