Η 3ημερη εκπαιδευτική εκδρομή της Γ τάξης του σχολείου μας 26-28 Φεβρουαρίου, έδωσε μια άριστη ευκαιρία γνώσης σε συνδυασμό με ψυχαγωγία σε μαθητές και μαθήτριες. Η αρχαία Μεσσήνη το ανάκτορο του Νέστορα το κάστρο της Μεθώνης πραγματικά εντυπωσίασαν όλους μας. Ιδιαίτερα πρέπει να ευχαριστήσουμε το τουριστικό γραφείο διοργάνωσης της εκδρομής καθώς σε μια πολύ άτυχη στιγμή κατά την οποία λίγα λεπτά πριν ξεκινήσουμε το ταξίδι επιστροφής στην Αθήνα από την Καλαμάτα, ο οδηγός του ενός λεωφορείου έσπασε το πόδι του και σε 20′ αντικαταστάθηκε από τοπικό οδηγό ώστε να μην υπάρξει καμία καθυστέρηση – ταλαιπωρία στην εξέλιξη του προγράμματός μας.














