Στο πλαίσιο του μαθήματος της Ιστορίας για δυο συνεχόμενες Κυριακές η Α΄ τάξη επισκέφτηκε τμηματικά το αρχαιολογικό μουσείο και την ακρόπολη των Μυκηνών. Η προσπάθεια επιτεύχθηκε χάρις στην αμέριστη στήριξη των γονέων-κηδεμόνων των μαθητών οι οποίοι συμμετείχαν στην εκπαιδευτική διαδικασία. Υπεύθυνη εκπαιδευτικός ήταν η κα Ελένη Αγγελοπούλου.





