Δημοσιεύθηκε στην Γενικά

Ευχαριστίες

Θα θέλαμε όλοι εμείς, οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του σχολειού μας, να ευχαριστήσουμε τους γονείς που καταβάλουν κάθε προσπάθεια για να ομορφύνει το σχολειό μας, αλλά και τους φορείς εκείνους που στέκονται δίπλα μας και προσφέρουν για τον ίδιο σκοπό. Πιο συγκεκριμένα θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον κ. Μπουζίου, πατέρα μαθητών του σχολειού μας, αλλά και το Λύκειο των Ελληνίδων παράρτημα Άργους για την προσφορά τους και την έννοια τους, που με το προσωπικό τους μόχθο ή με την εξεύρεση πόρων, συντελούν στον καλλωπισμό και την προστασία του Γυμνασίου Κουτσοποδίου.
ai1 ai2