Συνεχίζουμε: Ηλεκτρονική τάξη
Το Γυμνάσιο Γαλατινής και παρ. Εράτυρας συνεχίζει να κρατάει επαφή με τους μαθητές και τους γονείς. Τα άρθρα μας εξακολουθούν να ανεβαίνουν στο περιοδικό μας προσπαθώντας με τον τρόπο αυτό να αξιοποιούμε δημιουργικά το Μένουμε στο σπίτι. Έχει επίσης δημιουργηθεί ηλεκτρονική τάξη μαθημάτων για την οποία θα σας ενημερώσουμε αναλυτικά όσο αφορά τη λειτουργία της. Ήδη έχουν ανεβεί οδηγίες και ασκήσεις σε μαθήματα. Πληροφορίες εδώ
Από τη Διεύθυνση
Ομιλία Έκτορος και Ανδρομάχης
‘’Πριν από χρόνια αρκετά,
σ’ ένα μέρος μακριά,
ζούσε ένας γενναίος βασιλιάς.
Το όνομά του Έκτορας ο ξακουστός,
των ιπποδάμων Τρώων άνδρας δυνατός.
Γυναίκα του η σεβαστή Ανδρομάχη,
γιός τους, ο Σκάμανδρος, ο θεϊκός,
αστέρας και για τους δύο λαμπερός.
Πόλεμος στην ευτυχέστερη ζωή τους ξεσπά,
κι ο Έκτωρ την ασπίδα παίρνει και κινά,
στον πόλεμο με ορμή να μπει,
η Τροία νικήτρια να βγει.
Μια μέρα λοιπόν, φωτεινή,
στο παλάτι τρεχάτος προχωρεί,
τα νέα γρήγορα να πει,
στην αγαπητή του τη γυνή.
Ύστερα από ώρα αρκετή,
τη νυμφετή του συναντεί,
και της τα εξηγεί όλα με μια φωνή.
«Γυναίκα πα να πολεμήσω,
τους άνδρες μου, θάρρος να γεμίσω,
να μπούμε στη μάχη με ορμή,
η Τροία από τους Αχαιούς να μη χαθεί.
Μα ήρθα πρώτα από’ δω,
το μικρό μου γιο να ξαναδώ,
να τον αποχαιρετίσω,
την καρδιά μου θάρρος να γεμίσω».
«Έκτορα, μη φεύγεις,
στον πόλεμο μη πηγαίνεις,
πως θα ζήσω, αν χαθείς
και το γιο σου δε ξαναδείς;
Μείνε μες τα τείχη τους εχθρούς να πολεμήσεις,
νικητής εσύ να βγεις,
δυνατός και ασφαλής».
«Ανδρομάχη τον φόβο σου κι εγώ τον έχω,
μα δε φοβάμαι στον πόλεμο να πέσω.
Φοβάμαι σκλάβα μη πιαστείς,
και τους Αχαιούς αναγκαστείς να υπηρετείς.
Ξένο υφάδι θα υφαίνεις,
νερό θα κουβαλάς,
και συνέχεια θα πονάς,
για τον άνδρα που έχασες και αγαπάς».
«Έλα εδώ μικρέ μου γιε,
δυνατέ και φωτεινέ,
χαρά και τόλμη να μου δώσεις,
η Τροία να σωθεί,
από τα βέλη του κατακτητή.
Πατέρα Δία δυνατέ,
δωσ’ το μικρό μου το παιδί,
δόξα και τιμή,
δυνατός απ΄τον πόλεμο να φεύγει
κι η μάνα του με χαρά να τον προσμένει».
«Τώρα ήρθ’ η ώρα γοργά στον πόλεμο να φύγω,
τους εχθρούς να απομακρύνω,
από την Ίλιον την ιερή,
που στέκει περήφανη και δυνατή».’’
ΝΑΣΙΑ ΤΣΙΤΣΙΓΑΝΗ
Ένα μεγάλο Ευχαριστώ στους γονείς και τα παιδιά του Γυμνασίου Γαλατινής και παρ. Εράτυρας


Προς: Γυμνάσιο Γαλατινής και
Γυμνασιακό Παράρτημα Εράτυρας
Διμήνι , 19/02/2020
Αγαπητά παιδιά και Αγαπητοί καθηγητές,
Θα θέλαμε να σας εκφράσουμε ένα θερμό ευχαριστώ για τη στήριξή σας, καθώς και συγκεκριμένα για την προσφορά όλων αυτών των τροφίμων και προϊόντων που παραλάβαμε για τα παιδιά που μεγαλώνουν στο Σπίτι της Κιβωτού του Κόσμου – Βόλου.
Η Κιβωτός του Κόσμου – Βόλου, όπως ήδη γνωρίζετε, λειτουργεί τα τελευταία τρία χρόνια και αυτή τη στιγμή μεγαλώνουν στη ζεστή και φιλόξενη οικογένειά μας είκοσι οχτώ αγοράκια κατόπιν εισαγγελικής παραγγελίας. Ο αγώνας για το μεγάλωμα των παιδιών μας είναι μεγάλος και διαρκής καθώς αναλαμβάνουμε πλήρως όλη την φροντίδα για την ανατροφή και την διαπαιδαγώγησή τους .
Σας ευχαριστούμε από καρδιάς για την ευγενική σας χορηγία και την στήριξη του έργου μας, ελπίζουμε να συνεχίσουμε να σας έχουμε κοντά μας σε κάθε βήμα μας.
Με εκτίμηση,
Καραβοσιάνη Ευανθία
Κιβωτός του Κόσμου- Βόλου
Ενισχύστε το σκοπό μας καλώντας στο 901 11 170 170 (3,67€/κλήση, εντός δικτύου ΟΤΕ) ή από κινητό τηλέφωνο στο 19828 (χρέωση 2,48 €/κλήση/sms).
Φροντίδα, Αγάπη, Στέγη & Εκπαίδευση για τα άπορα παιδιά και την απροστάτευτη μητέρα.
Λειτουργία σχολείων στο Βόιο
Με Απόφαση του Δημάρχου Βοΐου, Ζευκλή Χρήστου, την Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2020, οι σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Βοΐου θα ξεκινήσουν μία ώρα αργότερα, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που θα επικρατήσουν στην περιοχή, σύμφωνα με την μετεωρολογική υπηρεσία.
Φωτογραφία:Σ.Κ
Ευχαριστήρια επιστολή
Ο Διευθυντής, ο Σύλλογος Διδασκόντων, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων και οι μαθητές του Γυμνασίου Γαλατινής εκφράζουν τις θερμές ευχαριστίες τους στην Εταιρεία Ελλάκτωρ Α.Ε (αιολικό πάρκο) για τη σημαντική δωρεά σχετικά με την κάλυψη βασικών αναγκών του σχολείου σε ηλεκτρονικό υλικό (διαδραστικό πίνακα, βιντεοπροβολείς, φορητούς και σταθερούς υπολογιστές, πολυμηχανήματα κ.α.). Η παρούσα επιστολή αποτελεί ελάχιστη ένδειξη εκτίμησης καθώς υπήρξε άμεση ανταπόκριση στο αίτημά μας -ευχαριστούμε ιδιαιτέρως τον κ. Δημήτρη Κουράση για τις ενέργειές του. Η δωρεά αυτή δίνει την ευκαιρία στους μαθητές μας να μορφώνονται σε ένα κατάλληλο εκπαιδευτικό περιβάλλον δημιουργώντας έτσι προσδοκίες για το μέλλον τους ως άξιους και ικανούς πολίτες της χώρας μας. Ιδιαίτερη αξία αποκτούν τέτοιες ενέργειες μέσα στη γενικότερη δύσκολη οικονομική συγκυρία καθώς ενισχύουν το εκπαιδευτικό έργο. Πράξεις κοινωνικής ευαισθησίας, όπως αυτή, θεωρούμε ότι καλό είναι να αναδεικνύονται και να ενθαρρύνονται τονίζοντας το άμεσο και ουσιαστικό αποτέλεσμά τους στη λειτουργία της εκπαίδευσης καθώς η παιδεία και η μόρφωση είναι πάντα το ζητούμενο μιας υγιούς κοινωνίας.
Κλείνοντας σας ευχόμαστε ολόψυχα κάθε ευημερία και σας προσκαλούμε να επισκεφτείτε το σχολείο μας όποτε οι υποχρεώσεις σας το επιτρέψουν.
Από τη Διεύθυνση
Φωτογραφία: Σ.Κ
Εδώ και πάλι…
Για τρίτη χρονιά το περιοδικό μας “Γραφίς Γαλατινής και Εράτυρας Γραφείς” θα φιλοξενεί τα κείμενά μας μέσα στο πλαίσιο του πολιτιστικού προγράμματος του σχολείου μας. Γράφουν οι μαθητές των τμημάτων Α1, Α2 και Β1. Ταυτοχρόνως, η φωτογραφική μας ομάδα αναλαμβάνει δράση και μας εφοδιάζει με φωτογραφίες δικής μας “παραγωγής”. Η Ποζουκίδου Καλλιόπη, ερασιτέχνης φωτογράφος, μας χαρίζει επίσης δικές της φωτογραφίες. Την ευχαριστούμε πάντα πολύ!
Ένα δημιουργικό εργαστήρι με πολύ μεράκι και άλλη τόση χαρά και φαντασία στήνεται και φέτος. Ερχόμαστε συντόμως, αναμείνατε…
Υπεύθυνες προγράμματος:
Κωνσταντινίδου Σεβαστή ΠΕ01
Ζάμπρου Τούλα ΠΕ06
Μήτου Γιώτα ΠΕ02
Φωτογραφία: Ποζουκίδου Καλλιόπη





