3ημερη εκπαιδευτική εκδρομή της Γ τάξης

Η 3ημερη εκπαιδευτική εκδρομή της Γ τάξης του σχολείου μας 26-28 Φεβρουαρίου, έδωσε μια άριστη ευκαιρία γνώσης σε συνδυασμό με ψυχαγωγία σε μαθητές και μαθήτριες. Η αρχαία Μεσσήνη το ανάκτορο του Νέστορα το κάστρο της Μεθώνης πραγματικά εντυπωσίασαν όλους μας. Ιδιαίτερα πρέπει να ευχαριστήσουμε το τουριστικό γραφείο διοργάνωσης της εκδρομής καθώς σε μια πολύ άτυχη στιγμή κατά την οποία λίγα λεπτά πριν ξεκινήσουμε το ταξίδι επιστροφής στην Αθήνα από την Καλαμάτα, ο οδηγός του ενός λεωφορείου έσπασε το πόδι του και σε 20′ αντικαταστάθηκε από τοπικό οδηγό ώστε να μην υπάρξει καμία καθυστέρηση – ταλαιπωρία στην εξέλιξη του προγράμματός μας.

20250305 102019

 

Erasmus+, Digital Citizenship from Academic Milieu-4η κινητικότητα Ελλάδα



Φόρτωση PDF…

“Ατενίζω προς τον ουρανό και μεταφέρω το μήνυμα της ειρήνης”

Παρουσίαση της δράσης “Ατενίζω προς τον ουρανό και μεταφέρω το μήνυμα της ειρήνης”. 

Οι μαθητές μας μεταφέρουν το μήνυμα της ειρήνης και εκφράζουν τις σκέψεις τους με το δικό τους τρόπο! Δημιούργησαν λογότυπα, βίντεο, κείμενα.

Μπορείτε να δείτε στην ιστοσελίδα μας! εδώ
κ. Δογάνη, κ.Μουσέτη, κ. Πλιάτσικα
EIPHNH

Δράση προγράμματος “Bιοποικιλότητα και μνημεία”

Ευχαριστούμε του μαθητές του 1ου Γυμνασίου Μαρκοπούλου που συμμετείχαν στη δράση στο Βαραμπά στα πλαίσια του προγράμματος “Βιοποικιλότητα και μνημεία” 1/2/25.  Οι μαθητές περπάτησαν και χρησιμοποίησαν εναλλακτικούς τρόπους μετακίνησης με ποδήλατα. Στη συνέχεια μελέτησαν τη βιοποικιλότητα και έπαιξαν. Κατόπιν προσκύνησαν το πανέμορφο εκκλησάκι Παναγίας Βαραμπά 12ου αι. 
Πραγματικά η μαγεία της φύσης και οι στιγμές θα μας μείνουν αξέχαστες!
upload 518abe604806c138a004b67e2ac27ed6

Erasmus+, Digital Citizenship from Academic Milieu-4η κινητικότητα Ελλάδα – Agenda


Φόρτωση PDF…



Φόρτωση PDF…

Ενημέρωση

IMG 2cec5748977ae09e3a4aaf06e86c5177 V
Σήμερα ημέρα Τετάρτη 29/01/2025 ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου μας έκοψε την Πρωτοχρονιάτικη πίτα που ήταν μια ευγενική προσφορά του Συλλόγου Γονέων 1ου Γυμνασίου Μαρκοπούλου. Ευχή όλων μας στη Νέα Χρονιά, η υγεία στην σχολική κοινότητα και η καλή πρόοδος στους μαθητές και τις  μαθήτριές μας. Η “τύχη” της Βασιλόπιτας χάρισε στους συναδέλφους κο Κυπριωτάκη Νίκο, κα Δογάνη Βίκυ, κα Σταυρογιάννη Χρύσα, από μια δωροεπιταγή και στην κα Μυλωνάκου Μαρία ιδιοκτήτρια του σχολικού μας κυλικείου το “φλουρί” και την 4η δωροεπιταγή!
Εγκάρδιες ευχαριστίες στον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων που βρίσκεται πάντα δίπλα μας. Να είμαστε όλοι καλά και να ζούμε κάθε χρόνο παρόμοιες όμορφες στιγμές!!

20250129 130340 1


20250129 130617

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση