Η Δ/ντρια κα Γρηγορίου Ιωάννα
και ο Σύλλογος Καθηγητών του Γυμνασίου Κουτσοποδίου
εύχονται στους μαθητές
“Καλή και Δημιουργική Σχολική Χρονιά”!
Η Δ/ντρια κα Γρηγορίου Ιωάννα
και ο Σύλλογος Καθηγητών του Γυμνασίου Κουτσοποδίου
εύχονται στους μαθητές
“Καλή και Δημιουργική Σχολική Χρονιά”!