Γυμνάσιο Νέας Αγχιάλου

Το Γυμνάσιο της Νέας Αγχιάλου ιδρύθηκε το 1972 και λειτούργησε ως 6/τάξιο. Το 1979 μεταφέρθηκε στο κτήριο που στεγάζεται και λειτουργεί ως σήμερα.

IMG 20241016 131836 1

Υπηρεσίες Υποστήριξης Παιδιών, Οικογενειών και ευάλωτων Νοικοκυριών

Αγαπητοί γονείς
Το Κέντρο Κοινότητας Δήμου Βόλου, είναι δωρεάν δημόσια υπηρεσία για όλους τους πολίτες του Δήμου Βόλου. Μία από τις δωρεάν παροχές του Κέντρου Κοινότητας, είναι το γραφείο ψυχολογικής στήριξης οικογένειας Νεάπολης στο οποίο παρέχονται ΔΩΡΕΑΝ έως και 20 επισκέψεις ανά άτομο σε όλα τα ευάλωτα νοικοκυριά του Δήμου. Οι δωρεάν επισκέψεις αυτές παρέχονται για ψυχολογική υποστήριξη και συμβουλευτική παιδιών, γονέων, ζευγαριών και οικογενειών, είτε ατομικά είτε ως ζευγάρι, ή οικογενειακά. Η διαδικασία αίτησης και έναρξης επισκέψεων είναι εύκολη και γρήγορη. Για να αιτηθείτε τις δωρεάν επισκέψεις σε ψυχολόγους καλέστε στο 24213-53159 ή στο 24213-53160.

 

 

με εκτίμηση

Δημήτρης Τσουκάλης
Ψυχολόγος
Κέντρο Κοινότητας Δήμου Βόλου – Φιλικής εταιρίας με Σκουφά εντός κεντρικής πλατείας Νεάπολης
τηλ. 24213-50438

Η θερμή υποδοχή των μαθητών μας από τη σχολική κοινότητα “Ivan Vazov” της Αγχιάλου/Πομόριε

FB IMG 1746119660137 1 

Κατά την επίσκεψή 34 μαθητών και τριών εκπαιδευτικών του σχολείου μας στην Πομόριε/Αγχίαλο της Ανατολικής Ρωμυλίας στις 30 Απριλίου 2025, η  σχολική κοινότητα “Ivan Vazov” μας επιφύλαξε θερμή υποδοχή και ιδιαίτερη φιλοξενία. Σκοπός της επίσκεψης ήταν η έναρξη της διαδικασίας αδελφοποίησης των δύο σχολείων και η καλλιέργεια συνεκτικών δεσμών μεταξύ  των μαθητών μας.

IMG 0287320675831a328b5b7f61f090b64f V   IMG cb0b440df504b433b007bcb96350632a V 1 

Πιο συγκεκριμένα, η Διευθύντρια του σχολείου “Ivan Vazov”, κυρία Petya Kazakova, η υποδιευθύντρια Αssia Peeva, ο υποδιευθυντής Nikolay Kapriev, η εκπαιδευτικός Radost Hristozova, καθηγήτρια Αγγλικής Φιλολογίας, και οι μαθητές του σχολείου  υποδέχτηκαν στην είσοδο  με ιδιαίτερες τιμές την αποστολή των 34 μαθητών του σχολείου μας. Τους τελευταίους συνόδευε η Αντιδήμαρχος Παιδείας Δήμου Βόλου, κυρία Γεωργία Μποντού-Τοκαλή και οι τρεις συνοδοί εκπαιδευτικοί, κ. Καλλιόπη Γουργιώτου, Διευθύντρια, η κ. Μπάκα Αικατερίνη, υποδιευθύντρια και ο κ. Νικολάου Αχιλλέας, Φιλόλογος.

  20250430 121122 20250430 121010  20250430 120833

Κατά την προσέλευσή μας στο σχολείο “Ivan Vazov”  μαθήτριες ντυμένες με παραδοσιακές φορεσιές  και σύμφωνα με το πατροπαράδοτο έθιμο  πρόσφεραν στην αποστολή μας, στα σκαλιά της εισόδου, “ψωμί κι αλάτι” ως ένδειξη φιλίας. Έπειτα μας οδήγησαν σε μία αίθουσα εκδηλώσεων στολισμένη με μπαλόνια και λουλούδια, όπου οι εκπαιδευτικοί των δύο σχολείων παρουσιάσαμε τη φυσιογνωμία των σχολείων, τον τρόπο λειτουργίας τους, το διδακτικό τους πλαίσιο, τις προοπτικές για σπουδές και τις δράσεις των μαθητών μας.

Το λόγο πήραν έπειτα οι μαθητές, οι οποίοι ενθουσιασμένοι διατύπωσαν ερωτήματα, αντάλλαξαν απόψεις , αλλά και στοιχεία επικοινωνίας. Τέλος, δώρα προσφέρθηκαν από τις δυο μεριές και διατυπώθηκαν ευχαριστίες  από τους εκπαιδευτικούς  του Γυμνασίου Νέας Αγχιάλου για τη θερμή υποδοχή. Ασφαλώς εκφράστηκε και πρόσκληση για μελλοντική επίσκεψη των μαθητών της Πομόριε στην Νέα Αγχίαλο.

20250430 124100 1  20250430 122942  20250430 122202   1000007558  20250430 123738 1  

 

Οι υπέροχοι οικοδεσπότες μας μας ξενάγησαν έπειτα στις εγκαταστάσεις του βουλγαρικού σχολείου. Πρόκειται για ένα μεγάλο σχολείο όπου φοιτούν 800 μαθητές, ένα σχολείο άρτια εξοπλισμένο και με τέτοια οργάνωση που εντυπωσίασε τόσο τους μαθητές όσο και τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας. Τo εργαστήριο STEM, η αμφιθεατρική αίθουσα Μουσικής με πλήθος από μουσικά όργανα, οι αίθουσες Ξένων Γλωσσών, οι αίθουσες διδασκαλίας με τα εποπτικά μέσα, το ευρύχωρο γυμναστήριο, οι αθλητικές εγκαταστάσεις στο προαύλιο, η τραπεζαρία με τα επιτραπέζια παιχνίδια για τα διαλείμματα είναι το ελάχιστο που μπορούμε να αναφέρουμε από τους χώρους που επισκεφτήκαμε και φανερώνουν τις πολυσχιδείς δραστηριότητες του βουλγαρικού σχολείου .  Όλοι οι χώροι ήταν φωτεινοί, καθαροί και ιδιαίτερα φροντισμένοι, χώροι που αντικατοπτρίζουν την καλλιέργεια των ανθρώπων που τους χρησιμοποιούν, την υπευθυνότητα και το σεβασμό σε ό,τι τους παρέχεται.

Τέλος, την ώρα της αποχώρησης της αποστολής μας από το σχολείο “Ivan Vazov”, μία ακόμη έκπληξη μας περίμενε. Μαθητές ντυμένοι με αντρικές παραδοσιακές φορεσιές άρχισαν να παίζουν με  παραδοσιακά όργανα σκοπούς που ξεσήκωσαν Βούλγαρους και Έλληνες μαθητές σε κυκλωτικούς χορούς. Ήταν πράγματι συγκινητικό να ενώνονται όλοι οι μαθητές, μαζί και οι εκπαιδευτικοί,  στους ήχους της μουσικής και της κοινής παράδοσης. Αυτές οι στιγμές έκαναν δύσκολη την ώρα του αποχωρισμού. Οι μαθητές μας δεν ήθελαν να φύγουν Αγκαλιάζονταν με τους νέους φίλους. Δόθηκαν, ωστόσο, υποσχέσεις  για μελλοντικό αντάμωμα και μια πρόσκληση προς εμάς, να παρακολουθήσουμε  μια θεατρική παράσταση που ανέβαζαν το ίδιο βράδυ οι μαθητές του σχολείου “Ivan Vazov”στο θέατρο της Πομόριε. Και βέβαια η πρόσκληση έγινε δεκτή.

1000007733 1000007729

Ευχαριστούμε τη διεύθυνση, τους εκπαιδευτικούς και  μαθητές του σχολείου  “Ivan Vazov”, γιατί κατέστησαν το ταξίδι μας μοναδικό και το σημάδεψαν με συγκινήσεις που θα μείνουν ανεξίτηλες στη μνήμη μας!

 

ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Γ΄ΤΑΞΗΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΡΩΜΥΛΙΑ



Λήψη αρχείου

Η Ελληνική Μέριμνα Βόλου στο Γυμνάσιο Νέας Αγχιάλου “καταπολεμώντας” τα έμφυλα στερεότυπα

FB IMG 1746378576919  1000008379

Εκπρόσωποι της Ελληνικής Μέριμνας Βόλου, και συγκεκριμένα η Πρόεδρος του φορέα, κα Άρτεμις Παπανδρέου, η Αντιπρόεδρος,  κα Ξανθίππη Ρούσση, ψυχοθεραπεύτρια και Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας και η φοιτήτρια Κοινωνικής Ανθρωπολογίας Χρύσα Γκαμπαγιάννου, επισκέφτηκαν  την Τρίτη 29/4/2025 το Γυμνάσιο Νέας Αγχιάλου, κατόπιν πρόσκλησης της Διευθύντριας Καλλιόπης Γουργιώτου και της φιλολόγου Σοφίας Αγραφιώτη, προκειμένου να πραγματοποιήσουν δράση με θέμα  “Καταπολεμώντας τα έμφυλα στερεότυπα”.

Η δράση σκοπό είχε την ενημέρωση των μαθητών σχετικά με τα έμφυλα στερεότυπα, τις εγκυστωμένες κοινωνικές αντιλήψεις περί του ρόλου και των χαρακτηριστικών αντρών και γυναικών, οι οποίες κυκλοφορούν «ανενόχλητες» γύρω μας. Σκεφτόμαστε, δηλαδή, με κάποια συγκεκριμένα πρότυπα σκέψης, τα οποία ενώ τα υιοθετούμε συνήθως ασυνείδητα και τα θεωρούμε αυτονόητα, μας οδηγούν σε εσφαλμένα συμπεράσματα, με αποτέλεσμα να διαιωνίζονται δυσλειτουργικές συμπεριφορές, τόσο σε ατομικό όσο και σε ομαδικό επίπεδο.

Η δράση  οργανώθηκε στα πλαίσια εκπαιδευτικού προγράμματος εθελοντισμού που υλοποιούν οι εκπαιδευτικοί Σοφία Αγραφιώτη, Νίκη Μποσνάκη και Έρρικα Κρινίτσα και φέρει τον τίτλο “Θέλω να δρω”. Διήρκησε δυο (2) διδακτικές ώρες και σε αυτή συμμετείχαν οι μαθητές της Α’ τάξης του Γυμνασίου, οι οποίοι έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον, διατύπωσαν απορίες και είχαν ενεργό ρόλο στο διάλογο που ακολούθησε.  Αναλύθηκαν οι αιτίες και οι συνέπειες των έμφυλων στερεοτύπων, ο βαθμός που αυτά επηρεάζουν  τις ζωές μας, τις περιστάσεις όπου τα συναντάμε, πώς μπορούν να οδηγήσουν σε λάθος συμπεριφορές κλπ. Δόθηκε, επίσης, έμφαση στον εθελοντισμό και τις θετικές του επιπτώσεις του, ιδιαίτερα στα παιδιά, καθώς τα ωθεί σε αλτρουιστικές δραστηριότητες που διαμορφώνουν χαρακτήρες.
Ο Σύλλογος Διδασκόντων και η Διευθύντρια του Γυμνασίου ευχαριστούν θερμά τις εκπροσώπους  της Ελληνικής Μέριμνας Βόλου για την τόσο εποικοδομητική ενημέρωση και συζήτηση με τους μαθητές και τη συμβολή τους στην άμβλυνση  ενός φαινομένου που είναι ίσως ο πυροδοτικός μηχανισμός για ένα ευρύ φάσμα προβλημάτων της εποχής, ενώ υποτιμάται η επίδρασή τους και στην ψυχική υγεία.

Από το πολιτιστικό πρόγραμμα της Γ Γυμνασίου, “Ιχνηλατώντας τα χνάρια των προγόνων μας σε τόπους που μαρτυρούν την ιστορία μας”

Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να παρακολουθήσετε ένα βίντεο με τις προσπάθειες του σχολείου μας για το σχολικό έτος 2024 – 2025.

Γυμνάσιο Νέας Αγχιάλου: ποιοι είμαστε, τι κάνουμε.

Νέα διάκριση της μαθήτριας Γαραντζιώτη Βασιλικής του Γυμνασίου Νέας Αγχιάλου στον 30ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Αστρονομίας κι Αστροφυσικής

unnamed

Το Γυμνάσιο Νέας Αγχιάλου επάξια καμαρώνει για την εξαιρετική επίδοση της μαθήτριάς του Γαραντζιώτη Βασιλικής της Β΄ τάξης και τη διάκρισή  της στην 3η φάση «Πτολεμαίος» του 30ού Πανελληνίου Μαθητικού Διαγωνισμού Αστρονομίας 2025, ο οποίος διεξήχθη  στις 15 και 16 Μαρτίου στον Βόλο στο Τμήμα Οικονομικών Επιστημών Πανεπιστημίου Θεσσαλίας . Η μαθήτρια είχε σημειώσει σπουδαία επιτυχία και στις δύο προηγούμενες φάσεις του Διαγωνισμού “Αρίσταρχος και “Ίππαρχος”.

Η σπουδαιότητα της διάκρισής της Βασιλικής Γαραντζιώτη έγκειται στο γεγονός ότι μόλις 32 μαθητές και μαθήτριες των Γυμνασίων πανελληνίως διακρίθηκαν σε αυτή τη φάση και 20 μαθητές και μαθήτριες των Λυκείων, ενώ μόνο 9 μαθητές και μαθήτριες των Γυμνασίων και των Λυκείων της Μαγνησίας συνολικά επέτυχαν σε αυτή. Αναμφισβήτητα, πρόκειται για ένα διαγωνισμό υψηλών απαιτήσεων που σκοπός της διοργάνωσης του από την  Εταιρεία Αστρονομίας και Διαστήματος Βόλου και το Οικονομικό Τμήμα του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας είναι η περαιτέρω ενασχόληση και εμβάθυνση των μαθητών στην επιστήμη της Αστρονομίας, της Αστροφυσικής και της Διαστημικής, η εξοικείωσή τους με τις θαυμαστές τελευταίες ανακαλύψεις των τεχνητών δορυφόρων και άλλων παρατηρητηρίων και η επιβράβευση της ενδόμυχης και διερευνητικής προσπάθειάς τους.

Λαμβάνοντας όλα αυτά υπόψη, ο Σύλλογος Διδασκόντων και η Διευθύντρια του Γυμνασίου Νέας Αγχιάλου, Καλλιόπη Γουργιώτου, συγχαίρουν θερμά τη μαθήτριά τους  για τις επιτυχίες της και της εύχονται ολόψυχα να διακατέχεται διαρκώς από τη δίψα για μάθηση  που τη χαρακτηρίζει και  την αστείρευτη θέληση κι επιμονή της, ώστε να διαγράψει μια εξαιρετική ακαδημαϊκή πορεία στο μέλλον.

ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ ΣΤΗΝ ‘ΕΛΕΝΗ’ ΤΟΥ ΕΥΡΙΠΙΔΗ

Helen of Troy  Antonio Canova Helen of Troy Victoria and Albert Museum

Στο δραματικό έργο ‘Ελένη’ του Ευριπίδη, το οποίο διδάσκει στην Γ΄ τάξη κατά το σχολικό έτος 2024-2025 η εκπαιδευτικός Μποσνάκη Νίκη, οι μαθητές και οι μαθήτριες ασκήθηκαν στη δημιουργική γραφή. Ακολουθούν δείγματα γραφής μαθητριών των τμημάτων Γ1 και Γ2.

 

ΕΡΓΑΣΙΕΣ  ΚΟΝΤΟΒΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ ΚΑΙ ΜΗΔΕΙΑΤΗ ΝΕΦΕΛΗΣ

ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΑΣ  ΜΠΕΛΛΟΥ

ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΜΠΕΛΛΟΥ

ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΙΑΜΕΤΗ ΜΑΡΙΑΣ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΖΩΗΣ

 

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ‘CLIMATE DETECTIVES’ (ΕΠΙΠΕΔΟ Β), ESERO  GREECE ΤΟΥ ΑΠΘ 

Οι μαθητές της Γ΄ τάξης του σχολείου μας, στα πλαίσια του περιβαλλοντικού προγράμματος που υλοποιεί η  εκπαιδευτικός Πελαγία Τριανταφυλλοπούλου και με την καθοδήγηση και πολύτιμη βοήθεια της κ. Ελένης Μαστροπέτρου, συνεργάτιδας της ESERO  GREECE,  συμμετέχουν στο Διαγωνισμό   CLIMATE DETECTIVES (ADVANCED) ,του οποίου συντονιστής είναι  η ESERO  GREECE , και υπεύθυνοι υλοποίησης ο κ. Αντώνης Μουρατίδης και η κ. Ελένη Κατράγκου από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και συνεργάτης τους η κ  Κική Μακρή από το Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών.  Ακολουθεί το project με το οποίο το σχολείο μας συμμετέχει στο Διαγωνισμό και για την παραγωγή του οποίου αξιοποιήθηκε το Copernicus Browser  ένα εργαλείο που επιτρέπει την πρόσβαση σε δορυφορικά δεδομένα της πρωτοβουλίας Copernicus της Ευρωπαϊκής Ένωσης, διευκολύνοντας την παρακολούθηση περιβαλλοντικών αλλαγών και τη διεξαγωγή ερευνών στον τομέα της γεωεπιστήμης.



Λήψη αρχείου

Η φιλία … στο στόχαστρο των Συμβούλων Σχολικής Ζωής του σχολείου μας

  IMG 483eb3b91da7dd3cbe5d60e2788096d8 V

IMG 43789427ba6c38d450b4f71b39c6d1c1 V

Οι Σύμβουλοι Σχολικής Ζωής του σχολείου μας, Αγραφιώτη Σοφία και Ιακωβάκη Μαρία,  από την αρχή του σχολικού έτους 2024-2025 έχουν πραγματοποιήσει μια σειρά ενημερωτικών δράσεων με διάφορες θεματικές, όπως οι σχέσεις μαθητών μεταξύ τους και με τους εκπαιδευτικούς, ο σχολικός εκφοβισμός, θέματα ψυχικής υγείας και άλλα.

Τον μήνα Μάρτιο και Απρίλιο έχουν πραγματοποιήσει στο Εργαστήριο Πληροφορικής δράσεις και συζητήσεις με όλα τα τμήματα του σχολείου μας εκ περιτροπής για το θέμα της φιλίας. Σκοπός των δράσεων αυτών είναι  να βοηθήσουν τους/τις μαθητές/μαθήτριες να αναπτύξουν κοινωνικές δεξιότητες, να εκφράσουν τα συναισθήματά τους και να αναπτύξουν αυτοπεποίθηση. Να τους δώσουν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε βιωματικές και διερευνητικές δραστηριότητες που τους προκαλούν ευχαρίστηση αλλά, ταυτόχρονα, καλλιεργούν δεξιότητες ζωής και μαθαίνουν ν’ αντιμετωπίζουν ικανοποιητικά τις συγκρούσεις και να διευθετούν αποτελεσματικά τα προβλήματα που προκύπτουν.

Στόχος, επίσης, είναι να ενισχυθεί η αλληλεπίδραση μεταξύ τους ώστε να μπορούν να «βλέπουν» την οπτική ενός άλλου προσώπου (ενσυναίσθηση) και, στην πορεία, να μπορούν να κατανοήσουν σε βάθος τις σκέψεις, τα συναισθήματα και τις προθέσεις του.
Οι μαθητές/τριες να διασαφηνίσουν την έννοια της φιλίας  και να προσπαθήσουν  να μετασχηματίσουν τη στάση και τη συμπεριφορά τους, αν χρειάζεται. Η έμφαση  στην ανάπτυξη φιλικών σχέσεων μεταξύ τους βοηθάει τα παιδιά να χτίσουν μια ολοκληρωμένη προσωπικότητα με αυτοπεποίθηση και υγιείς διαπροσωπικές σχέσεις, οι οποίες λειτουργούν προστατευτικά και υποστηρικτικά.

 

Στη Δανειστική Βιβλιοθήκη της Νέας Αγχιάλου…και πάλι

IMG 90377db5d6cab5f323d102a1e638fc27 V

Οι μαθητές μας δείχνουν ενδιαφέρον κι ενθουσιασμό κάθε φορά που επισκέπτονται τη δανειστική βιβλιοθήκη της πόλης τους. Στη φωτογραφία  μαθητές της Β΄ τάξης συνοδεία των εκπαιδευτικών Ιακωβάκη Μαρίας και Αγραφιώτη Σοφίας την Πέμπτη 10 Απριλίου 2025 ξεφυλλίζοντας τον πνευματικό θησαυρό.

Οι συχνές επισκέψεις  σε πνευματικούς χώρους, όπως και η βιβλιοθήκη, στόχο έχουν να εμφυσήσουν στους μαθητές την αγάπη σε αξίες  διαχρονικές, όπως είναι η γνώση κι η καλλιέργεια της σκέψης, και να τους αποσπάσουν από τις σειρήνες της εποχής που τείνουν να απορροφήσουν όλη τους την ενέργεια σε ανούσιες και χωρίς βάθος αναζητήσεις, όπως επικίνδυνα ηλεκτρονικά παιχνίδια κι ενασχολήσεις που τους αποχαυνώνουν και δεν τους επιτρέπουν να σκεφτούν ελεύθερα.

Σελίδα 2 από 43

Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς