Την Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2014 και ώρα 18:00, στην κατάμεστη από κόσμο αίθουσα εκδηλώσεων του Γυμνασίου Κουτσοποδίου, ο Δήμος Άργους-Μυκηνών μέσα σε μια συγκινησιακά φορτισμένη ατμόσφαιρα βράβευσε τους μαθητές που πρώτευσαν κατά το σχολικό έτος 2012-13.
Ταυτόχρονα βραβεύτηκαν από τους τοπικούς φορείς οι μαθητές της περιοχής Κουτσοποδίου που εισήχθηκαν στα ΑΕΙ και ΤΕΙ της χώρας το 2013.
Η Διευθύντρια του Γυμνασίου Ε. Παπαθανασίου και ο Σύλλογος των Διδασκόντων συγχαίρουν τους μαθητές και τους εύχονται υγεία και πρόοδο.
