Γυμνάσιο Νέας Αγχιάλου

Το Γυμνάσιο της Νέας Αγχιάλου ιδρύθηκε το 1972 και λειτούργησε ως 6/τάξιο. Το 1979 μεταφέρθηκε στο κτήριο που στεγάζεται και λειτουργεί ως σήμερα.

IMG 20241016 131836 1

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΕ ΛΥΚΕΙΑ



Λήψη αρχείου

ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ-ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΩΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

template ppt _ Eco schools_Final 2024-2025

ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΛΙΚΕΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-ΛΥΚΕΙΟΥ ΝΕΑΣ ΑΓΧΙΑΛΟΥ

Διακήρυξη διαγωνισμού για κυλικείο Γυμνασίου – Λυκείου Νέας Αγχιάλου

 

Περίληψη διακήρυξης κυλικείο Γυμνάσιο – Λύκειο Νέας Αγχιάλου (1)

ΑΙΤΗΣΗ (1)

ΦΥΛΛΟ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ κυλικειου (1)

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΠΡΟΣ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΤΕΣ ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΩΝ

 

 



Λήψη αρχείου

CLIMATE DETECTIVES ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΕΑΣ ΑΓΧΙΑΛΟΥ

Climate Detectives  Advanced :Το Γυμνάσιο Νέας Αγχιάλου και το 1ο  Σύστημα Ναυτοπροσκόπων σε  αποστολή για τη Ποιότητα του Νερού

Στο πλαίσιο του διαγωνισμού Climate Detectives Advanced ,  το Γυμνάσιο Νέας Αγχιάλου συνεργάζεται με το 1o  Σύστημα Ναυτοπροσκόπων Νέας Αγχιάλου, σε ένα συναρπαστικό  project με  τίτλο «Ποιότητα Νερού». Το έργο αυτό συντονίζεται από την κα.  Ελένη Μαστροπέτρου, Εξωτερική Συνεργάτιδα της ESERO Greece, και την κα. Τριανταφυλλοπούλου Πελαγία , Μαθηματικό.

Στόχος του Project

Η ποιότητα του νερού είναι ζωτικής σημασίας για το περιβάλλον και την  ανθρώπινη υγεία. Σκοπός της έρευνας είναι να αναλυθεί η χημική σύσταση και οι φυσικές παραμέτροι του νερού της περιοχής, ώστε να εντοπιστούν τυχόν επιβαρύνσεις και να προταθούν λύσεις για τη βελτίωσή του. Μέσα από αυτή τη διαδικασία, οι μαθητές -μαθήτριες και οι Ναυτοπρόσκοποι γίνονται μικροί ερευνητές, συμβάλλοντας στην προστασία του περιβάλλοντος .

Πειράματα και Μετρήσεις

Η εκπαίδευση των μαθητών περιλαμβάνει ένα συνδυασμό θεωρίας και πρακτικών εφαρμογών, με σύγχρονες μεθόδους μέτρησης και ανάλυσης δεδομένων, όπως οι μετρήσεις Ph, η μέτρηση  θολερότητας, η ανάλυση αγωγιμότητας και συγκέντρωσης ιόντων, οι μετρήσεις οξέων, βάσεων και νιτρικών ενώσεων  κ.ά.

Το project αυτό δεν περιορίζεται απλώς στη θεωρητική κατανόηση της ποιότητας του νερού, αλλά παρέχει στους συμμετέχοντες πολύτιμες STEM δεξιότητες. Οι μαθητές -μαθήτριες μαθαίνουν να :

  • Συλλέγουν και αναλύουν δεδομένα μέσω αισθητήρων και επιστημονικών οργάνων.
  • Αναπτύσσουν προγραμματιστικές δεξιότητες μέσω Arduino και Python.
  • Κατανοούν τη σημασία της επιστημονικής έρευνας  και της περιβαλλοντικής προστασίας .
  • Συνεργάζονται σε διεπιστημονικές ομάδες , ενισχύοντας την κριτική σκέψη και την επίλυση προβλημάτων.

 

Οι μαθητές της Γ’ Γυμνασίου ,που συμμετέχουν στο περιβαλλοντικό πρόγραμμα με θέμα <<ΝΕΡΟ–ΠΗΓΗ ΖΩΗΣ>>  με συντονίστρια την εκπαιδευτικό κ.Τριανταφυλλοπούλου Πελαγία, καλούνται να διεξάγουν έρευνα με θέμα <<Ποιότητα νερού >> στην περιοχή της Νέας Αγχιάλου. Στο πλαίσιο της έρευνας, εκπαιδεύονται στη χρήση του λογισμικού δορυφορικών δεδομένων  <<Copernicus Browser>> κατά την πρώτη φάση και στη συλλογή  δεδομένων κατά τη δεύτερη φάση.

Η κα  Μαστροπέτρου Ελένη (Εξωτερική Συνεργάτιδα της ESERO Greece) και η κα Τριανταφυλλοπούλου Πελαγία {Μαθηματικός ) συντονίζουν την έρευνα.

CLIMATE DETECTIVES ΣΕ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΝΕΡΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΝΕΑΣ ΑΓΧΙΑΛΟΥ

Οι μαθητές του Γυμνασίου Νέας Αγχιάλου εφάρμοσαν σύγχρονες μεθόδους μέτρησης και ανάλυσης δεδομένων στην παραλία της Νέας Αγχιάλου αξιοποιώντας το Copernicus Browser, ένα εργαλείο που επιτρέπει την πρόσβαση σε δορυφορικά δεδομένα της πρωτοβουλίας Copernicus της Ευρωπαϊκής Ένωσης, διευκολύνοντας την παρακολούθηση περιβαλλοντικών αλλαγών και τη διεξαγωγή ερευνών στον τομέα της γεωεπιστήμης. Προχώρησαν έτσι σε:

Μετρήσεις pH για τον προσδιορισμό της οξύτητας ή αλκαλικότητας του νερού.

Μέτρηση θολερότητας με χρήση Arduino Uno, ώστε να αξιολογηθεί η καθαρότητα του νερού.

Ανάλυση αγωγιμότητας & συγκέντρωσης ιόντων, προκειμένου να εντοπιστούν πιθανοί ρύποι.

Μετρήσεις Θερμοκρασίας Νερού.

Μετρήσεις οξέων, βάσεων και νιτρικών ενώσεων για την ανίχνευση πιθανών επιπτώσεων από γεωργικές ή βιομηχανικές δραστηριότητες.

Δημιουργία διαγραμμάτων (charts) δεδομένων με Python, για την καταγραφή και οπτικοποίηση των μετρήσεων.

Χρήση φίλτρων καθαρισμού για την πρακτική αξιολόγηση μεθόδων βελτίωσης της ποιότητας του νερού.

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του Γυμνασίου, η Διευθύντρια, Καλλιόπη Γουργιώτου, και η Υποδιευθύντρια, Αικατερίνη Μπάκα ευχαριστούν θερμά την κα Μαστροπέτρου Ελένη για την πολύτιμη συνεργασία της και συγχαίρουν τους μαθητές της Γ’ τάξης  για το ενδιαφέρον που έδειξαν και για την συμμετοχή τους στις αναλύσεις που πραγματοποιήσαν στην παραλία Ν. Αγχιάλου .

To Project Quality of water in Nea Anchialos SECONDARY SCHOOL NEA ANCHIALOS

Το PROJECT  με το οποίο  η Περιβαλλοντική Ομάδα του Γυμνασίου Νέας Αγχιάλου σε συνεργασία με το 1ο  Σύστημα Ναυτοπροσκόπων  , έλαβε μέρος στο διαγωνισμό  ΕΠΙΠΕΔΟ Β   CLIMATE DETECTIVES (ADVANCED), Συντονιστής    ESERO  GREECE, Υπεύθυνοι υλοποίησης   ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΟΥΡΑΤΙΔΗΣ , ΕΛΕΝΗ ΚΑΤΡΑΓΚΟΥ  ( ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ), Συνεργάτες  ΚΙΚΗ ΜΑΚΡΗ (ΕΘΝΙΚΟ ΑΣΤΕΡΟΣΚΟΠΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ). Το έργο αυτό συντονίστηκε από την κα.  Ελένη Μαστροπέτρου, Εξωτερική Συνεργάτιδα της ESERO Greece, την κα. Τριανταφυλλοπούλου Πελαγία υπεύθυνη των Περιβαλλοντικών Προγραμμάτων του Γυμνασίου Νέας Αγχιάλου.

Quality-of-water



Λήψη αρχείου

 

 

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΙΟΥΝΙΟΥ 2025

 



Λήψη αρχείου

Επίσκεψη των μαθητών της ΣΤ΄τάξης του Ευγένειου και του Βαρνάλειου Δημοτικού στο Γυμνάσιο Νέας Αγχιάλου

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΕΑΣ ΑΓΧΙΑΛΟΥ Archives - Λαός της Μαγνησίας

Οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης του Ευγένειου και του Βαρνάλειου Δημοτικού  επισκέφτηκαν το Γυμνάσιο Νέας Αγχιάλου συνοδεία των δασκάλων τους με απώτερο στόχο την ομαλή μετάβασή τους στην βαθμίδα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Οι μαθητές ξεναγήθηκαν στις αίθουσες διδασκαλίας, στο εργαστήριο  Θετικών Επιστημών, Πληροφορικής και Τεχνολογίας και φυσικά στο Γυμναστήριο. Όλοι οι καθηγητές καλωσόρισαν στις τάξεις τους τους μαθητές και τους έδωσαν μια μικρή γεύση του μαθημάτων τους. Οι μαθητές ενημερώθηκαν για τη λειτουργία του Γυμνασίου, τις διαφορές του από το Δημοτικό και κυρίως για τις δράσεις και τα εκπαιδευτικά προγράμματα που υλοποιούνται σε αυτό. Παρουσιάστηκαν τα περιβαλλοντικά προγράμματα, οι επισκέψεις που έγιναν φέτος σε Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και οι περιβαλλοντικές δράσεις σε ενδοσχολικό και τοπικό επίπεδο. Οι μαθητές περιηγήθηκαν και στην αυλή του σχολείου, όπου και φέτος οργανώθηκε δενδροφύτευση και φύτευση λουλουδιών. Ενημερώθηκαν ακόμη για το ταξίδι που πραγματοποιήθηκε στην Ανατολική Ρωμυλία και τα άλλα προσεχή μας  ταξίδια στο εξωτερικό. Στο τέλος μοιράστηκαν στους μικρούς μαθητές δώρα ως ένδειξη φιλοξενίας και μιας πολλά υποσχόμενης νέας αρχής.

Ευχόμαστε στους μικρούς μας φίλους καλό καλοκαίρι και ένα δυναμικό ξεκίνημα τη νέα σχολική χρονιά!

 

 

Αποχαιρετούμε τη χρονιά… παίζοντας



Λήψη αρχείου

ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΟΜΙΛΟΥ



Λήψη αρχείου

Κατά το σχολικό έτος 2024-2025 λειτούργησε στο Γυμνάσιο Ν. Αγχιάλου εκπαιδευτικός όμιλος με 9 μαθητές από τα τμήματα Β2 και Β3 και υπεύθυνη την εκπαιδευτικό κ. Βλαχάβα Σταυρούλα.  Σκοπός του ομίλου ήταν η συγγραφή θεατρικού έργου με τίτλο « Εμείς τότε… Ναι, αλλά εμείς τώρα…».

Οι μαθητές μέσα από αυτή τη διαδικασία συγγραφής ενθαρρύνθηκαν να:

  • γνωρίσουν το θεατρικό έργο ως λογοτεχνικό είδος και να κατανοήσουν τα χαρακτηριστικά του
  • εκφράσουν τη συγγραφική τους ικανότητα
  • αναδείξουν τις ευαισθησίες τους σε κοινωνικά ζητήματα
  • γίνουν εν τέλει συστηματικοί αναγνώστες και θεατές

Επιδίωξη του ομίλου με τη συγγραφή αυτή ήταν η ένταξη του θεάτρου στην εκπαιδευτική διαδικασία, η καλλιέργεια της ομαδοσυνεργατικότητας,  αλλά και η ψυχαγωγία των μαθητών μας – «ανερχόμενων συγγραφέων».

Το Γυμνάσιο Νέας Αγχιάλου στη Βιομηχανία ΑΓΕΤ ΗΡΑΚΛΗΣ

Οι μαθητές της Γ΄ τάξης του Γυμνασίου Νέας Αγχιάλου την Τετάρτη 14 Μαϊου 2025 είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν το εργοστάσιο της ΑΓΕΤ ΗΡΑΚΛΗΣ στην Αγριά  Βόλου, μία από τις μεγαλύτερες και πιο προηγμένες μονάδες παραγωγής τσιμέντου στην Ελλάδα και στην Ευρώπη. Η διδακτική επίσκεψη οργανώθηκε στα πλαίσια Προγράμματος Επαγγελματικού Προσανατολισμού που υλοποιούν στο σχολείο η εκπαιδευτικός κα Ρεγγίνα Κανδήλα, Έρρικα Κρινίτσα και του μαθήματος Τεχνολογίας που διδάσκει ο εκπαιδευτικός κος Δήμος Χαριδήμου.
Τους μαθητές υποδέχτηκαν με ιδιαίτερα θερμή υποδοχή στις εγκαταστάσεις του εργοστασίου ο κος Γεώργιος Κατερέλος, Χημικός Μηχανικός και Διευθυντής του εργοστασίου, η κα Φωτεινή Καπίκου, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού, και η κα Βιβή Βέλλη, Μηχανικός Περιβάλλοντος. Αρχικά οι μαθητές παρακολούθησαν μια περιεκτική παρουσίαση από την  κα Βιβή Βέλλη σχετικά με την ιστορία της εταιρείας και τη στρατηγική του Ομίλου, τις φάσεις της παραγωγής τσιμέντου, τις περιβαλλοντικές πρακτικές που εφαρμόζονται, καθώς και τα μεγάλα έργα και τις εξαγωγικές δυνατότητες της μονάδας.
Στη συνέχεια, η κα Φωτεινή Καπίκου παρουσίασε τις βασικές ειδικότητες που δραστηριοποιούνται στον χώρο (χημικοί μηχανικοί, ηλεκτρολόγοι, μηχανολόγοι, τεχνικοί αυτοματισμών, τεχνίτες, ηλεκτροτεχνίτες κ.ά.) και ανέδειξε τις επαγγελματικές διαδρομές και ευκαιρίες εξέλιξης που προσφέρει ο Όμιλος. Τόνισε ιδιαίτερα τη σημασία του ανθρώπινου κεφαλαίου και της ισότητας, επισημαίνοντας ότι η εταιρεία επενδύει συνεχώς στους ανθρώπους της μέσω εκπαίδευσης, κινητικότητας, παροχών, ασφαλούς εργασιακού περιβάλλοντος και προγραμμάτων υγείας και ευεξίας.
Ο κ. Γεώργιος Κατερέλος, Χημικός Μηχανικός και Διευθυντής του εργοστασίου, μοιράστηκε την επαγγελματική του διαδρομή, υπογραμμίζοντας τη σημασία της κινητικότητας, της συνεχούς μάθησης και της ανάπτυξης διαθεματικών γνώσεων και δεξιοτήτων ζωής. Επισήμανε ακόμη τη βαρύτητα που δίνει ο Όμιλος στη βιωσιμότητα και την περιβαλλοντική υπευθυνότητα, κάνοντας ειδική αναφορά στη σημασία της Πράσινης Στρατηγικής της εταιρείας. Αναφέρθηκε ακόμη στην χρήση καινοτόμων πρακτικών, όπως των “έξυπνων” τεχνολογιών και της τεχνητής νοημοσύνης.
Ακολούθησε η ξενάγηση οδικώς στους βασικούς εξωτερικούς χώρους του εργοστασίου, καθώς και στο κέντρο ελέγχου παραγωγής (control room), όπου οι μαθητές παρακολούθησαν σε πραγματικό χρόνο τον ψηφιακό και αυτοματοποιημένο έλεγχο της παραγωγής. Στο χημείο, είδαν τη διαδικασία ποιοτικού ελέγχου με τη χρήση εξειδικευμένου εργαστηριακού εξοπλισμού.
Η Διευθύντρια του Γυμνασίου, κα Καλλιόπη Γουργιώτου, και ο Σύλλογος Διδασκόντων εκφράζουν τις ευχαριστίες τους προς τους υπεύθυνους του εργοστασίου για την  ουσιαστική και ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα εμπειρία που παρείχαν στους μαθητές τους. Τους έδωσαν μια σαφή εικόνα του τρόπου λειτουργίας μιας μεγάλης βιομηχανικής μονάδας, του ρόλου των ειδικοτήτων που την υποστηρίζουν και της σημασίας που δίνεται σε ζητήματα περιβάλλοντος, ασφάλειας και ανθρώπινου δυναμικού.

Σελίδα 3 από 46

Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς