Στιγμιότυπα από τον αγιασμό στο σχολείο μας, για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς
Σεπ 28 2010
Καλή Σχολική Χρονιά…
Με την έναρξη του νέου Σχολικού Έτους, μαθητές και καθηγητές εγκαινιάζουμε ένα νέο τρόπο επικοινωνίας και έκφρασης. Δημιουργήσαμε το Ιστ
ολόγιο «Κόντρα στο ρέμα» που σε συνδυασμό με την ομώνυμη Σχολική Εφημερίδα, μας δίνει τη δυνατότητα να δημοσιεύσουμε τις απόψεις μας, τους προβληματισμούς μας και ταυτόχρονα να προβάλλουμε τις δραστηριότητες (εκδηλώσεις, γιορτές, εκδρομές, προγράμματα κ.α.) του σχολείου μας . Περιμένουμε τα σχόλια σας , σας ευχόμαστε καλή σχολική χρονιά και καλό Ιστολογείν…
Σεπ 27 2010
To Σχολείο μας

Το Εσπερινό Γυμνάσιο Χαλκίδας στη πλειοψηφία απαρτίζεται από ενήλικες μαθητές οι οποίοι δίνουν μια δεύτερη ευκαιρία στον εαυτό τους για μάθηση, με σκοπό να δημιουργήσουν τις καλύτερες δυνατές συνθήκες ζωής για το μέλλον τους. Αναζητούν μια νέα ευκαιρία για εκπαίδευση, κατάρτιση και ελεύθερη έκφραση.
Το σχολείο μας συστεγάζεται με το 4ο Γενικό Λύκειο Χαλκίδας στη περιοχή “Δεξαμενή”.
Διευθύντρια του σχολείου είναι η κα Βασιλική Κωνσταντινάκη- Θεολόγος και Υποδιευθύντρια η κα Βασιλική Τσιλιώνη – Φιλόλογος.
Το ιστολόγιο δημιουργήθηκε το Σεπτέμβρη του 2010 από τον Γιώργο Τσάλλα Καθηγητή Πληροφορικής ΠΕ-20.






