
Ίσως και να περνά κανείς πολύ ωραία σε μια βιβλιοθήκη!!!
Οι μαθητές της Α΄ τάξης του σχολειού μας, τη Δευτέρα 12/12 συμμετείχαν στο πρόγραμμα ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ που υλοποιεί η Δημοτική Βιβλιοθήκη Ναυπλίου “Παλαμήδης”. Το πρόγραμμα εντάσσεται στο μάθημα Νεοελληνική Λογοτεχνία και η πρωτοβουλία ανήκει στην φιλόλογο των παιδιών, Κωνσταντίνα Δοντά!
Ευχαριστούμε θερμά την συνάδελφο Μαρία Δοντά και τις εμψυχώτριες Βαλεντίνα Χριστάνη, Βιολέττα Παναγιωτίδη και Τίνα Στανώτα.