Την Παρασκευή 10/3/23 με τα τμήματα Α1 και Α5 του σχολείου μας, επισκεφθήκαμε το μουσείο αρχαίας Ελληνικής τεχνολογίας Κοτσανά, στην παλιά πόλη της Ρόδου. Η εκπαιδευτική εκδρομή πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του πολιτιστικού προγράμματος: «Ταξίδι στον χρόνο με τη μέθοδο της επαυξημένης πραγματικότητας (τεχνολογικά επιτεύγματα των αρχαίων Ελλήνων)»
Υπεύθυνες καθηγήτριες προγράμματος
Μιχαλάκη Δέσποινα
Μπόχλου Ευθαλία
Σύρμου Ελένη








