ΥΠΟΔΟΧΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΕΚΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ!

Λίγο πριν την λήξη της σχολικής χρονιάς το Γυμνάσιο Γαλαξιδίου υποδέχτηκε τους μαθητές της έκτης δημοτικού που το νέο σχολικό έτος θα φοιτήσουν στο σχολείο μας . Τα παιδιά ξεναγήθηκαν στο χώρο και είχαν την πρώτη τους γνωριμία με το εκπαιδευτικό προσωπικό . Τους ευχόμαστε καλή και δημιουργική θητεία στο Γυμνάσιο και ανανεώνουμε το ραντεβού μαζί τους για τον Σεπτέμβρη!

;


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Copyright © Γυμνάσιο Γαλαξιδίου Ν. Φωκίδας          Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση