Σε πείσμα των καιρών και των δυσκολιών είμαστε ακόμη εδώ !!! Να δείξουμε τι κάνουμε, να μπαίνουμε σε διαφορετικά λιμάνια αποκτώντας καινούργιες κάθε φορά γνώσεις και εμπειρίες. Ευχόμαστε να είναι μακρύς ο δρόμος και πολλές οι ευκαιρίες να ξανασυναντιόμαστε. Ενα τεράστιο ευχαριστώ στους παλιούς μαθητές και μαθήτριες μας που ανταποκρίθηκαν στην πρόσκλησή μας παρά τον φόρτο των μαθημάτων του Λυκείου και ένα δημόσιο συγγνώμη που έπρεπε να επιλέξουμε μόνο έξι!!! ![]()

