Την Τετάρτη 22 Ιουνίου 2022 και ώρα 10.00 π.μ. θα δοθούν στον χώρο του σχολείου οι έλεγχοι προόδου και οι έπαινοι συμμετοχής στον διαγωνισμό “Ποντιακός Ελληνισμός”.
Από τη Διεύθυνση
Φωτογραφία: ArtsyBeeKids/ pixabay
Την Τετάρτη 22 Ιουνίου 2022 και ώρα 10.00 π.μ. θα δοθούν στον χώρο του σχολείου οι έλεγχοι προόδου και οι έπαινοι συμμετοχής στον διαγωνισμό “Ποντιακός Ελληνισμός”.
Από τη Διεύθυνση
Φωτογραφία: ArtsyBeeKids/ pixabay
Ο φυλλομετρητής σας δεν υποστηρίζει προβολή PDF. Κατεβάστε το αρχείο PDF.
Ο φυλλομετρητής σας δεν υποστηρίζει προβολή PDF. Κατεβάστε το αρχείο PDF.
Το Γυμνάσιο Γαλατινής συγχαίρει τους μαθητές και τις μαθήτριές του που συμμετείχαν στο Πανελλήνιο Διαγωνισμό “Ποντιακός Ελληνισμός: Μνήμες και όνειρα, παρελθόν, παρόν και μέλλον” . Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για τα έργα που παράχθησαν.
Η Α΄ Γυμνασίου συμμετείχε με ποίημα που έγραψαν ομαδικά οι:
Ηλία Αθηνά
Καλτσούδας Κωνσταντίνος
Κοτρώτσιος Ευθύμιος
Λαζόγκα Μαρία
Η Β’ Γυμνασίου συμμετείχε με
Βότση Κωνσταντίνα
Δόρδας Ευάγγελος
Καραμούζης Κωνσταντίνος Παναγιώτης
Καρανάσιου Δήμητρα
Κοντογιάννης Άγγελος
Κοτρώτσιος Χρήστος
Μούτσα Γκλόρια
Μούτσα Διονύσης
Μούτσα Μαρκέλλα
Παπαχρήστου Γεώργιος
Τσακμάκης Νικόλαος
Χατζή Μαλαματή
Όλα τα έργα θα ανέβουν σύντομα στην ιστοσελίδα του σχολείου μας
Οι βεβαιώσεις θα δοθούν μαζί με τους βαθμούς την Τετάρτη 22 Ιουνίου
Οι μαθητές, ο Σύλλογος Διδασκόντων και ο Διευθυντής του Γυμνασίου Γαλατινής, ευχαριστούν την εκπαιδευτικό του σχολείου μας κ. Κωνσταντινίδου Σεβαστή, για την ευγενική της προσφορά να αφιερώσει ένα αντίτυπο από το νέο της βιβλίο με τίτλο «Ήλιος στο παράθυρο», των εκδόσεων Ιωλκός, στη βιβλιοθήκη του σχολείου μας.
Πρόκειται για μια σειρά μικρών διηγημάτων, τα οποία η αγαπητή συνάδελφος παρουσιάζει με ξεχωριστή ευαισθησία.
Το βιβλίο εντάχθηκε στη βιβλιοθήκη του σχολείου και είναι στη διάθεση των μαθητών, των εκπαιδευτικών και των γονέων του σχολείου.
Ευχόμαστε υγεία και ευημερία στην εκλεκτή συνάδελφο και το βιβλίο της να είναι καλοτάξιδο.
Φωτογραφία: Δημήτρης Στραβού
Από τη Διεύθυνση
Ο φυλλομετρητής σας δεν υποστηρίζει προβολή PDF. Κατεβάστε το αρχείο PDF.
Ο φυλλομετρητής σας δεν υποστηρίζει προβολή PDF. Κατεβάστε το αρχείο PDF.
Ο φυλλομετρητής σας δεν υποστηρίζει προβολή PDF. Κατεβάστε το αρχείο PDF.
Ο φυλλομετρητής σας δεν υποστηρίζει προβολή PDF. Κατεβάστε το αρχείο PDF.
Η Τρίτη μας τάξη φεύγει και εμείς την αποχαιρετούμε με συγκίνηση. Ο δραστήριος Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Γυμνασίου Γαλατινής ήταν κι αυτός εκεί, μαζί μας πάντα, σε μια χαρούμενη γιορτή με χρώματα και εύγευστα εδέσματα που όλοι τα τιμήσαμε δεόντως. Μαζί μας και ο Αντιδήμαρχος, ο εξαίρετος κ. Ναούμ Τσιαούσης. Κι ενώ οι φωτογραφίες και οι αγκαλιές δε σταμάτησαν καθόλου, εμείς σας κοιτούσαμε και καμαρώναμε για σας. Πότε ήταν που ήρθατε πρωτάκια στο Γυμνάσιο, πότε πήγατε στη Β΄ Γυμνασίου, πότε φτάσατε στην τελευταία τάξη! Και να τώρα που, ενώ σφίγγουμε λίγο παραπάνω τα χείλη μας και κλείνουμε λίγο περισσότερο τα μάτια μας -μη μας κατρακυλήσει καμιά σταγονίτσα και βαρύνουμε τη γιορτή μας-, σας αποχαιρετούμε και σας ξεπροβοδούμε στον μεγάλο δρόμο! Λίγο θέλουμε να αρχίσουμε συμβουλές και σταυροκοπήματα, αλλά ευτυχώς δεν το κάνουμε. Μόνο σας κοιτάμε και χαιρόμαστε μαζί σας, που μεγαλώσατε τώρα πια και ήρθε η ώρα να σας πούμε «Καλό Δρόμο, παιδιά».
Εμείς, αγαπημένοι μας μαθητές και αγαπημένες μας μαθήτριες, μόνο να χαιρόμαστε μπορούμε για εσάς! Από καρδιάς σας ευχόμαστε όλα τα καλά που ονειρεύεστε. Γιατί αυτή η ζωή παίρνει αξία όταν ονειρευόμαστε, όταν ζούμε, όταν αγαπάμε και όταν πηγαίνουμε λίγο παραπέρα μαθαίνοντας!
Ευχαριστίες στον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων Γαλατινής και στον Αντιδήμαρχο Ναούμ Τσιαούση
Από το Γυμνάσιο Γαλατινής
Κείμενο και φωτογραφίες: Σ.Κ