Συγκέντρωση ειδών πρώτης ανάγκης

 

 

 

 

 

 

 

Οι μαθητές του Γυμνασίου Γαλατινής, ενόψει των επικείμενων εορτών των Χριστουγέννων, συγκεντρώνουν τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης για «Τα Παιδικά χωριά SOS», προκειμένου να καλυφτούν οι ανάγκες των παιδιών που διαμένουν στα σπίτια των χωριών αυτών.

Όσοι ενδιαφέρονται να προσφέρουν είδη παιδικού ρουχισμού, κάθε είδος τροφίμων που δεν χρειάζεται άμεσα ψυγείο και είδη καθαριότητας σπιτιού, μπορούν να τα παραδώσουν στο σχολείο, την Πέμπτη και Παρασκευή, 20 & 21/12, τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.

 

Από τη Διεύθυνση

Δωρεά

 

Η βιβλιοθήκη του Γυμνασίου Γαλατινής από σήμερα είναι πιο πλούσια κατά δέκα βιβλία. Η κ. Δέσπω Λάτσιου,  δικηγόρος από τη Γαλατινή με κατοικία στη Θεσσαλονίκη, δώρισε στη βιβλιοθήκη του σχολείου δέκα βιβλία από την προσωπική της συλλογή. Ο Διευθυντής του Γυμνασίου και ο σύλλογος καθηγητών ευχαριστεί από καρδιάς την κ. Δέσπω Λάτσιου για την προσφορά αυτή.

Ο Διευθυντής   Παντσίδης Χρήστος ΠΕ03

Ο Σύλλογος Καθηγητών

Φωτογραφία http://schoolpress.sch.gr/gymgalatn/

 

Εργασίες στον Ι. Ναό Αγίας Παρασκευής

 

Το Β1 του Γυμνασίου Γαλατινής μέσα στα πλαίσια του μαθήματος των Θρησκευτικών επισκέφτηκε την εκκλησία της Αγίας Παρασκευής στη Γαλατινή και εργάστηκε σε ομάδες πάνω στην ενότητα “Εικονογραφικοί κύκλοι στην εκκλησία”. Οι μαθητές ετοίμασαν κάρτες εργασίας και αναζήτησαν μέσα στον Ναό συγκεκριμένες εικόνες. Κατανόησαν τη θέση τους και τον τρόπο αγιογραφίας ενός ναού καθώς και την αξία της επι τόπου μελέτης και της συνεργατικής προσέγγισης.

Φωτογραφία Κωνσταντινίδου Σ.

Ένας κόμπος στη μέση του γαλαξία

 

Τρίτη και 13 ήταν όταν το “Ένας κόμπος στη μέση του γαλαξία” ήρθε στις πλαγιές του όρους Ασκίου και στην αίθουσα του Γυμνασίου της Γαλατινής αναζητήσαμε όλοι μαζί απροκατάληπτα:

Τι είναι η αγάπη;
Τι είναι ο έρωτας;
Τι είναι η φιλία;
Γιατί νιώθουμε αυτό ή εκείνο;
Γιατί δεν νιώθουμε κάτι;

Ευχαριστίες στο Δηπεθε και σε όλους τους συντελεστές

Φωτογραφία Δηπεθε Κοζάνης

Αλλαγή Προγράμματος

 

 

Το Γ1 τη Δευτέρα 19/11/2018 θα κάνει την τρίτη ώρα Μαθηματικά και την έκτη ώρα Βιολογία.

Το Β1 θα κάνει  Γεωγραφία αντί Βιολογίας.

 

Από τη Διεύθυνση

Πολυτεχνείο 2018

 

Την Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2018 και ώρα 9:00 π.μ., στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας, πραγματοποιήθηκε η γιορτή για την επέτειο της 17ης του Νοέμβρη του 1973, επέτειο του Πολυτεχνείου.

Το σχολείο μας  τίμησε τους  αγωνιστές του Πολυτεχνείου μέσα  από μια πρωτότυπη  εκδήλωση που μας θύμισε την  αυτοθυσία τους, μας συγκίνησε και  μας ευαισθητοποίησε, περνώντας μας μηνύματα δημοκρατίας, ανθρωπίνων δικαιωμάτων, κοινωνικής δικαιοσύνης και καταδίκης του ρατσισμού.

Οι μαθητές μας έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους  τιμώντας τους ανθρώπους εκείνους που έμειναν αιώνια σύμβολα για τους νέους κάθε εποχής και κάθε τόπου και έδωσαν την υπόσχεση πως θα συνεχίσουν τον αγώνα εκείνων, για να εξαλειφθεί η ανεργία, για μια καλύτερη παιδεία, για κοινωνική δικαιοσύνη και ασφάλεια.

Θερμά συγχαρητήρια στους συμμετέχοντες !!!

Σαμαρά Μαρία ΠΕ02

 

Συγχαίρουμε τους ακούραστους μαθητές του σχολείου μας και την αξιόλογη συνάδερφό μας κ. Σαμαρά για την πρωτότυπη προσέγγιση των γεγονότων του Πολυτεχνείου και τη σύνδεσή τους με το σήμερα.

Ο Διευθυντής

Παντσίδης Χρήστος ΠΕ03

και ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών

Φωτογραφία: Μαντζιάρης Γεώργιος, Φωτογραφική ομάδα Γαλατινής

Γιορτή: 17η Νοεμβρίου

Η γιορτή θα ξεκινήσει αύριο, Παρασκευή, στις 09.00 π.μ. στον  χώρο εκδηλώσεων του Γυμνασίου Γαλατινής. Την ίδια μέρα στις 12.00 π.μ οι γονείς και κηδεμόνες  των μαθητών μπορούν να ενημερωθούν και να συζητήσουν με τον Διευθυντή και τους καθηγητές του σχολείου για την πρόοδο των παιδιών και γενικότερα για τον τρόπο λειτουργίας και εργασίας του σχολείου.

Ο Διευθυντής

Παντσίδης Χρήστος ΠΕ03

και οι Καθηγητές του Γυμνασίου Γαλατινής παρ. Εράτυρας

 

Φωτογραφία: Κωνσταντινίδου Σ., Φωτογραφική ομάδα Σχολείου

Επιμορφωτικές συναντήσεις

 

 

Το Γυμνάσιο Γαλατινής παρ. Εράτυρας συμμετείχε ενεργά στη Δεύτερη συνάντηση Θεολόγων που έγινε στην Αθήνα. Εκεί ανάμεσα στα πολλά εργαστήρια που έλαβαν χώρο η θεολόγος του σχολείου μας, Κωνσταντινίδου Σεβαστή, μαζί με τη θεολόγο του 2ου Γελ Κοζάνης, Κατερίνα Πεϊνιρτζή, ανέλαβαν εργαστήριο με θέμα “Εγώ κι ο άλλος” δίνοντας βαρύτητα σε βιωματικές τεχνικές και νέες μεθόδους διδασκαλίας. Το Γυμνάσιό μας τις συγχαίρει και εύχεται Καλή συνέχεια σε τέτοιου είδους εκπροσωπήσεις.

Ο Διευθυντής

Παντσίδης Χρήστος ΠΕ03

και ο Σύλλογος Καθηγητών

 

 

Παρέλαση

 

Το Γυμνάσιο Γαλατινής παρ. Εράτυρας συμμετείχε στις εκδηλώσεις εορτασμού για την απελευθέρωση της Σιάτιστας. Οι σημαίες του Γυμνασίου Γαλατινής και  του Παραρτήματος Εράτυρας παρελαύνουν στη Σιάτιστα στις 04/11/2018. Μπράβο στους μαθητές μας!