Αρχική » Δράσεις Erasmus+ » Διάχυση αποτελεσμάτων δύο κινητικοτήτων Erasmus+ εκπαιδευτικών του Γυμνασίου Δροσιάς Εύβοιας στη Φλωρεντία και στη Λισαβόνα

European Radio Logo

Δράσεις του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου – Για ένα ασφαλέστερο Διαδίκτυο

Saferinternet banner

1) SaferInternet4Kids.gr – Υλικό σχετικό με την ασφαλή χρήση του Ίντερνετ και τη χρήση των κοινωνικών δικτύων.

helpline banner

2) HelpLine.gr Συμβουλευτική γραμμή Βοήθειας Ηelp-line (διαθέσιμη και τηλεφωνικά στο 210-6007686)

safeline banner

3) SafeLine.gr – Ανοιχτή Γραμμή Καταγγελιών για το παράνομο περιεχόμενο του Διαδικτύου.

Ιστορικό

Διάχυση αποτελεσμάτων δύο κινητικοτήτων Erasmus+ εκπαιδευτικών του Γυμνασίου Δροσιάς Εύβοιας στη Φλωρεντία και στη Λισαβόνα

logo erasmus 1

Την Παρασκευή 28 Ιουνίου, στο Γυμνάσιο Δροσιάς πραγματοποιήθηκε διάχυση μαθησιακών αποτελεσμάτων  στο σύλλογο διδασκόντων  δύο σεμιναρίων στα οποία συμμετείχαν 4 συνολικά εκπαιδευτικοί του σχολείου μας, οι οποίοι παρακολούθησαν δύο ενδιαφέροντα σεμινάρια στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ με τίτλο “Ένα σχολείο για όλους προετοιμάζοντας ενεργούς πολίτες”  και κωδικό σχεδίου 2023 – 1 EL01- ΚΑ122-SCH – 000149184.  Οι καθηγητές  έλαβαν μέρος σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες στη Φλωρεντία και τη Λισαβόνα, ενισχύοντας τις δεξιότητές τους και αποκτώντας πολύτιμες εμπειρίες.

1ο Σεμινάριο στη Φλωρεντία (7-13 Απριλίου 2024): Δύο εκπαιδευτικοί  συμμετείχαν σε σεμινάριο κατάρτισης στην αγγλική γλώσσα. Το πρόγραμμα περιελάμβανε μαθήματα ενίσχυσης των δεξιοτήτων στη γλώσσα, εξερεύνηση της ιταλικής κουλτούρας και ιστορίας, καθώς και δραστηριότητες που ενίσχυσαν την επικοινωνία και τη συνεργασία μεταξύ εκπαιδευτικών από διάφορες ευρωπαϊκές χώρες.

2ο Σεμινάριο στη Λισαβόνα (13-18 Μαΐου 2024): Οι εκπαιδευτικοί μας παρακολούθησαν σεμινάριο για τη δημοκρατική συμμετοχή και την παγκόσμια ιδιότητα του πολίτη. Το πρόγραμμα περιελάμβανε ανάλυση δημοκρατικών διαδικασιών της ΕΕ, συζητήσεις για τη δημοκρατία, εξερεύνηση της ιστορικής εξέλιξης των δημοκρατικών διαδικασιών και ομαδικές δραστηριότητες για τον σχεδιασμό έργων συμμετοχής των μαθητών στα κοινά. Το σεμινάριο ανέδειξε τη σημασία της ενεργούς συμμετοχής των μαθητών και ενίσχυσε τις δεξιότητες των εκπαιδευτικών στη διδακτική διαδικασία. Οι εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν συναδέλφους από άλλες ευρωπαϊκές χώρες, ανταλλάσσοντας εμπειρίες και πρακτικές.

Μοιράστηκαν λοιπόν με τους συναδέλφους τους  τις γνώσεις και τις εμπειρίες τους, που ήταν μια ευκαιρία για προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη με μακροπρόθεσμα οφέλη στη διδακτική  πρακτική, ανανεώνοντας την οπτική  ως δάσκαλοι.

diaxisi 1 Diaxisi 2

Αυτή η εργασία έχει άδεια χρήσης Creative Commons -Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή4.0.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση