Εκπαιδευτικοί περίπατοι στο πλαίσιο δράσεων της Τοπικής Ιστορίας
Συμμετοχή στους καλλιτεχνικούς διαγωνισμούς του Make A Wish
«Όταν η τέχνη συναντά τη φαντασία… γεννιούνται αστέρια!»
Με ιδιαίτερη χαρά και δημιουργική διάθεση το σχολείο μας συμμετείχε στους καλλιτεχνικούς διαγωνισμούς του Make A Wish «Σχεδίασε το αστέρι σου» και «Δημιουργική Κατασκευή», δράσεις που στόχο είχαν να ενθαρρύνουν τη φαντασία, την πρωτοτυπία και την ελεύθερη έκφραση των μαθητών. Οι μαθητές μας αγκάλιασαν τις δράσεις με ενθουσιασμό και δημιούργησαν δύο μοναδικά έργα, γεμάτα χρώμα, έμπνευση και προσωπικό συμβολισμό.
Στο πλαίσιο της συμμετοχής μας, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να εκφράσουν τη φαντασία, την ευρηματικότητα και το καλλιτεχνικό τους ταλέντο. Η διαδικασία της κατασκευής των έργων ενίσχυσε την ομαδικότητα και τη συνεργασία των μαθητών, οι οποίοι αντάλλαξαν ιδέες και στήριξαν ο ένας τον άλλον. Η δράση αυτή δεν περιορίστηκε μόνο στην καλλιτεχνική δημιουργία, αλλά αποτέλεσε και μια ουσιαστική μαθησιακή εμπειρία. Ενισχύθηκε η σύνδεση της τέχνης με τη μάθηση, αποδεικνύοντας ότι η εκπαίδευση μπορεί να είναι ταυτόχρονα δημιουργική και βιωματική.
Θα θέλαμε να συγχαρούμε θερμά όλους τους μαθητές μας για τη συμμετοχή, την προσπάθεια και τη φαντασία τους, καθώς και την εκπαιδευτικό Αναστασιάδου Ανδρομάχη ΠΕ03 που στήριξε και καθοδήγησε τη δράση. Η εμπειρία αυτή θα μας μείνει αξέχαστη και μας ενθαρρύνει να συνεχίσουμε να δημιουργούμε, να συνεργαζόμαστε και να ονειρευόμαστε!
Συμμετοχή στον Πανθεσσαλικό Διαγωνισμό “Νέοι και Διαδίκτυο-Συμπερίληψη και Ευθύνη”
Οι μαθητές της Β’ Λυκείου συμμετείχαν στον Πανθεσσαλικό Διαγωνισμό “Νέοι και Διαδίκτυο-Συμπερίληψη και Ευθύνη”.
Στο πλαίσιο του διαγωνισμού τα παιδιά συμμετείχαν σαν ομάδα και έπρεπε να εκφράσουν δημιουργικά τις ανησυχίες και προτάσεις τους για τη χρήση του διαδικτύου, την υπευθυνότητα και τη συμπερίληψη.
Δημιούργησαν μία ταινία μικρού μήκους με τίτλο “Το ρομποτάκι και ο πλανήτης post”. Τρεις διαφορετικές διαδρομές, τρεις τρόποι να βιώνει κανείς την εφηβεία
κάτω από την ίδια στέγη, στην καρδιά του χωριού. Παρά τις συγκρούσεις και τις εκ
διαμέτρου αντίθετες προσεγγίσεις σε σχέση με την χρήση του διαδικτύου υπάρχει κάτι που ενώνει τις παρέες. Η συμπερίληψη δεν είναι απλώς μία έννοια αλλά μία πρακτική. Κανείς δεν αποκλείεται! Ο καθένας γίνεται αποδεκτός με τις ιδιαιτερότητες του.
Τα παιδιά δείχνουν πώς συνυπάρχουν, αναγνωρίζοντας ότι η διαφορετικότητα στις απόψεις και τις προσωπικές στάσεις ζωής ακόμα και για τον τρόπο που χρησιμοποιούν τα κινητά τους τηλέφωνα είναι αυτή που κάνει τις παρέες τους ένα ζωντανό και αυθεντικό
κομμάτι της μαθητικής ζωής.
Τον διαγωνισμό συντόνισαν οι εκπαιδευτικοί κ.κ. Σιββά Βασιλική ΠΕ02 ΕΑΕ, Σχοινά Στυλιανή ΠΕ86 και Τούνη Αικατερίνη ΠΕ04.02.
Ευχαριστούμε θερμά τον κύριο Σωτηρίου Νικόλαο για την ευγενική παραχώρηση του καταστήματος του για τις ανάγκες των γυρισμάτων της ταινίας. Η συμβολή του υπήρξε καθοριστική για το τελικό αποτέλεσμα, όμως η γενναιοδωρία του δεν σταμάτησε εκεί. Η προσφορά των ροφημάτων στους μαθητές και εκπαιδευτικούς ήταν μία υπέροχη πράξη που μας συγκίνησε. Είναι ελπιδοφόρο που υπάρχουν επαγγελματίες που στηρίζουν με τέτοια θέρμη τις δημιουργικές προσπάθειες των νέων.
Συμμετοχή στον 5ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Μαθηματικής Λογικής και Υπολογιστικής Σκέψης “Alan Turing”
Στις 11 Μαρτίου διεξήχθη ο 5ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός Μαθηματικής Λογικής και Υπολογιστικής Σκέψης “Alan Turing”.
Περίπου 7.000 μαθητές και μαθήτριες από όλη την Ελλάδα και 25 παιδιά από το σχολείο μας διαγωνίστηκαν σε ομάδες, σε πρωτότυπους γρίφους μαθηματικής και υπολογιστικής λογικής.
Σκοπός του διαγωνισμού “Alan Turing” είναι η καλλιέργεια της κριτικής σκέψης, η προώθηση της συνεργασίας μέσα από τη δημιουργία ομάδων, η ενίσχυση του ενδιαφέροντος για τα Μαθηματικά και την Πληροφορική αλλά και η ανάπτυξη χαρακτηριστικών της προσωπικότητας, όπως η αυτοεκτίμηση, οι επικοινωνιακές και κοινωνικές δεξιότητες.
Τη συμμετοχή των παιδιών στο διαγωνισμό οργάνωσαν και συντόνισαν οι εκπαιδευτικοί κ.κ. Αναστασιάδου Ανδρομάχη ΠΕ03 ΕΑΕ και Σχοινά Στυλιανή ΠΕ86.
Θερμά συγχαρητήρια στα παιδιά! Αναμένουμε τα αποτελέσματα του διαγωνισμού για την κατάταξη των ομάδων μας.
Στιγμιότυπα κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού
Εορτασμός Πανελλήνιας Σχολικής Ημέρας κατά της Βίας στο Σχολείο
Στις 6/3/2026 μαθητές του σχολείου παρακολούθησαν ημερίδα “Κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού”.
Την διοργάνωση ανέλαβε το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και το Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων “Διόφαντος”.
Στόχος της ημερίδας ήταν:
- Να ενθαρρυνθούν οι μαθητές/τριες να αναλογιστούν στάσεις και συμπεριφορές στην καθημερινή σχολική ζωή (σεβασμός, όρια, συμπερίληψη).
- Να αναγνωρίσουν έγκαιρα ενδείξεις και μορφές ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού (λεκτική, σωματική, κοινωνικός αποκλεισμός), καθώς και τον ρόλο του παρατηρητή.
- Να ενημερωθούν για τρόπους πρόληψης και αντιμετώπισης: πώς ζητούν βοήθεια, πώς κάνουν αναφορά/ καταγγελία και ποιοι υποστηρικτικοί μηχανισμοί υπάρχουν στο σχολείο.
La chandeleur ή αλλιώς η μέρα της κρέπας!!
Στη Γαλλία στις 2 Φεβρουαρίου, 40 ημέρες μετά τα Χριστούγεννα, ημέρα της ελληνικής εορτής της Υπαπαντής, γιορτάζεται η Chandeleur, ημέρα που σηματοδοτεί τον ερχομό της Άνοιξης κατά την οποία στη Γαλλία τρώνε κρέπες! Έτσι λοιπόν, κι εμείς στο σχολείο μας, στο πλαίσιο του μαθήματος των Γαλλικών, με υπεύθυνη καθηγήτρια την κ. Παπαδοπούλου Μαρία ΠΕ05, μελετήσαμε τη συνταγή και φτιάξαμε κρέπες με όποια γέμιση επιθυμούσαν τα παιδιά, τα οποία ανέλαβαν και την προετοιμασία της ζύμης. Ημέρα χαράς και απόλαυσης για μικρούς και μεγάλους λοιπόν!
Φτιάχνοντας κρέπες!
Διαγωνισμός Γαλλοφωνίας 2026
Το Γαλλικό Ινστιτούτο διοργάνωσε φέτος, όπως και κάθε χρόνο, τον εθνικό διαγωνισμό Γαλλοφωνίας με θέμα «Ταξίδι στη Μεσόγειο». Στο «ταξίδι» αυτό, το οποίο διήρκησε 3 μήνες, υπό την καθοδήγηση της καθηγήτριας κ. Παπαδοπούλου Μαρίας συμμετείχε η Β΄ Γυμνασίου του σχολείου μας. Οι μαθητές, αφού πραγματοποίησαν εικονική περιήγηση σε διάφορες χώρες της Μεσογείου μέσα από δικές τους παρουσιάσεις, έφτιαξαν μια βαλίτσα γεμάτη από χειροποίητα αναμνηστικά από τις διάφορες χώρες που επισκέφθηκαν και παρουσίασαν τις εντυπώσεις τους σε βίντεο. Μια σπουδαία εμπειρία πολύπλευρης γνώσης για τα παιδιά!
Μαθητικός Διαγωνισμός Ελληνικής Γλώσσας
Την Τρίτη 17 Φεβρουαρίου, 30 μαθητές του σχολείου- 12 από το Γυμνάσιο και 18 από το Λύκειο- στο πλαίσιο του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας για την Ελληνική γλώσσα και δράσεων εξωστρέφειας του σχολείου, συμμετείχαν στο Μαθητικό Διαγωνισμό Ελληνικής Γλώσσας με τίτλο “Ελληνικών Συν-ομιλία”.
Μέσα από τη συμμετοχή των μαθητών μας στη δράση “Ομιλείτε Ελληνικά 2026” επιδιώχθηκε η ενίσχυση της γλωσσικής επίγνωσης τους σε επίπεδο λεξιλογίου, γραμματικής, σύνταξης, σημασιολογικής και ορθογραφίας και η εμπέδωση βασικών γλωσσικών φαινομένων που διδάσκονται στο πλαίσιο του σχολικού αναλυτικού προγράμματος. Ενισχύθηκε η θετική στάση των μαθητών απέναντι στην μελέτη της Ελληνικής Γλώσσας μέσω παιγνιώδους και διαδραστικής μάθησης καθώς και η ανάπτυξη συνεργατικών δεξιοτήτων αφού οι μαθητές χρειάστηκε να εργαστούν σε ομάδες, να λάβουν αποφάσεις από κοινού, να επεξεργαστούν γρήγορα πληροφορίες, να διαχειριστούν αποτελεσματικά οριοθετημένο χρόνο, να συζητήσουν αιτιολογώντας τις επιλογές τους καθώς και να αναστοχαστούν πάνω σε γλωσσικές χρήσεις ενεργοποιώντας ανώτερες γνωστικές λειτουργίες.
Τέλος, η ψηφιακή μορφή του διαγωνισμού συνέβαλε στην ανάπτυξη βασικών ψηφιακών δεξιοτήτων των μαθητών μας. Για τη συμμετοχή του σχολείου μας στο διαγωνισμό συνεργάστηκαν η Διευθύντρια κ. Σανάγου Λουκία, η κ. Σφακιανάκη Ελευθερία ΠΕ06 και η κ. Σχοινά Στυλιανή ΠΕ86.
Η Σκόπελος μέσα από το Mamma Mia των μαθητών!
Μία ταινία μπορεί να αναδείξει έναν τόπο. Μπορεί όμως να τον αποκαλύψει ολόκληρο;
Με αφετηρία το Mamma Mia!, οι μαθητές της Α’ Λυκείου μελέτησαν τον πολιτισμό της Σκοπέλου, καταγράφοντας όσα προβλήθηκαν αλλά και όσα έμειναν “εκτός πλάνου”.
Σας προσκαλούμε να περιηγηθείτε στο ψηφιακό τους ταξίδι!
Ευχαριστήριο Μήνυμα
Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου θα ήθελαν να εκφράσουν τις θερμές τους ευχαριστίες στον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, στην κ. Πατσή Μαρίνα, στον κ. Θεολόγου Μανώλη, στον κ. Μπάλλα Παναγιώτη και την κ. Γιαννοπούλου Μοσχούλα για την έμπρακτη στήριξή τους στην τήρηση του εθίμου της Τσικνοπέμπτης.
Το σχολείο μας γέμισε χαμόγελα, μουσική και υπέροχες μυρωδιές. Η στήριξή σας στις δράσεις μας είναι πάντα πολύτιμη, προσφέρει μεγάλη χαρά στους μαθητές μας και ενισχύει την κοινότητα του σχολείου μας.













