Δημοσιεύθηκε στην Εκδηλώσεις

ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΥΤΣΟΠΟΔΙΟΥ

Την Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2014 και ώρα 18:00, στην κατάμεστη από κόσμο αίθουσα εκδηλώσεων του Γυμνασίου Κουτσοποδίου, ο Δήμος Άργους-Μυκηνών μέσα σε μια συγκινησιακά φορτισμένη ατμόσφαιρα βράβευσε τους μαθητές που πρώτευσαν κατά το σχολικό έτος 2012-13.

Ταυτόχρονα βραβεύτηκαν από τους τοπικούς φορείς οι μαθητές της περιοχής Κουτσοποδίου που εισήχθηκαν στα ΑΕΙ και ΤΕΙ της χώρας το 2013.

Η Διευθύντρια του Γυμνασίου Ε. Παπαθανασίου και ο Σύλλογος των Διδασκόντων συγχαίρουν τους μαθητές και τους εύχονται υγεία και πρόοδο.

Δημοσιεύθηκε στην Σχολικές Γιορτές

Εορτή των τριών Ιεραρχών

Σήμερα 30 Ιανουαρίου 2014, ανήμερα της εορτής των τριών Ιεραρχών, οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του Γυμνάσιου Κουτσοποδίου εκκλησιάστηκαν στον Ιερό Ναό της Κοιμήσεως Θεοτόκου.