Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αργολίδας σε συνεργασία με το Γενικό Νοσοκομείο Αργολίδας
– Νοσοκομειακή Μονάδα Άργους, οργανώνει προσπάθεια αντιμετώπισης της εφηβικής παχυσαρκίας.
Η δράση περιλαμβάνει την καταγραφή και επεξεργασία στοιχείων που σχετίζονται με τις σωματομετρικές παραμέτρους των μαθητών/-τριών των Γυμνασίων.
Λεπτομέρειες στα συνημμένα αρχεία.