Ενημερώνουμε τους γονείς, κηδεμόνες και τους μαθητές του σχολείου μας, ότι ο Αγιασμός για την νέα σχολική χρονιά θα γίνει την Δευτέρα 13-09-21 στις 10:00πμ.
Στο σχολείο επιτρέπεται μόνο η προσέλευση των μαθητών και θα γίνει με χρήση μάσκας , επίδειξη πιστοποιητικού εμβολισμού ή αρνητικού αποτελέσματος SELF TEST.

