Από τις 15/5 έως 19/5 διεξήχθη στο σχολείο μας η Θεματική εβδομάδα! Μέσω ποικίλων εκδηλώσεων, όπως βιωματικά εργαστήρια, αθλητικές δράσεις, καλλιτεχνικά δρώμενα και ερευνητικές μελέτες, οι μαθητές μας ευαισθητοποιήθηκαν σχετικά με τις σωστές διατροφικές συνήθειες, την αντιμετώπιση των εξαρτήσεων και το ρόλο των δύο φύλων μέσα από τη λογοτεχνία, το θέατρο, τον κινηματογράφο, τη μουσική.
TELIKO ΣΧΕΔΙΟ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Ενδεικτικά,
οι μαθητές μας ζυμώνουν ψωμί στη τάξη τους (με τη καθοδήγηση της καθηγήτριας του σχολείου μας Ευαγγελίας Κατσιπόδη)
διεξήγαγαν έρευνα για το κάπνισμα και τα αποτελέσματα αποτυπώθηκαν σε γραφήματα… και παίζουν σκάκι…








