Δημοσιεύθηκε στην Γενικά

Η συμμετοχή του σχολείου στον διαγωνισμό “Μνήμες Μικράς Ασίας- Πόντου : 1922-2022”

Το σχολείο μας θα ήθελε να συγχαρεί θερμά τις μαθήτριες Μπάρλα Άρτεμη και Κωτσιοπούλου Σοφία για τη συμμετοχή τους στον διαγωνισμό “Μνήμες Μικράς Ασίας- Πόντου : 1922-2022”, που διοργάνωσαν η Γενική Γραμματεία Θρησκευμάτων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και η Ειδική Επιτροπή Πολιτιστικής Ταυτότητας της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδας. Οι μαθήτριες δημιούργησαν ένα βίντεο-αφιέρωμα στον εθνομάρτυρα Μητροπολίτη Σμύρνης Χρυσόστομο, την επιμέλεια του οποίου είχε η φιλόλογος Μυτιληναίου Ευγενία.

Τους ευχόμαστε να είναι το ίδιο δημιουργικές και ενθουσιώδεις σε ό,τι κι αν κάνουν στη ζωή τους!

Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορεί κανείς να παρακολουθήσει την προσπάθεια των μαθητριών: