Λίγο πριν την λήξη της σχολικής χρονιάς το Γυμνάσιο Γαλαξιδίου υποδέχτηκε τους μαθητές της έκτης δημοτικού που το νέο σχολικό έτος θα φοιτήσουν στο σχολείο μας . Τα παιδιά ξεναγήθηκαν στο χώρο και είχαν την πρώτη τους γνωριμία με το εκπαιδευτικό προσωπικό . Τους ευχόμαστε καλή και δημιουργική θητεία στο Γυμνάσιο και ανανεώνουμε το ραντεβού μαζί τους για τον Σεπτέμβρη!
Κάτω από : Εκδηλώσεις-Δραστηριότητες | Με ετικέτα: Γαλαξίδι
Αφήστε μια απάντηση