Στο πλαίσιο του μαθήματος Εργαστήρια Δεξιοτήτων την Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2022 την 5η διδακτική ώρα οι μαθητές-μαθήτριες του τμήματος Β2, την Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2022 την 5η διδακτική ώρα οι μαθητές-μαθήτριες του τμήματος Β1 και την 6η διδακτική ώρα οι μαθητές-μαθήτριες του τμήματος Β3, συμμετείχαν στο Βιωματικό Εργαστήρι με θέμα «Αναγνωρίζοντας χαρακτηριστικά διαμεσολαβητή στον εαυτό μου».
Η παρουσίαση του εργαστηρίου έγινε από την Κοινωνική Λειτουργό της Τ.ΟΜ.Υ Δροσιάς κ. Φλώρου Ειρήνη και οι μαθητές όπως φάνηκε από την αξιολόγηση που έκαναν, απαντώντας σε 2 ερωτήσεις, ήταν ενθουσιασμένοι.
ΕΡΩΤΗΣΗ 1: Η παρέμβαση (το εργαστήριο) για τον σχολικό εκφοβισμό με έκανε να σκεφτώ ότι:
Ενδεικτικές απαντήσεις:
-
Τα παιδιά που εκφοβίζονται δυστυχώς δεν ζητούν βοήθεια
-
Δεν πρέπει να αδιαφορώ για τα περιστατικά που πέφτουν στην αντίληψη μου
-
Όχι μόνο το θύμα, αλλά και ο θύτης χρειάζονται την βοήθεια μας
-
Πρέπει να προσπαθούμε να εξομαλύνουμε τις δύσκολες καταστάσεις
Στην ερώτηση
ΕΡΩΤΗΣΗ 2: Κάτι που έμαθα (διαπίστωσα) για μένα είναι ότι:
Ενδεικτικές απαντήσεις:
-
Είμαι πολύ δυνατός-η για να αφήσω κάποιον να με κάνει να νιώσω κατώτερος-η ή αδύναμος-η
-
Θα μπορούσα να γίνω καλός διαμεσολαβητής- διαμεσολαβήτρια
-
Κάποιες φορές δεν είχα το θάρρος να παρέμβω και δυστυχώς παρέμεινα θεατής
-
Μπορώ να βοηθήσω ακούγοντας και παρακινώντας και τις δύο πλευρές να μιλήσουν σε κάποιον που θα μπορούσε να τους προσφέρει βοήθεια
-
Έχω πολλά θετικά χαρακτηριστικά, το οποία το βιωματικό εργαστήρι με έκανε να τα συνειδητοποιήσω
Ενδεικτικές εργασίες των παιδιών:
Αυτή η εργασία έχει άδεια χρήσης Creative Commons -Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή4.0.