Την Τετάρτη, 31 Μαΐου 2023, ο Σύλλογος των Διδασκουσών και Διδασκόντων του Εσπερινού Γυμνασίου με Λυκειακές Τάξεις Πύργου «Γιάννης Ζαπάντης», προέβη, έπειτα από την λήξη των γραπτών απολυτηρίων εξετάσεων, την προβλεπόμενη συνεδρίαση και σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, στην έκδοση των τελικών αποτελεσμάτων επίδοσης των μαθητριών και μαθητών της Γ’ Λυκείου για το σχολικό έτος 2022-2023.
Ακολούθως, κρίθηκαν από τον Σύλλογο άξιες και άξιοι απόλυσης οι παρακάτω μαθήτριες και μαθητές της Γ’ Λυκείου (αλφαβητικά):
ΣΗΜΕΙΩΣΗ:για τις ημερομηνίες έκδοσης και παραλαβής των απολυτηρίων θα υπάρξει νεώτερη ανακοίνωση.
Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος των εκπαιδευτικών του Εσπερινού Γυμνασίου με Λυκειακές Τάξεις Πύργου “Γιάννης Ζαπάντης” εκφράζουν στις/στους παραπάνω τα συγχαρητήριά τους και εύχονται ολόψυχα καλή συνέχεια και κάθε καλό στην μετέπειτα πορεία τους.
Την Πέμπτη, 18 Μαΐου 2023, ο Σύλλογος των Διδασκουσών και Διδασκόντων του Εσπερινού Γυμνασίου με Λυκειακές Τάξεις Πύργου «Γιάννης Ζαπάντης» προέβη, έπειτα από την προβλεπόμενη συνεδρίαση και σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, στον χαρακτηρισμό της φοίτησης των μαθητριών και των μαθητών των τριών τάξεων του Λυκείου για το σχολικό έτος 2022-2023.
Σύμφωνα, λοιπόν, με την απόφαση του Συλλόγου, επαρκή φοίτηση και δικαίωμα συμμετοχής στις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις περιόδου Μαΐου-Ιουνίου 2023 έχουν οι μαθήτριες και οι μαθητές του Λυκείου με τους παρακάτω Αριθμούς Μητρώου:
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: οι μαθήτριες και οι μαθητές του Λυκείου, των οποίων ΔΕΝ αναγράφεται ο Αριθμός Μητρώου στον παραπάνω πίνακα, ΔΕΝέχουν δικαίωμα συμμετοχής στις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις και είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΕΣ/ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να επαναλάβουν την φοίτησή τους στην ίδια τάξη (εφόσον επανεγγραφούν).
Πιστοί στην παράδοση, που θέλει το σχολείο μας να προσφέρει όχι μονάχα εκπαιδευτικό και μορφωτικό, αλλά και κοινωνικό και φιλανθρωπικό έργο, πραγματοποιήσαμε την Τρίτη, 16 Μαΐου, εθελοντική αιμοδοσία –την δεύτερη για την φετινή σχολική χρονιά– η οποία έγινε στην μνήμη του αείμνηστου Ανδρέα Ζώτου.
Μαθήτριες και μαθητές του σχολείου, απόφοιτες και απόφοιτοι, μαζί και συγγενείς και φίλοι τους, αφιέρωσαν, παρά την κούραση από τις επαγγελματικές και οικογενειακές τους υποχρεώσεις, λίγα λεπτά από τον χρόνο τους, προκειμένου να δώσουν αίμα και να βοηθήσουν έτσι τους συνανθρώπους μας που το έχουν ανάγκη.
Ως Εσπερινό Γυμνάσιο με Λυκειακές Τάξεις Πύργου εκφράζουμε ένα μεγάλο «Ευχαριστώ» σε όσες και όσους προσέφεραν αίμα, αλλά, φυσικά, και στο Γενικό Νοσοκομείο Πύργου, που διέθεσε την κινητή μονάδα αιμοληψίας του, μαζί με το πάντα πρόθυμο και ευγενικό ιατρικό και νοσηλευτικό του προσωπικό.
Την Τρίτη, 16 Μαΐου 2023, θα πραγματοποιηθεί στον χώρο του σχολείου από τις 18:00 έως τις 21:00 εθελοντική αιμοδοσία, σε συνεργασία με το Γενικό Νοσοκομείο Πύργου, το οποίο θα διαθέσει για αυτόν τον σκοπό κινητή μονάδα αιμοληψίας, καθώς και το απαιτούμενο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό.
Απευθύνουμε πρόσκληση στις/στους εκπαιδευτικούς, στις μαθήτριες και τους μαθητές του σχολείου, καθώς και σε κάθε συμπολίτη μας, να δώσουν αίμα και να βοηθήσουν τους συνανθρώπους μας που το έχουν άμεσα ανάγκη.
Αυτή η αιμοδοσία γίνεται στην μνήμη του αείμνηστου Ανδρέα Ζώτου, που υπηρέτησε επί πολλά χρόνια ως εκπαιδευτικός και υποδιευθυντής στο σχολείο μας.
Όσον αφορά τις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις του Λυκείου, παρακαλούνται οι μαθήτριες και οι μαθητές να έχουν υπ’ όψιν τους τα παρακάτω:
Ώρα έναρξης για την εξέταση κάθε μαθήματος: 19:00.
Διάρκεια εξέτασης κάθε μαθήματος: 2 ώρες (19:00-21:00), με εξαίρεση το μάθημα “Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία” (Α’, Β’ και Γ’ Λυκείου), για το οποίο η διάρκεια εξέτασης είναι 3 ώρες (19:00-22:00).
Παρακάτω μπορείτε να δείτε και να κατεβάσετε το πρόγραμμα των εξετάσεων:
Την Τρίτη, 25 Απριλίου 2023, το σχολείο μας είχε την τιμή και την χαρά να υποδεχθεί κλιμάκιο του Πολυδύναμου Κέντρου του Κέντρου Θεραπείας Εξαρτημένων Ατόμων (ΚΕΘΕΑ)Κύτταρο-ΟξυγόνοΠύργου, αποτελούμενο από (αλφαβητικά): την κα. Αγγελοπούλου Ευφροσύνη, την κα. Αναγνωστοπούλου Αθανασία, τον κ. Ράπτη Ορέστη και την κα. Φραγκιά Κωνσταντίνα.
Το ΚΕΘΕΑ προσφέρει εδώ και χρόνια σε όλη την επικράτεια δωρεάν συμβουλευτικές και θεραπευτικές υπηρεσίες σε άτομα εξαρτημένα στα ναρκωτικά, στο αλκοόλ, στα τυχερά παιχνίδια και στο διαδίκτυο, με σκοπό την ψυχική απεξάρτηση και την κοινωνική επανένταξή τους.
Οι κάθε είδους εξαρτήσεις είναι ασφαλώς θέμα που δεν πρέπει να παύει να απασχολεί την ελληνική κοινωνία. Είναι κίνδυνος, που ελλοχεύει παντού και απειλεί εμάς τους ίδιους, φίλους και συγγενείς, ακόμη και τα παιδιά μας.
Η ενημέρωση του κλιμακίου του ΚΕΘΕΑ Πύργου είχε σκοπό να διαφωτίσει τις μαθήτριες/τους μαθητές και τις/τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας τόσο για το έργο και τις υπηρεσίες που προσφέρει, όσο και για τους ποικίλους παράγοντες, που μπορεί να οδηγήσουν ένα άτομο στην εξάρτηση, για τις συνέπειες (ψυχικές, σωματικές, κοινωνικές, επαγγελματικές, νομικές) των εξαρτήσεων, καθώς και για τους τρόπους πρόληψης και αντιμετώπισης.
Θεωρούμε ότι ο σκοπός αυτός επετεύχθη μέσα από τα βίντεο, τις παρουσιάσεις και, κυρίως, τις ερωτήσεις και τις παρεμβάσεις των μαθητριών/μαθητών, καθώς και την εποικοδομητική συζήτηση που ακολούθησε.
Ως σχολείο απευθύνουμε τις ειλικρινείς μας ευχαριστίες στο κλιμάκιο του ΚΕΘΕΑ Πύργου.
Να σημειωθεί ότι η πρωτοβουλία για την πρόσκληση του κλιμακίου του ΚΕΘΕΑ προήλθε από την ομάδα των εκπαιδευτικών του σχολείου, που έχει αναλάβει τον άξονα 7 του συλλογικού προγραμματισμού (εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης) του έργου της σχολικής μονάδας, με τίτλο «Σχολείο και Κοινότητα», η οποία απαρτίζεται από (αλφαβητικά): την κα. Κώτση Αναστασία, την κα. Λιατσή Διονυσία, την κα. Μαντά Δέσποινα, την κα. Παπαλέξη Φανή (συντονίστρια της ομάδας) και την κα. Τζαβάρα Ευσταθία.
Σύμφωνα με εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, που δημοσιεύθηκε στις 7 Απριλίου 2023 και αφορά όλες τις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ΔΕΝ προσμετρώνται οι απουσίες έως πέντε (5) εργάσιμων ημερών, που οφείλονται στην νόσηση από κορωνοϊό COVID-19.
Ειδικότερα, μετά την άρση των έκτακτων μέτρων προστασίας από τον κίνδυνο διασποράς του κορωνοϊού COVID-19, διευκρινίζεται ότι, με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων των σχολικών μονάδων, οι εν λόγω απουσίες καταχωρίζονται αλλά ΔΕΝ θα προσμετρηθούν.
Η απόφαση του Συλλόγου εκδίδεται κατόπιν αιτήσεως των γονέων/κηδεμόνων των μαθητριών και μαθητών (ή των ιδίων, εφόσον είναι ενήλικες/ενήλικοι), μαζί με την οποία προσκομίζεται:
σχετική υπεύθυνη δήλωση, η οποία επιδεικνύεται στον Διευθυντή ή Προϊστάμενό του σχολείου
βεβαίωση θετικού ελέγχου, με την χρήση ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου κορωνοϊού COVID-19 (rapid test) ή μοριακού ελέγχου (PCR)
Επιπλέον, προβλέπεται ότι, εφόσον μαθήτρια ή μαθητής νοσηλευτεί ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ σε νοσοκομείο εξαιτίας νόσησης από κορωνοϊό COVID-19, οι απουσίες καταχωρίζονται, αλλά ΔΕΝ προσμετρώνται για ΟΛΟ το χρονικό διάστημα νοσηλείας.
Επισημαίνεται ότι οι απουσίες αυτές είναι πέραν του προβλεπόμενου από τις γενικότερες ή ειδικότερες διατάξεις του αριθμού απουσιών (για τα Εσπερινά Γυμνάσια και Λύκεια, δηλαδή, πέραν του ορίου των 130 απουσιών).
Για την εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, κάντε κλικ ΕΔΩ.
Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος των εκπαιδευτικών του Εσπερινού Γυμνασίου με Λυκειακές Τάξεις Πύργου “Γιάννης Ζαπάντης” εύχονται στις μαθήτριες και στους μαθητές του σχολείου ολόψυχα
Καλό Πάσχα
και
Καλή Ανάσταση
(…και μια υπενθύμιση: τα μαθήματα θα αρχίσουν ξανά την Δευτέρα, 24 Απριλίου 2023)
Την Παρασκευή, 24 Μαρτίου 2023, τελέστηκε στο σχολείο μας ο εορτασμός της 25ης Μαρτίου του 1821 – γιορτή διπλή για τον Ελληνισμό: συνάμα θρησκευτική (Ευαγγελισμός της Θεοτόκου) και εθνική (ημερομηνία έναρξης του Αγώνα για την Εθνική Παλιγγενεσία).
Την επιμέλεια της εορτής είχαν ο Διευθυντής κ. Σπύρος Παπαδόπουλος και ο εκπαιδευτικός κ. Ανδρέας Καββαθάς, οι οποίοι, μέσω του οπτικοακουστικού υλικού που είχαν ετοιμάσει, παρουσίασαν στις παρευρισκόμενες και τους παρευρισκόμενους μια ενδιαφέρουσα περιδιάβαση στις διάφορες –ακόμη και τις λιγότερο γνωστές– πτυχές της Επανάστασης του ’21.
Αναρτήθηκε η εγκύκλιος προκήρυξης του διαγωνισμούεισαγωγήςσπουδαστριών και σπουδαστών στιςΑκαδημίες Εμπορικού Ναυτικού (Α.Ε.Ν.) για το ακαδημαϊκό έτος 2023–2024.
Η εγκύκλιος αφορά μαθήτριες και μαθητές της Γ’ Λυκείου και η προθεσμία υποβολής των σχετικών δικαιολογητικών ορίζεται από τις 17 Μαρτίου έως και τις 24 Απριλίου 2023.
Για τα σχετικά έγγραφα (με τις προϋποθέσεις εισαγωγής και όλες τις λεπτομέρειες), κάντε κλικ ΕΔΩ.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.