Επίσκεψη στη Λιμνοθάλασσα Μεσολογγίου

WP_20170317_005

Την Παρασκευή 17 Μαρτίου το Σχολείο μας στο πλαίσιο του Περιβαλλοντικού Προγράμματος «Συνομιλώντας με την … πέτρα. Τα καμώματά της  απ΄ το χθες στο σήμερα» επισκέφτηκε το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Μεσολογγίου σε συνέχεια της επίσκεψης στο ΚΠΕ Κόνιτσας.

Η Υπεύθυνη του ΚΠΕ Μεσολογγίου κ. Όλγα Γιαννακογιώργου μας υποδέχτηκε στο καινούριο κτήριο του ΚΠΕ  κοντά στο Τρικούπειο Πολιτιστικό Κέντρο και μας παρουσίασε με εξαιρετική απλότητα και οικείο τρόπο το θεωρητικό μέρος του προγράμματος για τη Λιμνοθάλασσα του Μεσολογγίου αναλύοντας τις μυθολογικές της προεκτάσεις, τον τρόπο δημιουργίας της, τους κινδύνους που την απειλούν κλπ…

Οι μαθητές μας με τις παρατηρήσεις ή τις ερωτήσεις τους απέδειξαν τις περιβαλλοντικές τους ευαισθησίες για τον τόπο που ζουν και αναπνέουν  και στη συνέχεια κάνοντας άλλοτε με το λεωφορείο,  άλλοτε με τα πόδια,  οδοιπορικό προς τη Λιμνοθάλασσα συμπλήρωσαν τις γνώσεις τους με την υπέροχη και κατατοπιστική ξενάγηση της κυρίας Μαρίας Κυριλή  και τη διακριτική παρουσία του κ. Βασίλη Σολωμού και της κ. Ευγενίας Καρούμπαλη. Στο δρόμο προς την Τουρλίδα παρατήρησαν την ορνιθοπανίδα , είδαν γαΐτες, κανάλια, πελάδες, έμαθαν τη χρήση των φάρων και, τέλος, έφτασαν στο τέρμα της Τουρλίδας. Η  ξενάγησή τους συνεχίστηκε στο γύρω χώρο. Τέλος, απάντησαν κατά ομάδες σε ερωτηματολόγια όπου κατέγραψαν τις γνώσεις τους απ΄το θεωρητικό μέρος αλλά και τις ανησυχίες τους για το μέλλον της λιμνοθάλασσας.

Υπεύθυνοι για το πρόγραμμα και συνοδοί καθηγητές ήταν η κ. Αρχανιώτη Ελένη κλ. ΠΕ02, ο κ. Καρύμπαλης Ιωάννης κλ. ΠΕ19 και ο κ. Λούκας Γεώργιος κλ. ΠΕ11.

Για 2η συνεχή χρονιά οι μαθητές μας ήρθαν σε επαφή με τους τόπους, το φυσικό και πολιτισμικό περιβάλλον τους εντός και εκτός του νομού Αιτωλοακαρνανίας, πράγμα πολύτιμο για την οικοδόμηση της σχέσης τους με το Περιβάλλον και τη Φύση. Ευχαριστούμε την παιδαγωγική ομάδα του ΚΠΕ Μεσολογγίου για τη φιλόξενη υποδοχή και τη φιλική προσέγγισή τους.

WP_20170317_026 WP_20170317_007
WP_20170317_007 WP_20170317_043
WP_20170317_006 WP_20170317_042
WP_20170317_046 WP_20170317_025