Την Πέμπτη 23/1/2014 Το Γυμνάσιο Κουτσοποδίου πραγματοποιήσε περίπατο στο Άργος.
Συγκεκριμένα η Α τάξη επισκεφτηκε το αρχαιολογικό μουσείο της πόλης και η Β και Γ τάξη το ΕΠΑΛ Άργους.
Η επίσκεψη στο ΕΠΑΛ Άργους έγινε στα πλαίσια του μαθήματος ΣΕΠ.
Περισσότερα εδώ