Σήμερα στο Γυμνάσιο Κουτσοποδίου έγινε ομιλία από το Κέντρο Πρόληψης N. Αργολίδας «Ελπίδα Ζωής»με θέμα «Κάπνισμα-Τι πρέπει να γνωρίζω γι’ αυτό».
Ομιλητές
- Αγγελική Μπαβέλα: Ψυχολόγος
- Ιωάννα Καββεζού: Κοινωνιολόγος
Φωτογραφίες από την εκδήλωση και περισσότερα στην ιστοσελίδα του σχολείου μας εδώ