Οι μαθητές που φοιτούν στην Α΄ τάξη του Γυμνασίου κατά το σχ. έτος 2016-2017 πρέπει να διατηρήσουν το βιβλίο Βιολογίας Α΄ Γυμνασίου, διότι θα το χρησιμοποιήσουν και στη Β΄ τάξη κατά το σχ. έτος 2017-2018.
Οι μαθητές που φοιτούν στην Β΄ τάξη του Γυμνασίου κατά το σχ. έτος 2016-2017 πρέπει να διατηρήσουν το βιβλίο Βιολογίας (Β΄ & Γ΄ Γυμνασίου), διότι θα το χρησιμοποιήσουν και στη Γ΄ τάξη κατά το σχ. έτος 2017-2018.
Οι μαθητές που φοιτούν στην Α΄ τάξη του Γυμνασίου κατά το σχ. έτος 2016-2017 πρέπει να διατηρήσουν το βιβλίο Πληροφορικής Α΄, Β΄, Γ΄ Γυμνασίου, διότι θα το χρησιμοποιήσουν και στις επόμενες τάξεις.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.