


Οι μαθητές της Α’ τάξης του σχολειού μας τηρούν έθιμα και παραδόσεις, διατηρούν τη στενή διασύνδεση με το φυσικό περιβάλλον, μα πάνω απ΄όλα διδάσκονται πως με κόπο κτώνται τα αγαθά.
Κατορθώνουν στο τέλος να προσφέρουν γλυκίσματα σε όλους όσους παρεβρέθηκαν στη χριστουγεννιάτικη γιορτή του σχολείου, αλλά και σε όσους είχαν ανάγκη. Μέλημά τους, κανείς πεινασμένος στο κόσμο, αυτές τις Άγιες Μέρες!
