Στις 23 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε η γιορτή αποφοίτησης των μαθητών της Γ’ τάξης του σχολείου μας. Σε κλίμα συγκίνησης τα παιδιά μίλησαν για όσα έζησαν αυτά τα τρία χρόνια στο Γυμνάσιο. Επίσης ετοίμασαν και πρόβαλαν μια παρουσίαση με τις δράσεις και τις εκπαιδευτικές επισκέψεις που πραγματοποιήθηκαν φέτος στο σχολείο. Η διευθύντρια του σχολείου μίλησε στα παιδιά και τους γονείς τους, αποχαιρέτησε τους μαθητές και τους ευχήθηκε καλή πρόοδο και επιτυχία στη ζωή τους. Ακολούθησε χορός και μουσική.Ο σύλλογος διδασκόντων εύχεται ολόψυχα στους μαθητές να είναι υγιείς και να πραγματοποιήσουν τους στόχους και τα όνειρά τους!



